Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ai saakeli, aika hyvät bonukset. itellä 222. Tuo tapahtui Arica Harborissa, kun ammuin Town-basen "punatiilikulmarakennuksesta" ison laivan vieressä olevan rakennuksen takana olevan kerrostalon katolla ollutta kaveria päähän ( hankala selostaa noita rakennuksia ).

Pakko käydä mainitsemassa kun ei kaveri itse liiku foorumeilla. Paras marksman headshot jonka itse tiedän on tuottanut bonuksia 494 pisteen edestä.
M95/12xscope/magnum ammo.
Arica Harborissa sekin. (Hyökkääjien aloitusbaselta :rolleyes: sinne johonkin niistä puolustajien spawnin vartiotorneista. )

Oma henkilökohtainen ennätys on jotain 460 pisteen luokkaa ja pitäs yrittää joskus päästä sinne 500 pisteen paremmalle puolelle, mutta kun ei tuo basessa istuskelu ole itseä koskaan niin paljon kiinnostanut. :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oma henkilökohtainen ennätys on jotain 460 pisteen luokkaa ja pitäs yrittää joskus päästä sinne 500 pisteen paremmalle puolelle, mutta kun ei tuo basessa istuskelu ole itseä koskaan niin paljon kiinnostanut. :cool:

Eikös 500 pointtii oo maksimi?
Itelläni paras 300p :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vaikka tässä jo sivuraideväännöstä päästiin, pakko vähän naurahdella vielä...

Eihän tämä SOTASIMULAATIO ole. HC pääsee autenttisuudessaan vähän lähemmäs totuutta, sen sijaan normimuodossa on tehty paljon muitakin myönnytyksiä pelimukavuuden ja koukuttavuuden puolesta, kuin pelkät spottailukolmiot...

Ja siitä minkälaista pelaajamateriaalia omaan tiimiin päätyy - Joo, kyllähän se syö välillä hermoratoja kun janipetteri95:set tekevät mitä sattuu objektiivien sijasta. Mutta sitä enemmän kasvattaa luonnetta ja omaa pelisilmää kun joutuu hartiavoimin vääntämään altavastaajana vihu päin.

Ei siellä tositoimissakaan AINA seurana ole se maan paras ja tiukimmin koulutettu taistelusquadi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pinsseistä asiaa... Squad Member: Obtain one attack and one defend order
Millä tämmöisen saa aikaiseksi? Pitääkö mun antaa käskyjä squadilaiselle (tai kenelle tahansa)? Vai pitääkö squadilaisen (tai kenen tahansa) antaa mulle käskyjä? Conquest vai Rush? Ja eikös tää toimi selectiä nakuttamalla johonkin suuntaan?

Saman tyyppinen Insigniaskin löytyy missä pitää hommaa 20 squad defend orders ja 20 squad attack orders....
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pinsseistä asiaa... Squad Member: Obtain one attack and one defend order
Millä tämmöisen saa aikaiseksi? Pitääkö mun antaa käskyjä squadilaiselle (tai kenelle tahansa)? Vai pitääkö squadilaisen (tai kenen tahansa) antaa mulle käskyjä? Conquest vai Rush? Ja eikös tää toimi selectiä nakuttamalla johonkin suuntaan?

Onnistuu vain Counquestissa juurikin mainitemallasi tavalla, mutta käskyn antamisen lisäksi lippu pitää myös vallata/puolustaa, en muista ihan tarkkaan onnistuuko pinssin saaminen myös, kun itse laitat käskyjä ja toteutat ne vai pitikö toisen antaa käsky ja sitten toteuttaa ne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onnistuu vain Counquestissa juurikin mainitemallasi tavalla, mutta käskyn antamisen lisäksi lippu pitää myös vallata, en muista ihan tarkkaan onnistuuko pinssin saaminen myös, kun itse laitat käskyjä ja toteutat ne vai pitikö toisen antaa käsky ja sitten toteuttaa ne.

Eli summasummarum: peli alkaa, kaveri heittää käskyn lähimpään lippuun, kaahaan paikalle, valtaan ja olen voittaja? :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Valtaat neljä lippua yhdessä matsissa ja puolustat myöskin neljää lippua siinä samassa matsissa. Näin se taisi mennä. Eli onnistuu, kun jakelee vaan niitä käskyjä niille lipuille ja sitten valtaa/puolustaa kyseisiä lippuja. Muistelisin, että ei ole väliä kuka annoitko itse käskyn hyökätä/puolustaa vai antoiko toinen squadilainen sen.

E: Ei siinä kyl neljää lippua tarvinnu vallata. Taikka puolustaa. Valtaa lipun mikä on käskytetty vallattavaksi ja sitten puolustaa lippua mikä on käskytetty puolustettavaksi. Näin..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onnistuu vain Counquestissa juurikin mainitemallasi tavalla, mutta käskyn antamisen lisäksi lippu pitää myös vallata, en muista ihan tarkkaan onnistuuko pinssin saaminen myös, kun itse laitat käskyjä ja toteutat ne vai pitikö toisen antaa käsky ja sitten toteuttaa ne.

Minusta rushistakin saa sen insignian.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli summasummarum: peli alkaa, kaveri heittää käskyn lähimpään lippuun, kaahaan paikalle, valtaan ja olen voittaja? :D

En oo varma et pitääkö sun vallata se lippu viholliselta, mut noin saat sen attack orderin hurjan +10 bonuksen. Sit vastaavasti sun pitää vielä puolustaa lippua, eli kun vastapuoli laittaa
lipun tikittämään, niin selectiä lipulle ja estämään aikeet.

Omasta mielestä onnistuu kyllä jos itsekin antaa ne orderit, mut jostain syystä niitä ei saa aina annettua? Itse sain tänään vihdoin kaikki pinnit.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelatkaa konkkaa, niin kyllä se pinssi sieltä tulee. Itsellä on niitä 11, enkä ole mitenkään ollut edes tietoinen ks. pinssin kriteereistä, että olisin sitä pelissä jotenkin yrittänyt.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pelatkaa konkkaa, niin kyllä se pinssi sieltä tulee. Itsellä on niitä 11, enkä ole mitenkään ollut edes tietoinen ks. pinssin kriteereistä, että olisin sitä pelissä jotenkin yrittänyt.

2/3 peleistä on ollu "konkkaa", eikä oo pinnejä tai muitakaan finnejä tipahdellu tämän asian tiimoilta :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Eli summasummarum: peli alkaa, kaveri heittää käskyn lähimpään lippuun, kaahaan paikalle, valtaan ja olen voittaja? :D

Itellä toi squad member pinni oli viimeinen minkä sain hankittua. Eli conquestissa annoin itselleni niitä käskyjä ja sitten toimin sen mukaan. Mukana squadissa oli KFN-porukkaa joten en tiedä oliko se sitten siitä kiinni että annoin itse niitä käskyjä vai joku muu. Attack order tulee mielestäni siitä kun on valtaamassa lippua ja lahtaa samalla jengiä lipun lähistöllä. Defendi taas siitä, kun olet lipun läheisyydessä ja lahtaat jengiä, jotka ovat tulossa valtaamaan ja vielä lipun ns. "valtausalueella".

Näin mielestäni. Sittemmin viimeksi kun katsoin niin noita pinnejä on tullut kolme, joten kyllä niitä sieltä vahingossakin joskus tulee.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En tajua miksi jotkun pelaavat conquestia kun voi pelata rushia jossa on koko ajan toimintaa ja tulee enemmän pisteitä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

En tajua miksi jotkun pelaavat conquestia kun voi pelata rushia jossa on koko ajan toimintaa ja tulee enemmän pisteitä?

Se on kato sitä kun peli-ilo tulee jostain ihan muusta kuin pisteiden määrästä. Taistellaan voitosta. Conquest on myös enemmän sitä alkuperäistä Battlefieldiä jo heti aloituksesta laajempine kenttineen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on kato sitä kun peli-ilo tulee jostain ihan muusta kuin pisteiden määrästä. Taistellaan voitosta. Conquest on myös enemmän sitä alkuperäistä Battlefieldiä jo heti aloituksesta laajempine kenttineen.

Tru dat sanois räppimies. Vaikken alkuperäsestä Battlefieldistä niin tiedäkkään, niin kyllä conquestissakin on aika eeppisiä kähinöitä saatu aikaseksi. Ja itse en nykyään enää edes juuri kiinnitä pisteisiin huomiota, koska hauskin pelityyli ei välttämättä ole se, mistä saa eniten pisteitä. Jos pisteitä haluaisin mahdollisimman paljon, pelaisin kokoajan mediccinä. Nykyään kuitenkin saan eniten kiksejä CQB-röllinä:cool:

Kun kaikki kamat on unlockattu ei pisteillä kasvateta mitään muuta kuin rankkia. Joillekin se on iso itsetuntojuttu, joillekin ei. MW2:sta pelatessa oikeastaan ainoa miksi sitä jaksoin pelata oli pisteiden kerääminen ja kamojen unlockaus. Se kävi nopeasti puuduttavaksi. Mielestäni BC2:ssa voi pitää paljon enemmän hauskaa, jos ei ole huolissaan pisteistä tai statseista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on kato sitä kun peli-ilo tulee jostain ihan muusta kuin pisteiden määrästä. Taistellaan voitosta. Conquest on myös enemmän sitä alkuperäistä Battlefieldiä jo heti aloituksesta laajempine kenttineen.

Niin kaitse on mutta kun minulla on pitänyt saada kaikista classeista kaikki aseet (pakko mielle :( vihaan sitä mutta ei voi mitään) nyt on viimeinen ase unlock menossa ump.Ja minulla on myös Platina BF BC 2:sta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Omasta mielestä onnistuu kyllä jos itsekin antaa ne orderit, mut jostain syystä niitä ei saa aina annettua? Itse sain tänään vihdoin kaikki pinnit.

niitä voi antaa squadille ainoastaan silloin kun itse on squadleader eli omaat eniten pisteitä squadistasi.
 
Ylös Bottom