Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Mites verkkokaupan tilaajat, onko peliä näkynyt? Itte pääsen tilanteen tarkastamaan vasta viiden jälkeen. Ilmoitus pelin lähtemisestä Ahvenanmaalta tosin tuli jo tiistaina.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

tuli postista ilmoitus että on noudettavissa =D tilattu verkkokaupasta
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Mites verkkokaupan tilaajat, onko peliä näkynyt? Itte pääsen tilanteen tarkastamaan vasta viiden jälkeen. Ilmoitus pelin lähtemisestä Ahvenanmaalta tosin tuli jo tiistaina.
Ahvenanmaan verkkokaupasta tilattu mutta ei tullut:( Tiistaina tuli myös minulle ilmoitus postituksesta
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

VPD Ahvenanmaan kautta näyttää nyt julkaisuksi vasta lauantaita, eli eipä varmasti kerkeä tulla tälle viikolle, ainakaan kun mitään heiltä ei ole vielä kuulunut. Tilaus peruttu.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Noh, itsellä on tuo pelaaminen vasta huomenna jokatapauksessa vasta edessä, joten ei tuo haittaa vaikkei tänään tulisikaan. :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Ei kerinnyt tännekkään tänään.

Discshopin tilauksissa lukee että toimitettu, mutta peli ei ainakaan normaalipostin mukana tullut äsken. Mw2 tuli julkaisupäivänä discshopista. Pitää sitä vissiin sitten yks päivä vielä hakata :D..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Ite oon tarpeeks monta pettyny siihen että ei ole julkaisupäiväks postilaatikkoon tullut.

Joten ite hain heti 9:ltä verkkokaupasta omani. Yksinpeliä tuskin tulee tässäkään pelattua.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Puhelu Jumbon GameStoppiin aamupäivällä ja kyselyä ennakkovarauksesta - Olin niiden kuuden onnettoman laumassa sijalla yksi, joille ei ensimmäisestä erästä olisi peliä riittänyt. Varoittelivat siitä jo tiistaina varatessani.

Vaan hetken neuvottelun jälkeen sain puhuttua itselleni lätyn, kun varauslistaa soitellessa joku oli myyjälle ilmoittanut vasta ensi viikolla noutavansa. Hähä.:cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Onkos joillekkin tullut jo pelaamaan.comista ahvenanmaalta tilattu peli?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Tuli haettua oma varattu kappale paikallisesta stopista lounaalla, marraskuussa olin varannut ja kerrankin stopissa oli fiksu meininki. Varaus järjestyksessä jaettiin limited editioneja, eikä perus tyyliin nopeat liikkeellä aamusta syö "hitaat". Nyt sitten iltaa odottamaan, meikää voi kanssa lisätä listoille. Tarvii tuo yksinpeli aluksi ajaa sisään ja sitten hypätä mp pariin :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Itsekin hain omani Hämeenlinnan Gigantista hintaan 59.90€, ja vielä Limited Edition. Yksi jäi hyllyyn.:cool: Ja minut voi lisätä myös kaverilistalle, varmaan viikonloppuna tulee multiplayeria tahkottua suht tiheään tahtiin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

VPD Ahvenanmaan kautta näyttää nyt julkaisuksi vasta lauantaita, eli eipä varmasti kerkeä tulla tälle viikolle, ainakaan kun mitään heiltä ei ole vielä kuulunut. Tilaus peruttu.

Mitä vattua?

Silloin kun mä tilasin sieltä, niin siellä luki se julkaisupäivä 4.3, ja sitten ne lähettivät sen jo tiistaina, mutta eipä tullut tänäänkään.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

En ennakkotilannut ja sain pelin Anttila liikkeestä Mikkelistä pelejä notkui hyllyt pullollaan.
No hinta tietysti on mikä on, mutta ei haittaa peli on niin hyvä että mielellään maksaa kun sain vielä julkaisupäivänä.

Taidan siirtyä takaisin ostamaan kaikki pelit suomesta olkoon sitten vähän hasardi ostos tai varma, kun palvelu pelaa ja saa pelin silloin kun "haluaa".
Näin sentit pukkaa ainankin Suomen "pikku erikois" peliliikkeisiin ym.

Tottakai jokainen saa ostaa mistä haluaa, mutta tämä on minun ajatukseni.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Taidan siirtyä takaisin ostamaan kaikki pelit suomesta olkoon sitten vähän hasardi ostos tai varma, kun palvelu pelaa ja saa pelin silloin kun "haluaa".
Näin sentit pukkaa ainankin Suomen "pikku erikois" peliliikkeisiin ym.

Tottakai jokainen saa ostaa mistä haluaa, mutta tämä on minun ajatukseni.
Ihan ihailtava ja kannatettava periaate. Valtio saa alvin ja peliliike myyntiä. Siitä voidaan sitten olla montaa mieltä että meneekö rahasi "pienelle erikoisliikkeelle" kun ne Keskolle tuuttaat.

Jottei nyt mene ihan ot:ksi, niin hain aamulla omani GS.stä ja LE napsahti lapaseen.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Mitä vattua?

Silloin kun mä tilasin sieltä, niin siellä luki se julkaisupäivä 4.3, ja sitten ne lähettivät sen jo tiistaina, mutta eipä tullut tänäänkään.

Tilanne muuttui päivän aikana. Ensin tuli päiväksi 5.3, sitten 6.3, ja nyt lukee että saatavilla heti.
 
Ylös Bottom