Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itselläni on thompsonille bronze star. Tappoja lähemmäs 100 tosin. Tuli vaan ikäänkuin vahingossa. Garandin kanssa homma ei kuitenkaan pelitä täälläkään
Garandin tapot ja tähdet menevät Thompsonille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Missä mapissa muuten on paras hommata nuo "4 kills with car", "4 kills with boat" yms, ja missä
tilanteessa olet saanut ne? Ei jaksais alkaa keskittymään tuollaiseen ja tahtoo olla vähän haastavia itelle nuo kyseiset?

Tuo ensimmäinen hoituu helposti Arican ekassa basessa hyökkääjänä. Hummerilla vain suoraan sinne basen taakse rällästelemään heti alusta ja kohtuu helposti pitäisi tulla sekä tuo, että se 3:n road killin pinni.

Toisen taas sain ainakin itse sitten Laguna Presassa, kun vain paukuttelin kohti viritettyjä laatikoita suojaamistarkoituksessa sillä veneen kranaatineittimellä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

"Veneillä" 4 tappoa saa myös helposti Islan eka basessa. Röllipuku päälle, vesiskodeen ja sitten jonnekkin paikkaan kämppimään. (Skodessa pitää vaihtaa istuin paikkaa.)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

"Veneillä" 4 tappoa saa myös helposti Islan eka basessa. Röllipuku päälle, vesiskodeen ja sitten jonnekkin paikkaan kämppimään. (Skodessa pitää vaihtaa istuin paikkaa.)
Jaajaa! Minä kun ajattelin että ne pitää veneelläkin olla roadkillejä .. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Harmillisesti mm. bf1943 voice chat ongelmaa ei ole korjattu vieläkään ja tuskin tullaan koskaan korjaamaan.

Enpä ole huomannut minkäänlaista toimimattomuutta BC kakkosen chatissä. Minkälaista ongelmaa tarkoitat? Mun mielestä toimii hyvin. Squad-kaverit saa jopa vaiennettua, jos ei halua niitten esim. Puolan-kielistä pulinaa kuunnella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Enpä ole huomannut minkäänlaista toimimattomuutta BC kakkosen chatissä. Minkälaista ongelmaa tarkoitat? Mun mielestä toimii hyvin. Squad-kaverit saa jopa vaiennettua, jos ei halua niitten esim. Puolan-kielistä pulinaa kuunnella.

Vikkelihän käytti tota vaan esimerkkinä. Toivoi ettei tuon garandi/Thombson bugin kanssa käy samanlailla kuin tuon 43.sen äänien kanssa (ei korjattu koskaan)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vikkelihän käytti tota vaan esimerkkinä. Toivoi ettei tuon garandi/Thombson bugin kanssa käy samanlailla kuin tuon 43.sen äänien kanssa (ei korjattu koskaan)
Selvennetään vielä muillekin, että ääniongelmaa ei korjattu koskaan siihen peliin. Bad Company 2:ssa voice-chat toimii mainiosti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

SpecAct Kit DLC tuli hommattua. Hyvältä vaikuttaa assault ja recon testattu.
Mistäs päin löytyy kaiun poisto?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs olisi hyvä kenttä ton careful guidance trophyn hankkimiseen? Ei liikkuvaan kopuun osu kyllä pirukaan tolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mikäs olisi hyvä kenttä ton careful guidance trophyn hankkimiseen? Ei liikkuvaan kopuun osu kyllä pirukaan tolla.

Kyllä se on mahdollista kaikissa mapeissa missä kopu on. Itse oon kopun pudottanut ainakin isla inocentin ekassa basessa, ja sitten siinä yhdessä viidakko kentässä, missä on se majakkakin, nimeä en nyt muista :eek: Kyllähän sen saa ammuttua pienellä tuurilla alas missä mapissa tahansa. ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vikkelihän käytti tota vaan esimerkkinä. Toivoi ettei tuon garandi/Thombson bugin kanssa käy samanlailla kuin tuon 43.sen äänien kanssa (ei korjattu koskaan)

Totta, olinpas dorka. Sori.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itse en hanki tuota DLC:tä ellei joskus ilmaiseksi anneta. Syy: Puvut ja camot eivät ole tehty muuttumaan lumi, hiekka ja metsäkenttien mukaan. Aina sama väritys -› tylsä ja hyödytön.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä tämä päivitys nyt sitten oikein toi mukanaan? M60 vaikuttaa olevan yhtä tehokas, kuin ennenkin? Nyt on tullut törmättyä useaan peliin rushissa jossa defendereinä on 10 medicciä ja kaikilla M60 :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mites ton VIP-koodin kanssa... Käytin sen sillon julkaisun aikoihin ja sainkin ladattua aina uuden Map Packin, kun sellanen vaan ilmesty. Sieltä in-game-Storesta näkyy, että oon ladannut Map Pack 1:n ja 2:n, ja niiden vieressä on hinnan kohdalla siis se "VIP". Nyt olin parin viikon tauolla BF:stä ja nyt kun tulin takasin peleihin ja vilkasin Storeen, niin siellä oli Map Pack 3, jonka vieressä samalla tavalla se VIP-merkki.

No koitin ladata sitä, mutta se pyys syöttämään VIP-koodin. Syötin sen siihen aivan oikein sieltä lapusta, mutta valitti että koodi on joko virheellinen, tai sitten se on jo käytetty. No sehän on tosiaan käytetty sillon julkaisun aikoihin, mut loppuuko sen voimassaoloaika muka joskus? Nyt en sitten saa ladattua Map Pack 3:sta... Mikä neuvoksi?

EDIT: Niin ja ton tauon aikana ei oo konsoli tai kovalevy vaihtunut, tai mitään muutakaan "outouksia" tapahtunut. Olin vaan pelailemassa muita pelejä tuona aikana.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Aijaaha. :D Hyvä minä. Eli jos tekin menette nyt sinne Storeen ja painatte X:ää siinä Map Pack 3:n kohdalla, niin tuleeko teillekin ilmotus, että "syötä VIP-koodi".
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs hemmettiä, äsken tuli nopein voitto ikinä. Kenttänä oli Arica ja koko peliin meni ehkä maks 5min... 3 tappoa ja 0 kuolemaa oli oma saldo ja tankissa istuin koko pelin. Kauaa ei nokka tuhissu, kun m-comit oli tuhottu ja kertaakaan niitä ei viritetty. :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitäs hemmettiä, äsken tuli nopein voitto ikinä. Kenttänä oli Arica ja koko peliin meni ehkä maks 5min... 3 tappoa ja 0 kuolemaa oli oma saldo ja tankissa istuin koko pelin. Kauaa ei nokka tuhissu, kun m-comit oli tuhottu ja kertaakaan niitä ei viritetty. :eek:

mahdollisesti joku pelleilly C4llä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

mahdollisesti joku pelleilly C4llä?

Jaa-a on oikein pysyny itekkään kärryillä. Tankilla vedettiin ja käytännössä pysähtymättä kertaakaan. En kyllä ole koskaan aikaisemmin törmännyt vastaavaan, että voitto tulee kotiin viidessä minuutissa.
 
Ylös Bottom