Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Heikolta näyttää VPD:nkin osalta. Ei näy, eikä kuulu mitään ilmoituksia. Porukkaa on melkeen 300000 tutkailemassa omaa seurantasivuaan :D

Kysymys kuuluukin; Onko joku saanut ilmoitusta VPD:ltä että peli olisi lähtenyt? En ole ennen kyseisestä puljusta tilannut niin kyselen.

Mulle lähti eilen, eipä vaan ole näkynyt.:(
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Noni selvä peli, gigantista saisi suomen halvimmat 39e!


Mistäs muka luit, että olisi 39e :confused: gigantin sivuilla näyttäis olevan pc versio 39,90e ja PS3 versio 59,90

Ois kyl kiva löytää perjantaihin mennessä joku kauppa mistä sais 40-45 euron hintaan peliä.

Verkkokaupan ahvenanmaan kaupasta ennakkotilasin pelin, mutta eipä ole kuulunut mitään, että olisi postittanut. Enkä todellakaan rupee ens viikkoon odottamaan
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Propsit verkkokaupalle, peli postissa ja koodi sähköpostissa :cool:
Mantereen puolelta kun tilaa, homma toimii.
Vielä kun olisi aikaa pelata. Näillä näkymin ehtii vasta perjantaina illalla rintamalle :mad:
Helposti kyllä odotetuin peli ikinä. Beta/Demo erittäin vakuuttavaa menoa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Tiltin pelikaupasta tuli tänään viestiä, että on lähtenyt postiin :). Toivotaan että posti ei hukkaa. Tätä odotusta ei voi kestää!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Kyllä tekis mieli kirjoittaa VPD:lle pari valittua sanaa. Kysyin ihan suoraan, että tuleeko peli jos posti ei mokaa. Ja vastaukseksi tulee, että heiltä kyllä peli lähtee! Ostin ja maksoin pelin mutta eipä ole lähtenyt...
Verkkokauppa sentään rehdisti vastaa että tapana on toimittaa julkkariksi mutta tällä kertaa ei taida riittää kaikille.

No huomenna kauppaan ja jo kolmas painos josta maksan. Onneksi nuo 2 ensimmäistä on jo myyty.

Ja nyt saa riittää mun osalta tämä puinti.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Kato kuin halpa ja sisältyy posti hintaan! Onko kuinka luotettava, ootko ite ennen sieltä tilannut mitään ? :)

Kaverin kanssa tilattii sieltä molemmille tuollaiset headsetit. Oli hyvin pakattu ja tuli perille nopeasti. Ei valittamista :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Onko tässä pelissä kahelle kapulalle minkäänlaista pelimahollisuutta samalta sohvalta?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Kyllä tuo jo ihan huomenna tulee :D Ja nuita mainois videoitakin on jo ainakin kolme kpl täällä.
Hupsista. Ei vara venettä kaada.

Tosin sivuilla sanotaan Euroopan julkaisuksi viides päivä, mikä nyt on virallinen?
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Hupsista. Ei vara venettä kaada.

Tosin sivuilla sanotaan Euroopan julkaisuksi viides päivä, mikä nyt on virallinen?

Julkaisu on Euroopassa 5.pv mutta Suomessa peli julkaistaan päivää aiemmin, eli huomenna 4.3 tulee kauppoihi.

Onko tässä pelissä kahelle kapulalle minkäänlaista pelimahollisuutta samalta sohvalta?

Ei ole splitscreeniä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi


On se nyt vaikea uskoa... Peli julkaistaan huomenna 4.3. täällä suomessa, näin sanoo mm. jokainen peliä suomessa myyvä pulju.
5.3. on julkaisu esim. briteissä johon sinun lähteesi varmasti viittaavat. Ja jos jokin niin kyllä se on konsolifinin väki joka on lähteistä luotettavin...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Juu jostakin muistaatkseni luin/kuulin, että EA:n peleillä on ainakin suomessa viikottainen julkaisupäivä, joka olisi tuo torstai, siksi julkaisu suomessa 4.3 (en ole 100 varma tästä).

Itse haen töiden jälkeen lähi citymarketista pelin, niin saa varmasti kouraan ilman pohdiskelua, että kuseeko joku jossakin.

E: ja AH! perjantai vapaa<3
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Itse olen tilannu pelin gigantin verkkokaupasta. Mailiin tuli 1.3 joku kuitti, mutta mitään muuta ilmoitusta siitä onko peli postitettu ei ole tullut. No jos peli ei ole himassa ennen kuin pääsen töistä kahdelta, niin pitää ajaa kaupungin kautta ja pistää sitten se toinen myyntiin.

Joo tuli tosiaan just itellekkin mieleen toi palautus :) Ehkä sen voiski sitten vaan palauttaa, jos onnistuu. On tosiaan toi 30pv palautusoikeus ja voi viedä myymälään.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Itse olen tilannu pelin gigantin verkkokaupasta. Mailiin tuli 1.3 joku kuitti, mutta mitään muuta ilmoitusta siitä onko peli postitettu ei ole tullut. No jos peli ei ole himassa ennen kuin pääsen töistä kahdelta, niin pitää ajaa kaupungin kautta ja pistää sitten se toinen myyntiin.

Ööö... Mikset vaan palauta? Vai onko se kiellettyä? (14pv palautusoikeus?)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

mm ehkä sitä huomenna pääsee tätä mättämään.. tuli eilen hommattua uudet kuulokkeet tätä peliä varten (Sharkoon X-Tatic digital) ja kova odotus että pääsee niitä kunnolla testaamaan :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Sielä ne laatikot odottaa kaupoissa ja sisällä lappu: julkaisu 4.3 jne. eli ei hätää, huomenna saa.
 
Ylös Bottom