Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mutta asiasta toiseen ennen kuin karkaa väittely käsistä.
Olisi mielestäni hienoa jos saataisiin vielä yksi mappipackki lisää ennen kuin BF3 tulee.
Toivomuslistalla olis BFBC 1:stä tutut Over and out sekä End of the line, jotka olis hieno kokea vielä kerran ennen Jumal pelin :D saapumista 25.10.

Over and Out olis se hieman sumuinen mappi jossa kiivettiin mäkeä ylös Venäläisten communication centeriin - ei siis siihen linnaan!

End of the line oli taas se ISO Oasiksen kokoinen mappi missä pääsi veneilemääkin ja loppui sinne rautatien pääte asemalle
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lisäksi normipuolelle tullee helpommin randomipelaajia jotka eivät välttämättä edes tunne halua/tarvetta liittyä squadiin, joka tasoittaa tilannetta vielä enemmän.
Tätä en kyllä voi käsittää. Miksi joku tieten tahtoen haluaa spawnata aina lipulta / entisestä rushbasesta? Lähempi spawni on oikeastaan ainut hyvä syy liittyä squadeihin. Ja miksei liittyisi? Yhtä helppoa liittyä squadiin, kuin olla liittymättä, kun se kerran käy aloitusruudusta yhtä nappia painamalla.

Ja tohon hc vs normicore keskusteluun; Minimap ja spottaus on kuulunu Battlefieldeihin tietääkseni jo ihan alusta alkaen. Toki tonttulakit ja regeneraatio on vähän jänniä lisäyksiä, joita ilman olisi ehkä parempi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hmm... kun normipuolella on näitä "tosimiesten" parjaamia apuja niin eikös siellä pitäisi silloin olla helpompi myös tappaa (= tulla tapetuksi)? Hieman ristiriitaista dissata "apuja" ja samaan syssyyn antaa ymmärtää, että HC puolella kuolee kuitenkin helpommin kun yksi osuma riittää. :confused:

Riippuu varmaan pelaajasta. Mitenkään itseäni kehumatta mutta kun kuitenkin uskon olevani paremmalla puolella kastia niin normissa tulee vedettyä useasti sellasia lähemmäs 3000 pisteen ja 30K/10D tuloksia hyvinä päivinä. En tarkoittanutkaan että avustuksien takia kuolisin useammin, loistavaahan se minun kannalta on ei siinä mitään taitavalle pelaajallehan ne on valtava apu mutta pointti on lähinnä se että ei siinä sodantuntua juurikaan ole. Mieleen tulee lähinnä joku arcade-peli. HCssa on vaikeampi menestyä yhtä hyvin ja pisteet jäävät sinne 2000 ja 20K/9D paikkeille, kun ei voi vedellä rambona vaikka olisi body armorit päällä eikä äijä maagisesti paranna itseään muutamalla hengenvedolla. Pelatkoon ihmiset mitä hyvänsä minun puolestani, kerroin vain oman näkemykseni. En väitäkään että on olemassa oikea tai väärä pelimuoto, vaan "oikea", eli se on vain minun mielipiteeni. :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja tohon hc vs normicore keskusteluun; Minimap ja spottaus on kuulunu Battlefieldeihin tietääkseni jo ihan alusta alkaen. Toki tonttulakit ja regeneraatio on vähän jänniä lisäyksiä, joita ilman olisi ehkä parempi.

Mini-map on ollut alusta asti ja spottaus ainakin BF2:sta asti. En muista kuollakseni oliko vanhemmissa? Siinä spottaus systeemissä vanhan ja nykyisen välillä on vain sen tonttu-lakin kokoinen ero.

HC:ssa spottaus toimii itseasiassa nykyään lähes tulkoon samanlailla kuin ennen vanhaan, eli kartalla. Varsinkin ajoneuvot spottaan HC:ssa nykyäänkin jotta spavnaavat tietää missä ne liikkuvat ja tietävät ottaa tarpeellisia leluja mukaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tankit? Cavit ja Humveet? Kopterit? Veneet?

Siinä on musta muutama hyvä syy.
Voihan sinne spawnata squadissakin? Ja aika tyhmää minun mielestä pelata lonewolfina peliä, jossa yritetään painottaa yhteistyötä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voihan sinne spawnata squadissakin? Ja aika tyhmää minun mielestä pelata lonewolfina peliä, jossa yritetään painottaa yhteistyötä.
Olikohan tässä muutama pointti, kuten ne vehkeet ovat siellä basessa ja kun nuo vehkeet ovat tuolla etulinjassa, niin ne voivat olla täynnä, jolloin niihin ei voida spawnata.

Ja pelaaminenhan on ihan sillain miten haluaa pelata. ^^
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voihan sinne spawnata squadissakin? Ja aika tyhmää minun mielestä pelata lonewolfina peliä, jossa yritetään painottaa yhteistyötä.

1. kuole medic trainiin
2. spawnaa baseen, ota MBT ja etsi medic train
3. ????
4. profit!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tai sit jos oma squadi on täynnä röllejä, jotka ovat yhden basen takana päin sniputtamassa. Näin kävi mulle eilen Isla Inocentesissä kun oma squadi oli siellä saarella sniputtamassa kun me muut edettiin vikaan baseen. Yritin eroo squadista ja ettii uutta, mutta samaan se heitti aina. En oo kyl varma saivatko he yhtäkään tappoa kun siinä on se mäkikin välissä :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten sen demolition man trophyn sais helposti ,oon pari päivää sitä yrittäny ja vasta 5 tappoo saanu:confused: Haluisko joku boostata ku toi on ainut jonka tarviin platinaan?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten sen demolition man trophyn sais helposti ,oon pari päivää sitä yrittäny ja vasta 5 tappoo saanu:confused: Haluisko joku boostata ku toi on ainut jonka tarviin platinaan?
Sinko tai naatinheitin kätöseen ja Nelson Bayn ekoille bokseille rälläilee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sinko tai naatinheitin kätöseen ja Nelson Bayn ekoille bokseille rälläilee.
Tai C4:jää pistät johonkin taloon ja odotat, että vihu menee sisään. Muistaakseni talot sortuu, kun tuhoaa kaikki neljä kulmaa ja rappusten alla olevan seinän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noniin, tuli nyt tämä ostettua kun on melkein vuosi tehnyt mieli tätä hommata, mutta en ikinä sitä ole hommannut. Olen aivan uusi näissä BF kahinoissa ja tuli pari matsia rushia pelattua. Oikein mukavaa oli niissä peleissä, missä ei heti kuollut kopteriraiskaukseen tai tankin raiskaukseen heti kun spawnasi. Haluaisin vielä konkkaakin pelata, mutta en vielä snaijjannut miten sen pelimuodon pistelasku oikein menee. Mutta ehkä joskus senkin hokasen. Peliseura olisi tosi kivaa, niin pitänee laittaa nimi sinne peliseuralistaan ja jos joku tämmöisen aloittelijan edes huolii ja mikkihän löytyy sitten kanssa. Sitten kun lueskelin vielä tuota core vs hardcore keskustelua niin mieli tekisi pelata HC:ta, koska ne tonttuhatut on todella rasittavia... Mutta taasen se HCn pieni healthi ei taas houkuttele.

PS. Saa vapaasti lisätä kaveriksi, jos niin tuntee. Tyhjiä viestejä en yleensä hyväksy ja mielellään sinä joka lisäät (jos) niin olisi mukava, jos omistat mikin ja puhut siihen. Voisin samalla opiskella ja kysellä nuubikysymyksiä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Haluaisin vielä konkkaakin pelata, mutta en vielä snaijjannut miten sen pelimuodon pistelasku oikein menee. Mutta ehkä joskus senkin hokasen.
Siinä siis ne tiketit laskee sitä mukaa, kun porukkaa kuolee. Myös jos vihollisilla on enemmän lippuja kun teillä, menetät automaattisesti 1 tiketin sekunnissa tai parissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siinä siis ne tiketit laskee sitä mukaa, kun porukkaa kuolee. Myös jos vihollisilla on enemmän lippuja kun teillä, menetät automaattisesti 1 tiketin sekunnissa tai parissa.

Jotain tollasta attelinkin.. Melkeinkuin codin domination pelimuoto, mutta tässä vähenee "pisteet" ja tässä huomioidaan myös kuolemat siihen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miten sen demolition man trophyn sais helposti ,oon pari päivää sitä yrittäny ja vasta 5 tappoo saanu:confused: Haluisko joku boostata ku toi on ainut jonka tarviin platinaan?

Ja huomioi, että vietnam-lisärissä ei rakennukset jostain syystä romahda alas saakka.

Mun mielestä paras mappi tohon trophyyn on aricama harbor ja sen rush-versio. Paljon taloja joita posauttaa tavalla tai toisella p*skaksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

A little C4 knocking at your door.

Onhan noita kenttiä, jossa voi itseään toteuttaa C4'llä. Assault ehkä räjähteiden määrän vuoksi parempi, mutta itse tykkäsin röllistä, extra räjähteillä ja extra damagella. Cold Warissa tuli rushittua taloihin ja tein niistä ansataloja. Tuli viritettyä pommit talon nurkkiin, röllipallo matkaan ja sitten vaan odottelemaan jonnekin katolle.

Ongelma tuossa oli vain se, että kun talo alkoi olemaan täynnä, niin vihut kuolivat jo niihin ceenelosiin, eikä talon romahdukseen. Mutta paras tapa varmaan on olla innovatiivinen ja keksiä keinoja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ehkä paras 19.95€ sijoitus hetkeen.
Harmi että BC1 demo jätti niin kylmäksi aikoinaan että jäi sekä se että tämä ostamatta.
No onneksi tuntuu pelaajia riittävän edelleen paljon.
Hyvä pelihän tämä on, toivottavasti BF3 tulee olemaan vähintään yhtä toimiva.
Edellinen Bf mitä pelailin oli storen 1943 (10/10 imho)
BF2 : Modern Combat viihtyikin sitten PS2:sen kelkassa sen tuhannen tuntia :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

BF2 : Modern Combat viihtyikin sitten PS2:sen kelkassa sen tuhannen tuntia :D

Joo... ite kans oon pelannu joskus Mc:tä semmosen 1200 tuntia :D
R.I.P Battlefield modern combat ^^
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ehkä paras 19.95€ sijoitus hetkeen.

Juu itekkin eilen samaan hintaan Prismasta kävin hakemassa, enkä todellakaan kadu. Kunhan jonkun ajan päästä pääsen pleikalle pelailee, niin on kyllä 100% varma, että BC2 käynnistyy samalla!
 
Ylös Bottom