Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gortheur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Gigantista tätä vois huomen mennä kattomaan, tuppaa olemaan halvimmat hinnat siellä ellei nettikauppoja oteta huomioon. 60 e on kyllä ehdoton yläraja omalla kohdalla.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Tuohon julkaisupäivään: olin itsekin hieman epätietoinen julkkarista ja kysyin peliä paikallisesta Anttilasta (oma kappale tilattu muualta) ja Anttilassa julkaisu oli laitettu vasta perjantaille. Myyjä näytti tilauslistalta. Muualla tuntuvat mainostavan tätä päivää.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

vielä muutama minuutti ja on peli kädessä...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Hyvin alkaa päivä. Ei kaupasta suostunut myymään badcompany -juomaa ennen kello yhdeksää, joten piti käväistä gamestopissa hakemassa peli pois ja sitten vasta juomat. Lyhyehkö installaatio vaaditaan peliä käynniestäessä (n.2min). Erikoisesti Limited editionissa ei tullut koodinpätkää mukana jolla saa extra unlockit käyttöön - se tunnisti ne automaattisesti. Ja veteraanistatuksen sain kai suoraan ilman mitään häslinkejä.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Tuohon julkaisupäivään: olin itsekin hieman epätietoinen julkkarista ja kysyin peliä paikallisesta Anttilasta (oma kappale tilattu muualta) ja Anttilassa julkaisu oli laitettu vasta perjantaille. Myyjä näytti tilauslistalta. Muualla tuntuvat mainostavan tätä päivää.

Kyllä ainakin Kajaanin Anttilasta löytyi. Tosin itse etsiskelen halvinta hintaa ja nyt nokka kohta kauppoja kiertelemään...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Enpä niin kauheasti ole tätä peliä odottanu, sillä entiset bäfät ainaki tuottanu niin suuren pettymyksen. Toivotaan että tää nyt sitten olis ees jostain kotosin. Kuulin vasta bf:n demosta sinä päivänä ku se heitti toimimasta :rolleyes:.. Mw2 vaan alkaa käymään tylsäksi samoilla mapeilla niin tulipa sitten tää tilattua, postinkantajaa odotellessa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Ainakin Kaarinan Gigantissa LE 59 taatelia, hain äsken
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Onnistuin olemaan Sellon Gamestopin ensimmäinen "uhri" :o
Nyt kun vielä pikaisesti tippuisi vaikka lentokone duunipaikan katon läpi, niin pääsisi tahkoamaan...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Verkkokauppa comista Affenanmaalta tuli kaks päivää sitten lähetysvahvistus. Eilen tuli boonuskoodi. Tänään olen kytännyt postinkantajaa, mutta ei sitä näätää ole näkynyt! Hävytöntä jos ei ilmesty laatikkoon tänään:p

Yhden jälkeen menen postiin kyselemään jos ei ala kuulua :cool:
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Keravan anttilassa on ylihintaan 69,95€
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Nyt sitten on peli turvallisesti kotona ihan ahvenanmaalta tänne asti tullu verkkokaupan postittamana.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Kohta mennään kohta mennään! Ei malttais olla töissä tohon neljään asti ku polttelee pahasti jo BF... :D Tuttu töissä Gigantissa ni saapi ton limited editionin vielä halvemmalla ku 59 € hinnalla sieltä ja sai vielä varattua ni ei vie muut Oululaiset BF-pelurit mun peliä poies sielt. Saa nähdä malttaako tuossa illallakaan mitään muuta tehdä ku tahkota BF :D
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Nyt sitten on peli turvallisesti kotona ihan ahvenanmaalta tänne asti tullu verkkokaupan postittamana.

Tuliko VPD:eeltä ?

Kuinka todennäköistä on että saisin pelin vielä tänään vaikkei mitään ilmoituksia kyseisestä kaupasta ole tullut? :)
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Mulle tuli VPD:n Ahvenanmaan verkkokaupasta. Nyt peliä!

E: Tuli muuten ilmoituskin tiistaina, että peli on lähetetty.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Joo, ei täällä töissä malttais nyt istua kun kova on polte päästä unlockkaa aseita. Lisäilkää kaverilistaan vaan niin hyväksyn kaikki kun täältä toivottavasti 1,5h päästä on kotio päässy
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Onkos Discshopista tilanneet saaneet pelinsä? Tänne ei ainakaan tullut tänään...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

Juuri sain kännykkään ilmoituksen, että peli on lähetetty minulle eli saan sen aikaisintaan huomenna. Tilaus tehty VPD:ltä aikanaan.
 
Ylös Bottom