Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minusta HC on mukavaa siksi koska:
1. Karttaa ei ole kuvaruudussa
2. Tämän vuoksi voi
3. Hiukan haastavampaa

Toki huonoa on:
1. Ne jotka ottaa helikopterin rushissa lentää M-COMien luokse ja hyppää pois ja antaa helikopterin tuhoutua
2. Medic parvet
3. Camperit
4. Spawn killaajat

Mutta olen pelannut jo melkein vuoden HC:lla ja siellä pysyn.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli aika kiva pelata neljän hengen suomi squadissa. Vinkkinä tankkimiehille että älkää ampuko niitä taloja jotka eivät romahda koska M-COMin virittäjällä ei tällöin ole suojaa kovin paljon.
Nelson Bay matsit olivat aika tylsiä. Vihollinen melkein vain jäi kyykkimään puskaan.

Pelailtiin samassa porukassa ja aika lailla meidän porukka pyöritti vastustajaa, ainakin pisteiden valossa.

Ostin pelin vasta muutama kuukausi siten, eli yli vuoden myöhässä. Tämän hetken paras peli PS3:lle. Kokemus sinänsä hakata netissä yksin, mutta kun ympärillä on kavereita tai porukkaa joka pelaa joukkueena, peli saa aivan uuden ulottuvuuden. En oo paljon K/D-ratiota katsellut, vaan aina yrittänyt voittaa pelejä. Tänään ku pelas fiksujen ihmisten kanssa sai tosi paljon pelistä irti.

Meikäläinen aikoo olla aika tiiviisti peleillä ja hankkia BF3:n samantien kun kyseinen lätty ilmestyy.

CODit ei oo ihme kyllä oikein maistunut sen jälkeen ku kokeilin tätä ihmettä ensimmäistä kertaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noniin ystävät hyvät taisin aloittaa teidän kanssa vähän vääränlaisella videolla joten tämä korvatkoon sen. ;) YouTube - ‪Battlefield Bad Company 2: "Finnish" Montage‬‏

Anteeks vaan mut miten ******* onnistuit tossa apachen podottamisessa?Onko tossa joku kikka mitä ikääni oo tajunnu? :D tossaki 1:54 ammut pari sekkaa ennen ku se tulee siihen ja miten osasit laskea ton reitin? Ei kai täs oo mikään autodartti vai mitään, näyttää jossaki kohdissa ohjuksen suuntaavaa kohti apachea automaattisesti? Mut muutenkin oot poika taitava, kerro salaisuutesi ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

en kyl tajuu missä noi HC-kyykkimisbileet on? Itellä ehkä 1/100 pelistä, on joutunu servulle jossa peikot piileskelee jossain, mut sekin yleensä loppuu aika nopeasti.
Joku tossa aiemmin mainitsikin jo, et pelit vaan tuppaa olee sellasii kun niistä itse tekee.

Itse pelaan vaan ja ainoastaan HCtä. En vaan tykkää pikku kartasta,killcamista ja tietenkään ajatuksesta että jos laitetaan 5 omaa ja 5 vastustajaa samaan nippuun... niin jotenkin ihmeellisesti paukut valikoivat uhrinsa.

Teamkill kuuluu mielestäni peliin, siinä määrin ettei tankeilla ja muilla vehkeillä paukutella sokkona paikkoja pas...si.
Ja löytyyhän noihin elämätapa teamkillereillekin oma lääkkeensä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Anteeks vaan mut miten ******* onnistuit tossa apachen podottamisessa?Onko tossa joku kikka mitä ikääni oo tajunnu? :D tossaki 1:54 ammut pari sekkaa ennen ku se tulee siihen ja miten osasit laskea ton reitin? Ei kai täs oo mikään autodartti vai mitään, näyttää jossaki kohdissa ohjuksen suuntaavaa kohti apachea automaattisesti? Mut muutenkin oot poika taitava, kerro salaisuutesi ;)

Eipä mulla mitää ihmeen kikkaa ole. Varmaa se 620h pelituntia on tehnyt musta robotin tai jotai. :D

Se AT4:n ohjus lentää aina ruudun keskikohtaa kohti, joten ei mulla mitää aimbottia ole. ;)
Elikkä aina kun siirrän ruutua niin AT4:n panos muuttaa liikerataa ilmassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Alkoi itseäkin vanha suola janottamaan. Tuli muutamia kuukausia sitten BC2 laitettua vaihtoon, mutta kun erehdyin Youtubesta katselemaan taas näitä nättejä montaaseja niin eihän tässä auta muu kuin laittaa peli taas hakuun. Ehkä vk-loppuna vedetään taas Conquestia tosissaan :D

Feel free to add.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksi sitä HC:ta edes pitää kaikkien hehkuttaa? Easy modi niille jotka eivät osaa liikkua hiiviskellen ja tulematta huomatuksi ja helppoja tappoja kämppereille ja niille jotka onnistuvat motittamaan vihollisen pääspawnilleen.
Samaa mieltä! HC olis parempi kun tappoihin tarvittaisiin pari osumaa enemmän, mutta muuten samanlainen kuin nytkin. Turhan paljon tuntuu tulevan tuuri tappoja ja kuolemia, kun osuma kantapäähän tappaa :eek:

Makke87 sanoi:
HC on silti enemmän minun mieleeni, siinä pienikin virhe voi koitua kuolemaksi ja tämä lisää mukavasti peliin jännitystä.
Samahan tuo on normissakin - pieni virhe ja kuolo korjaa nopeasti, tarkkana saa olla jatkuvasti.

Ja Vinkulle: Tosi hyvä video fiilikset nousi entistä ylemmäs, hienoja kopterin pudotuksia, näyttää skillit olevan enemmän kuin kohdallaan.
Pitää itekin harjootella tota AT4:n käyttöä, nyt olen vaan tracerin kanssa tiputellu niitä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Samaa mieltä! HC olis parempi kun tappoihin tarvittaisiin pari osumaa enemmän, mutta muuten samanlainen kuin nytkin. Turhan paljon tuntuu tulevan tuuri tappoja ja kuolemia, kun osuma kantapäähän tappaa :eek:


Samahan tuo on normissakin - pieni virhe ja kuolo korjaa nopeasti, tarkkana saa olla jatkuvasti.

Ja Vinkulle: Tosi hyvä video fiilikset nousi entistä ylemmäs, hienoja kopterin pudotuksia, näyttää skillit olevan enemmän kuin kohdallaan.
Pitää itekin harjootella tota AT4:n käyttöä, nyt olen vaan tracerin kanssa tiputellu niitä :D

Mukavasti tullut positiivista palautetta. :) Heti tuli positiivista palautetta kun video oli enemmän kopterivastainen. :D
Lupaan että seuraavasta videosta fiilikset nousee entistä enemmän koska tallensin ekaa videota vain neljä päivää ja editointi oli melko pyllystä. :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse pelaan vaan ja ainoastaan HCtä.

Jep, näillä opeilla mennään myös täällä. Ei turhia apuja kertomaan missä jalkaväen miehet kulkevat; sitä varten on tiimin sisäinen tiedonvaihto puheella. Täytyy olla mahdollisuus edetä piilossa ilman huipputeknisiä spottausvehkeitä. Luodin tulee pysäyttää kulkija nopeasti. Selästä yllätetty kaatuu aina, eikä tee mitään satusedän ihmekääntölaukauksia vielä siihen perään. Teamkill kuuluu asiaan silloin, kun on mennyt mitoittamaan voimankäytön väärin ja omat saa siitä hyvästä osumaa. Jotain rajaa siinä lanauksessakin pitää olla, ettei nyt ihan laput silmillä mennä. Hektisyys, tilanteiden nopea kasautuminen kuuluu asiaan. Tiukassa paikassa täytyy pystyä repimään kaikki irti ja tuomaan sillä voitto kotiin. Joku voi sanoa sitä ADHD-riehumiseksi, tai sitten se on vain ihan sitä hereillä oloa.

Ei kannata pelaajien tuottamien lieveilmiöiden vaikuttaa liikaa arvosteluun. Hyvässä peliseurassa niitä harvemmin näkee ja silloinkin pyydellään hattu kourassa nolona anteeksi. Jossain mielessä tietty kisailu kalustosta on kuitenkin aina kuulunut Battlefieldeihin, ihan sieltä ensimmäisestä osasta alkaen. Lentotukialuksella, kannen puukkohipat tuottavat jo nostalgisia muistoja veteraaneille.

Näkyy olleen HC:ta jo heti ensimmäisestä viikonlopusta lähtien, tosin muutaman kerran hairahduttu normipuolelle :D http://www.konsolifin.net/media/media/2074/Battlefield:_Bad_Company_2_PS3/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Teamkill kuuluu asiaan
Noin 100-120 HC-matsin kokemuksella yhteisesti sekä plösöllä että boksilla aina, kun joku kokee vääräksi sen että:
-otan kopun
-otan mönkkärin
-otan VADSin
-teen ihan mitä tahansa
-olen tekemättä mitään
-en anna panoksia
-annan panoksia
-korjaan
-en korjaa
-tiimi"kaveri" juoksee mun tulilinjalle vaikka selvästi näkee mun ampuvan
-en saanut vihua
-otan MCOMin "liian aikaisin"
-en ota MCOMia
-snipaan
-en snipaa

Jne. Kannustaa tiimityöskentelyyn.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noin 100-120 HC-matsin kokemuksella yhteisesti sekä plösöllä että boksilla aina, kun joku kokee vääräksi sen että:

Itse en ole tälläiseen törmännyt, mutta ei niitä pelituntejakaan ole kovin montaa. Ehkä siellä sekametelisopassa tapahtuu ja sattuu kaikenlaista enemmän, kuin viikonlopun suomiporukoissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mukavasti tullut positiivista palautetta. :) Heti tuli positiivista palautetta kun video oli enemmän kopterivastainen. :D
Saa video olla kopteri myönteinenkin!!! :D
Jos osaa kopteria oikein käyttää tiimin hyväksi eikä vain lennä ekalle MCOMille ja jätä kopteria tuhoutumaan tai viel pahempaa - vihuille, joilta kuitenkin löytyy se mestari kopterin käytössä.
Itse osasin BFBC 1:ssä lentää kopterilla ja käyttää oikein, mutta nyt on lentotaito kadonnut, jostain syystä? Ei pysy enään kopu ilmassa, eikä tarvii edes vihun tiputtaa :(

Niin ja HC:stä vielä sen verran ettei siinä tarvii osata edes tähdätä kunnolla - spreijaus sinne, toinen tonne ja vihua kaatuu. Normissa sentään pitää pystyä PITÄMÄÄN se tähtäin vihun kohdalla jonkin aikaa....mutta joo, ihmiset tykkää eri asioista, enkä halua alkaa provosoimaan tämän enempää. Tärkeintä on että pelataan ja nautitaan siitä :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saa video olla kopteri myönteinenkin!!! :D
Jos osaa kopteria oikein käyttää tiimin hyväksi eikä vain lennä ekalle MCOMille ja jätä kopteria tuhoutumaan tai viel pahempaa - vihuille, joilta kuitenkin löytyy se mestari kopterin käytössä.
Itse osasin BFBC 1:ssä lentää kopterilla ja käyttää oikein, mutta nyt on lentotaito kadonnut, jostain syystä? Ei pysy enään kopu ilmassa, eikä tarvii edes vihun tiputtaa :(

Niin ja HC:stä vielä sen verran ettei siinä tarvii osata edes tähdätä kunnolla - spreijaus sinne, toinen tonne ja vihua kaatuu. Normissa sentään pitää pystyä PITÄMÄÄN se tähtäin vihun kohdalla jonkin aikaa....mutta joo, ihmiset tykkää eri asioista, enkä halua alkaa provosoimaan tämän enempää. Tärkeintä on että pelataan ja nautitaan siitä :D

Enpä usko, että kovin moni tykkäisi jos peppukiusaisin porukkaa ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, näillä opeilla mennään myös täällä. Ei turhia apuja kertomaan missä jalkaväen miehet kulkevat; sitä varten on tiimin sisäinen tiedonvaihto puheella. Täytyy olla mahdollisuus edetä piilossa ilman huipputeknisiä spottausvehkeitä. Luodin tulee pysäyttää kulkija nopeasti. Selästä yllätetty kaatuu aina, eikä tee mitään satusedän ihmekääntölaukauksia vielä siihen perään. Teamkill kuuluu asiaan silloin, kun on mennyt mitoittamaan voimankäytön väärin ja omat saa siitä hyvästä osumaa. Jotain rajaa siinä lanauksessakin pitää olla, ettei nyt ihan laput silmillä mennä. Hektisyys, tilanteiden nopea kasautuminen kuuluu asiaan. Tiukassa paikassa täytyy pystyä repimään kaikki irti ja tuomaan sillä voitto kotiin. Joku voi sanoa sitä ADHD-riehumiseksi, tai sitten se on vain ihan sitä hereillä oloa.

Samaa mieltä, HC on se "oikea" pelimuoto mielestäni. Tarkkana saa olla, muuten käy kalpaten. Normimoodin killcamit, minimap, tsägäspottaukset, kumiluodit sun muut lastentarha-avustukset ei sotapeliin kuulu. Kuolema korjaa helpommin kuin normissa mikä on ihan loistavaa sinänsä. HC puolella tuntuu olevan paljon kokeneempia pelaajia joskin samat naamat siellä aika lailla pyörii. Kumpaakin muotoa tulee pelattua, normi tuntuu naurettavan helpolta, välillä ei voi kun hämmästellä että kaikennäköstä yrittäjää sitä Bädäriinki eksyy. HCssa vedetään sitten porukan kanssa "miesten pelejä". Joo, KDn saa siellä pilattua ja silleen mutta eipä oo asiaa meiän porukkaan jos sellasia on aikaa ihmetellä ja vatvoa... :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tarkkana saa olla, muuten käy kalpaten. Normimoodin killcamit, minimap, tsägäspottaukset, kumiluodit sun muut lastentarha-avustukset ei sotapeliin kuulu. Kuolema korjaa helpommin kuin normissa mikä on ihan loistavaa sinänsä.

Hmm... kun normipuolella on näitä "tosimiesten" parjaamia apuja niin eikös siellä pitäisi silloin olla helpompi myös tappaa (= tulla tapetuksi)? Hieman ristiriitaista dissata "apuja" ja samaan syssyyn antaa ymmärtää, että HC puolella kuolee kuitenkin helpommin kun yksi osuma riittää. :confused:

HC puolella pelaa todennäköisesti myös enemmän headsetin omaavia pelaajia kuin normipuolella joka taas tasoittaa tilannetta aika lailla. Lisäksi normipuolelle tullee helpommin randomipelaajia jotka eivät välttämättä edes tunne halua/tarvetta liittyä squadiin, joka tasoittaa tilannetta vielä enemmän.

Sama se millä puolelle sitä pelaa, kunhan pelaa. Kummallakin puolella on omat negatiiviset juttunsa, mutta molemmille on toistaiseksi riittänyt pelaajia joten kumpikaan ei liene siten se ainoa oikea.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Silloin kun tää peli julkaistiin, niin HC oli kauheet kuraa kun millä tahansa pulttilukol kaatoi yhdestä vihollisen vaikka osuisi peukaloon. Onneks sitä hieman korjattiin, mutta kyllä se silti tuntuu vähän liian helpolta mulle. Normissa snipaaminen vaatii taitoa, kun pitää osuu ykkösellä päähän. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En tiiä tosimiehistä tai naisista...
Toiset tykkää äideistä ja toiset tyttäristä, jotkut jostaan ihan muusta...

Itte tykkään HC:sta. Kill-cam ei kuulu Battlefieldiin, tonttu-lakitkaan ei kuulu. Kartan puuttuminen on ihan se ja sama. Enkä kyllä pidä itsestään parantuvista sotilaistakaan, sen kanssa kyllä pystyisi elämään mutta ei tarvitse kun loistava vaihtoehtokin on olemassa

Ylläolevat ominaisuudet tasoittavat peliä enemmän ja vähemmän pelanneiden kesken. Pelaan mielummin HC-muotoa koska en tarvitse tonttu-lakkeja tai kill-camia tietääkseni missä vihu lymyää tai mistä se minut tappoi. Aina ei tiedä ja se on silloin vihun hyvyyttä ja vihulle pointsit siitä. Kun itse olen räimimässã puolustuksessa apinoita kylkeen niin en halua että hyökkääjille näytetään missä olen räiskimässä, jolleivat itse tajua on se vain ja ainoastaan heidän oma ongelmansa.

Aseiden tehoja vierastin aluksi sitten totuin niihin ja nykyään ketutus on valtava jos jossain pelissä tarvitsee puoli-lipasta sahata vastustajaan saadakseen tämän hengiltä.

Jokaisella toki on mielipiteensä ja tässä omani perusteluineen.

Pyydän että jätätte HC:n tosimiehet ja snipujen varvasosuma saivartelut tähän jottei tämä ketju räjähdä taas käsiin.
 
Ylös Bottom