Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon tässä väsänny Bc2 Montage videoo ja sain eilen valmiiksi. Saatavilla HD kuvalaadulla. Katsokaa ja kommentoikaa :D:D:D:D



Muistakaa myös arvostella ja Subbaa
Hiukan on heikko FPS tuossa kaappauksessa, kun kulje kehuttavan sulavasti. Muutenkaan ite kauhiasti tykännyt montage-tyypin videoista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelissä on yksi paha ongelma johon ei ole ilmeisesti mitään ratkaisua sen poistamiseksi.

Jos hyökkää ja vihu puolustajat tulevat sinne teidän syntymä paikkaan räiskimään kaikki minkä ehtivät, niin mukavuus ja peli-into on kaukana kun herää ja kuolee saman tien ja taas kuolee ja taas...

Kaikki eivät tietenkään tätä tee, mutta eilen tuntui olevan puolin ja toisin samaa "piippiä".
Kyseisellä menolla ei saa yleensä kuin pelin loppumaan todella nopeasti tai vihut katoamaan servulta.
En tiedä noistako se hyvä mieli sitten tulee vai tappo puolella plussalle jääminen on niin tärkeää vai ne hiivatin pisteet.
Itse lopetin näiden ajattelun, kun kaverini vinkkasi onko niillä niin väliä ja pidän itse vain tärkeänä jos joskus jotain saa aikaiseksi tai sattuu voittamaan.

Jokatapauksessa tätä "piippiä" tapahtuu nykyään aika paljon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hiukan on heikko FPS tuossa kaappauksessa, kun kulje kehuttavan sulavasti. Muutenkaan ite kauhiasti tykännyt montage-tyypin videoista.

FPS oli 2500 eli ei se kyllä huono ole mutta tuossa perus versiossa 300p se on kyllä vähän sönkkö... suosittelen katsomaan HD laadulla nii kuvalaatukin paranee. ;););)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelissä on yksi paha ongelma johon ei ole ilmeisesti mitään ratkaisua sen poistamiseksi.

Jos hyökkää ja vihu puolustajat tulevat sinne teidän syntymä paikkaan räiskimään kaikki minkä ehtivät, niin mukavuus ja peli-into on kaukana kun herää ja kuolee saman tien ja taas kuolee ja taas...

Kaikki eivät tietenkään tätä tee, mutta eilen tuntui olevan puolin ja toisin samaa "piippiä".
Kyseisellä menolla ei saa yleensä kuin pelin loppumaan todella nopeasti tai vihut katoamaan servulta.
En tiedä noistako se hyvä mieli sitten tulee vai tappo puolella plussalle jääminen on niin tärkeää vai ne hiivatin pisteet.
Itse lopetin näiden ajattelun, kun kaverini vinkkasi onko niillä niin väliä ja pidän itse vain tärkeänä jos joskus jotain saa aikaiseksi tai sattuu voittamaan.

Jokatapauksessa tätä "piippiä" tapahtuu nykyään aika paljon.

Hyvä pointti muuten. Kyllähän tuossa BF1943 suunnittelussa ottivat tämän "spawnrapen" ratkaistavaksi. Ja kyllähän tuo nyt jollain tavalla onnistui (niiden lentotukialusten kannella). Kummastuttaa vaan kun tästä on niin monessa bäfässä jo puhuttu, että luulisi jotain kunnollisiakin ratkaisuja olevan.

Omasta mielestä kävisi esimerkiksi sillä tavalla, että puolustava puoli ei voisi tulla lähimaillekkaan sitä hyökkääjien aloitusta (lähellekkään siis, ettei rajamailla istu vastustajan joukkue sniper & medic ryhminä). Kun hyökkäävä joukkue saisi vallattua tukikohdan, niin puolustajille tulisi joku aika vetäytyä pois menetetystä basesta uuteen puolustusasemaan. Aivan samalla tavalla nykyään hyökkääjien on odotettava jonkun aikaa ennen kuin voidaan juosta uuden tukikohdan kimppuun (annetaan siis spawn aikaa puolustajille). Liekkö sitten joteankin liian monimutkaista pienentää menetettyjen tukikohtien välissä tuota puoliustajien pelialuetta? :eek:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko tulla kirjoittamaan, kun taas pelit oli yhtä helekuttia snipereitä siellä ja snipereitä täällä ja missä.
Siis joka servussa armoton määrä snipereitä ja rips henki pois ja raps henki pois lähes jatkuvalla syötöllä takaa edestä ja jostain siis ihan kuraa.

Tohon sniper pelaajien määrään servussa pitäis olla jokin rajoitus.
Sniper pelaajiin pitäisi saada servu kohtainen rajoitus.
Max kolme sniperiä per puoli!

Monesti sitten pelit kestävät todella kauan kuin ne hyökkäävät snipereinä...aivan kuraa koko touhu.
Kävi jo mielessä onko täältä luettu ja päättäneet... no jääköön mainitsematta.
Taidan kohta vaihtaa peliä vähäksi aikaa, kun peli menee aivan kura touhuksi tolla menolla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pakko tulla kirjoittamaan, kun taas pelit oli yhtä helekuttia snipereitä siellä ja snipereitä täällä ja missä.
Siis joka servussa armoton määrä snipereitä ja rips henki pois ja raps henki pois lähes jatkuvalla syötöllä takaa edestä ja jostain siis ihan kuraa.

Tohon sniper pelaajien määrään servussa pitäis olla jokin rajoitus.
Sniper pelaajiin pitäisi saada servu kohtainen rajoitus.
Max kolme sniperiä per puoli!

Monesti sitten pelit kestävät todella kauan kuin ne hyökkäävät snipereinä...aivan kuraa koko touhu.
Kävi jo mielessä onko täältä luettu ja päättäneet... no jääköön mainitsematta.
Taidan kohta vaihtaa peliä vähäksi aikaa, kun peli menee aivan kura touhuksi tolla menolla.

Minusta sniperit on helpoin tappaa koko pelissä. Ne ei liiku joten ne pysyy paikalla. joss snipereita on monta nii niitä voi olla useampia samassa paikassa. eli sun pitää vaan keksiä miten ja kiertää kentän reunoja pitkin niiden taakse. mulle on tuli tässä perjantaina helpot 9 tappoa kun kiersin kentän reunoja pari kertaa, koska ne sniperit on yleenwä nii tyhmiä etteivät ne tarkista omaa ympäristöä .:D:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Snipun painajainen on se että liikkuu koko ajan, ellei ole HC.. kuolee yhets :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon tässä väsänny Bc2 Montage videoo ja sain eilen valmiiksi. Saatavilla HD kuvalaadulla. Katsokaa ja kommentoikaa

Kyllä tuosta videosta ainakin näkee, miten päin prsettä on hitboksit yleensä näissä BC2:sen nettimatseissa :) Kaveri sihtaa puoli metriä ohitte ja vihu kaatuu silti - tuo on perin ärsyttävää omalla kohdalla. Onneksi välillä on hitbox-jumalat omallakin puolella..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä tuosta videosta ainakin näkee, miten päin prsettä on hitboksit yleensä näissä BC2:sen nettimatseissa :) Kaveri sihtaa puoli metriä ohitte ja vihu kaatuu silti - tuo on perin ärsyttävää omalla kohdalla. Onneksi välillä on hitbox-jumalat omallakin puolella..

oon kyll samaa mieltä koska minusta muissa peleissä ei ole yhtä suurta hitboksia kun tässä. Eron huomaa ainakin ku ampuu kohdetta joka on vähän kauempana. tosin joskus vaikka kuinka yrittää nii ei meinaa millään osua? :D:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

oon kyll samaa mieltä koska minusta muissa peleissä ei ole yhtä suurta hitboksia kun tässä. Eron huomaa ainakin ku ampuu kohdetta joka on vähän kauempana. tosin joskus vaikka kuinka yrittää nii ei meinaa millään osua? :D:D

Mitä sitten jos hiboxi kusee? Silti tulee awesome fiilis kun saa +400 marksman headshot bonuksia =DD
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä sitten jos hiboxi kusee? Silti tulee awesome fiilis kun saa +400 marksman headshot bonuksia =DD

Se on totta!! mutta joskus taas tulee semmone fiilis et eihän toi ny hel**etti voin osua ku just olin juossu seiän taakse. eli se on kyllä molemminpuoleista :D:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Näinhän se on ,,,,,, mutta lääkkeetkin on keksitty snipuille.

Tässä yksi tehokkaimmista , muutaman kerran on saatu samalle puolelle koko jengi suomalaisia taapertajia jolloin , kaverilla on ollut todella tukalaa puolustaa koska , meillä on ollut se muutama snipu , medic , ingenjööri ja loput assaultteja . lähes joka mappi ollaan vedetty porukalla vastustajaa pataan 100-0 ja todella nopeasti.

Puolustuksessa menee toki kauemmin johtuen siitä koska , vastustaja yrittää epätoivoisesti saada ensimmäisiä m-comeja tuhottua ja meidän pitää tiputtaa ne 75 tikettiä .

Yleensä tämän jälkeen servulta vastustaja häipyy hiljalleen ja me jäämme odottelemaan uutta teurasta ;)

Ja HC- modellahan tämä peliä pitää jauhaa :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvä pointti muuten. Kyllähän tuossa BF1943 suunnittelussa ottivat tämän "spawnrapen" ratkaistavaksi. Ja kyllähän tuo nyt jollain tavalla onnistui (niiden lentotukialusten kannella). Kummastuttaa vaan kun tästä on niin monessa bäfässä jo puhuttu, että luulisi jotain kunnollisiakin ratkaisuja olevan.

Omasta mielestä kävisi esimerkiksi sillä tavalla, että puolustava puoli ei voisi tulla lähimaillekkaan sitä hyökkääjien aloitusta (lähellekkään siis, ettei rajamailla istu vastustajan joukkue sniper & medic ryhminä). Kun hyökkäävä joukkue saisi vallattua tukikohdan, niin puolustajille tulisi joku aika vetäytyä pois menetetystä basesta uuteen puolustusasemaan. Aivan samalla tavalla nykyään hyökkääjien on odotettava jonkun aikaa ennen kuin voidaan juosta uuden tukikohdan kimppuun (annetaan siis spawn aikaa puolustajille). Liekkö sitten joteankin liian monimutkaista pienentää menetettyjen tukikohtien välissä tuota puoliustajien pelialuetta? :eek:

Todella huono idea. Hyökkääjilla on kuitenkin tankit ja uav:t alueella. Itse käyn aina puukottamassa uav-kämppäjän pois pelistä ja tuhoamassa/varastamassa ajoneuvot. Muutenkin olisi erittäin typerää jos et pääse hyökkäämään puolustajana vastustajan selästä. Onko se nyt sitten hienoa, kun nämä amatöörit sitten istuu kallioilla snipereiden kanssa. Islassahan tämä ongelma on ensimmäisessä parissa, mutta kyllä itse ainakin saan helposti tapettua kaikki telttailijat kalliolta.

Mulle on ihan sama tuleeko tappoja vai ei... Päätehtävä mulla on ainakin ottaa uav pois, varastaa tankit tai traceroida ne ja tiputtaa amatöörit, jotka eivät tiedä mitä recon tarkoittaa. Sitäpaitsi hyökkääjät voi ihan vapaasti valita mihin spawnaa, joten turha itkua tihrustaa.

Suurin ongelma on Medic-luokka sillä oikein pelattuna sitä ei voita mikään varsinkin tuon spawni-suojan ansiosta. Koko tiimi hyökkääjiä medicceinä ja kokoajan herättelemässä porukkaa henkiin= Battlefaild Camp Company


Se mikä itseä tässä pelissä raivostuttaa on tuo servujen arpominen. Aloitan rushit aina Arica Harbourista ja ehkä 100:sta pelistä 150 peliä joutuu pelaamaan Defenderinä ja yleensä sekin alkaa puolivälistä peliä plus siihen päälle se, että hyökkääjät on ylivoimaisia ja puolustajina suurinosa amatöörejä. Jos sen yhden kerran pääset Aricaan hyökkääjäksi, niin yleensä se on toiseksi viimeinen tai viimeinen m-com pari johon pääsee. Omasta mielestä Arica on helposti paras kenttä ja todella turhauttavaa on se, että Ea:n paskaservut arpoo tuolla tapaa. Tai laittaisivat nyt ainakin optioksi, että haluaako hyökkääjäksi vai puolustajaksi pelivalikkoon.


Minusta sniperit on helpoin tappaa koko pelissä. Ne ei liiku joten ne pysyy paikalla. joss snipereita on monta nii niitä voi olla useampia samassa paikassa. eli sun pitää vaan keksiä miten ja kiertää kentän reunoja pitkin niiden taakse. mulle on tuli tässä perjantaina helpot 9 tappoa kun kiersin kentän reunoja pari kertaa, koska ne sniperit on yleenwä nii tyhmiä etteivät ne tarkista omaa ympäristöä .:D:D

Todellakin näin. Yleensä Mortar-iskut ovat myös hyödyksi. Itsekin tosiaan menen aina kentän laidoilta snipereiden selkään. Jokainen kenttä on sen verran luissa ja ytimissä, että tiedän mihin porukka poikkeuksetta hakeutuu. Myös, kun menetetään m-comit, niin en lähde aivan heti takaisin vaan jään odottamaan ja hyökin istujien selustaan. Jos mä taas haluan telttailla ja grillailla makkaraa, niin mikäs sen helpompaa, kuin sytyttää nuotio ja laittaa motion sensor soimaan taustalle ja siteen vain +450 marksman headshotteja :)

Ihmetyttää, että miksä 99,8% snipereistä on niin tyhmiä, että eivät käytä motion sensoreita lainkaan vaikka nuo ovat ehkä pelin paras optio.

Kyllä tuosta videosta ainakin näkee, miten päin prsettä on hitboksit yleensä näissä BC2:sen nettimatseissa Kaveri sihtaa puoli metriä ohitte ja vihu kaatuu silti - tuo on perin ärsyttävää omalla kohdalla. Onneksi välillä on hitbox-jumalat omallakin puolella..

Tai sitten vedät M95:llä puolesta metristä päähän, niin mitään ei tapahdukkaan ja vihollinen puukottaa sut kuoliaaksi. Tai sitten ammut lippaalisen an-94:lla vastustajaa eikä vastustajalla yhtään damagea.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Todella huono idea. Hyökkääjilla on kuitenkin tankit ja uav:t alueella. Itse käyn aina puukottamassa uav-kämppäjän pois pelistä ja tuhoamassa/varastamassa ajoneuvot. Muutenkin olisi erittäin typerää jos et pääse hyökkäämään puolustajana vastustajan selästä. Onko se nyt sitten hienoa, kun nämä amatöörit sitten istuu kallioilla snipereiden kanssa. Islassahan tämä ongelma on ensimmäisessä parissa, mutta kyllä itse ainakin saan helposti tapettua kaikki telttailijat kalliolta.

Mulle on ihan sama tuleeko tappoja vai ei... Päätehtävä mulla on ainakin ottaa uav pois, varastaa tankit tai traceroida ne ja tiputtaa amatöörit, jotka eivät tiedä mitä recon tarkoittaa. Sitäpaitsi hyökkääjät voi ihan vapaasti valita mihin spawnaa, joten turha itkua tihrustaa.

Suurin ongelma on Medic-luokka sillä oikein pelattuna sitä ei voita mikään varsinkin tuon spawni-suojan ansiosta. Koko tiimi hyökkääjiä medicceinä ja kokoajan herättelemässä porukkaa henkiin= Battlefaild Camp Company


Se mikä itseä tässä pelissä raivostuttaa on tuo servujen arpominen. Aloitan rushit aina Arica Harbourista ja ehkä 100:sta pelistä 150 peliä joutuu pelaamaan Defenderinä ja yleensä sekin alkaa puolivälistä peliä plus siihen päälle se, että hyökkääjät on ylivoimaisia ja puolustajina suurinosa amatöörejä. Jos sen yhden kerran pääset Aricaan hyökkääjäksi, niin yleensä se on toiseksi viimeinen tai viimeinen m-com pari johon pääsee. Omasta mielestä Arica on helposti paras kenttä ja todella turhauttavaa on se, että Ea:n paskaservut arpoo tuolla tapaa. Tai laittaisivat nyt ainakin optioksi, että haluaako hyökkääjäksi vai puolustajaksi pelivalikkoon.

Juu, no siis tällanen "sabotaasi" ei ole sinänsä pahaksi, jos käy keräämässä puskajussit pois ja laittamassa vastustajan rynnäkkökaluston uuteen uskoon. Ainahan sitä tulee itsekkin käytyä tihutöitä tekemässä :D
Mutta sitten jos sinne hyökkääjän respawniin pitää jäädä kyttäämään haulikon kanssa tappoja ja niistä saatavia pisteitä, niin se meinaa syödä miestä. Kyllä sitä nyt pitäisi edes "kissa" keretä sanomaan. Ymmärtäähän sen että kivahan sitä on pisteitä kerätä mutta joku peli-ilo siellä serverilläkin pitäisi säilyttää.

Periaatteessa mikä ettei se BF43 toiminut "palkaton" järjestelmä toimisi tässäkin. Kun pisteet nyt eivät olisi se syy miksi sinne hyökkääjien baseen mentäisiin niin pysyisi se peli-idea kasassa. Toki juuri tämä sabotaasi on myös puolustajien yksi strategia (heikentää hyökkääjien tulivoimaa), mutta eipähän kuitankaan tappojen perässä juostaisi siellä spawn-alueella. Mutta meneehän tämä nyt tälläkin tavalla, kunhan ei karkaa käsistä tämä spawnrape.

Tuo serverin arvonta varmaan johtuu siitä, että pelaamaan tulevat pelaajat ohjataan servereille, joissa porukat lähtevät pois pelaamasta. Eli juuri nämä epätasaisimmat serverithän hupenevat usein, ja tämän takia harvoin pääsee näihin tasaisiin mättöihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvän Sniper - miehen kannattaa vaihtaa aina 1-2 tapon jälkeen paikkaa, eikä pysyä paikallaan...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on nytte bc2:LE rikki:(,mut käyn vaihtaa gamestopis sen toimivaan ku oli 3e vuoden turvamaksu:D.Mutta asiaan:säilyykö vip ja statsit siin uudes pelis?(se on varmaa normi:()
vai joudunko alottaa alust ja menetänkö vipin?Ja vielä nille kaikille jotka mollaa snipoi:itekkään en tykkää niist ku ne kämppii mut ite käytän snipal thompsonii snipan sijaan ja mortarii sekä liikun koko ajan (en ny iha aina kummiskaa):confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on nytte bc2:LE rikki:(,mut käyn vaihtaa gamestopis sen toimivaan ku oli 3e vuoden turvamaksu:D.Mutta asiaan:säilyykö vip ja statsit siin uudes pelis?(se on varmaa normi:()
vai joudunko alottaa alust ja menetänkö vipin?

Tyhmä kysymys. Mutta kyllä, ne säilyvät.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvän Sniper - miehen kannattaa vaihtaa aina 1-2 tapon jälkeen paikkaa, eikä pysyä paikallaan...
Riippuu toki siitä millaisesta sijainnista pääsee sivaltelemaan. Jos pääsen suojaiseen kohtaan jonka taakse on vaikeaa kiertää niin ei siitä kannata luopuakaan ennen, kuin vastustaja pääsee kunnolla jyvälle.

Eilen oli varsin huvittavaa katsottavaa erään sniperistin ryntäily, kun hän muutaman laukauksen välein pinkoi paikasta toiseen ja lähes poikkeuksetta mies kaatui matkalla. Kyllä hän näytti osuvan hyvällä prosentilla vastustajaan, mutta omakin henki lähti hyvin usein.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Riippuu toki siitä millaisesta sijainnista pääsee sivaltelemaan. Jos pääsen suojaiseen kohtaan jonka taakse on vaikeaa kiertää niin ei siitä kannata luopuakaan ennen, kuin vastustaja pääsee kunnolla jyvälle.

Eilen oli varsin huvittavaa katsottavaa erään sniperistin ryntäily, kun hän muutaman laukauksen välein pinkoi paikasta toiseen ja lähes poikkeuksetta mies kaatui matkalla. Kyllä hän näytti osuvan hyvällä prosentilla vastustajaan, mutta omakin henki lähti hyvin usein.

Juu, Aricassa on vuorilla yksi kohta, josta porukka on löytänyt oivan istumapaikan. Vaatii kyllä aikaa kavuta sinne ja hyvä puoli siinä paikassa on se, että puolustajat eivät osu sinne, mutta siellä istuja kyllä osuu. Itse en ole kokeillut tuota paikkaa, mutta on kyllä melko ovela paikka.


Edelleen jatkuu vaan tuo, että joutuu Aricassa Defenderiksi, jonka jälkeen kenttä vaihtuu. Rupeaa jo raastamaan hermoja toden teolla :mad:
 
Ylös Bottom