Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muilla selkeästi havaittavia kausia pelatessanne eri hahmoluokkia / mappeja? Nyt jotenkin jämähtänyt recon/Heavy Metal conquest-yhdistelmään. Välillä taas tulee pelkkää mediciä ja Oasista. Pakko myöntää että aikasemmin tuli pelattua vähän vakavemmin, nykyään saa isot ilot irti kun vähän häröilee ympäriinsä ja testaa erilaisia juttuja, esim koittaa katsoa kuinka pitkän matkan päästä vihollisen voikaan snipata, tai etsittyä kartoista hyviä piilopaikkoja yms. Saa pelistä jotenkin paljon aikasempaa enemmän irti kun ei aina vedä veren maku suussa. Ei tässä mitään itua ollut, kuhan piti hieman purkaa tuntoja :)
Usein tulee otettua ihan vaan Isla Inocentes defenderinä AT4'n kanssa pelleilessä, mutta muuten ihan randomilla niitä mappeja otan ja kititkin tulee otettua tilanteen mukaan. Useimmiten kuitenkin porskutan joko AEK'lla, Scar-L'llä tai M24'lla. Kaveriporukalla tulee hassuteltua melkeinpä aina, niin pysyy mieleenkiintokin tässä pelissä. Yksin sitten sankaroin publalla ihan veren maku suussa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jooh... tuota onkohan nuo statsit seonnu lopunkin ?
Tossa pelailin 6 erää kaikki aseethan oli perinteisesti kadonnu (paitsi alkuperäset..) kuitenki niin joka servulla kaikki käytti jotaki noista alkuperäs aseista joka taas kertoo että monen muunkaan stasit ei oikeeen toimi :(
Mahtaakohan Ea tehä asialle mitää ? :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jooh... tuota onkohan nuo statsit seonnu lopunkin ?

Huoh.... Tänään on sunnuntai ja BC:n servujen huoltopäivä. Statsit sekoilee pahasti joka sunnuntai, kyllä ne siitä huomenna on jo ok. Itse pelailin tossa parisen tuntia ja alkupuolella ei ollut rankkia eikä speccejä, tulivat takas jossain vaiheessa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen huomannut onslaught modessa että kun pelaan HC valparaisossa niin osun vihollisiin mutta ei tule hitmarkkeria eikä ne kuole. Muissa onslaught mapeissa peli kulkee mutta valparaisossa ei? Mikä avuksi?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen huomannut onslaught modessa että kun pelaan HC valparaisossa niin osun vihollisiin mutta ei tule hitmarkkeria eikä ne kuole. Muissa onslaught mapeissa peli kulkee mutta valparaisossa ei? Mikä avuksi?

Mä huomasin jossain toisessa HC Mapissa että ne viholliset ei kuole, ammuin kaks lipasta ja kaks kranaattia mitää ei käynnyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse olen huomannut onslaught modessa että kun pelaan HC valparaisossa niin osun vihollisiin mutta ei tule hitmarkkeria eikä ne kuole. Muissa onslaught mapeissa peli kulkee mutta valparaisossa ei? Mikä avuksi?

Mulla aikoinaan kun ostin ton onslaught moden niin missään mapissa ei vihut kuollut aluksi (paitsi yhdessä mapissa mystisesti 1, mutta ei muut). En muista alkoivatko vihut kuolla sitten myöhemmin samana päivänä, vai muutaman päivän kuluessa, mutta aluksi eivät tosiaan kuolleet.

Ja tosiaan ammuin 5 kutia yhteenkin vihuun lähietäisyydeltä m24:lla muistaakseni ja vielä kaikki oli headshotteja ja ei kuollut siihenkään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla aikoinaan kun ostin ton onslaught moden niin missään mapissa ei vihut kuollut aluksi (paitsi yhdessä mapissa mystisesti 1, mutta ei muut). En muista alkoivatko vihut kuolla sitten myöhemmin samana päivänä, vai muutaman päivän kuluessa, mutta aluksi eivät tosiaan kuolleet.

Ja tosiaan ammuin 5 kutia yhteenkin vihuun lähietäisyydeltä m24:lla muistaakseni ja vielä kaikki oli headshotteja ja ei kuollut siihenkään.

Sulla oli toden näkösesti helvetin moinen lagi päällä olit jonku intialaisen hostimassa Pelissä ? :D
Kyllä tuota vieläkin tapahtuu
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sulla oli toden näkösesti helvetin moinen lagi päällä olit jonku intialaisen hostimassa Pelissä ? :D
Kyllä tuota vieläkin tapahtuu

Kyse ei ollut lagista vaan peli bugasi muuten. Meinaan peli ei laginut ja vaihdoin silloin serveriä moneen otteeseen ja sitä kautta myös mappia. Ja jos olisi laginutkin niin kyllä sieltä olisi kuitenkin joku äijä kuollut niin moniin ammuin ihan lähietäisyydeltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jaa.. no sitte en kyllä tiedä ...
itellä ainakaa botit ei kuole jos hostina on joku vähä kauempanan oleva :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eiiiiiiiii jumaliste ku osaa vatuttaa kun oma joukkue nyhjöttää puskassa kaivelemassa persettään eikä edes yritä hyökätä, hyvähän siinä yksin on yrittää räjäyttää pommeja kun vihujen tankit ja pelaajat on odottamassa jossain piilossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

^ Smokekranaatit & tracerit käyttöön tai servun vaihto. :)

Kyllä ne röllit etenee kun tarpeeks niitä savustaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kukaan muuten huomannut, että kun ennen sut revattiin, niin meni noin 3-5 sekuntia että otat damagea vihollisten osumista. Nykyään otat damagea heti kun sua ammutaan revauksen jälkeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko kukaan muuten huomannut, että kun ennen sut revattiin, niin meni noin 3-5 sekuntia että otat damagea vihollisten osumista. Nykyään otat damagea heti kun sua ammutaan revauksen jälkeen.

Juu kyllä mä ainakin otan damagea heti, mutta vastustaja ei tunnu ottavan jos on vasta revivoitu :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu kyllä mä ainakin otan damagea heti, mutta vastustaja ei tunnu ottavan jos on vasta revivoitu
Joo, tätä mäki oon miettiny, et mistä johtuu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se johtuu siitä että herätetyllä on spawnisuoja pari-kolme sekunttia herätyksen jälkeen.

Tämän kuitenkin menettää heti ainakin jos koskee tähtäysnappiin, voi olla myös jotain muita menetys tapoja. En ole kiinnittänyt huomiota suuremmin mokomaan.

Ketuttaahan se välillä kun vedät suojattuun pelaajaan lippaan tyhjäks jonka jälkeen se suolaa takasin ja itte kuolee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla ajattelin että voisi pitkästä aikaa pelata mutta ei onnistunut kun statsit bugittivat ja piti aloittaa alusta. Tänään kun äskein yritin pelata niin sama juttu. Ei huvita pelata kun joutuu periaatteessa aloittamaan kaiken keräämisen alusta. Toivotaan ettei Battlefield 3:n kanssa tule mitään vastaavia ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen illalla ajattelin että voisi pitkästä aikaa pelata mutta ei onnistunut kun statsit bugittivat ja piti aloittaa alusta. Tänään kun äskein yritin pelata niin sama juttu. Ei huvita pelata kun joutuu periaatteessa aloittamaan kaiken keräämisen alusta. Toivotaan ettei Battlefield 3:n kanssa tule mitään vastaavia ongelmia.
Eilenhän sitä oli kaikilla, niinkuin aina sunnuntaisin. Jos olisit jaksanut vähänaikaa pelata niin olisit saanut aseet+härpäkkeet käyttöön. Tänään tuo ei itselläni ollut kuin muutaman minuutin ongelmana. Eilen pahimmillaan noin tunnin, ja jos vaihtoi servua niin silloin aina.

Jännästi olivat kovin erinlaisia pelit eilen, kun kaikki eivät päässeetkään käyttämään mielikittejään. Itse taisin huitoa RPG:lla ja M1 garandilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tämän kuitenkin menettää heti ainakin jos koskee tähtäysnappiin, voi olla myös jotain muita menetys tapoja. En ole kiinnittänyt huomiota suuremmin mokomaan.
Kiitti tiedosta, tätä en tiennytkään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jännästi olivat kovin erinlaisia pelit eilen, kun kaikki eivät päässeetkään käyttämään mielikittejään. Itse taisin huitoa RPG:lla ja M1 garandilla.

Harvest Day konkassa ainakin röllit olivat ihan hukassa kun ei ollutkaan sitä rakasta 12x scopea käytettävissä :) helppoja tappoja.

Näin tankkia paljon käyttävänä ketuttaa aika rankasti tuo pelin kaatuilu. Aika usein kaatuu kun tankilla vähän hipaiset jotain kulkupeliä :/
 
Ylös Bottom