Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitos kaikille suomalaisille pelaajille viime yön peleistä, hauskaa oli ja turpaa tuli niin et tukkalähti päästä.

Parit tägit jäi TeroLi79:lle ( 3:met ) takasin tullaan hakee, SE ON IHAN VARMA!!!

Toivottavasti sama porukka ilmestyy pelamaan tänään illalla ( Jiipee83, Henaik, SonmH, TeroLi79 ja Kurvi35 ) ja kaikki muut suomalaiset jonka nimiä en muista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hauskaa oli tosissaan, en muista koska viimeks oli noin hauskaa pelatessa.

Kiitos kaikille osaa ottaneille. Henaik asiaan palataan vielä!!! kosto on niin mukavaa :D !!!!!!!.

Raiden81 mulle ei tullu ku 2:het tägit sulta et veikkaan et se kolmas oli SonmH.

Koitan jaksaa tulla viikollakin pelamaan mut en lupaa mitään ku tota muutakin elämää on olemassa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mitä ihmettä?
Olenko jäänyt jostain paitsi, vai miten tässä kävi?

Pelasin Isla Inocentesissä aivan rauhassa rush modea, ja olimme reilusti voitolla. Kaksi hyökkääjää jäi mieleen, sillä kaksikko tuhosi M-comeja aivan naurettavaa tahtia. Pelin alussa herrat ottivat helikopterin, tiputtivat sen toisen M-comin päälle, hyppäsivät pois ja kuolivat, koska helikopteri räjähti iskusta. Heh. Pian he hyökkäsivät uudestaan, ja ampuivat minut. Sitten, kun odotin spawnausta, minulle ilmoitetaan että se boxi on tuhottu?
Samassa matsissa seuraava m-com tuhoutui samalla tavalla. Huomasin toisen pelaajan tästä parivaljakosta juoksevan medicinä saaremme takana, ja merkkasin hänet moneen kertaan, kun ajoin tätä takaa. Sitten joukkuetoverini saapuu vielä tueksi, ja ammumme tämän hyökkääjän lähes kuoliaaksi, mutta tämä jatkaa juoksua m-comille. Kestää noin viisi sekuntia, ja taas m-com oli tuhottu?

Kummallista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitkästä aikaa tuli taas pelattua! Onhan se meininki ihan erilaista turskan (CoD) jälkeen, eli paljon MUKAVEMPAA! :p Ei nyt vaan sattunut suomalaisia olemaan linjoilla...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Pitkästä aikaa tuli taas pelattua! Onhan se meininki ihan erilaista turskan (CoD) jälkeen, eli paljon MUKAVEMPAA! :p Ei nyt vaan sattunut suomalaisia olemaan linjoilla...

Samalta kyllä tuntui itselläkin.. Pelailin vaihteen vuoksi modern warfare 2:sta ja eihän sitä voi edes comppiin hyvässä mielessä verrata. (MW2 täyttä kuraa)

Jouduin muuten Compissa pahoin pettymään, mihin suuntaan Rush- pelimuoto on parin kuukauden tauon jälkeen päätynyt. Puolet porukasta snipuja ja toinen puoli assaultteja C4:n kanssa. Vielä perkkeinä extra upgradet ja vahvemmat räjähdykset. -_-''
Harmillista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli taas mainiot pelit epävirallisella suomiservulla. Onneksi jouduin jossain vaihessa toiselle puolelle. Mukava puukko hippa alkoi.
Harmillisesti vain kummallakin puolella oli aluksi c4 porukkaa.
Kiitokset oman joukkueen tovereille, ja dog tagien luovuttajille. (koko toinen joukkue :cool:)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saarnausta hyökkäjien halpamaisista tavoista

Tänään tuli niin ihmeellinen White Pass Rush- matsi eteen että hohhoijaa. Peli oli täysi, ja olin puolustajana. Heti alkuun lauma hyökkäjiä rynni suoraan sisään Alpha-laatikolle, ja puolustus kärsi pahasti.Myös joku innokas RPG-fani siellä ampui yksinään jo seinään reikää näin varhain. Kun hyökkäys taltutettiin, vihollinen otti C4t esiin ja saimme estää tasaiseen tahtiin noin viittä eri henkilöä tekemästä itsemurhapommituksia. Huoh.

Kohta piakkoin alkoi näyttää siltä, että voittaisimme matsin. C4-herrat olivat kaikki hävinneet jonnekin, ja meillä oli vielä Alpha-laatikko jäljellä (Bravo-laatikko tuhoutui C4-iskussa, levätköön rauhassa). Sitten ruutuun tuli jo Voitto Lähellä- ilmoitus. Nyt kuitenkin tajusin mihin ne kaikki C4:ttäjät olivat hävinneet; he kaikki istuivat kiven takana ampumassa RPG:illä m-comia.. Jep, tulitusta tuli siihen tahtiin että ruutu tärisi koko ajan. Samalla kun ne 5-6 vihulaista pommittivat laatikkoa, tuli kaikille kiire saada ne viimeiset 10 tappoa.

Sitten, kun tappoja olisi tarvittu enää yksi, yksi, Alpha-laatikko räjähti. Kaikilta meni siinä samassa taistelutahto, ja loppu matsi menikin juuri samaan tahtiin, ja hyvin nopeasti. M-comeja suojaavat talot vain kaadettiin laatikoiden niskaan, edes yrittämättä ensin oikeaa hyökkäystä.

Minkä ihmeen takia täytyy noin halpamaiseen tyyliin sortua, ei sen uskoisi edes olevan enää kovin hauskaakaan. Ei niitä pisteitäkään saa niin paljon kuin oikeasti hyökkäämällä..

Argh.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yks kaveri tuossa kommentoiki että BFBC2 on kuollut. Ja sen tappoi C4:t ja sortuvat rakennukset.
Valitettavasti :mad:

...Paitsi suomiporukalla...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kiitokset vaan yöllisistä peleistä kfinin porukalle. Täytyy sanoa, että ei ole helppoa olla kfinin porukan vastapuolella. Raitin kanssa naurettiin ja tuskailtiiin jo white passin attackerista lähtien, että ei perhana ole mitään jakoja tätä porukkaa vastaan. Somnh sattui kyllä tukemaan samassa tiimissä, mutta harmi kyllä eri squadissa. :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Yks kaveri tuossa kommentoiki että BFBC2 on kuollut. Ja sen tappoi C4:t ja sortuvat rakennukset.
Valitettavasti :mad:

Siksipä konkka on paljon kivempaa. Viime aikoina melkein kaikki rush-pelit on päättyneet servulta pois loikkaamiseen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tänään oli taas mainiot pelit epävirallisella suomiservulla. Onneksi jouduin jossain vaihessa toiselle puolelle. Mukava puukko hippa alkoi.
Harmillisesti vain kummallakin puolella oli aluksi c4 porukkaa.
Kiitokset oman joukkueen tovereille, ja dog tagien luovuttajille. (koko toinen joukkue :cool:)

Oli joo hauskaa taas ja varmasti on tänäänkin.

Sonmh: sua vastaan ei vaan oo kiva pelata, ku tietää et ennemmin tai myöhemmin sivallat sillä tylsällä puukollas::D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Paluu arkeen... pakko sanoa, että allekirjoittaneen harharetkien (pelasin MW2:n pelaamatta jääneet viimeiset 20 levua) jälkeen paluu taistelukentälle ei tuntunut yllättäen kotiinpaluulta. Ryysin peluu sai aikaan samanlaisia kaikkeutta syleileviä tuntemuksia kuin boostaus codin puolella. Fintecin kanssa jouduimme lähes kahdestaan laatikoita puolustamaan, ennen SonmH:n ja Teron liittymistä joukkoon. Tuohu oli sinko- ja c4-jormista huolimatta kuitenkin ihan mukavaa, juttu luisti ja naapuria lyötiin. Pahat imperialistit pysähtyivät ilmeisesti Laguna Presan keskivaiheen sillalle, kun pojat kerran jäivät kertomaan tarinaansa. Itse jouduin tässä välissä poistumaan kotirintamalle.

Yritin myöhemmin yöllä joinia tovereiden peleihin huonolla menestyksellä. Lopulta päädyin servulle, jossa oli tutun oloisia KFN-nicceja. Itse perheellisenä on kuitenkin mahdotonta käyttää yöllä mikkiä, joten välillä on jokseenkin turhauttavaa, kun ei voi varoittaa ryhmän jäseniä ympäristön mahdollisista vaaratekijöistä tai muuten osallistua etenemisen suunnitteluun. Muutama mieleen painuva hetki tosin tuli koettua. Port Valdezin hekokentällä teurastin kolme pahaa-aavistamatonta kopteri-insinööriä ja näin saimme kopun omaan käyttöön. Islassa olimme puolustavana osapuolena ja pakko sanoa, että olipahan tylsä peli. Jumiuduimme lopulta kakkos-basen satamaan ja naapuri ei edes kunnolla yrittänyt hyökätä. Illan kohokohta oli liikkeessä olleen metsän asukin saattaminen manan majoille hyökkääjien röllikukkulalta. Ammuin satamasta Abakanilla. Huvittuneena kuuntelin tiimitoverin kommentteja tapauksesta tämän katsellessa tapahtumaa kiikarin läpi. Kiitos vielä taistelutovereille illan peleistä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olisi hienoa päästä KFN mättöihin mukaan joskus. Millos ois mahdollista räiskettä ja pauketta tiedossa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Seuraavassa päivityksessä tulee hiukan apua tohon rushin C4 ongelmaan, M-comien "energia" tuplataan. En tosin tiedä onko toikaan vielä riittävä muutos.

PC:lle päivitys on jo tullut, en muista nähneeni konsoleille ilmestymispäivää mutta eiköhän se sieltä suht pian tule. Voi tietenkin olla että pälyilevät ensin hetken miten muutokset vaikuttaa PC:llä.

Ohessa täydellinen muutos-lista

- All Weapons Bronze Insignia requiring an unobtainable bronze star for the tracer dart – requirement removed.

- Improved Hit registration made through several fixes and some of the hitboxes themselves have been changed. This will increase the accuracy of guns.

- Blue box chat window removed

- The 2 second immunity when spawning/being revived will now be immediately removed either by firing, zooming, or any movement (move, crouch, jump). A Spawning Player can still orient passively in the Game World..

- 3D vision fixed.

- Fixed slug shotgun zoom crosshair on PC so they better represent the long range accuracy. Crosshairs now close more on PC, similar to consoles.

- Reduced slug shotgun hip accuracy to require zooming for consistent long range accuracy. Hip accuracy is now on par with the semi automatic weapons.

- Fixed a bug on PC where the G3 would do less damage than intended.

- Fixed VADS turning sensitivity on PC so it performs like the ZU23.

- Reduced VADS push back and damage to balance it with the ZU23.

- Fixed a bug where vehicle countermeasures would fail to remove tracer darts at high speed.

- Reduced the reload time for vehicle countermeasures.

- Slightly increased the AT4's damage vs armor to emphasize its anti vehicle role while keeping it balanced vs armor.

- Increased the AT4’s top speed and acceleration so users spend less time exposed when firing.

- Increased the AT4's splash damage so it competes with other AT weapons vs infantry. The AT4 still has the least splash damage of all AT weapons.

- Reduced the splash damage of the Carl Gustav to bring it in line with other explosive weapons. The Carl Gustav still has the most splash damage of all AT weapons.

- Increased the 1 shot kill range of the M95 body shot to counter its lower rate of fire.

- Fixed a bug with the SVU that gave it better close range damage than other semi auto weapons.

- Reduced all weapon damage to the MCOM by 50%.

- Fixed an C4 vs MCOM exploit on Atacama Desert.

- Fixed a bug with FOV when aiming the M1911.

- Lowered the close range damage of the AN94 to highlight its long range role.

- Increased the accuracy of the F2000 on the move to highlight its role as a mobile AR.

- Increased the close range damage of the shotguns to give them a greater advantage vs slugs.

- Slightly lowered the damage of the M60 to balance its accuracy advantage vs other LMG's.

- Slightly lowered the damage of the MG3 at close range to balance it with other high rate of fire weapons.

- Slightly increased the damage of the UH60.

Kaikki kohdat ei tietenkään koske konsoleita mutta eiköhän toi suuntaa antavasta listasta käy.


Huomenna pitäis olla uuden ilmaisen BF-pelin julkistus. Jotaan Heroes tyylistä diipadaapaa ilmeisesti. Veikkaan että tällä kertaa tulee myös konsoleille.
Lähde
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

No eipä kovin paljon sitä OP-94'ää nerffattu. Ainoastaan lähietäisyydeltä ja kaukausilta etäisyyksiltä vieläkin OP, joten retardit voivat napsia helposti porukkaa jatkossakin niillä 4x scopeillaan ja magnumeillaan. -.-

Hyvä juttu, että AT4'sta parannetaan. Nopeuttaa niiden viimeisten 50 tapon hankkimista platinaa varten ja muutenkaan niitä AT4'sia ei näe suunnilleen koskaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Arto olitko se sinä?:)

Tuntuu kieltämättä huvittavalta, kuinka suuria tunteita virtuaalimaailman pelivälineet ja niiden koko aiheuttavat meissä pelaajissa. Yksi itkee äidistä ja toinen tyttärestä. Onneksi noita on ainakin pyritty säätelemään pelintekijän toimesta. Onnistumisesta voidaan toki olla montaa mieltä. Abakanista on pakko sanoa, että onhan se hieman huvittavaa, kun vastapeluria ei edes kunnolla näe ja silti kilometrin päässä on henki hangella.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Uutta herkuttelu videota Vietnamista. Ei tätä vissiin vielä täällä ollut.

[video=youtube;H96_45lOnvM]http://www.youtube.com/watch?v=H96_45lOnvM[/video]
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Saisivat kyllä pistää noita BC1'n parhaimpia mappeja tähänkin peliin. Harvest day, End of the line jne.

Tosta Vietnamista sen verran, että toivottavasti noilla liekinheittimillä voisi polttaa noita metsiä alas. Saa pistettyä puskajussit ahtaalle.
 
Ylös Bottom