Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [PS3] - Hype ja hankintahekumointi

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Gortheur
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [PS3 Hype]

Olen kyllä hieman eri mieltä, kyllä mun mielestä ne sniputtajat voi hyvin käydä sieltä kalliolta putsaamassa. Jos yksi/kaksi jannua käy snaipperit sieltä lahtaamassa, niin jäähän crateille vielä kymmenkunta puolustajaa. Lisäksi hyökkääjän peli menee myös mukavasti sekaisin, kun pitää alusta lähtien olla varuillaan ja kenties ekaksi putsata oma lähtöalue vihollisista.
Eri asia on tietenkin se, jos puolet puolustajista melskaa siellä. Silloin jää muille hyökkääjille liikaa tilaa edetä.

No eiköhän wasted tarkoittanut juurikin tilannetta missä iso osa puolustajista nousee turhan ylös oli se kohta mikä tahansa. Tälläiseen olen itsekin usein törmännyt ja on varsin rasittavaa. Joku lonely wolf sinne tänne aivan sama ja voi tehdä hyvääkin tiimin kannalta kuten totesit. Sama homma oli kyse snipuista mistä tahansa niin rasittavaksi menee siinä vaiheessa kun itse aktiivisesti tehtävään keskittyvät pelaajat on vähissä. On myöskin tullut vaihdettua serveriä sen puolesta että vastatiimi pelaa niin kehnosti ettei ole päässyt kunnon peliä syntymään joka on myös varsin turhauttavaa.

Olen kyllä hieman eri mieltä, kyllä mun mielestä ne sniputtajat voi hyvin käydä sieltä kalliolta putsaamassa. Jos yksi/kaksi jannua käy snaipperit sieltä lahtaamassa, niin jäähän crateille vielä kymmenkunta puolustajaa. Lisäksi hyökkääjän peli menee myös mukavasti sekaisin, kun pitää alusta lähtien olla varuillaan ja kenties ekaksi putsata oma lähtöalue vihollisista.
Eri asia on tietenkin se, jos puolet puolustajista melskaa siellä. Silloin jää muille hyökkääjille liikaa tilaa edetä.

Jaa, no itse näen mäelle juoksemisen ja omgleet knifuttamisen täysin turhana. Jos sniput vaivaa niin ota itse snipu - mene paikkaan josta pystyt ampumaan edes toiselle cratelle tarpeen tullen (eli parin kolmen mutkan takana max.) ja sieltä sniputat niitä. Puolustajana ei ole mitään väliä jos satut kuolemaan snipu-duelissa - mutta sillä on väliä jos menetätte craten.

Toki tämä on vain minun mielipide.

Jaa, no itse näen mäelle juoksemisen ja omgleet knifuttamisen täysin turhana.

Kaipa minä/kaverit ollaan sitten omgleet knifettajia. :rolleyes: Siihen aikaan mitä demoa olen pelannut ei montaa häviötä(1-2?) defensessa tullut plus useasti se on päättynyt tuohon ekaan paikkaan.

Nää on näitä mielipiteitä...

EDIT: Jar:n kanssa aika samoilla linjoilla.

defensessa tullut plus useasti se on päättynyt tuohon ekaan paikkaan.

Olenkohan ainoa jonka mielestä tälläiset pelit ovat kovin kovin tylsiä ja voitosta huolimatta serveri vaihtuu. Kyllä sitä täytyy vastustajallakin olla homma jokseenkin hallussa että hommasta saa mielekästä. En oikeastaan edes pidä tärkeimpänä että viedään voitto kotiin vaan että pelaaminen on mielekästä ja porukka oikeasti pelaa.

Olenkohan ainoa...

Parhauttahan siis on jos molemmat tiimit ovat suhteellisen tasavertaisia ja taistelusta tulee verinen. Voitto tuosta tuo parhaan tyydytyksen.

Mutta pointtini oli tuossa edellisessä viestissä se kun väitettiin, että juuri tuollaisten idioottien(jotka juoksee vihu respaan) takia joku kerkee plänttää pommin ja häviö tulee sen takia.

Olenkohan ainoa jonka mielestä tälläiset pelit ovat kovin kovin tylsiä ja voitosta huolimatta serveri vaihtuu. Kyllä sitä täytyy vastustajallakin olla homma jokseenkin hallussa että hommasta saa mielekästä. En oikeastaan edes pidä tärkeimpänä että viedään voitto kotiin vaan että pelaaminen on mielekästä ja porukka oikeasti pelaa.

Et ole ainoa. Itselle räikeä voitto ei ole se pääasiallinen syy käynnistää pelikone ja siirtyä verkon puolelle. Niin kivaa kuin se voittaminen onkin. Pääsyy on hakea haastavia elämyksiä tiukoista otteluista, joissa sotapelien kohdalla rintama liikkuu alinomaan. Muuten servu lähtee vaihtoon myös täällä.

Parhauttahan siis on jos molemmat tiimit ovat suhteellisen tasavertaisia ja taistelusta tulee verinen. Voitto tuosta tuo parhaan tyydytyksen.

Mutta pointtini oli tuossa edellisessä viestissä se kun väitettiin, että juuri tuollaisten idioottien(jotka juoksee vihu respaan) takia joku kerkee plänttää pommin ja häviö tulee sen takia.

No senpä takia pyyhkisin quotesta ylimääräisiä pois kun tarkoitus ei ollut yllä puituun enää mitään lisäillä.
Jep tasapuoliset ja ennenkaikkea pelaavat tiimit tuo parhaimmat pelinautinnot. Oikea voiton tunnekin tulee vasta kunnon taistelun jälkeen ja usein pitkin peliä tiukoissa tilanteissa. 1A:lla sain kerran mielettömät kicksit kun hyökkääjänä alkuun kirosin kun tajusin että pääsen planttimaan mutta kavereita ei näy lähimailla. No pari tyyppiä talosta pois tieltä ja planttia. No eikös saman tien sinne sitten tule ovista ja ikkunoista 4-5 puolustajaa. Näistä selvisin kuin ihmeen kaupalla, nade tuli käytettyä, engin ykkösaseen lipas tyhjäksi ei aikaa ladata, pislalla viimeistely ja sen viimeisillä kudeilla vielä yks myöhäisempi jamppa ja viimein se pirun boksi räjähti. Ihan mahtava tilanne ja onnistumisen tunne kun olin jo sellaisella asenteella ettei tästä mitään tule.

Kootut järjettömät tempaukset:

( taistelua elämästä ja kuolemasta ) Joku ottaa Apache helikopterin ja lataisee sen samantien isonhallin päätyy tai vastaavasti katolle.

"Meidän" puolelta joku ottaa "virtahepon" ( ampuu granuja ) ajaa kohti viimeistä hyökkäysaluetta jossa ekana vastassa B -rakennus.Kuski ottaa kaiken tehon irti kulkuneuvosta ja nousee erittäin jyrkkää rinnettä suoraan kohti B -rakennusta ja viimein kippaa koko laitteen alas putkien päällä jonka seurauksena karmea tuho.

Vihu ajaa Barley tankilla kohti minun T-90, sitten kääntää tankinperän minua kohti ja ennen kuin pystyin ampumaan kuski ajaa itse sen mereen!

A -paikka soi olen tankissa ja kaverit helikopterissa ja kukaan ei mene purkamaan viritystä ja itse en voi hylätä tankkia tai kaverit helikopteria, sitten viimein pum ja A tuhoutui.

Viritin A:n pommin vihu näki ampui minut ja jatkoi juosten matkaa eteenpäin purkamatta pommia, vaikka olin pommin virittänyt?

Näitä ois loputtomiin ja kaikkea ei enää edes muista, mutta tässä osa.

Jep, kyllä se on niin ettei taida oikein minunkaan hommaa olla tää konsolinettipelaaminen. PC:llä aikoinaan oleellisin homma joka teki pelaamisesta mielekkään oli juurikin se hyvän serverin ja peliporukan löytäminen. Muutenkin teki pelaamisesta mielekkään kun saman palvelimen peliporukka tuli tutuksi. Ei tälläinen koita kasata edes hyvä squadi kavereista ja joinaa jonnekin meininki oikein vakuuta.
Peli voisi olla pirun hauskaa ja on sitä usein näinkin mutta en usko että jaksan pidemmän päälle. Varsinkin mitä tutummaksi peli tulee niin sitä enemmän alkaa rassaamaan sählääjät.

EA:n mukaan myös tähän peliin on tulossa mukaan käytäntö, jossa vain pelin uutena ostaneille tarjotaan pääsy ladattavaan sisältöön. Pelin mukana tulee koodi, jolla uusi sisältö saadaan käyttöön ja se on sidottu pelaajan EA tunnukseen. Käytetyn pelin ostajien pitää tuosta ilosta maksaa erikseen.

Ei juma! Loistava koulutuspätkä ja loistava esittely! Tuon pitäis pyöriä kun ekan kerran käynnistää BF BC2:n :D
Ristus ku nauratti se sniperkohta :D

Kyllä! Lisää vaan tämmösiä opetusvideoita tänne jos löydätte. Ottakaa mallia! :)

EA:n mukaan myös tähän peliin on tulossa mukaan käytäntö, jossa vain pelin uutena ostaneille tarjotaan pääsy ladattavaan sisältöön. Pelin mukana tulee koodi, jolla uusi sisältö saadaan käyttöön ja se on sidottu pelaajan EA tunnukseen. Käytetyn pelin ostajien pitää tuosta ilosta maksaa erikseen.
EA taitaa saada pitaa tunkkinsa.

Edit:
Ratkaisu ongelmaan, uusi EA tunnus jokaiselle uudelle pelille. Myydessaan pelin luovuttaa myos tunnuksen eteenpain.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Tämähän ei minua millään tavalla kirpase. Olenhan tilannut LE:n jo hyvissä ajoin :)

Tulipa tämänkin demoa pitkästä aikaa koitettua. Bäfässä on hyvää sen pilke silmäkulmassa -meininki. Pelaaminen ei ole samanlaista silmäkulmat kurtussa suorittamista kuin miksi MAG on mennyt. Mikä tuossa pelaamisessa löi vasten kasvoja MAGin jälkeen oli hahmon ohjaaminen. Kai tuohon sitten tottuu kun betaa tahkotessa en muista että liikkuminen olisi ollut noin tervaista. Tuosta squadi spawnauksesta voi olla montaa mieltä. Ei niinkään minun kuppi teetä. Jos menet nurkan taakse juosseen vihun perään, puukotus aikeissa, voi vastassa olla neljän pelaan ryhmä aseet tanassa. Voipi olla että on liikaa käytetty aikaa MAGin parissa, mutta enemmän BF2-demoa pelatessa pääsi naurun pyrskähdyksiä.

Nyt rupesi mietityttää ton LE-version unlockit. Usein mainitaan sen AK-74su:n unlock-koodista, kun taas virallisella videolla kerrotaan unlockien olevan mm. Vehicle Alternate Fire, Vehivle motion sensor , Improved Vehicle Armour, M1A1 Submachine Gun sekä M1911 Pistol.
Lähdevideo

Eikun...
Tämä on verkkokauppa.comin sivuilta:

Ennakkotilaajan etu: Nopeimmille ennakkotilaajille koodi, jolla voi ladata peliin AKS-74U -rynnäkkökiväärin. Ase on lyhytrakenteinen, erittäin tehokas, täysautomaattinen ja liikkeessä oltaessa vakaakäyttöinen. Koodit lähetetään sähköpostitse juuri ennen pelin julkaisua. Rajoitettu erä.

Eli olisikohan toi AK74su sittenkin eri juttu kun noi LE-unlockit. Näin ainakin ymmärrän tuon.

Eli olisikohan toi AK74su sittenkin eri juttu kun noi LE-unlockit. Näin ainakin ymmärrän tuon.

Minä käsitin että tuo aksu on vain joku eri värinen tai vast. lähes kosmeettinen eroavaisuus normiin verrattuna. Limited editionin jutut taas sellaisia mitkä saa pelaamalla jossain vaiheessa käyttöön? Vai sekotanko nyt yköseen.

Tuosta ekan kukkulan hallussa pidosta vielä. Itse olin hyökkääjä. Vastapuolella oli joku hyvin yhteen pelaava ryhmä tai kaksi jotka oli vallanneet tuon kallion yläosan. Pitivät meidät niin hyvin kyykyssä, että ei ehtiny tankkeihin eikä oikein mihinkään. Meni asemasodaksi ja linjojen ylitys oli mahdotonta. Peli oli kuitenki mielenkiintoinen, ei missään nimessä tylsä. Ja vastaavasti ku meidän vuoro tuli puolustaa niin yli jyräsivät. Hyvin toteutettuna tuo ryhmäspawnaaminen on kyllä tehokasta.

Ylös Bottom