Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 - keskustelu pelistä

Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Oon kyllä niin aikaani jälessä kun pelihän on jo jonkinverran vanha mutta täältä tullaan perästä!

Eiköhän ne loistavat pelit kestä ajan hammasta. ::think Vähän tietty tuppaa noista nettipeleistä tyypit ajan myötä katoamaan, mutta ei ainakaan BC2'ssa tätä ongelmaa vielä ole tullut vastaan. Ja eihän tämä vielä ole täyttänyt vuottakaan, joten ei mitenkään jälkijunassa.

1943kin taitaa jengiä vielä pyöriä. :3
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nyt on tullut jo muutama sata tuntia pelailtua.. 50 rank ollaan ja headset löytyy.. Kavereiden kanssa pelailtu kovia vääntöjä, mutta kiinnostaisi tulla joskus pelailemaan teidän konsoliFIN mestareiden kanssa...


psnnick: xaxxexmonni
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tulipa testattua Operation failingsia. Rush mappina tämä menee helposti huonoimmaksi mapiksi jos lasketaan vanillan mapit myös mukaan. Conquestina sen sijaan tuo on ihan viihdyttävä mappi, mutta tosiaan rushiin ei sovi yhtään.

Kyllä nuo spottausnuolet ovat täysin suolesta, koska käytännössä se on varma kuolema jos päädyt merkatuksi. Mielummin oisivat ottaneet tuon spottauksen, että se näkyy vain minimapissa eikä isona kolmiona ruudulla joka on helppo pudottaa kentän toiselta laidalta vaikka et näkisi edes vihollista.

Tänään näemmä taas jotain ongelmia noiden hitboxien kanssa, kun ei näytä millään rekisteröivän vaikka lähietäisyydeltä paukuttaa takaraivoon, niin hitboxia ei tule :rolleyes:
Ei noilla hekoilla kyllä tunnu tekevän tässä pelissä yhtään mitään... 40 luotia xm:llä roottoreihin ja koko roska räjähtää. Ehkä kopterit vois olla ihan jees jos nuo hitboxit ei olis maapallon kokoisia koptereissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä nuo spottausnuolet ovat täysin suolesta, koska käytännössä se on varma kuolema jos päädyt merkatuksi.


Olet epäilemättä kokeillut HC-moodia. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä vikaa siinä mielestäsi on.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Olet epäilemättä kokeillut HC-moodia. Olisi mielenkiintoista tietää, mitä vikaa siinä mielestäsi on.

Niin minähän sanoin, että nuolet pitää olla oletusarvoisesti pois ja spottaukset minimappiin ei siihen hc:t vaikuta. Tuli sitä joskus alkuaikoina pelattua, mutta jätin sen ad/hd meiningin ihan suosiolla niille helium-teineille, jotka eivät tiedä mikä on Reconin tehtävä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Se on kyl jännä ainaki tossa operation hastingsissä, että välillä syntyy sinne kentän ulkopuolelle ja saa kiireellä juosta ettei ukko tee itsaria, odotin kyl et operation hastings olis ollu vähän parempi, mut ihan kelpo mappi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on ongelma ton vietnam lisäosan kanssa. Latasin ja ostin sen ps3 network storesta, se latas sen ja asensi sen oikein hienosti. Mut sit ku tahtos pelata ko. lisäosaa en löydä sit BC2 main menusta!?! et mitä ***** ja kun kaveri kutsu mut squadiin vietnam mäppi se väittää et mul ei oo lisärii.
Oon kokeillu kaikkia keinoja esim. ladannu sen uudestaan ps3 storesta jne... se lisäri tiedosto jopa löytyy xmb valikko---> pelit----> tiedostot... tjsp.

Ainoo mitä itse keksin olen kun mun BC2 limited edition on kai joku aasialainen versio eli se koodi on BLAS****** en tiiä miks vpd möi mulle semmosen, kýl aikasemmin kaikki mäppi paketit sun muut on toiminu.

Et onko kenelläkään mitään hajua miksi en pysty pelata lisäosaa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Mul on ongelma ton vietnam lisäosan kanssa. Latasin ja ostin sen ps3 network storesta, se latas sen ja asensi sen oikein hienosti. Mut sit ku tahtos pelata ko. lisäosaa en löydä sit BC2 main menusta!?! et mitä ***** ja kun kaveri kutsu mut squadiin vietnam mäppi se väittää et mul ei oo lisärii.
Oon kokeillu kaikkia keinoja esim. ladannu sen uudestaan ps3 storesta jne... se lisäri tiedosto jopa löytyy xmb valikko---> pelit----> tiedostot... tjsp.

Ainoo mitä itse keksin olen kun mun BC2 limited edition on kai joku aasialainen versio eli se koodi on BLAS****** en tiiä miks vpd möi mulle semmosen, kýl aikasemmin kaikki mäppi paketit sun muut on toiminu.

Et onko kenelläkään mitään hajua miksi en pysty pelata lisäosaa?

olet keksinyt varmastiki ihan oikein,sulla taitaa olla aasia versio joka jotenki ristiriidassa euroversion kanssa. Korjatkaa jos olen väärässä.

Beemer: mul on ollu ikävä sun marinoita....:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nugetti: Koska tuotekoodi on aivan väärä. Pelisi versioon sopivan paketin voi ostaa vain vastaavan alueen Storesta. Lisää tuotekoodeista Store-FAQissa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Nugetti: Koska tuotekoodi on aivan väärä. Pelisi versioon sopivan paketin voi ostaa vain vastaavan alueen Storesta. Lisää tuotekoodeista Store-FAQissa.

Joo, kiitos.
Ei voi mitään muuta tehä kun hakkaa päätä seinään :mad:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Onkos kukaan testannut mitä tapahtuu taistelukopterin tykkimiehen zoomaukselle kun ottaa alternative fire specsin käyttöön koska se kuulema ampuisi tracing dartteja ja todennäköisesti veisi zoomauksen pois mutta pitääkö tämä paikkansa?
Ja eikös noiden kulkuneuvo specsien pitänyt "kasautua" jos vaikka kuskilla olisi heavy armor käytössä ja toisella taas vaikka tehokkaammat ammukset (räjähdykset jne.) niin molemmat olisivat yhtä aikaa käytössä samassa kulkuneuvossa.
Onkos kellekkään muulle tullut semmosta bugia että UAV:lla ei voisi enää ampua sillä KK päivityksellä?
Ja että onko se Hellfire-ohjus kopterissa kertakäyttöinen vai että sitä voisi ainoastaan käyttää jos joku on ampunut sen dartin johonkin kohteeseen?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Joo, kiitos.
Ei voi mitään muuta tehä kun hakkaa päätä seinään :mad:
Tai sitte pistät veepeedeelle vihasen viestin ja manaat ne taikaluulla. Luulis että vaihtavat sen euroversioon.

e. Prhna onko Vietnamiin pistetty pienempi FOV mitä on orkussa (orkkua pelannu viimeks joskus en muista milloin)? Tuskasta pelata kun näkee vaan suoraan eteenpäin. Pitää vissiin vaan totutella Black Cocksin FOVista tohon putkinäköön.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä nuo spottausnuolet ovat täysin suolesta, koska käytännössä se on varma kuolema jos päädyt merkatuksi. Mielummin oisivat ottaneet tuon spottauksen, että se näkyy vain minimapissa eikä isona kolmiona ruudulla joka on helppo pudottaa kentän toiselta laidalta vaikka et näkisi edes vihollista.

Tänään näemmä taas jotain ongelmia noiden hitboxien kanssa, kun ei näytä millään rekisteröivän vaikka lähietäisyydeltä paukuttaa takaraivoon, niin hitboxia ei tule :rolleyes:

Hieman ristiriitaista (yllättävää!)...

Ammu siihen spottausnuolen alle niin ei ole hitboksien kanssa ongelmaa jos on kerran niin helppo osua jopa kartan toiselta puolen niiden perusteella :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

voitteko vähän rajottaa tuota kranaattien kylvämistä assaulttina siinä riisipelto mapissa? Ei siinä mitään jos heitetään nurkan taakse yksi tai kaksi. Mutta kun koko vastapuoli on assaultteja oman ammuslaatikon vieressä puskassa piilossa laukaisematta asettaan kuin vahingossa. Välillä olo on kuin beemerillä arican autotallilla medickien kanssa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Siinä on kyllä vähä turhan tiukka pullonkaula. Toisaalta siitä pääsee helposti mutta tosiaalta se ränni on niiiin helppo pitää tyhjän riisinpureksijoista kylvämällä kuumia perunoita se täyteen. Siihen kyllä hyökkäys jää jos kaikki ei paina heti munaravia kohteille.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Hieman ristiriitaista (yllättävää!)...

Ammu siihen spottausnuolen alle niin ei ole hitboksien kanssa ongelmaa jos on kerran niin helppo osua jopa kartan toiselta puolen niiden perusteella :D

Pääsääntöisesti siis on todella helppo ampua vain spottausnuolen alle. En tiedä mikä noissa hitboxeissa kusee, mutta esimerkiksi eilen tankin kk:lla ammuin helikopteria, niin ei mitään reagointia ja samoin ammuin sniperiä takaraivoon eikä mitään. En tiedä mistä johtuu, mutta vanillassakin samoja ongelmia eikä nyt pitäisi lagista olla kiinni. Youtube on täynnä videoita noista bugaavista hitboxeista niin tästä uudesta, kuin edellisistä battlefield sarjoista... asiasta löytyy keskustelua myös tästä säikeestä videon kera.

Mutta siis silloin, kun toimii, niin on äärimmäisen helppoa tappaa vihollinen vain ampumalla nuolen alle. Samoin 99,9% lähitaistelutapauksista päättyy niin, että vihollinen ehtii ampua sinut, mutta sinä ehditkin spotata sen samaan aikaan, niin ei ei tarvitse pelätä sitä, että vastustaja joka ampui sinut hengiltä olisi itse 10sekuntia pidempään hengissä. Itse ainakin teen lähitilanteissa, että spottaan samalla ja lähes aina vihu kuolee ennen mun spawnia.

voitteko vähän rajottaa tuota kranaattien kylvämistä assaulttina siinä riisipelto mapissa? Ei siinä mitään jos heitetään nurkan taakse yksi tai kaksi. Mutta kun koko vastapuoli on assaultteja oman ammuslaatikon vieressä puskassa piilossa laukaisematta asettaan kuin vahingossa. Välillä olo on kuin beemerillä arican autotallilla medickien kanssa.

Tämä on kaikkien mappien ongelma. Liian pieniä pullonkauloja ja jos pelissä on edes pari asian osaavaa defenderiä, niin vihollisten on turha läpi, kun on käytännössä 1-2 reittiä josta tulla läpi, niin ne on yleensä helppo tukkia parilla medikillä ja assaultilla. Lisäksi jos hyökkääjät jäävät katveeseen voivat defenderit sen 10sec aikana juosta karttansa ulkopuolella ja päästellä vihut hengiltä ja palata taas omalle rajalle.

Sanoinkin jo aiemmin, että kenttäsuunnittelu ontuu edelleen pahasti ja sitä se on. Kentät olisivat voineet olla tuon tyylisiä, mutta eipä olisi paljoa vaadittu jos noita raja-alueita olisi hieman venytetty ja näin pinta-ala laajentunut vähentäen kranaattispammia tai mitä muuta lie. Defenderit vie jokaisessa mapissa 100-0 jos vain tietävät mitä tekevät, niin ei siinä hyökkääjillä ole asiaa vaikka hyökkääjillä olisi bc2:n parhaimmat pelaajat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Defenderit vie jokaisessa mapissa 100-0 jos vain tietävät mitä tekevät

Näinhän juuri sen pitääkin olla. Defendereillä pitääkin olla lähtökohtaisesti yliote hyökkääjään nähden ja jopa "helpompaa" pelata.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Tähän väliin tuun vieraaseen pöytään huutelemaan, anteeksi siis siitä. Mutta asiaan. Olen jo jonkinaikaa kaipaillut ns. klaanitoimintaa tuohon BC2:sen puolelle. Jos suomalaisia, osaavia pelaajia hakee peliseuraa, jäseniä klaaniinsa niin olen valmis mukaan tulemaan. Statsithan eivät kerro mitään, mutta jos pitää saada nähdä minkälainen jannu kyseessä niin olkaa hyvä vaan ---|> Rauhanturvaaja - BFBC2 Stats
Kiitän ja kuittaan :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Kyllä nuo spottausnuolet ovat täysin suolesta, koska käytännössä se on varma kuolema jos päädyt merkatuksi. Mielummin oisivat ottaneet tuon spottauksen, että se näkyy vain minimapissa eikä isona kolmiona ruudulla joka on helppo pudottaa kentän toiselta laidalta vaikka et näkisi edes vihollista.
Eihän tuosta mitään haittaa ole jos pelaa jollain randomserverillä, kun ei kukaan osaa spottaa, mutta sitten on eri asia on asiansa omaava klaani vastapuolella.
Ihanaa kyl pudotella vastapuolen röllejä SMG'llä pitkiltä matkoilta tuon avulla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [PS3] - keskustelu pelistä

Miksiköhän vietnamista on tehty niin codimainen? Ei ihme, ettei aluksi mitenkään kummallisesti pärjännyt, kun ampui bursteina ja pääasiassa paikaltaan. Siinä aikansa, kun katteli vihujen toimintaa, tajus itekin alkaa ampumaan pääasiassa nappi pohjassa ja vielä liikkeestä. Noh, olihan dicen pakko helpottaa peliä, kun otettiin ne optiikat pois. Muuten tulis enemmistöltä ihan tajutonta kitinää.

Muutenkin löytyy noita huimia eroja bc2:een. Ainoa destruction 2.0 -kohde koko pelissä on vartiotornit. Luulis, että kranaatinheitin tekis aika nopeesti selvää jostain bambumökistä, mut ei, aina jää ärsyttäviä seiniä jäljelle.

Mut ei siinä mitään. Bc2:n pelimoottorilla ois erittäin loistava esitys (mapit ikävä kyllä edelleen täyttä kuraa), nyt vaan "ihan ok".
 
Ylös Bottom