Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gortheur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Ahhhh... Tulihan se :D Lisäilkää kaveriksi jos aktiivista peliseuraa haluatte
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Itelle ei napsahtanut tänäänkään thehutista. ens viikon ma/ti menee :mad:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Itsekin pääsen pelin kimppuun vasta maanantaina. Verkkokauppa.com postitti pelin jo keskiviikkona, mutta postissa on tapahtunut lajitteluvirhe. Taas tätä mun tuuria. :(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Itsekin pääsen pelin kimppuun vasta maanantaina. Verkkokauppa.com postitti pelin jo keskiviikkona, mutta postissa on tapahtunut lajitteluvirhe. Taas tätä mun tuuria. :(

mistä tiedät että se on "lajitteluvirhe"?

itsekin tilasin verkkokaupan åålantin varastosta ja tuli ilmoitus 3.3.2010 että kirje on lähetetty. Onkohan sitten jäänyt jollekkin laivalle joka on juuttunut jäähän..?
Soitin myös verkkokauppaan ja ne ei tiennyt mitään. :rolleyes::rolleyes: saatana

edit. Se ei siis ole tullut perille vielä :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Katsokaapa huviksenne laivayhtiöiden liikennetiedotteita, varmaan yksi syy siinä. Siellä nyt ei oikein kulje mikään kunnollla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Tuli sitten tämäkin peli tilattua, en ole päässyt vielä pelaamaan koska eilen lähjdettiin emännän kanssa reissuun. Ja eilen tulip ostista viesti että tuote on noudettavissa postista, harmittaa pirusti. Mutta ensi viikolla sit pääsee pelaamaan :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Saa nähdä meneekö peräti ensivuoteen, että tulee ostettua tämä peli. Tässä nyt on rahatilanne aika heikko ja tässä on nyt muutenkin jo sen verran ostettavaa, että aikalailla venähtää osto.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Eipä tullut tänäänkään kyllä suomen posti on huippu nopea stna:mad:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Aijai, huomenna pitäis saada omani VPD:stä. Mulla ei ollu oikeestaan mitään odotuksia tätä kohtaan ennenku nyt. Joutuu vielä tänään tyytyyn BF1943 ja MW2 yhdistelmään :eek:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Aijai, huomenna pitäis saada omani VPD:stä. Mulla ei ollu oikeestaan mitään odotuksia tätä kohtaan ennenku nyt. Joutuu vielä tänään tyytyyn BF1943 ja MW2 yhdistelmään :eek:

Koska tuli VPD:ltä ilmoitus että peli on lähetetty? Itelle tuli perjantaina ilmoitus, odottaisin että tänään ois postissa mut saapa nähä :s
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Äsken tuli ilmotus, ennen kahtatoista. Tosin tilasin Ålandista niin saattaa olla et tulee vasta ylihuomenna.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Tänään on ahvenanmaalta pistetty postiin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Jaahas, tänään saa vihdoinkin tämän tilattua. Hype on laantunut jo täysin ja piti oikein jopa miettiä, että tilaisko sittenkin ennemmin MAGin. Noh, mennään nyt BFBC2:lla ja odotellaan (edelleen!) sitä hinnanpudotusta MAGille. Eli kohta puoliin laitan tilauksen vetämään Game:sta.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Helvetin helvetti. Jos peli ei huomenna tule postista niin kiroan VPD:n enkä tilaa sieltä enää mitään ja oon vihasempi ku Kratos. :mad: Olin jo henkisesti valmistautunut kunnon bäfäsessioihin mutta ei...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Mä tilasin maanantaina Ahvenanmaan VPD:sta ja tuli tänään postista. Onko VPD:stä tullu spostia et ne on laittanu pelisi postiin? Täytyy sanoo et tänään tullu pelattuu suht intesiivisesti ja hyvältä vaikuttaa
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

On tullu postia jo aikaa sitten.

Ite pistin pelin tilaukseen muistaakseni tiistai-aamuna,

Ei voi muutaku toivoa että huomenna tulis :( Viikonloppu edessä ja kaikkee...

Ens viikolla vuorossa onkin sitte GoW3 :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Ja mitenkä tämä on mahdollista!?

Olethan tietoinen siitä, että ennakkoon maksetun(kin) tilauksen voi helposti peruuttaa ja saada rahat takaisin, jos tuotetta ei sinulle ole peruuttamishetkellä vielä lähetetty.

Se on mahdollista sillä tavalla, että tilaa pelin ensin ulkomailta ja huolestu kun ei lähetystä kuulu. Sitten on yhteydessä suomalaiseen puljuun josta luvataan toimitus julkkariksi; julkkariksi my ass :mad:

Lopulta haen lähimmästä gigantista ja olen tyytyväinen. Ja tiedän tuon, mutta kun sain nuo jo tilatut myytyä hetkessä niin mikäs siinä olla välikätenä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Onko pelissä joku huoltokatko vai minkä takia ei pääse pelaamaan nettiin ?
 
Ylös Bottom