Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on ongelmana kun pelaan netissä niin aina parin minuutin pelin jälkeen lennän pois pelistä ja tulee että "Connection problem"?Ja yhteydessä ei ole mitään häikkää,sama ongelma oli jo demossa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikä on ongelmana kun pelaan netissä niin aina parin minuutin pelin jälkeen lennän pois pelistä ja tulee että "Connection problem"?Ja yhteydessä ei ole mitään häikkää,sama ongelma oli jo demossa.

Pelin ohjekirja käteen ja eikun modeemin asetuksia säätämään. About 5minuutin operaatio kyseessä, lisää neuvoja täältä; http://www.konsolifin.net/bbs/ps3-v...-2-n-verkko-ongelmaketju-playstation-3-a.html
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lasketaanko kuolemaksi jos medicci herättää sut hengii ku olet kuollut ?:confused:

PS. Kaveri pyyntöi voi lähettää saan netin kuntoo parin päivän päästä ja mikki löytyy.. ( EN ole paska vaikka level nollalla mennää :D:D:D)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kuinka saa nickin eteen esim. [Fin] yms.? Noita on tullut nähtyä muutamilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Lasketaanko kuolemaksi jos medicci herättää sut hengii ku olet kuollut ?:confused:

Minun muistaakseni lasketaan. Ainakin yhdellä kierroksella kun mentiin medicci-kaverin kanssa, kuolin järjettömän monta kertaa, mutta kaveri herätti melkein aina. Silti kieroksen lopussa statseissa oli JÄRJETTÖMÄSTI kuolemia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä ne lasketaan...jos ei laskettaisi niin pitäisikö sinut ampuneelta myös ottaa tappopisteet pois kun sut kerta herätettiin henkiin...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

jos ei laskettaisi niin pitäisikö sinut ampuneelta myös ottaa tappopisteet pois kun sut kerta herätettiin henkiin...

Ainakin Battlefield kakkosessa "virvoitetulta" lähti kuolema veks, mutta ampuja sai pitää pinnansa. Jostain syystä tähän peliin ovat ottaneet eri linjan, ja mun mielestä tämä on parempi. Saattoi olla, että tohon ominaisuuteen liittyi kakkosessa jonkinmoista statpaddingiä, en kyllä muista tarkkaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En oo huomannu onko täällä jo asiasta mainittu, mutta minulle uutuutena pelin sisäisessä storessa näkyy upcoming osiossa seuraavaa:
Map Pack 3 VIP
To be announced VIP
To be announced VIP


Sitten toiseen asiaan. Itelleni kilahti juuri Won Them All trophy. Mitäs kaikkia pelimuotoja tohon pitää olla? Koska en oo vielä kertaakaan edes pelannu squad rushia...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Sitten toiseen asiaan. Itelleni kilahti juuri Won Them All trophy. Mitäs kaikkia pelimuotoja tohon pitää olla? Koska en oo vielä kertaakaan edes pelannu squad rushia...
Hmm... kyl siihen squad rushi kuuluu. Muut muodot conguest, rush, S TDM
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Puuh, toivottavasti dice tajuu jossain vaiheessa laittaa peliin jonkun mahdollisuuden mutea, Kerrankin löytyy hyvä servu ja sit joku tulee sinne soittamaan musiikkiaan ja pakko lähteä sit pois. Koko tiimi tuli laitettua eka estolistalle, mutta eipä se näköjään tajunnut pistää myös mutea tai sit äänet tuli jostain syystä vihutiimiltä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olipa eilen illalla hc squad rushissa semmosia spawni huoraajia, että huhhuh.. Kolme jantteria, jotka eivät olleet mitään huonoja muutenkaan, keräänty hyvin organisoidusti meidän spawni paikan lähettyville ja taakse niin, ettei siitä ollu mitään mahdollisuuksia lähteä mihinkään. Heti ku synnyit joku ampu tai puukotti. Joskus saatto tuurilla yhden saada hengiltä mutta mitä se vaikutti ko heti sai joltain toiselta napin ottaan.. Yleensä en lähde servulta vaikka kuinka tulis pataan, mutta eilen katkes kyllä kamelin selkä. Vaikka pienet kentät tuossa sq.rushissa onkin vois siinä jonkin sortin turva-alue olla, tai sitten syntyminen tapahtuis enemmän hajautetusti.

Ja toinen asia. Jäätyykö teillä peli? Mulla on nyt jäätyny 2 tai 3 kertaa ja olen pelannu nyt n.10h netissä. Samaa teki eka bc:ki loppu ajasta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Puuh, toivottavasti dice tajuu jossain vaiheessa laittaa peliin jonkun mahdollisuuden mutea, Kerrankin löytyy hyvä servu ja sit joku tulee sinne soittamaan musiikkiaan ja pakko lähteä sit pois. Koko tiimi tuli laitettua eka estolistalle, mutta eipä se näköjään tajunnut pistää myös mutea tai sit äänet tuli jostain syystä vihutiimiltä.

Minulla ainakin löytyy mute sieltä squad valikosta, menet pelaajan päälle jonka haluat hiljentää ja painat neliötä. vai olikohan kolmio. välillä ollut bugia että kuulee jonkun puhetta vaikka on yksin squadissa. siihen en osaa sanoa mitään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hmm... kyl siihen squad rushi kuuluu. Muut muodot conguest, rush, S TDM

No tää muakin ihmetyttää. Mulla ei esim oo edes "Squad Rush Winner" pinssiä.

Asiasta kukkaruukkuun: Olipas eilen kiva nakutella ihmisiä kumoon pitkästä aikaa random porukassa ja höpötellä lontoota headsettiin :D On se kumma miten sekin kieli tökkii "tiukoissa ja nopeissa tilanteissa" vaikka päivittäin puhuu enklantia duunissa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos tietoa mikä on se valkoinen neliö tuloslistassa nimen edessä? Osalla on ja osalla ei...

PS: Engineer on pioneeri ei mikään hiton insinööri! :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

välillä ollut bugia että kuulee jonkun puhetta vaikka on yksin squadissa. siihen en osaa sanoa mitään.
Ei ole bugi että kuulet muiden puhetta kun olet looking for squad -tilassa. Kuulet niiden puheen ketkä eivät myöskään ole missään squadissa. Eli jos kukaan ei mene squadiin niin kaikki 12 omaa pelaajaa voivat keskustella keskenään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen port valdezissa kun oltiin hyökkäämässä (rush) ja juuri tuhottu kolmannet m-comit, katselin koko ajan sivusilmällä(=kuollessani) mitä muut squadin jäsenet touhuaa. Olin jo ensimmäisten m-comien jälkeen ottanut erityistarkkailuun meidän squodin reconin joka oli vielä näiden kolmansienkin m-comien jälkeen siinä saatanan samassa paikassa kyttäämässä ja paikka oli sellainen, että vihollisen pitäisi juosta kolme kilometriä hänen eteensä ja pysähtyä siihen kymmeneksi sekunniksi jotta tää tyyppi osuu. Kyllästyin sitten siihen ja kävin itse tappamassa tuon pelaajan ja laitoin viestin "play for the team". Tämän jäljeen annoin tyypin kerran tappaa minut (=pysähdyin hänen eteensä viideksi sekuniksi, ennen kuin se edes osui muhun, kolme kertaa kuului ensin ampuvan kohti). Ajattelin että nyt ollaan sujut ja en enaa noteerannut pelaajaa, mutta hän tappoikin mut vielä kahdesti sen jälkeen ja viestiä satoi postilaatikkoon. Sen jälkeen kun seuraavassa mapissa tyyppi oli tappanut mut kolmesti ja laittoi viestin "you just keep dying lol" kyllästyin ja respasin medicinä tyypin taakse ja aloitin tämän kuolema-herätys-rallin. Muistaakseni neljästi herätin tyypin ja lopulta jätin kuolleeksi. Sitten vain tarkkailemaan squad-ruutua koska tyyppi herää taakse ja taas ampua se siihen. Tämän jälkeen mä lensinkin servulta komeassa kaaressa.

Tuossa tuli huomattua miten perseestä tuo hitboxi on juuri herätetyn kaverin kohdalla, mikä on herätetylle kaverille hyvä, mutta kun vihollisen medic herättelee tyyppejä jossain niin vituttaa melko huolella kun tietää osuvansa, mutta osumat ei rekisteröidy. Lisäksi toi hatemail on vain jotain niin ihanaa, vielä kun osaa provota tyyppiä juuri oikeanlaisesti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuossa tuli huomattua miten perseestä tuo hitboxi on juuri herätetyn kaverin kohdalla, mikä on herätetylle kaverille hyvä, mutta kun vihollisen medic herättelee tyyppejä jossain niin vituttaa melko huolella kun tietää osuvansa, mutta osumat ei rekisteröidy.
Ei ol kyse hitboxista, vaan herätetyllä on oliko se nyt sekunnin-kahden immuniteetti, joka lakkaa jos hän tähtää tai ampuu aseella. Käytännössä tarkottaa kahta asiaa:

-Lyijyä jakavassa päässä kannattaa ottaa ensin kohteeksi medici ja vasta sitten kääntää piippunsa herätettyyn (tietty muutoinkin järkevää, mutta näin se immuniteettiaika ehtii sopivasti kulua)

-Lyijyä ottavassa päässä herätyksen jälkeen on ehkä viisainta yrittää luikkia pois luotimyrskyn alta ja vasta sitten alkaa tähtäilemään vainoajaa
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eilen port valdezissa....

Tuollaiset taistelut oman squadin jannujen välillä on kyllä koomisia:)

Kerran olin mortaroimassa vihun tankkia HC-konkassa ja oman puolen engineeri päätti ampua tracer dartilla ilmeisesti koska olin röllinä ja istuin 15 sekuntia paikoillaan. Sillä ei ollut merkitystä, että aseenani oli haulikko. Iteltä löytyi myös tracereitä joten ammuin takaisin. Tästä lähti pieni tracer-taistelu, joka päättyi siihen että tämän engineerin kaveri lahtasi minut. Päästyäni takaisin peliin päätin tehdä pienen kostoiskun ja menin katsomaan josko nämä kaverukset olisivat vielä samalla paikalla. Sieltä löytyivät ja ammuin molempien takaraivoon tracer-dartit. Tottakai ne huomasivat ja sain taas kuulaa kalloon:rolleyes: Kolmannella kerralla kaverukset olivat väijymässä minua valmiiksi ja tappoivat heti kun astuin rakennukseen. Neljännellä kerralla viritin C4:sta rakennuksen seinät täyteen ja räjäytin koko koslan:D Ei tullut hate-mailia, mutta hauskaa oli.
 
Ylös Bottom