Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä perkelettä? Tänään jos toistamiseen kävi niin, että kun UAV'llä olin lähdössä nousuun, niin sekunti meni ja se räjähti itekseen. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä perkelettä? Tänään jos toistamiseen kävi niin, että kun UAV'llä olin lähdössä nousuun, niin sekunti meni ja se räjähti itekseen. :D

Juu on mullaki noin käyny. Tosin sen UAV ohjaus jutun vieressä on ollut puita niin oon lentäny niitä puita päin kun lähden lentoon ja siihen se UAV on räjähtänyt. Esim. White passissa ja Nelson bayssa on puita siinä UAV:n lähtö paikan ympärillä. Tai sitten joku oli sulla venaamassa jossain piilossa että kun UAV nousee niin heti ampuu sen rikki. :) Ja sitten tuohon onslaught ongelmaan että hostatkaa itse sitä peliä niin ei tarvitse valittaa että vihut ei kuole. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu on mullaki noin käyny. Tosin sen UAV ohjaus jutun vieressä on ollut puita niin oon lentäny niitä puita päin kun lähden lentoon ja siihen se UAV on räjähtänyt. Esim. White passissa ja Nelson bayssa on puita siinä UAV:n lähtö paikan ympärillä.
Aaa, just noissa mapeissa mulla on räjähtänyt, en tiennykkää et ne niin helposti räjähtää. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään kävi ihan kiva munkki Arica Harborissa, yritin puukottaa oven rikki mutta löinkin vahingossa viholliseen seinän läpi, ja onnistuin tappamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu on mullaki noin käyny. Tosin sen UAV ohjaus jutun vieressä on ollut puita niin oon lentäny niitä puita päin kun lähden lentoon ja siihen se UAV on räjähtänyt. Esim. White passissa ja Nelson bayssa on puita siinä UAV:n lähtö paikan ympärillä. Tai sitten joku oli sulla venaamassa jossain piilossa että kun UAV nousee niin heti ampuu sen rikki. :)
Kokeilkaa pistää miina uav:n alle ku vihu menee siihen niin se räjähtää :D :D


Tänään kävi ihan kiva munkki Arica Harborissa, yritin puukottaa oven rikki mutta löinkin vahingossa viholliseen seinän läpi, ja onnistuin tappamaan.
itelle käyny useestikki noin
jos vihua näkyy seinän läpi (joo bugi) niin puukota se seinän läpi :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla selkeästi havaittavia kausia pelatessanne eri hahmoluokkia / mappeja? Nyt jotenkin jämähtänyt recon/Heavy Metal conquest-yhdistelmään. Välillä taas tulee pelkkää mediciä ja Oasista. Pakko myöntää että aikasemmin tuli pelattua vähän vakavemmin, nykyään saa isot ilot irti kun vähän häröilee ympäriinsä ja testaa erilaisia juttuja, esim koittaa katsoa kuinka pitkän matkan päästä vihollisen voikaan snipata, tai etsittyä kartoista hyviä piilopaikkoja yms. Saa pelistä jotenkin paljon aikasempaa enemmän irti kun ei aina vedä veren maku suussa. Ei tässä mitään itua ollut, kuhan piti hieman purkaa tuntoja :)

Itte pelaillu nykyään sillee että white pass, hyökkääjänä recon-GOL-4x-C4 ja puolustajana medic-870CMS-12slugs...


Itse olen huomannut onslaught modessa että kun pelaan HC valparaisossa niin osun vihollisiin mutta ei tule hitmarkkeria eikä ne kuole. Muissa onslaught mapeissa peli kulkee mutta valparaisossa ei? Mikä avuksi?

Mulla kävi sillee että ekan basen jälkee atacamas kopu ei tehny vahinkoa... :/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä on naurettavaa toimintaa miten nuo leaderboardien kärkipelaajat pelaavat. Eilen tuli Isla Inocentesissä leaderboardien nelonen ja hänen kaverinsa vastaan. Aluksi he tietenkin raiskaavat porukkaa Blackhawkilla siellä eivätkä yritä lainkaan objektia. Okei, Blackhawk on helppo pudottaa ja saatiinkin se melko usein alas, mutta heti sen jälkeen he ottivat uuden ja sama rumba vaan jatkui. Jotenkin sitten hyökkäävä tiimi sai sitten tuhottua kaksi ekaa basea, jolloin he eivät saaneet enää Blackhawkia, joten sen jälkeen alkoi raiskaus tankilla. Kaveriporukalla sitten keskityttiin pitämään ne poissa tankista, jolloin he vihdoin siirtyivät ihan aseita käyttämään. Tietenkin he sitten käyttivät kaikenlaisia ylivoimaisia aseita, kuten AN-94 ja USAS. Kaiken huippu oli vielä se, että kun he olivat häviämässä niin he lähtivät ettei vaan W/L-ratio huonone.

Pistää kyllä sapettamaan tuollaiset. :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pistää kyllä sapettamaan tuollaiset. :mad:

Ei niistä kannata välittää, joskus on hauskaa alkaa stalkkaamaan noita tyyppejä ja aiheuttaa niille joka servulla rage-quitit. Miksi muuten AN-94 tai USAS on sun mielestä "ylivoimaisia"? AN-94 on pitkältä matkalta hyvä ja läheltä aika surkea (viimeisimmän patchin jälkeen). USAS taas on läheltä hyvä, mutta kun matka vähänkin kasvaa ei sillä tee mitään. Mikä tässä on ongelma?

EDIT: Puhun siis tietenkin normista, HC:ssahan asebalanssi on muutenkin aivan perseellään että siellä varmaan onkin jotkin aseet OP.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kaiken huippu oli vielä se, että kun he olivat häviämässä niin he lähtivät ettei vaan W/L-ratio huonone.
Oon kanssa huomannu tämän ja omasta mielestäni on aika noloa lähteä pois pelistä heti, jos oma joukkue meinaa hävitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tietenkin he sitten käyttivät kaikenlaisia ylivoimaisia aseita, kuten AN-94 ja USAS.

Ja minäkin tähän vielä kysäsen.

Eihän se AN-94 hirveän OP ole. Itse ainakin käytän mieluummin M16.

Ja USAS se vasta huono onkin. SAIGA on kyllä aika selvästi parempi, oli sitte 12 slugs tai ei...

Ja eikös vika voi olla sussa;Blackhawk:"Raiskaa blackhawkilla"Tankki:"Raiskaa tankilla"Aseet"Käyttää ylivoimasia aseita."? Pitäskö niitten pislalla vetää?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep, minustakaan abakan ei ole enää mitenkään ylivoimainen. Kokeilin sitä tuossa pari päivää sitten ihan huvikseni, eipä tuntunut mitenkään erikoisen tehokkaalta muihin aseisiin verrattuna.
Mutta autoshotgunien parannus olisi pitänyt jättää tekemättä. Usas ja saiga tuntuvat nyt niin härsikisti ylitehokkailta verrattuna pumppareihin. Ja usaksen ja saigan ero on siinä, että usas ampuu sarjaa. Tehoissa ei kai ole suurempaa eroa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo ei tuo Abakani mitenkään yli hyvä ole. Ja kyllä se Saiga on hieman tehokkaampi kuin Usas ainakin tilastojen mukaan... :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo ei tuo Abakani mitenkään yli hyvä ole. Ja kyllä se Saiga on hieman tehokkaampi kuin Usas ainakin tilastojen mukaan... :)

Pelin tilastoihin ei kannata luottaa, koska ne ovat ihan päin persettä. USAS ja Saiga ovat oikeasti tasan yhtä tehokkaita. Aseiden oikeat tehot voi katsoa täältä: Bad Company 2 | DenKirson on Xanga

Omasta mielestäni pelissä ei ole yhtään ylitehoista asetta. Vaikka Abakan onkin ainoa ase, johon olen platinan hankkinut, ei se mitenkään ylitehoinen ole. Se on vain hyvä pitkällä matkalla tarkkuuden ja pienen rekyylin ansiosta, mutta lähitaisteluita varten pitää ottaa aina 40mm shotgun käyttöön.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

On kyllä ollut hienoja hetkiä bc2:sen parissa. Paljon on tullut uusia "tuttavia" matkan varrella n 1200pelatun tunnin jälkeen. Itseäni välillä ärsyttää nuo smoket jotka kopterikuski voi tracerin kiinni ollessa laukasta. Välillä tuntuu että ne smoket latautuvat heti uudelleen muutaman sekunin jälkeen vaikka hetin saisit uuden tracerin kiinni niin PAM!! samantien savut pöllähtää uudestaan. No kohta joku "tosimies" tulee huutelemaan että eihän kukaan nyt tracereita käyttele. :D

Aseista sen verran että nuo slugit olisi voinut poistaa kokonaan noista haulikoista ja pitää se vain ns lähitaistelu aseena. Kas kun eivät lisänneet 12x scopea mukaan siihen silloinhan se olisi tarkempi ja parempi kun yksikään sniper kivääri. Kohta täynnä 35.000 tappoa PP-2000:lla. Senkin ajan olisi voinut käyttää muilla aseilla leikkimiseen ,mutta ei noi platinat hirveästi ole napannut.. :)

Repair toolillakin näköjään 259 tappoa :)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kohta täynnä 35.000 tappoa PP-2000:lla. Senkin ajan olisi voinut käyttää muilla aseilla leikkimiseen ,mutta ei noi platinat hirveästi ole napannut..
Oma lempi ase on just toi PP-2000, vaikka sillä vasta joku 1100 tappoa onkin, koska hommailen noita platinum tähtiä, niin ei oo ehtinyt tota PP'tä käyttää. Muutama ase vailla platinum tähteä, niin engineerillä jokaisella aseella platinum.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossa tarkastelin kaupassa pelin Platinum-versiota niin siinä luki takakannessa, että sisältää VIP Coden pelille. Onkos ihmisillä tietoa, mitäs tuolla Platinumin VIP Codella mahtaa saada? Kuplassa luki, että kyseisellä koodilla saa jotain DLC:tä pelille, kummiskaan tarkemmin määrittelemäti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossa tarkastelin kaupassa pelin Platinum-versiota niin siinä luki takakannessa, että sisältää VIP Coden pelille. Onkos ihmisillä tietoa, mitäs tuolla Platinumin VIP Codella mahtaa saada? Kuplassa luki, että kyseisellä koodilla saa jotain DLC:tä pelille, kummiskaan tarkemmin määrittelemäti.

Onslaught moden saa Platinum version mukana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja eikös vika voi olla sussa;Blackhawk:"Raiskaa blackhawkilla"Tankki:"Raiskaa tankilla"Aseet"Käyttää ylivoimasia aseita."? Pitäskö niitten pislalla vetää?
Ei ja onko se siis minun syy, että he poimivat kokoaika jonkun ajoneuvon? Tiedän, että ajoneuvot ovat irrotamaton pala Battlefieldiä, mutta onko kuitenkin millä tahansa ajoneuvolla pakko kiusata vastustajatiimiä kokoaika sen sijaan, että vetäisiä rehtiä naama naamaa vasten tai squadi squadia vastaan ASEILLA? Moni varmasti haluais kokeilla taitojaan tälläisiä leaderboardin puolijumalia vastaan, mutta hankalahan sitä on kokeilla, kun saat tykinkuulasta.

Ja nuo AN-94'n ja USAS'in ylivoimaisuus ovat oma mielipiteeni. En ole niitä käyttänyt pitkään aikaan ja tuskin tulen käyttämäänkään, koska ovat imo liian helppoja. En sitten tiedä onko niitä jotenkin piilonerffattu, mutta kyllä edelleen otan turpaan usein Abakanilta läheltä tai USAS'ilta ilman slugeja kaukaa. Oli se sitten ase, pelaaja vai hitboxi, mutta näitä aseita en tule käyttämään.
 
Ylös Bottom