Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Voihan se tulla molempina, niinkuin GTA:n lisärit.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

tuntuu kyllä ikuisuudelta odottaa talveen että toi lisä osa tulis. Vasta han talvi oli? :D
Mutta vihdoin sentään tulee lisää mäppejä:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Vasta äsken älysin avata Bäfä-ketjun ja katsoa, josko joku olisi taas ehtinyt valittaa lagista tai puukon toimimattomuudesta tai muusta kuolemanvakavasta asiasta.

...Mutta Herranjumala sentään! Täältähän löytyi suorastaan loistavia uutisia.
Uusien karttojen perään oli ehtinyt jo itse kukin vuorollaan itkeskellä ja kun niitä vihdoin saadaan, niin niitähän pamahtaa neljä kerralla, höystettynä uusilla aseilla, ajoneuvoilla ja jopa "avattavilla yllätyksillä".

Lisätkää ruottin pojat tähän vielä sellainen ominaisuus, että Vietkong käy säälimättä viemässä mukaansa yli minuutin yhdessä paikassa liikkumatta kökkineen röllin, niin hyvä tulee.

1943:n hinta-laatusuhteen todistaneena voisin odottaa, ettei hinta olisi sisältöön nähden järkyttävän suuri.

Innolla odottelemaan!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hyvältä näyttää!

Bäfäriin sais tulla lisää karttoja.. ja varsinkin kaupunki. en kyllä tiiä miten se Frostbite moottori toimis... kaikki talot taas niitä samanlaisia+ kaupungista vaan raunioita jälellä :) ... tähänki sais tulla joku MW2 tyylinen terminal kenttä. :D
ei kyllä mitenkää jaksa oottaa siihen talveen jotta se Vietam päckki tulee. :p
iha normi Team Deathmatch sais kanssa tulla Squad DM on vähä huono kun ei mahu paljoo pelaajii, ja eikä siellä käy paljoo ketää. ja se Squad DM on 4x4 tiimeissa... eli 16 pelaajaa <- VAU osasin laskee :p (korjatkaa jos on väärin *haha*) ja se TDM olis se 12v12 tiimit. no. kyllä noillakin pärjää ja se Conquest on bäfän oma tyyli pelata ja kyllä se toimiikin!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Ei todellakaan mitään Team Deathmatchia!
Squad-versiossa on sinänsä ihan hauska idea, että kahden sijasta tantereella onkin neljä joukkuetta taistelemassa. Sekään ei pelasta tuota Battlefieldiin armottoman huonosti sopivaa pelimuotoa edes sen vertaa, että vaivautuisin itse sitää enää koskaan pelaamaan.

Kyllä Conquest on aina ollut se bäfän juttu, Pahoissa Komppanioissa on vain saatu mukaan vähintään yhtä hyvä, jopa parempi pelimuoto, Rush, jonka parista TDM tuskin houkuttelisi kovin montaa pelaajaa pois.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä Conquest on aina ollut se bäfän juttu, Pahoissa Komppanioissa on vain saatu mukaan vähintään yhtä hyvä, jopa parempi pelimuoto, Rush, jonka parista TDM tuskin houkuttelisi kovin montaa pelaajaa pois.

Harmi vaan, että conquest on täyttä kakkia verrattuna aikaisempiin. Ei oo kovin montaa kertaa jaksanut sitä näissä bad companeissa ees pelata. Rush on vaan huomattavasti parempi. Ehkä sit bf3:ssa dice osaa tehdä conquestin taas oikein.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

matrix55, lisätköön hän joka liittyy seuraan tämän yön bäfäri hurmokseen. Hs löytyy :>
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

matrix55, lisätköön hän joka liittyy seuraan tämän yön bäfäri hurmokseen. Hs löytyy :>
Joo matrix.. ja tosta löytyykokolailla kaikkien KonsoliFIN pelaajien (bäfän) PSN.
oho.. just huomasin et olit siellä jo :)
No aiheesta toiseen, Conquest on kyllä joo vähän kuihtunut muihin bf:iin verrattuna.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noista äsköisistä kommenteista tuli mieleen että olenko oikeasti ainoa tällä foorumilla joka pelaa pääasialllisesti squad rushia?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huhu, tänään kokeilin semmosta että laitoin SV98 sniperiin punapistetähtäimen ja sen kylkeen C4. Kovaa tulosta tuli... 8 kill streak tyhjentämällä koko talo tuolla snipulla, sitten boksi palamaan ja voitto :eek: On aivan käsittämättömän hyvä lähitaisteluissa, aina kun joku tulee vastaan niin se on 1 kuula mahaan ja se on siinä. Ladata ei juurikaan tarvitse, kun 10 voi tykittää perättäin (siksi käytän tätä, enkä M95). Mutta ihme kyllä, kaukaakin saa ihan hyvin tappoja tuolla red dotilla, mutta itse en paljoa jaksa tähtäillä pusikoista, vaan tykkään rynniä bokseille :)

Kokeilkaa!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Huhu, tänään kokeilin semmosta että laitoin SV98 sniperiin punapistetähtäimen ja sen kylkeen C4. Kovaa tulosta tuli...
Kokeilkaa!

Itse kokeilin tuota joskus aikoinaan juurikin tämän snipun kanssa ja ihan jees, mutta paljon parempaa tulosta tuli ainakin itsellä, kun vaihtoi punapisteen Acogiin ja päästeli sillä menemään. Tuntui punapisteellä menevän turhan usein keskelle mahaa tähdätyt laukaukset täysin ohi, 4X:n kun laittoi kiinni, niin tuntui että osui vaikka kärpästä palleille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ite teen sillain et käytän sv98 normiscopella, tähtää ja laittaa pienen teipinpalan siihen keskelle. sit vaan noscopettaa lähitaisteluissa.
On aika pro tuolla tavalla, kuti kun osuu aina keskelle ruutua.
Ja silloin ei pääse vihujen kaukana kyykkivät röllit valloillee, kun etulinjankin miehiltä löytyy vastalääke:p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Noista äsköisistä kommenteista tuli mieleen että olenko oikeasti ainoa tällä foorumilla joka pelaa pääasialllisesti squad rushia?

Minä pelaan! Aika harvoin tosin.. Sillo ku tekee mieli oikein ropettaa niin lähen ninjailemaan M14 ja C4 kanssa joko Squad rushiin tai death matchiin :p Välillä on kivaa pitää taukoa jatkuvasta pisteiden huorailusta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

ite teen sillain et käytän sv98 normiscopella, tähtää ja laittaa pienen teipinpalan siihen keskelle. sit vaan noscopettaa lähitaisteluissa.
On aika pro tuolla tavalla, kuti kun osuu aina keskelle ruutua.
Ja silloin ei pääse vihujen kaukana kyykkivät röllit valloillee, kun etulinjankin miehiltä löytyy vastalääke:p


EIkös toi nyt ole vähän sama kun pelais duck hunttia 10cm päästä ruudusta?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

EIkös toi nyt ole vähän sama kun pelais duck hunttia 10cm päästä ruudusta?
nojaa, lähinnä vain helpottaa tähtäystä kun on sellainen musta (tai minkävärinen tahansa) piste ruudun keskellä, kun snipoilla on vakiona tyhjää siinä, silloin siis kun ei ole tähtäys käytössä.
Siitä on hyötyä, olen huomannut.
Lähitaistelua helpottaa, ja no-scopaaminen on vain hauskaa, viihdykkeeksi sitä vain silloin tällöin deathmatchissä käytän.
Jos jotain haluaa oikeasti saada aikaan niin sillon tarvitsee käyttää jotain muuta luokaa.

Motion sensorit ovat todella hyödyllisiä, nykyään en lähestulkoon osaa olla ilman niitä pelattuani jonkin aikaa rynnäkköröllillä. Sääli vain että omat usein vain snipailevat kilometrin päästä ja näin ne menevät hukkaan.

Squad deathmatcissä huomaa muuten myös radikaalin pelaajien tason putoamisen, johtunee "perinteisen" deathmatchin noobiystävällisyydestä ja cod-dm-publaporukan tiimityöhaluttomuudesta.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Squad deathmatcissä huomaa muuten myös radikaalin pelaajien tason putoamisen, johtunee "perinteisen" deathmatchin noobiystävällisyydestä ja cod-dm-publaporukan tiimityöhaluttomuudesta.

En mä usko, että siellä mitenkään sen tasottomampia pelaajia on kuin muissakaan muodoissa.

Onpa tuo rushikin mennyt meinaan niin nyyppäilyksi patchin myötä, kun saa ihan tajuttomat pisteet yhden mcomin tuhoamisesta. Parin basen päästä vaan rakettisniputtamalla (tietyissä mapeissa). Sehän onkin kivaa. Ei puolustajilla jaksa enää oikein pelata. Jos jaksaa, niin vastapuoli quittaa heti hyökkäyksen jälkeen, kun eivät jaksa itsekään puolustaa samaa taktiikkaa vastaan. Dice vois vaan palauttaa engineereille kyvyn korjata mcomeja, niin palautuis taas normaalimmaksi tuo pelaaminen. En ees tajua, miksi se ei muka päässyt betasta täysversioon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onpa tuo rushikin mennyt meinaan niin nyyppäilyksi patchin myötä, kun saa ihan tajuttomat pisteet yhden mcomin tuhoamisesta.

Nyt en ymmärrä kyllä sun pointtia ollenkaan! MITEN aktiivisuudesta palkitseminen tekee pelistä nyyppäilyä???

SE PIRUN MARKSMAN HEADSHOT TÄSTÄ PITÄS POISTAA!!!

Takalinjan kykkijät ei tarvitte mitään ekstra pojoja mistään. Itteäkin ketuttaa puolustus vuorot, VAIN sen takia että 9/10 pelaa liian passiivisesti. Ne on aivan liian helppo pitää sieltä basesta poissa.
Ei siitä mitään tyydytystä saa että jauhaa puoltuntii puolustusvuorolla ekaa basee, sen jälkee hyökkää juosten kymmenessä minuutissa päätyyn asti.

Sitte vaikka tätä jatkuu koko ilta, ei vastustajat tajuu et jotain vois muuttaa omassa pelissä. Ilmesesti pataan ottaminen on kivaa. Voihan niilä k/d ratio olla plussan puolella monellakin mut onko siitä mitään iloa jollei homma etene???
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt en ymmärrä kyllä sun pointtia ollenkaan! MITEN aktiivisuudesta palkitseminen tekee pelistä nyyppäilyä???

Pointti oli lähinnä siitä, että saa tajuttomat pisteet, kun tuhoo sen muilla keinoin kuin asettamalla pommin. Jos esim. just rakettisniputat sen, siitä saa ihan tajuttomat pisteet. Tää kannustaa just siihen, että kukaan ei välttisti ees tuu sen mcomin lähelle, vaan pysyttelee tosi kaukana. Siihen, kun lisää kaikki supersniperit kaukana toiminnasta, peli muuttuu ihan naurettavan tylsäksi.

Pisteistähän suurin osa tätä peliä pelaa. Toki sitä saa kuka vaan pelata millä tyylillä haluu, mutta ei itseä ainakaan hirveesti tommoset matsit kiinnosta. Mun mielestä aktiivisuutta on nimenomaan se, että yrittää tulla sinne mcomille. Ehkäpä meitä on moneen makuun.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onko muut huomannu vielä Atacamassa B:n lipulla tällaista bugia: Kun seisoo vedessä joko vedessä olevan kontin luona tai Laivan peräpään vieressä, vesi alkaa puukottamaan. Siis puukotusääni kuuluu myös vieressä seisovalle pelaajalle ja tämä näkee kun puukotettavassa veri lentää, mitään muuta ei näy eikä vahinkoa tule.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pointti oli lähinnä siitä, että saa tajuttomat pisteet, kun tuhoo sen muilla keinoin kuin asettamalla pommin. Jos esim. just rakettisniputat sen, siitä saa ihan tajuttomat pisteet. Tää kannustaa just siihen, että kukaan ei välttisti ees tuu sen mcomin lähelle, vaan pysyttelee tosi kaukana. Siihen, kun lisää kaikki supersniperit kaukana toiminnasta, peli muuttuu ihan naurettavan tylsäksi.

Kyllä niitä rakettisniputtajia oli aivan yhtä paljon ennen tuota patchia. Niiden toimintaan tuo pisteiden lisääminen ei vaikuttanut suuntaan eikä toiseen.

Lisäpisteet kannustavat vain siellä etulinjassa olevia kavereita käymään laatikoiden kimppuun sen sijaan, että he jäisivät johonkin taloon kämppimään.
 
Ylös Bottom