Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Virallisen (=kehittäjien) kannan mukaan ominaisuus, mutta en pitäisi täysin mahdottomana, että vaikeasti korjattava bugi julistettaisiin ominaisuudeksi, jottei sitä tarvitsisi korjata.

Betassa pisteet vielä kertyi, eli veikkaisin kehittäjien tällä kertaa puhuvan totta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pisteiden saannit kuoleman jälkeen vaihtelee melko suuresti. Esimerkiksi joskus tapat vihun ja kuolet samalla, niin joskus saat pisteet ja joskus taas ei. Samoin muissakin tilanteissa tuo pisteiden saanti riippuu ihan kuun asennosta, joten mitä luultavammin tuo on bugi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko jollai tietoa meneekö myös se tappo sen siliän tien?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipa vaikea arvata että edellisessäkin viestissä oli ns. "oma lehmä ojassa"


Lehmä on housuissasi, et tainnnut tajuta asiaani eli jos muita aseita aletaan ruuvaamaan johonkin suuntaan niin silloin on aika katsoa kaikki muutkin aseet läpi ja tehdä niille myös jotain.
Siis mulle on yks piip hailee onko mulla vaikka 400 tai 3500 pistettä, kunhan ei kuole koko ajan ja pääsee auttamaan järkevillä aseilla samalla puolella olevia "kavereita".

Kohta moni sitten pelaa seuraavalla aseella mikä on sitten tehokkain eli ojasta mennään allikkoon ja itku alkaa taasen siitä aseesta vai kuinka.

Asia on vain niin, että aseiden tappotehojen ja rekyylien ym. pitäisi olla oikeaa vastaavissa arvoissa jo pelin julkaisusta lähtien, eikä alkaa säätelemään niitä jälkikäteen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pisteiden saannit kuoleman jälkeen vaihtelee melko suuresti. Esimerkiksi joskus tapat vihun ja kuolet samalla, niin joskus saat pisteet ja joskus taas ei. Samoin muissakin tilanteissa tuo pisteiden saanti riippuu ihan kuun asennosta, joten mitä luultavammin tuo on bugi.

Itse itseäni lainaten, väitän edelleen että homma menee näin:

Musta ne pisteet kirjautuu jotka kerkee tulla siihen ruudulle ennen kuolemaa.

Esim. Virität M-comin ja tapat pari äijää M-comille, kolmas vie sut juuri ennen räjähdystä.
Pisteitä ropisee ruudulle kuvitellusti: 50+10+30+50+10+30+(tässä lähti henki)20+100=300

Ruudulla näkyy että pongoja olis tullu 300 mutta scoreboardilla niitä onkin vain 180!
En lyö päätäni pantiks mut näin se mielestäni toimii...

Ja niinkuin tossa ylempänä kerroin betassa ne pisteet vielä tuli, joten kyseessä tuskin on bugi tai mikään muukaan kuunkiertoon liittyvä tekosyy.

Pitäkää ittenne hengissä jos haluatte ne pisteet. Se siinä ja turha itkee....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko jollai tietoa meneekö myös se tappo sen siliän tien?

Mun havainnon mukaan tapot kuitenkin rekisteröityy. Esim kamikaze C4 tankkitaposta saisit kuitenkin statseihin 1-2 C4-tappoa ja yhden tuhotun ajoneuvon, mutta et niitä pisteitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mun havainnon mukaan tapot kuitenkin rekisteröityy. Esim kamikaze C4 tankkitaposta saisit kuitenkin statseihin 1-2 C4-tappoa ja yhden tuhotun ajoneuvon, mutta et niitä pisteitä.

Mä oon tosin melko varma että en kerran saanut sitä destroy 4 M-Coms -pinniä koska en ollu hengissä aina kun ne räjähti...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitäkää ittenne hengissä jos haluatte ne pisteet. Se siinä ja turha itkee....

Ei, katselin tuota hommaa tarkemmin esimerkiksi 1vs1 tilanteessa josta molemmilta lähtee samanaikaisesti henki. Joskus tulee pisteet vastustajan taposta tässä tilanteessa ja joskus ei. Sitä, että mikä sen määrittelee, että koska ne pisteet saa tuossa tilanteessa, tuskin Dicekään tietää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei, katselin tuota hommaa tarkemmin esimerkiksi 1vs1 tilanteessa josta molemmilta lähtee samanaikaisesti henki. Joskus tulee pisteet vastustajan taposta tässä tilanteessa ja joskus ei. Sitä, että mikä sen määrittelee, että koska ne pisteet saa tuossa tilanteessa, tuskin Dicekään tietää.
1 vs. 1:sessä näyttäis saavan pisteet se joka tappaa ensin. Siis serverin mielestä ensin!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei siinä tosiaan mitään randomia ole. Kamikazeiskulla et saa pisteen latia.

Kaksintaistelutilanteessa pisteet napsii se, joka server-sidessä ensin luotinsa perille sai.

EDIT: Ja kun tuolla pari sivua takaperin edelleen Mediceistä jauhetaan, niin sanottakoon oma mielipiteeni - KK:t saa olla, tulivoimaa saa olla, mutta mobiliteettia h*mmetisti pienemmäksi. Että se jantteri medikitit ja M60 kainalossa tosiaan olisi H-I-D-A-S ja kankea. Silloin pysyisi tulitukiaseet taustalla tulitukena.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

NNirvi meni arvostelemaan pelin tuoreimmassa Pelit-lehdessä (04/2010). Toimittaja kuuluu myöhäisheränneisiin. Nämä änkyrät ihastelevat hämmästyksissään hajoavia ympäristöjä ja freesiä pelimuotoa rush.

Hyvää

+ Rush!
+ Kaikki perusasiat kunnossa
+ Sotaympäristön toteutus


Huonoa

- Puutteellinen ohjaintuki (herran pelihiirelle ei löytynyt tukea)
- Serveriselain on huono

90
"Ykkösluokan nettiräiskintä ottaa roolimallin paikan"
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko pelin korjauspatchin julkaisuajankohdasta mitään tietoa ps3:lle? Alkaa pikkuhiljaa menemään maku noihin bugeihin jotka syövät peli-iloa aikalailla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

^ Johtuu varmastikin siitä, että kaksi ensimmäistä ovat heti tai lähes heti pelaajien käytettävissä. Itsekin rullasin XM8:lla kunnes sain pisteet täyteen Abakaniin. Reconien M24 on hieman surullisesti listan kärkipäässä, vaikka sinällään mukava pisla onkin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hienoja listoja löytyy nykyään tuolta virallisilta sivuilta. http://www.battlefieldbadcompany2.com/globalstats Ovat myös saaneet BF1943 veteran hommat kuntoon!:)

Jep näyttää olevan ja tosiaan BF 1943 veteran on saatu kuntoon, mutta edelleen en ole ilmeisesti saanut tästä Bad Company 2 veteran tunnusta, kun
tuo 1943 pukkas nyt ja mulla on nyt 3 veteran tunnusta ja 4 pitäisi olla pelin määräni mukaan eli jokin mättää kuitenkin edelleen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Jep näyttää olevan ja tosiaan BF 1943 veteran on saatu kuntoon, mutta edelleen en ole ilmeisesti saanut tästä Bad Company 2 veteran tunnusta, kun
tuo 1943 pukkas nyt ja mulla on nyt 3 veteran tunnusta ja 4 pitäisi olla pelin määräni mukaan eli jokin mättää kuitenkin edelleen.

Käsittääkseni veteran status lasketaan seuraavan kaavan avulla:
Omistamasi Battlefield pelit -1 = veteran status.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Käsittääkseni veteran status lasketaan seuraavan kaavan avulla:
Omistamasi Battlefield pelit -1 = veteran status.

Juurikin näin ne lasketaan.

"Your veteran rank is always the total number of highlighted BF games that add to your vet rank, minus one."
Lähde: http://www.battlefieldbadcompany2.com/veteran

Sattuipa eilen outo juttu pelissä. Oltiin Nelson Bayssa hyökkäämässä ensimmäisille laatikoille ja viritettiin talossa oleva B M-Com. Nakkasin YHDEN medipackin talon sisälle josta sain vaivaiset 630 pistettä!?! Varmaan kaksi kaveria kävi siitä hakemassa vähä elinvoimaa. Oli puhetta sen jälkeen, että näitä on välillä sattunut joillekin. Mulle toi oli eka kerta. Mistähän moinen johtui..?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Käsittääkseni veteran status lasketaan seuraavan kaavan avulla:
Omistamasi Battlefield pelit -1 = veteran status.

Outoa että oon ainoastaa bf2 veteraani ja siitäkään ei ole lisälevyjä ja silti näyttää veteran statukses kolmea
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No sullahan ilmeisesti on tämä bc2 ja ehkä pelannut bc1 demoa?

Mutta tuolla lukee että "The expansions, boosters, demos and betas below don't add to your veteran rank."

Eli noitten ei pitäisi nostaa veteran rankkia.
 
Ylös Bottom