Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gortheur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Onkohan tossa demossa joku bugi tai jotain kun UAV:llä ei aina toimi tuo konekivääri ollenkaan?
Joskus toimii ja joskus ei.
Vai onko jotain jota en ymmärrä...:confused:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Onkohan tossa demossa joku bugi tai jotain kun UAV:llä ei aina toimi tuo konekivääri ollenkaan?
Joskus toimii ja joskus ei.
Vai onko jotain jota en ymmärrä...:confused:

Joka classiin pitää erikseen laittaa se ajoneuvon kakkosase valituksi, olisitkohan vaihtanut classia ja unohtanut laittaa sen? Oletuksenahan siinä ei ole mikään "perkki" aktivoituna.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Joo, koptereita itekin pari kertaa napsinut alas kuskin ampumalla kun jaksanut toiseen luokkaan vaihtaa ja C4 suht vaikea heittää sinne korkeuksiin ;) Mutta tuota UAV:ta ei voi 'ampua alas ampumalla kuskia', kun sehän taitaa olla se kauko-ohjattu tms? sieltä respasta käsin ohjattava, siitä ihme pöntöstä. Ite kun niin harvoin tässä millään lennellyt/ajanut noilla härdeleillä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

On täällä kyllä ihme porukkaa, kun lentävistä koptereista lentäjiä napsii hengiltä tosta vaan. Mä en ole siihen koskaan kyennyt, eikä mua ole koskaan kopteriin ammuttu, vaikka tunteja on bc ykkösessä takana muistaakseni yli kolmesataa. Jos oikein muistan, niin ykkösessä se onnistui vain barretilla ja sivulasista.
UAV:n saa alas ampumalla sitä, tai sit käy napsaisemassa sen kauko-ohjaajan esim. puukolla hengiltä. Eilispäivänäkin sain hyvän mielen, kun kävin yhden jantterin pari kertaa kylmettämässä UAV.n puikoista. Harmitti kun se tappoi meikäläisen sillä vispilän kookoolla muutaman kerran, mutta kosto oli suloinen...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

On täällä kyllä ihme porukkaa, kun lentävistä koptereista lentäjiä napsii hengiltä tosta vaan. Mä en ole siihen koskaan kyennyt, eikä mua ole koskaan kopteriin ammuttu, vaikka tunteja on bc ykkösessä takana muistaakseni yli kolmesataa. Jos oikein muistan, niin ykkösessä se onnistui vain barretilla ja sivulasista.
UAV:n saa alas ampumalla sitä, tai sit käy napsaisemassa sen kauko-ohjaajan esim. puukolla hengiltä. Eilispäivänäkin sain hyvän mielen, kun kävin yhden jantterin pari kertaa kylmettämässä UAV.n puikoista. Harmitti kun se tappoi meikäläisen sillä vispilän kookoolla muutaman kerran, mutta kosto oli suloinen...

Et ole tainnut hirveästi recon-classilla pelata? Itellä BF1 ehkä joku 10h onlinessä, ei sitä todellakaan jaksanut kun ehkä jopa pikkuviat ärsytti niin paljon, että parempi antaa sen olla. Demoa pelannut muutaman tunnin, ja kolme kopteria saanut niin alas. Kunhan on katolla(syrjäisellä), ja ampuu vaan nopeasti niin johan se tipahtaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Et ole tainnut hirveästi recon-classilla pelata? Itellä BF1 ehkä joku 10h onlinessä, ei sitä todellakaan jaksanut kun ehkä jopa pikkuviat ärsytti niin paljon, että parempi antaa sen olla. Demoa pelannut muutaman tunnin, ja kolme kopteria saanut niin alas. Kunhan on katolla(syrjäisellä), ja ampuu vaan nopeasti niin johan se tipahtaa.

Tässä en ole edes yrittänyt ampua koptereita, ihmismaaleja on tarpeeksi. Pätevä olet snipuilemaan, sillä mä olen saanut alas myös kolme kopteria, mutta raskaammilla aseilla. Yhden norsun it-tykillä, yhden raskaalla kookoolla ja yhden T-90:sen tykillä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

mutta raskaammilla aseilla. Yhden norsun it-tykillä, yhden raskaalla kookoolla ja yhden T-90:sen tykillä.

Ja mulle kävi tänään oikea onnenkantamoinen, mitä olen jo pidemmän aikaa kokeillut, sain siis singolla yhden kopterin alas joka pörräsi siinä A ja B plänttipaikan vieressä ees taas. Mukavasti tuli takas siihen kohtaa johon tähtäsin, sitten vain poks ja kopterissa olleet kaksi ukkoa kuoli samalla, pisteitäkin tuli vajaat 300 :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Joka classiin pitää erikseen laittaa se ajoneuvon kakkosase valituksi, olisitkohan vaihtanut classia ja unohtanut laittaa sen? Oletuksenahan siinä ei ole mikään "perkki" aktivoituna.

No sillähän se ei mullakaan sitten ole toiminut.
Eilen kirosin, kun oli ensinnäkin erittäin huono teami mun puolella ( kaverin offlinessä ) ja missään koneessa ei toiminut toinen aseistus.
Pääsin vielä "tunti kaupalla" lentämään UAV:lla ja kukaan ei ampunut alas, mutta hidasta oli tuhoaminen, kun konekivääri ei toiminut.

Kyllä tämä pelimuoto vaatii edes kohtuu hyvän porukan että siitä jotain tulee.
Etenkin jos kukaan ei huoli squadiin tai ei pääse joutuu aina jouksemaan "alusta".Siinä lipun ryöstössä pärjää ilman squadiakin, mutta tässä demossa sitä ei nyt olekkaan.

Kyllä eilen kirosin monesti, kun ei ollut tuttuja kavereita mukana ja olin useasti tankeilla liikenteessä ja muutenkin sai lähes yksin tapella kentällä...ehkä joku muukin vähän yritti.
Jos ajat esim. tankilla ja joku onneton tulee ampumaan sillä konekiväärillä sinne tänne ilman mitään järkeä eikä tosissaan auta tai osaa auttaa tankki kuskia, niin noutaja tulee hyvin nopeasti tankki kuskille.
Harva edes tässä kentässä tulee korjaamaan ja taas jos itse meinaat mennä korjaamaan tankki kuskit lähtevät niin sanotusti monesti karkuun...aivan käsittämätöntä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Jostakin ihmeen syystä tykkään pelata tässä pelisä tolla Medic-luokalla, vaikka sillä onkina aseena tollanen jalustalla varustettu machine gun. Yleensä ei tollaset kiinnosta yhtään, mut jotenki tässä se on mukava ase.

Mut paras class on ehdottomasti Recon. Snipaaminen on hauskaa ja tykkään naamioitua pusikoihin. Hauska kun on joka paikassa noita lumisia kuusia yms., niin voi liikkua puskasta puskaan kenenkään huomaamatta ja vihuja saattaa tuon tuosta juosta ohi. Lisäksi C4:llä on hauska leikkiä. Esim. tossa demon kartassa siellä A1:ssä (eli eka pommipaikka A) on hyvä kun laittaa taloon sisään seinille räjähteet ja menee siihen läheiseen metsikköön istumaan sniperin kanssa, ja snipaa siitä oviaukosta kaikki epäonniset. Sitten jos joku onnistuu mun huomaamatta plantata pommit, niin ei muuta ku nuolinäppäimen painallus vasemalle ja R1. >:)

Muutikin classit on hyviä, mutta yllättäen oon tuota Assaulttia käyttänyt kaikista vähiten. Tulee aina unohdettua, että silläkin voi jakaa niitä panoslaatikoita. Tykkään peleissä aina auttaa tiimikavereita, joten jakelen avokätisesti niitä bokseja ja pyrin pelastamaan omia vaikka sen takia itse kuolisin. :D

Paljon näyttää olevan myös noita kerättäviä mitalleja yms., joten on tekemistä platina-trophyn saannissa. Muun muassa 5000 tappoa vaaditaan, mut sehän tulee mukavasti, kun peli on niin loistava. :P
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Parin päivän satunnaisen pelailun jälkeen alkaa pääsemään sisälle peliin. Hauskinta nettisotaa aikoihin. Kokoversio menee ennakkotilaukseen naps! :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Itsellä on kaikki defaultilla paitsi land vehicles on Bad Company 1. Suosittelen kokeilemaan puolustukseen Recon paitsi snipun tilalle haulikko. Tankit tuhoutuu C4:llä (rölli asu helpottaa vielä puskassa tankkien väijymistä), motion sensorit näyttää onko vihollisia tietyllä alueella ja haulikko hoitaa ukot ja vielä suht pitkällä rangella.

Itsekkin tuon helikopterin saanut 2 kertaa alas sniperilla. Ensimmäinen kerta oli vielä nopsa kiikarointi...helikoteri lenti pään yli ja nostin vaan snipun äkkiä taivaalle ja ammuin, niin headshot se vaan sieltä tipahti(WTF??? momentteja parhaimmillaan :D).

UAV on muuten oiva laite cratejen tuhoamiseen esim. 1 baseen hyökätessä lentää, niin korkealle, kuin pystyy ja pommittaa jonkun aikaa A:n rakennusta, niin alashan se tulee (tätä voi nopeuttaa jos pelaat kaverin kanssa, niin kaveri ottaa tankin ja vetää puskien läpi suoraan A:n kylkeä moukaroimaan. Sama toimii 2 basen A ja B rakennuksiin...muut eivät taidakkaan sortua demon mapissa.

Pelin tulen 100% varmuudella ostamaan heti julkaisupäivänä. On nimittäin niin hauskaa ja monipuolista toimintaa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Tuo pilotin sniputtaminen helikopterin sisään on kyllä niin palkitsevan tuntuista. Olin Recon-luokalla puskassa rölleilemässä ja näin, kun vihollisten helikopteri oli lähdössä matkaan, mut se pilotti jäi siihen odottelemaan että kavereita tuli lisää kyytiin. Noh, olin just helikopterin edessä pusikossa, niin sieltä oli kiva napsasta kaks ukkoa etulasin (tuulilasi?) läpi headshoteilla. :P Sit joku lähti kohta lentämään sillä, enkä kerenny sniputtaa sitä, niin juoksin heliä päin ja nakkasin siihen kiinni sen jäljitinlaitteen ennen ku se nousi. Oli aika "agentti" olo (liekö siitä ollut edes mitään hyötyä). :D

Mut toi Tracer Gun on aika surkee, kun se menee pistoolin tilalle. Vähän vaikee sitte sniperilla yrittää lähietäisyydeltä ampua...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Kyl fiilis vaa paranee tässäkin kun pelaa vaa pidemmälle. Tykkään pelata vähän kaikilla classeilla mut Recon ja Medic ehkä ne suosituimmat.. Myös assaulttia tulee suht ahkerasti käytettyä mut tolla engineeril en oikee osaa pelaa.

Kyllä menee muuten kans ostoo ihan varmasti. Nää talvimapit on kyl tosi kivaa vaihtelua niihin hiekkamappeihi. En mennyt MAG:ia ostamaan vaik oli tarkotus alunperin niin ajattelin et ostan tän mielummin. Pidin 1.osasta kuitenki tosi paljon niin ei tätä voi missata ;)
Onneks muutama viikko enää julkaisuun.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

No nyt kun puhutaan näistä kopterien tiputtamisesta niin kerranpa olin liikkellä engineerillä ja huomasin vihollisen kopterin pörräilemässä just mun yläpuolella. No otinpa tracerin kouraan ja naps! Vispilä oli maalattu :cool: Eihän siinä enää muuta kuin sinko olalle ja sihdata kopteriin.
Oli hienon näköstä kun ohjus mutkitteli taivaalla kopterin perässä vähän niinku siinä yhdessä trailerissa :D
Tappohan oli sinänsä helppo, mutta aika hieno ;)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Noita laskuvarjolla alas tulevia hyökkääjiä on myös kiva sniputella :D.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Kyl fiilis vaa paranee tässäkin kun pelaa vaa pidemmälle. Tykkään pelata vähän kaikilla classeilla mut Recon ja Medic ehkä ne suosituimmat.. Myös assaulttia tulee suht ahkerasti käytettyä mut tolla engineeril en oikee osaa pelaa.

Itse ainakin otan aina tracerin pislan tilalle engineerillä. Traceri tankkiin ja turvalliseen paikkaan piiloon ampumaan banaani ohjuksia ja tämäkin toimii parhaiten juuri 3-4 ukon porukalla. Nopiaan tippuu vaunut.

Noista classeista itse tykkään eniten pelata juuri engineerillä ja reconilla (haulikko ja snipu). Assaultilla pelaileville yksi pyyntö: HEITTÄKÄÄ NIITÄ PANOSLAATIKOITA. Rasittaa, kun tuntuu, että ainoat kerrat milloin viskaavat panoksia on, kun omat loppuvat.

Äsken huvitti kun olin puolustuksessa ekassa basessa heti rundin alussa juoksin siihen AT ohjuslaitteeseen joka on maassa ja ammuin sinne "vuorelle" minne laskuvarjot laskeutuvat semmosella älyttömällä kaarella tappaen ukon :cool: kyllä on jotakin varmaan nakertanut.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Huomasin tässä muuten beettaa pelanneena, että sniputtaminen helpompaa tässä demossa... Tuntuu ettei tartte ottaa niin paljoa ennakkoa eikä kudit tipahda niin paljoa tässä demossa. Voi toki olla et jotai hämärää tapahtu omassa päässäki, mut tämmöset fiilikset. Helikoptereist nyt sen verran et niitähän o yllättävän helppo ampua snipulla. Odottaa vaan et se kääntyy tai muuten ettei liiku niin paljoo ja nykäsee ohjaamoon päin. Ite saanu useemmanki helikopterin alas näin :) Muutenki Recon paras classi. M24 saa UAVt alas yhdellä panoksel, ja lähi taistelussaki saa vihut yhel panoksel helposti, ku opettelee sen quick scopetuksen (BC1 toimi viel paremmi) ni aina osuu keskelle ruutuu... Pikkunen romaani tähä nyt :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Huoh, eniten pelissä ärsyttävät edelleen battlefieldin perusjantterit, ketkä ottavat minkä tahansa ajoneuvon - ajavat sillä lähemmäs vihollisia ja hyppäävät pois. On se sitten kivaa kun viholliset nappaavat ne meidän tankit ja kaikki on varmasti helpompaa. Itsekkin äsken puolustin A1 basea Reconilla haulikon kanssa 15-1 statseilla joista kolme oli tankin tuhoamisesta. Neljäs tankki sitten tuli ja kaveri hyppäsi ulos niin minäpä korjasin sen pois, ajoin sinne A1 viereen ja siinä sitten istuttiin hetki ennen kuin peli loppui. Siivosin vielä hyökkääjien puita vähän matalemmaksi niin varmasti kaikki hyökkääjät kaatuivat ennen kuin edes mäkeä alas pääsivät.

Olen muuten suuresti sitä mieltä, että se light tankki jolla on ilmatorjuntatykki katolla on paras mahdollinen ajoneuvo puolustamiseen. Sen kun saa ja ajaa A1 viereen puolustamaan, ei tarvitse pelätä yhtään mitään muuta kuin erittäin taitavaa T-90 kuskia.

Ja olipa aika battlefield momentti kun pistoolilla ammuin kaksi kutia liikkuvaan quad baikkiin, eka headshotti, toinen räjäytti biken ja pisteitä ropisi. Siitä kyllä suu levisi hymyyn ja aamu alkoi hyvin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Mut paras class on ehdottomasti Recon. Snipaaminen on hauskaa ja tykkään naamioitua pusikoihin. Hauska kun on joka paikassa noita lumisia kuusia yms., niin voi liikkua puskasta puskaan kenenkään huomaamatta ja vihuja saattaa tuon tuosta juosta ohi.

Puolustajana tulee lanattua sillä rakennuksen kolmannen kerroksen hakeutuvalla ohjuksella vastapäisen rinteen kuusikot matalaksi. Siinä saa puskajussi etsiä uutta suojaa kauhunsekaisin tuntein :D Vastaavasti hyökkääjänä tankilla kiertäessä kohteen ympäristön metsiä, tulee niitänneeksi "satoa" kyykkivistä röllipeikoista.
 
Ylös Bottom