Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Miten tuo "liukupuukko" käytännössä tapahtuu? Onko juoksunappi pohjassa? Itse en kyllä saa mitenkään puukotettua jos on vähän etäisyyttä, välillä en edes paikallaan olevia. Eilenkin yritin sua siinä mäellä puukottaa, niin animaatio ja äänitehosteet kyllä tuli mutta jätkä vaan käänty ja ampu mut.

Kyllä, juoksunappi on pohjassa, myöskin puukotusnappi, mutta siitä en tiedä onko sillä merkitystä. Jotenkin tuntuu, että on koska monesti pelkällä painalluksella se vaan huitasee. Ja nää liukupuukot onnistuu joskus, ei aina. Eikä vastustaja saa olla aivan liian kaukana kuitenkaan. Monesti onnistuu erilaisissa rappusissa ja varsinkin jos kaveri nousee tikkaita. Ei mulla kyllä minkäänlaisia taktiikoita ole, ne vaan tulee. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hei oisin halunnu tietää et onko tuo ns."liukupuukko" sama kuin se ramborush missä vihu vain rynnii päällesi etkä voi tehä mitään,vai onko se sama kuin "sivallus" eli vihu vain kuolee puukkoon ilman mitään animaatioita yms?

Olin tossa pelailemassa kaverin tykönä ja tuli huomattua kuinka se vaikuttaa millä telkkarilla pelailee,sekä esim. tuoli millä istut +valaistus.

Kaveri veteli mulle parikin raundia atacamassa hyvin tuloksin kopterilla,ja parillakin muulla mapilla,sori jollen ollut oikein oma itseni eilen,esim. teamplay!:o

Itsellä oli sellainen olo että tuli vain kuolemia kuolemien perään ja kaveri veti ihan rentoa peliä,kuin russianbadger konsanaan,koko squadi edessä kaveri vain naureskelee et kato näin tosta puukkoo ja kato oho toinenki puukko,yks lähti Mp-443:sella ja yks 40mm shotgunilla..

Olin hetkenaikaa ihan hiljaa,että voi vitsi et osaa olla tyyni..

Välillä itsestä tuntii et vaikka on joku 730h takana,voin vieläkin tyriä ihanyksinkertaisissakin jutuissa ja että olisin kaukana siitä bäfä-elitestä..:/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hei oisin halunnu tietää et onko tuo ns."liukupuukko" sama kuin se ramborush missä vihu vain rynnii päällesi etkä voi tehä mitään,vai onko se sama kuin "sivallus" eli vihu vain kuolee puukkoon ilman mitään animaatioita yms?

Ei se mulla ainakaan mikään sivallus ole. Kyllä se animaatio tulee ihan selkeästi.

Ite yleensä pelaan aika tyynenä. Se on vaa pelkkä peli. Jotenkin rentona se peliki kulkee paremmi. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Se oli kuin orgasmi! Muistan omani kuin eilisen päivän. Nelson Bay konkka, aseena M16, paikkana D-lipun rakennuksen ulkopuoli. :D

Ja tervetuloa viiskymppikerhoon!
Kiitos kiitos!

Sellaiset 380h tuli peliä hakattua ja sitten se legendaarinen rank 50 tosiaan iski itsensä näytille. Muutama tunti tosiaan mennyt tämän pelin parissa. White Passin konkkaa ja factoryn katolla Spassilla headshot. Siinä se hetki joka jää historian kirjoihin.

Nyt taas muutamat pelit vetänyt ja aika vapautuneesti saa pyöriä tantereella. Ei tarvitse "pistehuorata", niin kuin se tuppasi olemaan parin viimeisen rankin kanssa. Paljon fiksummin tulee pelattua ja nyt se on vain hauskaa. Jokaisella rundilla yrittää jotain erikoista eri aseilla ja yhdistelmillä. Isla Inocentesissa puolustajana snipailin vastarannan snipereita ensin tracerilla ja sen jälkeen sitten mortaria perään. :)
 
Hiukan harmittelee. Vanha työvamma taas nosti päätään ja oikean käden etusormi jäi koukkuasentoon jumiin. Sen kun oikaisin väkisin, niin sekös rupesi turpoamaan ja on aika saakelin kipee. Perjantaina pelailinkin käyttämättä liipaisinsormea. Voin sanoa että aika hidasta ja epätarkkaa hommaa on kun ammuskelee keskisormea käyttäen.

Kokeilen varmaan jos tänään särkylääkkeiden voimalla saisi jotenkuten pelattua. Pitää sit ottaa vaikka M249 SAW käyttöön ja pitää liipaisinta pohjassa koko ajan :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ite yleensä pelaan aika tyynenä. Se on vaa pelkkä peli. Jotenkin rentona se peliki kulkee paremmi. :D

Kyllä minäkin pelaan aina aika tyynenä vaikka siltä ei kuulostaisikaan :D, ei tätä ois jaksanu +800 tuntia pelata, jos ei olis suurimman osan ajasta hauskaa. Väsyneenä ei vain oikein onnistu, eilen tuntu että ei toimi mikään, mitä nyt kopterit sain aina alas. Hauskintahan on se, että koko ajan oppii paremmaksi. Kun ei tuota pelitaustaa FPS:ien parista hirveästi ole.

Sundmanin ravintola olla auki myös tämä ilta! Kebab erikoistarjous, ota kaksi, maksa yksi!

EDIT: ja Anarille voimia, kyllä kunnon napeilla pitäis homman onnistua! Ainahan voit olla myös pasifisti-medic ja keskittyä lähihoitajan hommiin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hiukan harmittelee. Vanha työvamma taas nosti päätään ja oikean käden etusormi jäi koukkuasentoon jumiin. Sen kun oikaisin väkisin, niin sekös rupesi turpoamaan ja on aika saakelin kipee. Perjantaina pelailinkin käyttämättä liipaisinsormea. Voin sanoa että aika hidasta ja epätarkkaa hommaa on kun ammuskelee keskisormea käyttäen.

Kokeilen varmaan jos tänään särkylääkkeiden voimalla saisi jotenkuten pelattua. Pitää sit ottaa vaikka M249 SAW käyttöön ja pitää liipaisinta pohjassa koko ajan :)

Lääkäriin vaan ja kortisoonipiikkiä sormeen! Se auttaa enemmän kuin 200 patin lipas. ;)

Minä olen pelannut tammikuusta asti keskisormella, koska liipasinsormeen napsahti jännetupintulehdus vuoden vaihteessa. Siihen on aika hyvin tottunut ja pelit menevät nykyään jopa paremmin keskarilla kuin etusormella, vaikka sen käyttö ei varmaan olisikaan enää pakollista.
 
Kiitos rohkaisevista sanoista ;) Onneks löytyy panacodia.

Yksi vaihtoehtohan muuten on pelata tankilla eli etusormet bumpereilla ja keskarit triggereillä. Vielä warheadit käyttöön niin ei tarvitse oikeaa etusormea lainkaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jeij, eilen se lvl 50 sittte rapsahti. PP-2000 kaks kumoon ja liukupuukko kaverin perään ja teepussitukset päälle ja siinä se oli. Nyt on jotenki tyhjä olo :S
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sama juttu, lvl 50 kilahti eilen. Noin 270h kului peliaikaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itellä alkaa vasta loppusuora. Joku 7000 pistettä niin 49 on kasassa. Huh huh. :D

Ottiko moni platinoita siinä 49:n aikana? Itellä luultavasti tulee ainakin scarille ja XM8 Prototypelle. Jos viel kerkee niin PP2000:lle myös. Helpottaa aika rutkasti muuten tuota rankin nousua.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itellä alkaa vasta loppusuora. Joku 7000 pistettä niin 49 on kasassa. Huh huh. :D

Ottiko moni platinoita siinä 49:n aikana? Itellä luultavasti tulee ainakin scarille ja XM8 Prototypelle. Jos viel kerkee niin PP2000:lle myös. Helpottaa aika rutkasti muuten tuota rankin nousua.

Mä itte kattelin että kuinka moni härpäke on lähellä kultatähteä ja edellinen peli ennen ku tuo 50 tuli niin tais Total Score olla jotain 35000 :p
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Enää ei tarvitse kultatähtiä tai pisteitä metsästää hiki hatussa vaan voi pelkästään nauttia pelistä. Mielenkiinto kuitenkin ei ole enää niin suuri, kun ei ole mitään tavoitteita jäljellä.

Melkosta suorittamista jos ei pysty pelistä alkaa nauttimaan vasta kun on jonkun turhan merkin saanu nimimerkin eteen :) Ei käsitä..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kai nuo statsit päivittyvät jonnekin EAn omille servereille, vaikka netissä ei toimi yksikään statssivusto? Sunnuntai-iltana tuli pelailtua vietnamia ja mietin vaan et katosikohan ne statistiikat bittiavaruuteen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kai nuo statsit päivittyvät jonnekin EAn omille servereille, vaikka netissä ei toimi yksikään statssivusto? Sunnuntai-iltana tuli pelailtua vietnamia ja mietin vaan et katosikohan ne statistiikat bittiavaruuteen.

Stats updates on bfbcs.com are paused by EA since Sunday. We just need to wait until they are up again

Twitter kertoilee tuollaista, ällös huoli kaikki tallentuu kyllä. Ainakin siis kaikki tähdet yms.. Jännä homma miten itsellä pelit on aina lähes lagittomia kun statsikyselyt on paussilla.

Ja Enforcer, kyllähän aikuinen mies tarvii kultaisia tähtiä!

Kiitokset muuten kaikille eilisillan peleistä, kyllähän nuo kopterit tippu myös pikku kaljoissa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

On tää hankalaa pelata tätä peliä "oikein". Kaikilla tuntuu olevan mielipiteitä millä aseilla ei saisi pelata ja mitkä ovat jotenkin nuubimaisia.. välillä se on M60 ja sitten Abakan ja sit puolautom. haulikot jne jne.. Tuli vain mieleen kun eilen puolustin valparaisossa neosteadilla (ilman slugeja vielä), jolloin pyssy on mielestäni käyttökelvoton vähänkään kauemmas ja siten ei mitenkään ylivoimainen ase. Eiköhän joku vastapuolen taistelija muistanut minua seuraavalla viestillä ennen ragequittiaan:
lvl 50 and u run around with a fucking overpowered shotgun. u are shit
noh, mitäpä tuohon sanomaan. Vastasin vain: LU2. :)
Mun mielestäni kaikilla aseilla saa pelata kun ne on kerran peliin laitettu, ja ei mua mitenkään ärsytä millä tussarilla kukakin pelaa. Jos tuntuu että kaverin mutka on muka parempi, niin mikä kumma estää ottamasta sitten samaa comboa??
Ainut taktiikka mikä toisinaan vähän risoo on, kun ammutaan optic tankilla omasta basesta laatikot rikki, koska sille ei vain voi oikein mitään.(kuten eilenkin nähtiin)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

On tää hankalaa pelata tätä peliä "oikein". Kaikilla tuntuu olevan mielipiteitä millä aseilla ei saisi pelata ja mitkä ovat jotenkin nuubimaisia.. välillä se on M60 ja sitten Abakan ja sit puolautom. haulikot jne jne..

Olen tämän kai sanonut aikasemminkin, mutta sen jälkeen kun peli viimeeksi päivitettiin, ainoa combo, jolla pelatessa minulla tulee "likainen" olo on recon+USAS+extended mag. Vastaavasti tuollainen arsenaali minut tappaneella vihollisella alkaa monen kuoleman jälkeen ottamaan aivan helvetisti pannuun. Mutta siihenkin on onneksi tehokas lääke: serveri vaihtoon. :p

Eiköhän joku vastapuolen taistelija muistanut minua seuraavalla viestillä ennen ragequittiaan:
lvl 50 and u run around with a fucking overpowered shotgun. u are shit
noh, mitäpä tuohon sanomaan. Vastasin vain: LU2. :)

En ole spontaanisti lähettänyt kuin toisen suoritusta kehuvia viestejä, mutta tuon täsmälleen saman vastauksen olen lähettänyt monta monta kertaa. Sitten block communications perään, niin voitto on täydellinen. :D

Ainut taktiikka mikä toisinaan vähän risoo on, kun ammutaan optic tankilla omasta basesta laatikot rikki, koska sille ei vain voi oikein mitään.(kuten eilenkin nähtiin)

Olen muutaman kerran pystynyt estämään tämän ottamalla EXP2:n toiseksi specciksi ja sitten AT4:n tai mortar striken kanssa tankki mäsäksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kummasti se ace pin taas eilisessä White passin konkassa napsahti vaikka vastapuoli oli täynnä 50lvl Usas-röllejä. Niitä kun napsuttelee vähän 40mm haulikolla, niin ei se Usas-mies mahda mitään. Ei tässä pelissä ole enää mitään OP-aseita, engineer kitti on vähän siinä rajoilla. M60:tä nerffattiin jo liikaa, PKM on kaikessa parempi. Abakankin on nyt edelleen kaukaa erittäin hyvä (niinkuin pitääkin), mutta lähellä sillä ei oikein pärjää.
Kopteritkaan ei ole enää OP, kiitos AT4:sen parannuksen.

Ongelmana tässä on se että tyypit vaan ei osaa muuttaa pelitapaansa vastustajan ja tilanteen mukaan. Sitten itketään kun koko ajan juostaan siihen samaan taloon missä se usas-mies kämppää. Jokaisella aseella on omat roolinsa, en ole koskaan kuullut että joku valittaisi usas-rölleistä Heavy metalin konkassa.

Välillä tulee myös vähän facepalm-olo kun joku käyttää vaikka garandia Oasiksen konkassa ja sitten ei onnistukaan tappamaan kaikkia. Sitten kun kysyy, että mikset vaihda vaikka haulikkoon, jos sillä sujuisi paremmin, niin vastataan että: "mä platinoin tätä". Aha, no mikäpä se siinä sitten. :rolleyes:
 
Ylös Bottom