Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vastaan Hydrolle että Mattiboy09 ompi mukana mätöissä

Nyt alkaa jo toisinaan osumaankin AT4-noscopella, taisipa yksi suomalaiskopu napsahtaa myös alas. Penteleet tosin pelastautuivat ajoissa. Hyvä fiilis silti tulee. Oli vaan taas jonnin verran lagia peleissä, joskin statsit taisi kuitenkin parantua taas. Kiitos poijjaat peleistä!

Eilen oli kyllä mahtavat pelit koko squadilla,ainakin meikällä oli kunnon montagepätkät,päivällä pelit meni ihan hyvin k/d oli ~2 parhaimmillaan 18..

Mutta tuossa yöllä en jaksanut edes paria roundia pelata kun tuntus et tulee vaan kuolemia..

tänään varmaan taas squad up? :)

Aattelin tänään hyppäillä sekalaisten suomalaisten peleihin ja nauhotella sieltä huikean eeppistä kakkaa. Toisin sanoen, materiaalista voi todennäköisesti koostaa "Näin kuolet Bad Companyssa" -montagen.

Siinä ois squadilaisille vähän bf3 klippiä jos kiinnostaa, itse tykkään. Näyttää ja kuulostaa hyvältä!
Hehkutellaan sitä Battlefield 3:sta siellä sen omassa ketjussa, jookospookos.

Jälleen kerran tuli todistettua, että samalla hetkellä kun nauhotuksen pistää päälle niin eeppisyys häviää täysin. Hauskat matsit oli kuitenkin ja partyssäkin riitti juttua.

Rank 50 kilahti pari päivää sitten. Aika tyhjä olo peliä kohtaan tällä hetkellä. Muutaman matsin rykäissyt ja kieltämättä aikamoisia kommando-suorituksia tullut tehtyä. "-oon rank 50 kyllähä mä tohon pystyn". Heti kun tuo rank 50 tuli, niin tuntuu omasta ukosta tulleen kestävämpi, nopeampi ja yhä parempi tappokone. Itseluottamus noussut kenties? :) Enää ei tarvitse kultatähtiä tai pisteitä metsästää hiki hatussa vaan voi pelkästään nauttia pelistä. Mielenkiinto kuitenkin ei ole enää niin suuri, kun ei ole mitään tavoitteita jäljellä.

Minkälainen fiilis muilla oli tuon rank 50 jälkeen?

Tällä viikolla ostin pelin Paavin streamin innoittamana ja pelaillu yksinpeli kampanjaa. Tosi hyvältä vaikuttaa. Tänään kokeilin multiplayeriä verkossa, aivan mahtava. :D Paljon realistisempi kuin Black Ops mielestäni. Black Opsin pienen kokeilun jälkeen jo mietin että jätän kaikki fps pelit tästedes väliin. Battlefieldeistä on tosin hyviä kokemuksia jo aikaisemman boksin ja pc:n ajoilta, mutta en oo viime aikoina hankkinu yhtään Battlefieldiä. Ihan hyvä että on joku kilpailija Cod:lle joka tekee joitain asioita toisin. :)

This is so fucking EPIC shit!

[video=youtube;o5NR2L7pC2A]http://www.youtube.com/watch?v=o5NR2L7pC2A[/video]

OUJEAAAH! Pitäskö näitä tehä enemmänkin lontoon murteella. Sujuu niin luontevasti :D. OUJEAAAH!

ps. elä ota niin vakavasti.

Se oli kuin orgasmi! Muistan omani kuin eilisen päivän. Nelson Bay konkka, aseena M16, paikkana D-lipun rakennuksen ulkopuoli. :D

Ja tervetuloa viiskymppikerhoon!

ei ees jaksa muistaa koska ylenin general of armyksi. Mutta olihan se tietyllä tavalla aika päälikkö olo kun sai kenraalin natsat. Muistan vielä kuin eilisen päivän kun noobina katsoin killcamista alle 10 rankkisena noita 50levelin kuninkaita ylöspäin...:eek:
Tällä hetkellä 756h takana ja ei vieläkään ihme kyllä yhtään kyllästytä!?! (Tosin jos ei ole suomipoikia linjoilla niin enpä kyllä jassa randomien kanssa pelkästään pelailla, palaa käpy niinsanotusti)
Kyllä mulla ainakin riittää vielä availtavaa, platinoitavia torrakoita on vaikka kuinka monta!
Mites kauan porukalla menny pumppareiden platinointiin?? spas ja 870 menny itellä n.20h per ase. Olen täysin myyty tällä hetkellä pumppuhaulikoiden brutaaliin voimaan (ilman slugeja) ja röllin palloihin.. vielä kun ton neostedin häkkyrän platinoi ni en tiedä miten osaa siirtyä toiseen classiin, kun onniin tottunut jo pelaamaan assault röllinä..
Mites hydro sen ruåtsi-pelin laita on?? onkos hurreista kuulunut vai tuliko niille pupu pöksyyn??
(PS: minä olla tilannu 6 kerta sundmann kebab, kuinka moni tilannut useamman) :D :D

Tällä hetkellä 756h takana ja ei vieläkään ihme kyllä yhtään kyllästytä!?! (Tosin jos ei ole suomipoikia linjoilla niin enpä kyllä jassa randomien kanssa pelkästään pelailla, palaa käpy niinsanotusti)

Minäkin ja hyllyyn kasaantuva pelaamattomien pelien läjä odottelemme sitä kyllästymistä, mutta taitaa olla turhaa... :rolleyes:

Kun pitkästä aikaa pääsin eilen linjoille, suomalaisten kanssa oli taas hyvät pelit, vaikka vastustaja käytti ainakin kerran alhaista C4 + UAV -kikkaa.

Mutta illan päätteeksi randomitkin näyttivät osaavansa. Arica Harbourin konkassa oli muutamaa tyyppiä lukuunottamatta kaikki 50 tason tekijämiehiä. Hurjaa ja tasaista taistelua lipuista. XM8 + 40 mm haulikko yhdistelmällä mällätyt 41 tappoa eivät riittäneet erässä edes TOP5 joukkoon. Lisää näitä, kiitos!

Minä olla keräny tosi tosi monta. Monta tilausta tehnyt sundmanillle. Taita olla jo 20

Joo, ei oo mikään keräilyharvinaisuus meikän iskender. Mut puukotetaan joka matsissa vähintään kerran. Omalla puukolla täytyy pistää aina kahdesti ennen kuin se toimii. Oli kyllä eilen taas kivat pelit vaikka ei ne niin hyvin mennytkään.

Oliko se muuten Atacamassa se c4-UAV? Jos oli niin kyllähän sen ymmärtää, eihän ne päässy edes eka basesta pois. On kyllä vähän tympeä taktiikka tuo UAV, yhtäkkiä vaan tulee ilmoitus, että A-loota sanoi poks. No, ei ne päässy siitä seuraavastakaan basesta pois...

Oliko se muuten Atacamassa se c4-UAV? Jos oli niin kyllähän sen ymmärtää, eihän ne päässy edes eka basesta pois. On kyllä vähän tympeä taktiikka tuo UAV, yhtäkkiä vaan tulee ilmoitus, että A-loota sanoi poks. No, ei ne päässy siitä seuraavastakaan basesta pois...

Harvest Day, eka A-laatikko. Ne oli just saanu meidän tankin pois pelistä, kun lävähti.

Siitä on itseasiassa todella kauan, kun olen nähnyt jonkun käyttävän tuota temppua.

Minä olla keräny tosi tosi monta. Monta tilausta tehnyt sundmanillle. Taita olla jo 20

Eilen olla todella epic hetki! Ensin tilasin Dejalta 27. kebab ja sitten nousin kunnon "liukupuukolla" (ottaa vähä ennakkoa oikeessa kohtaa nii liukuu tosi kivasti vastustajaa päin) vuorta ylöspäin kohti Sundmanin niskaa. Kebab maistui todella hyvältä tuon eeppisen puukotus-kohtauksen jälkeen! Nyt niitä olla 15. :cool:

Eilen olla todella epic hetki! Ensin tilasin Dejalta 27. kebab ja sitten nousin kunnon "liukupuukolla" (ottaa vähä ennakkoa oikeessa kohtaa nii liukuu tosi kivasti vastustajaa päin) vuorta ylöspäin kohti Sundmanin niskaa. Kebab maistui todella hyvältä tuon eeppisen puukotus-kohtauksen jälkeen! Nyt niitä olla 15. :cool:

Miten tuo "liukupuukko" käytännössä tapahtuu? Onko juoksunappi pohjassa? Itse en kyllä saa mitenkään puukotettua jos on vähän etäisyyttä, välillä en edes paikallaan olevia. Eilenkin yritin sua siinä mäellä puukottaa, niin animaatio ja äänitehosteet kyllä tuli mutta jätkä vaan käänty ja ampu mut.

Ylös Bottom