Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ellen nyt ole aivan hakoteillä, nämä aikavyöhykeet eivät todellakaan ole vahvuuksiani, niin huollon pitäisi loppua tuossa klo 14 meidän aikaan.
Voi olla että menee tunnin sinne tänne mutta iltapäivän aikana kuitenkin. Huollon sanotaan kestävän ainakin tänään perjantaina 4 tuntia:
Maintenance on Friday 12th will last for 4 hours - 8:00 GMT to 12:00 midday GMT/9:00 CET to 13:00 CET/12:00 midnight PST to 4:00 PST.
Voi olla että tuokin venyy. PSN Storea luvattiin jenkkilään alkuviikosta eikä sitä ole vieläkään saatu sinne. Itse en ainakaan luottaisi mihinkään mitä EA/DICE-sektori meille syöttää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo me ollaan GMT +2 ajassa käsittääkseni eli loppuu tänään klo 14 aikaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nimenomaan näin, mutta tietäen nämä EA:n huoltokatkot niin tuskin vielä klo 14 on valmista :D

Enemmän toivoisin, että ei kello 18:00 jälkeen olis enää mitään huollettavaa vaan päästäis taas mättämään rauhassa. Saako joku selvää tosta huomisesta katkoksesta? Vai onko sellaista edes?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saako joku selvää tosta huomisesta katkoksesta? Vai onko sellaista edes?

Tuolla ei siitä sen tarkempaa aikataulua ole olemassa, mutta jos oikein käänsin ja väänsin niin samaan aikaan on alkamassa kuin tänään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Dentistin saa muuten helposti jos viitsii sniikkailla vihollisen baseen ja odottaa et joku menee uav:lle. Itse tein sen aika helposti tolleen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Dentistin saa muuten helposti jos viitsii sniikkailla vihollisen baseen ja odottaa et joku menee uav:lle. Itse tein sen aika helposti tolleen.
Joo. Tai sitten vaan engillä pyörii kukkuloilla ja aukasee niitten röllien päitä :D Iteltä puuttuu enään Rank 22 trophy (ihan just rank 21) ja 20 Demolishion kills.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko kommentoida tuota röllikeskustelua, vaikka PC-puolella pelailenkin.

Tasan yhden kerran olen nähnyt Reconin laittavan motion sensorin, muuten aika hiljaista tuntuu olevan itse tiedusteluhommat. Eräässä rundissa samalla puolella oli likimain kaikki röllejä, ja minä medic. Meillä oli hyökkäysvuoro, mutta näin vaan röllit siellä kartan reunoilla paukuttivat. Nostelin röllejä pystyyn sitä mukaa kun niitä tipahteli, eli huorasin siinä expaa, kun ei ollut parempaakaan tekemistä - yksinään kun on hankala mennä mitään tuhoamaan... :rolleyes: Ainakin komeat pisteet kertyi plakkariin.

Joka tapauksessa puolustaessa rölleistä olisi apua, jos viitsisivät istuttaa niitä motion sensoreita sinne alueelle, niin näkisi mistä hyökkääjät puskevat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Abakan unlockautui eilen assaultilla ja nyt tajuan miksi niin usein se killcamissa vilahteli minut tappaneiden luotien lähettäjänä...

Jestas miten tehokas niittokone oikealla pelityylillä :eek:

Menee järki kun pisteiden kertyminen ei toimi kuoleman jälkeen!

Juu, hieman häiritsevää on. Samoin kuin vihun viimeisen tiketin tapon napatessasi, siitä ei kunniaa ehdi kertymään ennen loppukrediittejä...

Julkaisun alkupäivinä elvyttäminen oli medicien suunnalta aika harvinaista (no ei vielä tainnut vehkeitäkään monella olla heti), nyt tilanne alkaa paranemaa. Välillä elvytys aiheuttaa häthätä tilanteita, kun tipahdettuasi suuntaat kuselle tai jääkaapille ja taustalta kuuletkin sähköshokin äänen... Eikun ärräpäinä heittäytyen sohvaa ja ohjainta kohti, kun seisoskelee siellä pahimman tulitaistelun keskellä kuolleista herätettynä :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Täytyy kyllä sanoa että tätä peliä on aivan turha pelata random-matseilla. Taas kokeilin kolmea eri pelia ja omassa squadissa oli rush modessa kolme rölliä jotka iloisesti istui kukkulalla ja ammuskeli kaukaisuuteen. Puolustaessa jätkät teki tietenkin samaa vaikka pommi olisi viritetty viereen. Tietenkin muistivat vielä jättää spottailun sikseen, kuten myös sensoreiden heittelyn.

Parin pelin jälkeen olin valmis heittämään ohjaimen Bravian läpi :D

Juu, pistäkäähän inviteä kun on Konsolifinin matsit käynnissä. En aio enää ikinä pelata noita random-pelejä, ellei kyse ole Deathmatchista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mukavaa räimettä on ollu. Kokoajan on saanu suomi-porukassa peliä pelata. Joko inviä on ilmestynyt tai sitten ihan vaan valikon kautta päässyt peliin änkeämään. Mutta sitten tuon headsetin kanssa on saanut painia parikin kertaa, eilen sen sai jokseenkin toimimaan. Kuhan nyt vaan pysyisi kunnossa jatkossakin :eek:

Mukavasti on pelit onnistuneet, vaikka taktiikka itellä tuppaakin vaihtelemaan kokoajan. Classia vaihtelen aika tiuhaan, ja koitan kehittää kaikkia classeja tasapuolisesti. Mutta kyllä se class loppujenlopuksi aina määräytyy sen mukaan, mitä ryhmä tarvitsee.

Puukkohippa on ihan hyvin onnistunut, joskin kaverit tuppaa aina olemaan samalla puolella. Voipi jäädä meikäläiseltä tuo "Et tu Brute" saamatta :rolleyes: Vai lasketaanko näihin kaveripuukotuksiin myös esim. privapelien tagit?
Ja sitten on vissiin ristikkäin tullu bugi tuossa WW2 aseissa. Tai siis kun M1A1 saa palkinnot tapoista, jotka on tehty Garandilla. Mutta sitten M1A1:llä tehdyt tapot ei menekkään minnekkään, ei edes Garandin laskuriin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kokoajan on saanu suomi-porukassa peliä pelata. Joko inviä on ilmestynyt tai sitten ihan vaan valikon kautta päässyt peliin änkeämään.
Me ollaan aina jostain syystä vastakkaisilla puolilla kun ollaan samassa pelissä :p Minulta et ole ainakaan vielä vienyt dogtagia, tosin ei taideta olla edes toistemme listoilla. Voisi lisäillä sitten kun meen taas pleikkarille. Tähän mennessä oon tainnut saada vain aewastedin ja copycatin dogtagit, joten vielä joutuu metsästämään kavereiden kaulakoruja :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tsekkailin täs et tääl on näit "suomimatsei" ollu aina välillä. Oisko kellää mahdollisuuksia inviä seuraavaan matsiin tai jos jollakin ois tietoa millo ois seuraavaa matsia ? :) Jees, tunnus on sit JokuPelle3. Ja on muuten todella loistava peli, alkoi tuohon MW2 jo kyllästyä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt kun BC2 on vihdoin saatu heräsi kysymys.

Jos Vip-koodin syötettyäni haluan vaihtaa kovalevyn, säilyykö sen tuomat edut, vai täytyykö storesta ostaa uusiksi?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

-Odotan sitä hetkeä kun porukoilla alkaa olemaan Neosteadit käsissä...


Mikäs siinä Neosteadissa niin kummosta on? Samanlainen haulikko kun muutkin, eikä tässä pelissä juurikaan close combatia tuu niin että siitä ois mitään iloa. Ainoastaan kun kiertää snipujen kylkeen, sillonkin voi heiluttaa moraa tai käyttää mitä asetta vaan. En muutenkaan oo aseluokkien sisällä huomannut juurikaan eroja, ihan sama mikä rynkky,sniperi, SMG tai LMG on, tuntuu että aika samasta puusta veistetty. En tiiä jos normipeleissä tehoissa ois jotain eroja, mutta Hc:ssa ukkoa kaatuu ihan sama millä ampuu. Ainoostaan pimeissä kentissä jotkut rynkyt ilman punapistettä on perseestä kun se ohuen ohut jyvä häviää kun tähtää tummaan metikköön. Tai sitten mulla on silmissä jotain vikaa:D



Se on musta hölmösti tehty ettei pääse tutkailemaan niitä aseita ja statseja siinä pelien välissä, vaan pitää poistua sinne päävalikkoon. Ja eiks pelistä tosiaan pääse pois ilman et alottaa sen uuden pelin ja sitten quittaa? Mitäs muuta..Kakkosase sais olla eri joka classille, nyt kun on vaikka traceri assaultilla ja halusikin joskus pelata reconilla niin pitäis muistaa laittaa siihen pisla, ja sitten taas muistaa vaihtaa takas. Tässä valittamiset tällä kertaa, pelit jatkuu, voi lisäillä jos haluaa peliseuraa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

sv sanoi: Kannattaneen tehdä se Squad ekana...

no eihän se oo tässä mikää probleema ku se ei löydy siitä pelimuoto listasta kun valitaan mitä pelimuotoa halutaan pelailla..... ja miks se ei näy siinä listassa/valikossa?

siis probleema on että en näe squad rush pelimuotoa kun pitäisi valita pelimuoto joka tarkottaa sitä että en pääse pelaamaan kyseistä pelimuotoa.....
onko jollakin muulla sama probleema?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs siinä Neosteadissa niin kummosta on? Samanlainen haulikko kun muutkin, eikä tässä pelissä juurikaan close combatia tuu niin että siitä ois mitään iloa.

Traumat johtuvat BF:BC1 jossa oli pahimmillaan puolella vihollistiimistä NS2000 kädessä aiheuttamassa harmaita hiuksia. Miksikö? Aseen kantomatka oli aivan naurettava + tietenkin tappoi yhdestä. Ja koska pelityylini oli todella agressiivinen ja mapit olivat jossain määrin todella lähitaistelu painotteisia niin tuli kuoltua lukematon määrä kyseiseen aseeseen. Varsinkin kun pelasin suurimman osan ajasta Gold Rushia(tämän pelin Rush), niin olin käytännössä koko ajan haulikon kantomatkan sisällä, koska laatikot sijaitsivat talojen sisällä ja jonka ympärillä oli ahtaita kujia. Oli pelissä toinenkin yhdestä osumasta tappava haulikko, mutta sen kantomatka oli huomattavasti pienempi, eli sen käyttö oli myös paljon vähäisempää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

siis probleema on että en näe squad rush pelimuotoa kun pitäisi valita pelimuoto joka tarkottaa sitä että en pääse pelaamaan kyseistä pelimuotoa.....
onko jollakin muulla sama probleema?
Näkyykö sulla Squad Deathmatch ? Jos ei näy sulta puuttuu molemmat Squad pelimuodot. Itse en osaa tähän mitenkää erityisemmin auttaa, mutta jos joku viisaampi neuvois sua.
EDIT: Eli ongelma itellä on, että olen avannut medicillä ne ensiapulaukut, mutta silti en saa niitä käyttöön matseissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Näkyykö sulla Squad Deathmatch ? Jos ei näy sulta puuttuu molemmat Squad pelimuodot. Itse en osaa tähän mitenkää erityisemmin auttaa, mutta jos joku viisaampi neuvois sua.

mulla näkyy kyllä squad deathmatch (ja sitä on tullu pelattua paljon) mutta squad rushia ei löydy:confused:..... joo apu on tervetullutta :)
 
Ylös Bottom