Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Minusta sniperit on helpoin tappaa koko pelissä. Ne ei liiku joten ne pysyy paikalla. joss snipereita on monta nii niitä voi olla useampia samassa paikassa. eli sun pitää vaan keksiä miten ja kiertää kentän reunoja pitkin niiden taakse...

Vai niin.
Pelaappas esim. valparaisoa HC:nä ja puolustat siinä kohtaa missä on majakka sinun etupuolella tai pelaapas presaa niin kierräppäs siellä snipujen taakse.

Tätä on kuule palattu huippu pelaajilla ja ei auta mikään kun snipereitä todella paljon vastassa.
Siinä sivussa ne eivät edes yritä tulla plänttäämään esim. A:ta vaan keräävät toppoja, jotta raukat kestävät plussan puolella tapoissa ja saavat niitä pisteitä kun ne piip pisteet on niin tärkeitä eikä se voittaminen.

Sitten vielä just toi että kun lähes kaikki lähtee seilaamaan sinne heidän taakse niin A ja B räjähtää ennen pitkään ja häviätte koko pelin.
Ja toista p -touhusta jo aikaisemmin kirjoitin eli selkään kiertämisestä heidän syntypaikkaa siis todella raukkamaista touhua koko piip.
Nyt selkiskin tämä asia ( jos ei leikannut ei ole mun vika ).

Lisätään vielä..eli se toisten syntymäpaikassa kämppiminen ja siellä heidän ampuminen heti kun he syntyvät ja tähän voi vielä lisätä sen selkään kiertämisen on todella raukkamaisinta mitä tiedän!
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Juu, Aricassa on vuorilla yksi kohta, josta porukka on löytänyt oivan istumapaikan. Vaatii kyllä aikaa kavuta sinne ja hyvä puoli siinä paikassa on se, että puolustajat eivät osu sinne, mutta siellä istuja kyllä osuu. Itse en ole kokeillut tuota paikkaa, mutta on kyllä melko ovela paikka.

Sieltä saa parhaimmat Marksman Headshotit :D Ite ammuin juuri sieltä kalliolta viimeiseen baseen pieneen läjään ja osuin heduun. Kivasti siitä sitten nasahti 426 pistettä :D Se on muuten aika haasteellista osua sieltä niin kaukaa. Pitää hakea se etäisyys ja ennakointi ennen kuin alkaa tappoja sadella :p
Vaikka tuo tuottaakin tajuttomasti pisteitä jos onnistuu ampumaan porukkaa alas sieltä niin ei ne omat silti osaa tehdä siellä mitään :/ Aina pitää kaikki hoitaa itse.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ja toista p -touhusta jo aikaisemmin kirjoitin eli selkään kiertämisestä heidän syntypaikkaa siis todella raukkamaista touhua koko piip.
Nyt selkiskin tämä asia ( jos ei leikannut ei ole mun vika ).

Lisätään vielä..eli se toisten syntymäpaikassa kämppiminen ja siellä heidän ampuminen heti kun he syntyvät ja tähän voi vielä lisätä sen selkään kiertämisen on todella raukkamaisinta mitä tiedän!


Eihän se ole muiden vika jos et osaa olla varuillasi. Mikä ihmeen DMZ pitää olla hyökkääjien basessa? Eli mielestäsi se on ihan ok, että hyökkääjät saavat rauhassa uav:n ja raiskata tankeilla talot alas ilman, että puolustajilla on siihen mitään sanavaltaa? Mietis nyt kokonaisuutena tätä juttua, kun tämän pitäis olla käytännössä sotapeli. Missä sodassa on rajoituksia ettei voi vihollisen selustaan kiertää? Ei mulla ole ainakaan tuottanut mitään ongelmia jotka tekee vastaavaa, kuin minä, lisäksi minä voin respawnata tiimikaverin perään tai sitten katsoa kartalta, että kannattaako respata aloituspisteeseen. Yhtälailla voisit itkeä niistä, jotka tappavat toisen perään respaajan.

Jos selustaan koukkaamista pitää vieraana asiana sotapeleissä tai sodassa yleensä, niin ehkä on parempi pelata vaikka Little Big Planettia, kuin sotapelejä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään jumittui peli kun pelasin netissä. En tiedä syytä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään jumittui peli kun pelasin netissä. En tiedä syytä.

Voi johtua vaikka kuinka monesta asiasta, itsellä n. 20h~ nyt battlefieldiä takana ja vain kerran olen tippunut servulta, ei se kummosta ole. Välillä niin käy, ei sille voi mitään. Jos tätä tapahtuu jatkuvasti, kannattaa tarkastaa nettiasetukset ja varmistaa että toimiiko netti muuten, vai onko se vain oma nettikatkos.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tässä väsäilin mun toisen Recon montage valmiiksi. mull oli tässä jo mun esimmäinen video aijemmin ja se on ainakin tähän mennessä saanut positiivista palautetta.
Kuvalaatu on taas HD joten suosittelen klikkaamaan sen esiin :D:D

Pistäkee videon alle kommenttia ja palautetta. Kiitos :)


tähän alle laitan viellä linkin mun toiseen videoon YouTube - Bad Company 2 HD Recon Montage.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eihän se ole muiden vika jos et osaa olla varuillasi. Mikä ihmeen DMZ pitää olla hyökkääjien basessa? Eli mielestäsi se on ihan ok, että hyökkääjät saavat rauhassa uav:n ja raiskata tankeilla talot alas ilman, että puolustajilla on siihen mitään sanavaltaa? Mietis nyt kokonaisuutena tätä juttua, kun tämän pitäis olla käytännössä sotapeli. Missä sodassa on rajoituksia ettei voi vihollisen selustaan kiertää? Ei mulla ole ainakaan tuottanut mitään ongelmia jotka tekee vastaavaa, kuin minä, lisäksi minä voin respawnata tiimikaverin perään tai sitten katsoa kartalta, että kannattaako respata aloituspisteeseen. Yhtälailla voisit itkeä niistä, jotka tappavat toisen perään respaajan.

Jos selustaan koukkaamista pitää vieraana asiana sotapeleissä tai sodassa yleensä, niin ehkä on parempi pelata vaikka Little Big Planettia, kuin sotapelejä.

Kerta kun tuota ei poistettu, niin pistän tulemaan....ja jos tästä tulee sakkoa en tule tänne konsolifiniin enää kirjoittelemaan.

Haista....ja itke yksinäis a__na et edes uskalla PSN nimeäs julkaista!
Pelaa yksinäs littleä sanonko mikä ja taidat pelatakin kun nimen sanoit.

Et ole tainut pelata koko peliä yhtään, kun ei näytä olevan mitään hajua tilanteesta jos puolustaja vihut ovat hyökkääjien lähtö paikassa riehumassa.
Jos muut eivät tee mitään niin miten yksin tai kahdestaan mihinkään pääsee.
Miten voi olla varuillaan jos syntyy eikä ehdi liikahtamaan ollenkaan kun kuulaa tulee kalloon ääliö.
Kokeiles huviksesi jonkun toisen kanssa vaikka Port Valdez ja menet sellaiseen servuun jossa lähes kaikki sun puolella on snipereitä niin koitas voittaa.
Ai niin sulle ei voitto ole tärkeää vaan ne tappo määrät ja pisteet ja takaapäin raiskaaminen.

Nyt selkis kaikki että täällä on enemmänkin näitä pelaajia jotka ampuvat raukkana selkään eikä uskalla edestäpäin tulla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt selkis kaikki että täällä on enemmänkin näitä pelaajia jotka ampuvat raukkana selkään eikä uskalla edestäpäin tulla.

Ei siinä mitään jos satunnaisesti sattuu ampumaan selkään, ei se nyt ihan raukkamaista ole tulla selkään, mutta jatkuvasti suurimman osan (omasta)joukkueesta vastustajan(hyökkääjien) respassa raiskaamassa NIITÄ selkään kyllä sotii aika pahasti kirjoittamattomia sotapelien lakeja ja omia näkemyksiä pelaamisesta, että kyllä se suosiolla kannattaa jättää pois. Lähtenyt pelistä ihan senkin takia pari kertaa, kun ei ole jaksanut sitä(= ei ole ollut kivaa) vaan raiskata niitä siellä niiden respassa. Ei siinä mitään, pisteitä siinä tulee, mitä sitten? Pelissä ei ole enää itua, eikä sellanen kiinnosta... satunnainen pelaaja siellä respallapäin on ns. "hyvää pelaamista", 4-8 pelaajaa on jo aika turhaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ammun aina selkään kun mahdollista ja pyrinkin selustaan, mutta resparaiskaaminen on syöpä useassa nettiräiskinnässä. Siihen en viitsi edes ryhtyä. Mutta pitää muistaa että kaikissa räiskinnöissä on aina niitä jotka menevät aina siitä missä aita on matalin. kasvattavat K/D-ratiotaan keinolla millä hyvänsä ja ilkkuvat kanssapelaajille että he muka eivät osaa pelata. Twisted world. Koittakaa kestää. Rauha ja ihmisten kesken hyvä tahto.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mä en jauha enää tätä piippiä, kun jakelutaso on jossain siellä mitä ei ole ja mitä ei ole niin siitä turha puhua.
Puhu hullun kanssa tai juokse vasikan kanssa lopputulos on sama.
Parasta laittaa jeesusteippiä näppäimistön ympäri niin juttutaso kestää paremmalla tasolla.

En enää tule kirjoittelemaan tänne mitään Battlefield keskusteluun mitään jatkakaa rauhassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kerta kun tuota ei poistettu, niin pistän tulemaan....ja jos tästä tulee sakkoa en tule tänne konsolifiniin enää kirjoittelemaan.

Haista....ja itke yksinäis a__na et edes uskalla PSN nimeäs julkaista!
Pelaa yksinäs littleä sanonko mikä ja taidat pelatakin kun nimen sanoit.

Et ole tainut pelata koko peliä yhtään, kun ei näytä olevan mitään hajua tilanteesta jos puolustaja vihut ovat hyökkääjien lähtö paikassa riehumassa.
Jos muut eivät tee mitään niin miten yksin tai kahdestaan mihinkään pääsee.
Miten voi olla varuillaan jos syntyy eikä ehdi liikahtamaan ollenkaan kun kuulaa tulee kalloon ääliö.
Kokeiles huviksesi jonkun toisen kanssa vaikka Port Valdez ja menet sellaiseen servuun jossa lähes kaikki sun puolella on snipereitä niin koitas voittaa.
Ai niin sulle ei voitto ole tärkeää vaan ne tappo määrät ja pisteet ja takaapäin raiskaaminen.

Nyt selkis kaikki että täällä on enemmänkin näitä pelaajia jotka ampuvat raukkana selkään eikä uskalla edestäpäin tulla.

Aika laajaa tulkintaa :D Eikö kannattaisi kokeilla kirjoittaa hyvää tekstiä ilman henkilökohtaisuuksia ja arvostaa muidenkin mielipiteitä suuttumatta heti pienestä kritiikistä? Ehkäpä omatkin mielipiteesi saisivat hieman vakuuttavamman sävyn.

Edit. Jaa, sieltä tulikin luovutus heti alkutekijöissä. Ehkä ihan hyvä ratkaisu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eiköhän noi resparaiskaukset johdu yleensä huonosta tasapainotuksesta.

Omasta mielestä se on kyllä suht huonoa käytöstä päivystää vihollisen respassa metsästäen porukkaa mitkä spawnaa takaisin peliin. Kuitenkin jos hyökkääjät on vähänkään kartalla siitä missä mennään niin ei puolustajien pitäisi kauaa selviytyä siellä päin.

Pieni helpotus hyökkääjille olisi kyllä ihan suotu. Avut voisi olla seuraavat.
Ajoneuvoja ei voi ryöstää respalta (tuhota voi).
Tukikohdassa olisi erittäin tehokas ITpatteri tuhoamassa alueelle hyökkäävät helikopterit (hekot on edelleen suurin ongelma väärin käytettynä).
Uudelleen spawnaavat hyökkääjät eivät synny ikinä vihollisen näkökenttään vaan aina selustaan.

Mitä uaviin tulee niin sen voi ampua ales taivaalta, ei sitä uavi tyyppiä tarvitse sieltä respasta asti lähteä hakemaan.

Tankeille taas voitaisiin tehdä joku maaginen raja jonka takaata panokset eivät tehoa taloihin. Tämä estää talojen romauttamisen respalta asti. Sama voisi toimia tykistölle joten reconien olisi pakko tulla lähemmäs mikäli haluavat romauttaa talon.

Respalta myös poistaa pisteiden saannin. Tämä rohkaisisi hyökkääjiä etenemään ja puolustajia pysymään omalla alueellaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Haista....ja itke yksinäis a__na et edes uskalla PSN nimeäs julkaista!
Pelaa yksinäs littleä sanonko mikä ja taidat pelatakin kun nimen sanoit.

Et ole tainut pelata koko peliä yhtään, kun ei näytä olevan mitään hajua tilanteesta jos puolustaja vihut ovat hyökkääjien lähtö paikassa riehumassa.
Jos muut eivät tee mitään niin miten yksin tai kahdestaan mihinkään pääsee.
Miten voi olla varuillaan jos syntyy eikä ehdi liikahtamaan ollenkaan kun kuulaa tulee kalloon ääliö.
Kokeiles huviksesi jonkun toisen kanssa vaikka Port Valdez ja menet sellaiseen servuun jossa lähes kaikki sun puolella on snipereitä niin koitas voittaa.
Ai niin sulle ei voitto ole tärkeää vaan ne tappo määrät ja pisteet ja takaapäin raiskaaminen.

Nyt selkis kaikki että täällä on enemmänkin näitä pelaajia jotka ampuvat raukkana selkään eikä uskalla edestäpäin tulla.

Minähän asiallisesti perustelin kantani tuohon ja sain vain haistattelua :confused: PSN nimeä en julkaise ja siihen minulla on päätäntävalta. En näe siihen mitään syytä, kun en ole lisäämässä ketään listaan ja muutenkin kaikki "ystävän" lisäyspyynnöt hylkään, joten....

Peliä olen pelannut näköjään yli 100h. Ja tiedän tasan tarkkaan homman nimen. Itse en henk.koht jää alueelle kämppimään, kuin sen verran, että tuhoan uav:n, varastan tankin ja sabotoin hyökkääjien sniperit... Jos homma jatkuu, niin kierrän selustaan uudelleen. Ja puolestaan taas hyökkääjänä olen tietoinen tilanteesta, joten jos omia tiimiläisiä ei ole respassa, niin jään hoitamaan puolustajat pois. Kertaakaan en ole kyllä törmännyt pelaajaan joka tappaa heti respattawan, koska sä et synny aina samaan paikkaan, joten siinä jää helposti aikaa tutkailla selusta... Jos sylettää tuo toiminta, niin aina voi respata squadilaisen perään...valinta on täysin sinun.

Vaikka kaikki olisivat snipereitä, niin ne on loppupeleissä helppo hoitaa alta pois. Port Valdezissa on kuitenkin paljon lisävälineitä joilla niistä pääsee helposti eroon ja samalla luokan vaihtaminen aina kuoleman jälkeen on suureksi hyödyksi. Itse ainakin liikun jatkuvasti siksakkia ja yhdistän siihen jatkuvan hyppelyn ja kyykkyyn menemisen ja näillä eväillä hyvin harva on mut tiputtanu sniperillä. Enemmän tuskaa tuottaa Medic luokka jos kaikki Medici kämppii m-comin juuressa ja herättelee heti toisensa henkiin. Esimerkiksi Aricassa viimeisellä basella riittää käytännössä kaksikin medicciä pysäyttämään koko hyökkääjien rynnistyksen.

Voitto on yleensä se tärkein. En edes tiedä tappojeni määrää muuta, kuin sen, että 5000 tapon insignia on tullut kerättyä. Mieti nyt mitä tapahtuu jos selustaan ei pääsisi lainkaan kiertämään.
Tankeilla voisi rauhassa paukutella talot matalaksi ja uav:lla hoidella loput. Mun mielestä olisi erittäin hölmöä jos noihin ei pääsis käsiks millään vaan kaikki saisivat rauhassa istua ja ampua dmz:n takana.


Kuitenkin jos hyökkääjät on vähänkään kartalla siitä missä mennään niin ei puolustajien pitäisi kauaa selviytyä siellä päin.



Mitä uaviin tulee niin sen voi ampua ales taivaalta, ei sitä uavi tyyppiä tarvitse sieltä respasta asti lähteä hakemaan.

Kyllä hyökkääjien pitää tietää myös mitä omalla alueella tapahtuu.

Taitava uav:n käyttäjä ei mene suoraan m-comin päälle vaan käyttää puita, nostureita ja muita maastoutumisvälineitä piilossa pysymiseen jolloin se on hyvin hankala ampua alas ja jos on fiksu uav:n käyttäjä, niin ajaa sen rikkinäisen uav:n enigneerin viereen joka korjaa sen (näin itse teen). Tällöin on paljon nopeampi tapa käydä selustaan ja tiputtaa uav. Samalla voit spotata omalle tiimille vihollisen sijainnin ja tiputtaa sniperit... samalla voit saada ajoneuvon itsellesi. Hyvällä tuurilla uav on ehjä, jolloin voi hypätä sen puikkuihin ja tuhota hyökkääjien tankki, joka parasta aikaa ampuu taloa alas. Vaihtoehtoja on monia.

Tätä toimintatapaa voi kutsua nimellä "tiedustelija"
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tuollaiset "tiedustelijat", jotka pyörivät siellä vastustajan tukikohdassa "tekemässä tuhojaan" ja "sabotoimassa" ovat yleensä osoittautuneet sellaisiksi pelaajiksi, joilla ei 1vs.1 tilanteissa yleensä se liipasinsormi riitä.

Itsellä nettipeliä takana joku ~ 65 h ja kyllä tuollaiset yleensä ovat niitä, jotka eivät osu sitten siellä tiukassa paikassa, kun lipuista/m-comeista taistellaan tosissaan. En nyt väitä, että kaikki olisivat, mutta kyllä itse olen huomannut, että aika heikot on refleksit useimmilla "kykkijöillä".
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Millä laitteistolla oot nauhoittanut pelaamistasi? Ihan hyvä laatu.
Laitteiston nimi on dazzle DVC1000. Sellasen pystyy ostaa esim. gigantista ja maksaa noin 50.
Kuva laatu on kyllä yllättävän hyvä mutta ennen kun sitä laitetta menee ostamaan niin kannattaa TARKASTI
lukea mitä laitteisto vaatimuksia sille on.. lisäksi siihen tarvii jonkun verran lisäosia jotka maksaa noin 20 e yhteensä.. youtubessa on hyvät ohjeet asennusta ja ostoa varten.

Laatu ei ole oikeasti HD van se on ihan kyllä perus SD mutta tallensin sen HD resoluutiolla. Joten hyvän kuvalaadun saaminen onnistuu tollakin laitteella :):)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko porukalla samaa ongelmaa, että resupplies tilasto ei päivity? Tämän takia ei oo trophyakaan tullut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko porukalla samaa ongelmaa, että resupplies tilasto ei päivity? Tämän takia ei oo trophyakaan tullut.

ei oo ollu ainakaan mulla mitään ongelmia. Tarviin enään ton Demolish man trophyn nii ois Platina tästäkin pelistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko porukalla samaa ongelmaa, että resupplies tilasto ei päivity? Tämän takia ei oo trophyakaan tullut.

Kattelin tossa viime kerralla vähän tilastoja, ja siellä kyllä näky mullakin 0(ennen ollut tyyliin 400-500). Ei harmittanut trophyn jääminen siinä vaiheessa, kun ei ole niitä spotmine assisteja tarpeeksi(liian vähän reconilla pelattu enivei), toivottavasti ne resupplyt päivittyy sitten tilastoihin edes sen yhen pelin aikana(mahdollisuus saada trophy, vaikkei pysyvästi jäisikään tilastoihin).
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kattelin tossa viime kerralla vähän tilastoja, ja siellä kyllä näky mullakin 0(ennen ollut tyyliin 400-500). Ei harmittanut trophyn jääminen siinä vaiheessa, kun ei ole niitä spotmine assisteja tarpeeksi(liian vähän reconilla pelattu enivei), toivottavasti ne resupplyt päivittyy sitten tilastoihin edes sen yhen pelin aikana(mahdollisuus saada trophy, vaikkei pysyvästi jäisikään tilastoihin).
Koitin vielä tota, että kierroksen aikana sais 10, mutta ei auta. Toivotaan päivittymistä ja jatketaan sen jälkeen ensimmäisen platinan metsästystä :)
 
Ylös Bottom