Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jännittää olla täällä pelottavien xbottien keskuudessa, mutta tässä olisi pleikkarideekun video josta olen hieman ylpeä...Battlefield Bad Company 2: "i love AT4" Montage‏ - YouTube
Kuinkas moni meinaa siirtyä PC puolelle Battlefield 3 tullessa? Itse hommasin PC:n tässä viime viikolla ja pitää sanoo että ei kyllä kiinnosta yhtään enää boksilla pelailla. On todella suuri ero ruudunpäivityksessä, huomaa kyllä heti miten paljon smoothimmin peli pyörii.
Jos haluat enemmän näkyvyyttä videoillesi, niin kannattaa varmaan linkata jollekin sgt. Enigmalle (KingKumaForever) youtubessa tämä. Sillähän on näitä top10 BFBC2-montages hässäköitä ja kyllä tämä ehdottomasti sinne kuuluu. Tilaajia sillä on kans aika paljon.
No nyt tuli mainostettua videota KingKumaForeverille ja joitain klippei lähetin sille bigmooney06 vai mikä olikaan, joka tekee videoita machimalle?
Kertokaas jos tiedätte kelle pitäisi mainostaa vielä.![]()
No nyt tuli mainostettua videota KingKumaForeverille ja joitain klippei lähetin sille bigmooney06 vai mikä olikaan, joka tekee videoita machimalle?
Kertokaas jos tiedätte kelle pitäisi mainostaa vielä.![]()
Ilta-sanomat ja iltalehti. No ei, ei kannata joka paikkaan tunkea, ehkä EA UK-forum voisi olla varteenotettava paikka. Siellä on tosin hyvin nihkeitä tyyppejä. Kyllä tasokkaat tyypit nousee aina bäfä-kentällä esille, älä oo liian tyrkky.
Sitten kritiikkiä: Missä kaikki ne klipit jossa ammut veneitä, todella kaukana olevia blackhawkkeja, mönkijöitä, CAVeja jne.? Vähän vaihtelua olisi kiva olla noissa videoissa. Esim. Isla innocenttesissa saa hyviä hetkiä AT4:lla.
Noita montageita on nykyään niin paljon, että lähes kaikki on jo tehty. Sulla vaan on todennäköisesti edellytykset tehdä nämä tehdyt asiat vielä paremmin ja hienommin. Ei muuta ku lisää koptereita alas!
Ei käynyt mielessä veneet eikä muutkaan mutta kokeillaan. Pääosin leikkiny vaan atacamassa, kiitosta vaan vinkistä.![]()
Vesijeteissä on mukavasti haastetta, koska ne on niin pieniä ja nopeita. Patrol boatithan on aika helppoja. UAV:n tiputtaminen AT4:lla on kans aika vaikeaa. Noita jeeppejä on mukava läpsytellä Harvest dayn konkassa.
Mitenkäs on pelaatteko hirveesti enää vietnamii, kun ajattelin jos sen ite ostais.
Eipä hirveästi taida olla sille pelaajia (ainakaan minun kaverilistalta). Itse kyllä pidän siitä kovasti ja pelailen aika ajoin. Harmillisen usein vaan servut on puolityhjiä.
Onko kiinnostusta vielä siihen maaotteluun Ruotsia vastaan hardcorena,saisin sen järkättyä tälle viikolle?
Onko kiinnostusta vielä siihen maaotteluun Ruotsia vastaan hardcorena,saisin sen järkättyä tälle viikolle?