Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield: Bad Company 2 [X360] - Hype ja hankintahekumointi

Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Bad Company oli ns. ensi rakkauteni räiskintä peleihin sen takia odotukset aikas kovat. Mikään muu peli ei oo koukuttanut niin pahasti.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Joo kyl peliseuraa löytyy aina, sekä ulkomaaneläviä että suomalaisia. Varmaan irtoo kohtuu halvallakin vielä - varsinki käytettynä. Kartat on todella paljon isompia ku CoDissa ja muutenki (ainaki meikän mielestä) tää peli vaatii enemmän taktiikkaa/pelisilmää ku CoD, joka perustuu lähinnä reaktiokykyyn.

Niin siis kun pidän enemmän taktisesta mähinästä, kuin CoD reaktio mittelöistä. Tulee tuosta CoDsta niin CS mieleen, mistä en pitänyt myöskään. Ja Straawberryn kommenttiin: Tiedän että ko. peli tulee vasta ensivuonna, niinkuin ensimmäisessä postauksessani sanoin. Ja jos vertaan hengissä säilymisen pituutta Cod vs. BC1 niin omasta mielestä, keskellä taisteluakin tuo aika on paljon pidempi BCssä. Juurikin sen takia kun ei ole niin paljon kiinni siitä että yllättää vastustajan nurkan takana ja se kumman liipaisin on ensimmäisenä pohjassa "voittaa".
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Niin siis kun pidän enemmän taktisesta mähinästä, kuin CoD reaktio mittelöistä. Tulee tuosta CoDsta niin CS mieleen, mistä en pitänyt myöskään. Ja Straawberryn kommenttiin: Tiedän että ko. peli tulee vasta ensivuonna, niinkuin ensimmäisessä postauksessani sanoin. Ja jos vertaan hengissä säilymisen pituutta Cod vs. BC1 niin omasta mielestä, keskellä taisteluakin tuo aika on paljon pidempi BCssä. Juurikin sen takia kun ei ole niin paljon kiinni siitä että yllättää vastustajan nurkan takana ja se kumman liipaisin on ensimmäisenä pohjassa "voittaa".
Täälläkin tulee Cod-peleistä mieleen lähinnä CS. Pari kertaa onlinessa riitti. Jotenkin ei vain napannut syntyä aina uudestaan ja juosta rakennusten sisällä etsien vastustajia. BC muistuttaa enemmän oikeaa sotaa, jossa etäisyydet ovat pidempiä ja odotan tätä peliä kyllä mielenkiinnolla. Näyttää upealta ja mielenkiintoiselta.

En edelleenkään ymmärrä MW2:n saamaa hypeä. Kaverilla tuli kokeiltua parin tunnin ajan ja olihan se hyvä peli, mutta ne tiedä mitä erikoista siinä oli. Kaikki kehuvat pelin grafiikoitakin, mutta mielestäni eivät olleet mitenkään paremmat vanhaan. Jotenkin kaikki ovat päässeet siihen hypeen mukaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Täälläkin tulee Cod-peleistä mieleen lähinnä CS. Pari kertaa onlinessa riitti. Jotenkin ei vain napannut syntyä aina uudestaan ja juosta rakennusten sisällä etsien vastustajia. BC muistuttaa enemmän oikeaa sotaa, jossa etäisyydet ovat pidempiä ja odotan tätä peliä kyllä mielenkiinnolla. Näyttää upealta ja mielenkiintoiselta.

Kyl meikä välillä tota MW1:stä paukuttelee, mut noin yleisesti ottaen kallistun enemmän Bad Companyn puolelle. CoDia vaivaa meikäläisen mielestä jonkunlainen vivahteiden ja dynaamisuuden puute. Esim. aseilla eikä perkeilläkään tunnu olevan niin kovin hirveitä tehoeroja. Kuhan ampuu kohti ni kyl se vastustaja tippuu :D Lisäks esim. sniperilla toi tähtäys tuntuu antavan aika paljon anteeks.

CoDin yks hyvä puoli on tosin se, että sitä pystyy pelaamaan yksin - periaatteessa välittämättä siitä mitä muut pelaajat kentällä puuhaavat. Bad Companya pelaa mielummin kavereiden kanssa tiiminä ja yleensä erän voittaminen vaatiikin kohtuu paljon enemmän ryhmän/koko joukkueen yhteispeliä ku CoDissa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Noniin, lopetellaas se CoD-jauhaminen, ihan tarpeeksi sitä näkee muuallakin. Itsehän siis vertasin tuota jalkaväkitaistelun sujuvuutta ja "tehokkuutta" CoD-sarjaan, ja ainakin videon perusteella tuo BC2 kyllä vie uusinta kokkofduudia kuin pässiä narussa.

Eikä sillä, etteikö jalkaisin taistelu olisi ykkösessäkään mitenkään teknisesti heikkoa ollut, mielestäni siitä vain puuttui sitä tiettyä sujuvuutta mikä noissa CoD-sarjalaisissa oli. Kakkosen myötä ei varmasti itse kukaan enää tule sitä (tai CoD:ia) enää kaipaamaan.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Noniin, lopetellaas se CoD-jauhaminen, ihan tarpeeksi sitä näkee muuallakin. Itsehän siis vertasin tuota jalkaväkitaistelun sujuvuutta ja "tehokkuutta" CoD-sarjaan, ja ainakin videon perusteella tuo BC2 kyllä vie uusinta kokkofduudia kuin pässiä narussa.

Eikä sillä, etteikö jalkaisin taistelu olisi ykkösessäkään mitenkään teknisesti heikkoa ollut, mielestäni siitä vain puuttui sitä tiettyä sujuvuutta mikä noissa CoD-sarjalaisissa oli. Kakkosen myötä ei varmasti itse kukaan enää tule sitä (tai CoD:ia) enää kaipaamaan.

Toivotaan että asia on näin. Itse pelailin bäfäni pcpuolella 2:n ja 2142:n parissa, ja nyt on tullut tuota 1943:ea pelailtua CoD4:n ja MW2:n seassa. Battlefield 2 on vieläkin parhaimpia moninpelejä omaan mieleeni sitten Tribes2:n jälkeen. Tuo ensimmäinen Bad Company jäi hyllyyn kauhean ohjaustuntuman ja (en tiedä satuinko demossa vain huonoille servuille) lagisen verkkokoodin takia. Ainakin videoiden perusteella BC2 näyttää lupaavalta!
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Ny pääsee äänestämään yhtä peliin ehkä tulevaa achia:

Battlefield Bad Company 2

Tai joku noista vissiin tulee, mutta tiimi pitää oikeuden itsellään valita mieleisen yleisön tahdosta huolimatta.

Itse olin ehkä vähän pettynyt noihin ehdokkaisiin. Olisi luullut, että parempiakin ehdotuksia olisi ollut mukana.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Ny pääsee äänestämään yhtä peliin ehkä tulevaa achia:

Battlefield Bad Company 2

Tai joku noista vissiin tulee, mutta tiimi pitää oikeuden itsellään valita mieleisen yleisön tahdosta huolimatta.

Itse olin ehkä vähän pettynyt noihin ehdokkaisiin. Olisi luullut, että parempiakin ehdotuksia olisi ollut mukana.

Olihan tuolla melko tylsiäkin, kuten "tapa x määrä aseella y", mutta toisaalta ihan hauskojakin, kuten tuo "headshot repair toolilla". Dentist tosiaan sai minun ääneni.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Uutta videota, näyttää taas ihan törkeän hienolta!!! :D

Battlefield Bad Company 2: Panama Canal Gameplay

Battlefield Bad Company 2
Dääm! Näyttää pirun hyvältä -- aivan kuten aiemmatkin videot. Liian pitkä aika julkaisuun. Vaikuttaa siltä, että viimeistään kun tämä julkaistaan, niin Modern Warfare 2:n voi heittää hyvällä omalla tunnolla kompostiin.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Hieman kyllä ärsyttää tuo pitkälle venyvä julkaisu, mutta onhan niitä muita pelejä. Luultavasti ihan turhaan tässäkin tuhlaavat resursseja yksinpeliin. Vääntäisivät vain moninpeliin niin perhanasti mappeja, hioisivat täydelliseksi ja julkaisisivat, niin siinä olis täydellinen Bad Company.

Ketä oikeesti kiinnostaa Bad Company 2:n yksinpeli? Varmaan se monille on "kiva lisä", mutta siihen se sitten jää. Tasapuolisuuden nimissä on tosin sanottava, että paljon mitäänhän tuosta yksinpelistä ei tiedetä, mutta mitä nyt voi Bad Company 1:n meriiteillä odottaa..
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Luultavasti ihan turhaan tässäkin tuhlaavat resursseja yksinpeliin. Vääntäisivät vain moninpeliin niin perhanasti mappeja, hioisivat täydelliseksi ja julkaisisivat, niin siinä olis täydellinen Bad Company.

Ketä oikeesti kiinnostaa Bad Company 2:n yksinpeli? Varmaan se monille on "kiva lisä", mutta siihen se sitten jää. Tasapuolisuuden nimissä on tosin sanottava, että paljon mitäänhän tuosta yksinpelistä ei tiedetä, mutta mitä nyt voi Bad Company 1:n meriiteillä odottaa..

Mä en taasen ymmärrä miksi pelitalot tuhlaavat resursseja moninpeleihin ;). Itse pelaan ainoastaan yksinpelit läpi ja jos aikaa riittää (perheellinen ihminen kun olen), niin sitten voi nakutella verkkotaisteluita. Tosin tän pelin betaa tullu ammuttua ihan huolella ja vähän liikaakin verkossa ja odotukset korkealla!
Eiköhän se näin mene että asioilla on aina kaksi puolta, kuten myös mieltymyksillä...
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Mä en taasen ymmärrä miksi pelitalot tuhlaavat resursseja moninpeleihin ;). Itse pelaan ainoastaan yksinpelit läpi ja jos aikaa riittää (perheellinen ihminen kun olen), niin sitten voi nakutella verkkotaisteluita. Eiköhän se näin mene että asioilla on aina kaksi puolta, kuten myös mieltymyksillä...
Toki, mutta yksinpeliä halajaville löytyy markkinoilta parempiakin tuotteita, ellei Bad Company ykkösestä tehdä todella merkittäviä parannuksia.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Toki, mutta yksinpeliä halajaville löytyy markkinoilta parempiakin tuotteita, ellei Bad Company ykkösestä tehdä todella merkittäviä parannuksia.
Itse jopa pidin ykkösen yksinpelistä. Olihan se sellaista "Mene paikasta toiseen ja tapa kaikki", mutta jotenkin sekin maistui. Itselläni on jännä taipumus pelaa jokainen tälläinen peli aina läpi ensin yksinpelissä ja sitten siirtyä onlineen "nöyryyttämään".

Helikopterit voisi ottaa multiplayerista pois. Ainakin ykkösessä se oli yhtä helvettiä, kun joku sillä pommitti ympäriinsä. Tuli aina kirottua. Onneksi ne saa aika hyvin alas, jollei lentäjä ole kovin kummoinen.

Tätä peliä odotan kyllä kuin kuuta nousevaa. Tulisipa jo.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Helikopterit pois ja hävittäjät tilalle!

Mutta joo, aikaa taitaa tosiaan siihen yksinpeliin mennä. DICE on kuitenkin sanonut, että peli painottuu moninpeliin, vaikka mukana on yksinpelimoodikin. Mitään kummoista kampanjaa ei siis ole odotettavissa, mutta mukava lisä se yksinpeli on kuitenkin. Ainakin allekirjoittaneelle tulee kampanja aina ennen monipeliä.

Halo on muuten siitä jännä peli, että hoitaa mestarillisesti kummatkin. Enpäs muuten tähän hätään toista peliä keksikään, käytännössä kaikki muut pelit paitsi Halo ovat enemmän tai vähemmän epätasapainossa MP/SP:n laadun kanssa.
 
Vastaus: Battlefield: Bad Company 2 [X360 Hype]

Hävittäjät on kakkahousuille. Kakkoseen tulee kuljetushelot, joissa on gunnerinpaikka minigunilla varustettuna. Siinä on sitä meininkiä kun pitäisi suojata laskeutumispaikka tiimikavereille, mutta RPG:n savujuovia on taivas täynnä. Noh, piippu kuumaksi ja laulamaan!
 
Status
Uusia vastauksia ei voi lisätä.
Ylös Bottom