Mattiboy09
Active Member
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Vastaan Hydrolle että Mattiboy09 ompi mukana mätöissä
Vastaan Hydrolle että Mattiboy09 ompi mukana mätöissä
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onko kiinnostusta vielä siihen maaotteluun Ruotsia vastaan hardcorena,saisin sen järkättyä tälle viikolle?
Onko kiinnostusta vielä siihen maaotteluun Ruotsia vastaan hardcorena,saisin sen järkättyä tälle viikolle?
Hehkutellaan sitä Battlefield 3:sta siellä sen omassa ketjussa, jookospookos.Siinä ois squadilaisille vähän bf3 klippiä jos kiinnostaa, itse tykkään. Näyttää ja kuulostaa hyvältä!
Minkälainen fiilis muilla oli tuon rank 50 jälkeen?
Minkälainen fiilis muilla oli tuon rank 50 jälkeen?
Tällä hetkellä 756h takana ja ei vieläkään ihme kyllä yhtään kyllästytä!?! (Tosin jos ei ole suomipoikia linjoilla niin enpä kyllä jassa randomien kanssa pelkästään pelailla, palaa käpy niinsanotusti)
(PS: minä olla tilannu 6 kerta sundmann kebab, kuinka moni tilannut useamman)
Minä olla keräny tosi tosi monta. Monta tilausta tehnyt sundmanillle. Taita olla jo 20
Oliko se muuten Atacamassa se c4-UAV? Jos oli niin kyllähän sen ymmärtää, eihän ne päässy edes eka basesta pois. On kyllä vähän tympeä taktiikka tuo UAV, yhtäkkiä vaan tulee ilmoitus, että A-loota sanoi poks. No, ei ne päässy siitä seuraavastakaan basesta pois...
Minä olla keräny tosi tosi monta. Monta tilausta tehnyt sundmanillle. Taita olla jo 20
Eilen olla todella epic hetki! Ensin tilasin Dejalta 27. kebab ja sitten nousin kunnon "liukupuukolla" (ottaa vähä ennakkoa oikeessa kohtaa nii liukuu tosi kivasti vastustajaa päin) vuorta ylöspäin kohti Sundmanin niskaa. Kebab maistui todella hyvältä tuon eeppisen puukotus-kohtauksen jälkeen! Nyt niitä olla 15.