Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Puukotukseen ei ole minusta tullut muutoksia, se että välilllä joutuu puukottamaan monta kertaa on ollut havaittavissa kokoajan. Tapahtuu kuitenkin suht harvoin, ehkä 1/15 puukotuksesta. Jos on kunnolla piilossa ja selkään menee puukottamaan (mikä hienointa) niin voi siinä huiskia ohi useamman kerran, ellei vastustaja satu kääntymään jostain kumman syystä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tietoa sellaisesta ilmiöstä kun pelaat rauhassa ja yhtäkkiä peli paukahtaa menu ruutuun, ilman mitään valituksia että "server disconnect / you have been kicked"? :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tietoa sellaisesta ilmiöstä kun pelaat rauhassa ja yhtäkkiä peli paukahtaa menu ruutuun, ilman mitään valituksia että "server disconnect / you have been kicked"? :confused:

Jep muutaman kerran noinkin tapahtunut.eiköhän kyse kuitenkin ole yhteys ongelmista servereihin ja toisinpäin.. Itse en nykyään enään hirveesti jaksa puukotella jos tilaisuus tulee. mieluummin oon käyttänyt repair toolia. Tuntuu vähän suuremmalta nöyryytykseltä vaikka ei laattoja saakkaan muistoksi. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

noh, puukosta saa laattojen arvon verran lisäpisteitä, ei muuta... Repairilla ei valitettavasti ole tähtiä, niin mielummin puukolla kuin sillä, että hiukka helpottais sen 50:n saavutus.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eipä tuota puukkoa enää tule pahemmin käytettyä platina saatu jo aikoja sitten. Nyt käytän aseita senkin takia että saan puuttuvia tähtiä. Ja hc muodossa tuli mieleen että puukko ei välttämättä ole hyvä vaihtoehto koska vihollinen tietää silloin varmasti sijaintisi.

Onko kellään muuten mitään faktaa M1 Bayonettesta, eli pistin garandiin?
Huomasin kyseisen aseen battlefieldin sivuilta, my soldier->weapons and gadgets->all kits.
special unlock WWII weapon LOCKED
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tuo onslaught mode tarinamodi 3 kaverin kanssa?

Käytännössä on, toisaalta ei. Ei sen pitäisi mitenkään liittyä tuohon SP tarinaan, mutta tietokoneen ohjaamia vastustajiahan siinä niitetään. Ilmeisesti hieman samantapainen kuin MW2 spec-opsit (jos olette ko. teokseen tutustuneet ;) )
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitähän tähän päivitykseen nyt muka tuli? Ei mitään hyötyä, mitä nyt puukolla saa joskus huitoa enemmän. Silti pelintekijöiden mielestä puukko on lähitaistelussa parempi, kuin 30 luotia M60:llä ylätorsoon.

Vieläkin tässä pelissä on pahoja ongelmia, joita ei vieläkään olla siivottu. Rambo-Jeesukset jyllää edelleen ja tuolla luokalla voi pelata vaikka neliraajahalvaantunut sokea ja silti on scoreboardilla helposti kärjessä.

Joku tuossa aiemmin sanoi, kun kirosin tuota pommin purkamista ja jos laatikon ympärillä on paljon aseita, että pitää defuse nappia pohjassa vaikka se katoaakin ja kitti vaihtuu. Ei toimi. Nyt istuin täysin paikallani ja purin pommia kunnes yhtäkkiä aseluokka vaihtui, pidin silti defusea pohjassa, mutta pommi räjähti. Samoin, jos laatikon ympärillä liikkuu nappi pohjassa, niin luokka vaihtuu todella helposti ja pommi jää purkamatta. Kiinnostais tietää kuka idiootti on keksinyt laittaa yhden napi taakse kaksi tärkeää asiaa ja miksi tähän ei tehdä parannusta.

Uusi ilmiö ainakin minulle on Aricassa toisella parilla A:n m-com (tallissa), niin porukka plänttii pommin ja engineerit istuvat CG:n tai RPG:n kanssa kulmissa ja ampuvat näin ollen defenderit helposti. Tähänkin vois laittaa niin, että samalla itse kuolet ja tiimikaveri, lisäksi -1000pts pois.

Edelleen joudun jatkuvasti Aricassa Defenderiksi. 22/23 yrityksestä defenderinä ja tuo ainut kerta jolloin pääsi attackeriksi, niin siinä oli peli melkein lopussa. Mukava olis jos sais itse valkkailla noita servuja, eikä jatkuvasti uudella yrityksellä samaan peliin mistä edellisen kerran lähti pois.

Lisää kenttiä jo pikkuhiljaa.... Tämä peli alkaa jo pikkuhiljaa kuihtumaan kasaan tällä menolla jos pelillisiä päivityksiä ei tule ja pelattavia kenttiä on ehkä pari kappaletta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Itte huomasin kans tämän, kun eilleen pelasin et puukolla sai pari kertaa huitaista että ukko tippui ja välillä puukko meni sopivasti vihollisen pään läpi. En sitten tiedä johtuiko siitä, että muutenkin oli pientä lagia ilmassa, kun liikkuminenkin tntui välillä tahmealta ja ukko hyppi mihin sattuu, kun yritti kävellä eteenpäin.


Mut toi puukko osaa olla tosiaan kettumainen juttu, myös minulla.
Ennen huitaisi useimmiten maaliinsa.. Nykyään huitaisee jostain syystä aina ohi tai yli vaikka olisin ihan kaverin ihossa kiinni.. Tai siis se huitaisee samalla tavalla kun normaalisti ilmaa lyödessä ns. sivuttain kun ennen ukkoa moraillessa on lyönyt jollain ovelalla ninjahuitaisulla ModernWarfare tyyliin.

No hyppimisen jälkeen ukkokulkee tahmeasti kait ihan tarkoituksella ettei tule näitä hurjia Bunnyhopping juoksenteluja siellä...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Edelleen joudun jatkuvasti Aricassa Defenderiksi. 22/23 yrityksestä defenderinä ja tuo ainut kerta jolloin pääsi attackeriksi, niin siinä oli peli melkein lopussa. Mukava olis jos sais itse valkkailla noita servuja, eikä jatkuvasti uudella yrityksellä samaan peliin mistä edellisen kerran lähti pois.

.

Tiedän tunteen. Joudun itsekkin aina Squad rusheja pelaillessa Atacama Desertiin...
Ihan kiva Map muuten mutta miten niistä valitettavan usein tulee niitä että Atackerit campivat omalla basellaan ja defenderit sitten heti basen ulkopuolelle? Harvinaisen ärsyttävää kun heti basesta poistuessa tulee kolmesta suunnasta lyijyä naamaan..

Toinen ongelma on että aina joutuu peleihin jossa toinen joukkue on ollut niin ylivoimainen että tilanne alkaa olla jo naurettava 1vs4.. Joku järki tuohon hakusysteemiinkin olisi paikallaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mut toi puukko osaa olla tosiaan kettumainen juttu, myös minulla.
Ennen huitaisi useimmiten maaliinsa.. Nykyään huitaisee jostain syystä aina ohi tai yli vaikka olisin ihan kaverin ihossa kiinni.. Tai siis se huitaisee samalla tavalla kun normaalisti ilmaa lyödessä ns. sivuttain kun ennen ukkoa moraillessa on lyönyt jollain ovelalla ninjahuitaisulla ModernWarfare tyyliin.

No hyppimisen jälkeen ukkokulkee tahmeasti kait ihan tarkoituksella ettei tule näitä hurjia Bunnyhopping juoksenteluja siellä...

Äskeen tuli jonkin aikaa pelattua ja enää ei ollut ainakaan omalla kohda havaittavissa mitään lagia. Ja tuo puukko kyllä vieläkin aina välistä temppuili mutta ei pahasti.
Tuli tuos pelaamisen yhteydes sellainen juttu, kun pelas tuota Rush muotoa ja olin hyökkääjien puolella niin siä kentän vipas paikas missä oli ne kaks kultalaatikkoa vielä jäljellä. Niin siellä ei pystynyt alottaimaan oman pelaajien vierestä vaan piti aloittaa aina sieltä viimmeksi "vallatusta" paikasta.
Itte en ole ainakaan ennen tälläistä huomannut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Äskeen tuli jonkin aikaa pelattua ja enää ei ollut ainakaan omalla kohda havaittavissa mitään lagia. Ja tuo puukko kyllä vieläkin aina välistä temppuili mutta ei pahasti.
Tuli tuos pelaamisen yhteydes sellainen juttu, kun pelas tuota Rush muotoa ja olin hyökkääjien puolella niin siä kentän vipas paikas missä oli ne kaks kultalaatikkoa vielä jäljellä. Niin siellä ei pystynyt alottaimaan oman pelaajien vierestä vaan piti aloittaa aina sieltä viimmeksi "vallatusta" paikasta.
Itte en ole ainakaan ennen tälläistä huomannut.

No ainakin jos omat menee liian lähelle vihujen respawn baseja niin sinne ei anna respata.. (ainakaan squad rusheissa) Mutta empä ole huomannut tuota asiaa toistaiseksi.. Toki se voisi antaa kovinkin ylivoimaisissa peleissä hieman tasoitusta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko tietoa sellaisesta ilmiöstä kun pelaat rauhassa ja yhtäkkiä peli paukahtaa menu ruutuun, ilman mitään valituksia että "server disconnect / you have been kicked"? :confused:

Mulla kävi eilen näin ja sen jälkeen katsoin statsit ja alkoi ''lievästi'' vituttamaan. Oli hävinnyt sitä edellisen kierroksen statsit. Kierroksella olin saanut yhteensä pisteitä 21000, joten meni level siihen ja pari kultatähteä hävisi. Kun menin katsomaan tämän jälkeen Awardsit, niin sillä kierroksella saadut awardsit näkyivät siellä saatuina, mutta niistä ei ollut tullut pisteitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös noita insignioita pysty saamaan vain kerran? Mietityttää vaan, kun sain 3 kertaa saman yhdellä rundilla :confused:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No ainakin jos omat menee liian lähelle vihujen respawn baseja niin sinne ei anna respata.. (ainakaan squad rusheissa) Mutta empä ole huomannut tuota asiaa toistaiseksi.. Toki se voisi antaa kovinkin ylivoimaisissa peleissä hieman tasoitusta.

Tuokin voi olla kyllä mahdollista. Mutta eipä tuolla niin väliä ollut ihmetellä kyllä hetken piti mutta sitten taas jatku pelaaminen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eikös noita insignioita pysty saamaan vain kerran? Mietityttää vaan, kun sain 3 kertaa saman yhdellä rundilla :confused:

Se vaan bugaa. Saat silti vaan yhen vaikka se näyttää että olisit saanut useamman.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mulla kävi eilen näin ja sen jälkeen katsoin statsit ja alkoi ''lievästi'' vituttamaan. Oli hävinnyt sitä edellisen kierroksen statsit. Kierroksella olin saanut yhteensä pisteitä 21000, joten meni level siihen ja pari kultatähteä hävisi. Kun menin katsomaan tämän jälkeen Awardsit, niin sillä kierroksella saadut awardsit näkyivät siellä saatuina, mutta niistä ei ollut tullut pisteitä.

Missä mapissa, millä taktiikalla ja millä modella nappaat yli 20000 pongoa?
 
Ylös Bottom