Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Seitsemän päivää erossa Bäfästä ja koko konsolista. Mutta kohta kone laitetaan tulille !

Saiga rölli on tulossa kaikilla herkuilla :)
 
Noihin ullakkokämppereihin on aina yhtä mukava heitellä vähän c4:sta ja kuunnella killfeedin ihanaa tikitystä.

Toi c4:sen heitto on kyllä yksi tehokkaimmista jutuista tässä pelissä. Ei jaksa enää singollakaan tankkeja ammuskella kun vauhtipöksyillä ja muoviräjähteillä saa tankin paljon varmemmin possahtamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen sattui jotenkin hyvin erikoinen (ja jatkuvasti lähes täysi) nyyppäserveri alle konkassa. Hirveet määrät tappoja sateli joka suunnasta ja parikin yli viiden K/D:n erää napsahti.

Vaihtelin useaan otteeseen puolta sen mukaan, jolle halusin antaa mahdollisuuden voittaa. Arica Harbourissakin tiimini oli käpännyt kaikki liput ja kuoleman jälkeen hyppäsin toiselle puolelle. Näky oli uskomaton, kun ryssäpuolen rannan spawnissa oli 11 ukkoa palmujen juurella piilossa uskaltamatta liikkua. :eek: Huoh, kunpa pelin konsoliversiossakin olisi mahdollisuus kommentoida kaikille yhtäaikaa...

Siinä olet sundman täysin oikeassa, että taisteluun kannattaa mennä omilla säännöillä, eikä antaa muiden tehdä niitä. Tuossa USAS-esimerkissäni on vaan vähän liian monta "epäreilua" tekijää: reconin liikkeentunnistinpallot, automaattihaulikoilla on sama vauriomalli kuin pumppareilla ja kymmenen patin lipas mahdollistaa helpon sinne päin präiskyttelyn.

Hölmöhän se on tietenkin joka jokaiseen paikkaan ryntää automaattihaulikon kanssa. Mulla on vähän sellainen fiilis, että nämä tyypit ovat kuin helikopterihuorat eli pelaavat vain koko ajan pelityyliinsä sopivilla kartoilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ohhoh,melkeen nolottaa laittaa näin lyhyttä postausta tänne kaikkien noiden mielipiteiden yms jälkeen mutta, tulipas taas yksi virstanpylväs ylitettyä Bad Companyssä:

Tasan 3000 pelettua kierrosta, pelikello tikittää 748h ja 39 min.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Siinä olet sundman täysin oikeassa, että taisteluun kannattaa mennä omilla säännöillä, eikä antaa muiden tehdä niitä. Tuossa USAS-esimerkissäni on vaan vähän liian monta "epäreilua" tekijää: reconin liikkeentunnistinpallot, automaattihaulikoilla on sama vauriomalli kuin pumppareilla ja kymmenen patin lipas mahdollistaa helpon sinne päin präiskyttelyn.

Itse ainakin kuulen lähes aina nuo pallot, niin tiedän varautua. Automaattihaulikot on buckshotilla tasan puolet pumpparin tehokkuudesta. Slugeilla ero on vielä isompi pumppuhaulikon hyväksi. En ole kyllä ikinä kokenut näitä Usas ja saiga-röllejä itselle ongelmaksi, enkä ole kokenut tätä kittiä itsellänikään mitenkään erityisen tehokkaaksi. Ihan samalla lailla on tyypit tippunu tai jättäny tippumatta kitistä riippumatta.

Olipa taas eilen muuten fiksu jenkki servulla: puolustettiin Aricaa, niin siinä tuli C4 Uav:ta, stationary AT:tä laatikkoon ja sitä Arican C4-glitchiäkin yritettiin. No sitten voitettiin ja mappi vaihtui, niin eiköhän jamppa vaihtanut puolta ja alkanut tuhoamaan omia laatikoita... Eipä siinä muu auttanut kuin vaihtaa servua, pelissä kun on hieno ominaisuus, että pihalle ei lennä vaikka miinuspisteitä on se 3345...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen sattui jotenkin hyvin erikoinen (ja jatkuvasti lähes täysi) nyyppäserveri alle konkassa. Hirveet määrät tappoja sateli joka suunnasta ja parikin yli viiden K/D:n erää napsahti.

Taisi olla kyseessä päiväpelit? Itse nyt lomalla hakannu aina päivällä jonkusen tunnin ja illalla/yöllä myös, niin on tullut huomattua että päivällä servut täynnä 1-30 levusii taistelijoita, usein saattaa jopa olla ettei vastapuolella ole yhtään yli 15 levusta. Illalla on aika sekalaista sakkia ja puolenyön jälkeen huomaa kuinka jenkit rupee valtaamaan servuja ja lagi on sen mukaista.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eipä siinä muu auttanut kuin vaihtaa servua, pelissä kun on hieno ominaisuus, että pihalle ei lennä vaikka miinuspisteitä on se 3345...

kyllä ku mun isosisko pelas HC:tä niin se otti Sawin kätee ja ampu vaa omia ja sai -1000 points ja lensi pihalle :D
 
Automaattihaulikot on buckshotilla tasan puolet pumpparin tehokkuudesta.

Hups, minä kun luulin aina, että buckshoteilla vaurio on sama. Mutta nyt kun luin tarkemmin, niin pumppareissahan onkin puolet enemmän hauleja. Vain vaurio/hauli on sama 14,3. Olen mielestäni saanut useastikin yhdellä Saigan laukauksella tyypin hengiltä. Ehkä ne ovat olleet jo valmiiksi haavoittuneita.

Olipa taas eilen muuten fiksu jenkki servulla: puolustettiin Aricaa, niin siinä tuli C4 Uav:ta, stationary AT:tä laatikkoon ja sitä Arican C4-glitchiäkin yritettiin. No sitten voitettiin ja mappi vaihtui, niin eiköhän jamppa vaihtanut puolta ja alkanut tuhoamaan omia laatikoita... Eipä siinä muu auttanut kuin vaihtaa servua, pelissä kun on hieno ominaisuus, että pihalle ei lennä vaikka miinuspisteitä on se 3345...

Käsittämättömiä taukkeja olivat. En ymmärrä mitä nämä kolme 50. tason tyyppiä halusivat saavutta tuolla pelleilyllä, kun pisteilläkään ei näyttänyt olevan mitään merkitystä. :confused:

Taisi olla kyseessä päiväpelit? Itse nyt lomalla hakannu aina päivällä jonkusen tunnin ja illalla/yöllä myös, niin on tullut huomattua että päivällä servut täynnä 1-30 levusii taistelijoita, usein saattaa jopa olla ettei vastapuolella ole yhtään yli 15 levusta. Illalla on aika sekalaista sakkia ja puolenyön jälkeen huomaa kuinka jenkit rupee valtaamaan servuja ja lagi on sen mukaista.

Illalla/yöllä olivat pelit, mutta kaikki muut olivat juuri noita 1-30 tason janttareita. Jossain päin maailmaa on ollut taas varmaan Bäfä alennusmyynnissä...

Noissa peleissä oli toisaalta hauska nähdä, miten omalla rymistelyllä sai kannustettua pelokkaan noobinkin etulinjaan rinta rottingilla. :p
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Illalla/yöllä olivat pelit, mutta kaikki muut olivat juuri noita 1-30 tason janttareita. Jossain päin maailmaa on ollut taas varmaan Bäfä alennusmyynnissä...

Pakko ottaa kiinni tähän. Itse olen juuri noita pelaajia, jotka ovat ostaneet ko. pelin alennuskorista, itseasiassa muutama päivä sitten ja pelailen enimmäkseen iltaisin ja öisin. Ja level on tällä hetkellä tasan 4. Ostin tämän tuotteen koska halusin tutustua sarjaan. En ole varsinaisesti koskaan ollut mikään FPS-fani vaikka useita pelejä omistankin. Täytyy tarkentaa, en ole ollut MP fani. Mutta tässä tapauksessa pakko sanoa, että BFBC 2 koukuttaa! En ole pelissä edes hyvä, n. 8h MP takana ja Assault kitistä vasta kolme asetta unlokattu, mutta siitä huolimatta palaan pelin ääreen ilta toisensa jälkeen. Ja olen tosissani miettinyt seuraavan osan hankkimista nimenomaan MPn takia. Olen koukussa multiplayeriin vaikka ennen tätä en ole juurikaan ko. pelimuotoa harrastanut. Mistä se kertoo? Se ilmeisesti kertoo enemmän tuotteen laadusta kun ko. pelin yhteisöstä. Pelin yhteisöstä siksi, että otin kommenttisi ala-arvostavana meitä juuri aloittaneita kohtaan. Minä ja moni muu ollaan juuri tutustumassa tähän loistavaan peliin (toim.huom. tämä on täysin allekirjoittaneen oma mielipide) ja pääsemässä kiinni pelin saloihin. Meille kaikki on uutta ja hienoa, todella koukuttavaa. Joten jos peliyhteisö olisi sen verran armollinen että antaisi meille aloittelijoille mahdollisuuden tutustua tähän minun mielestäni loistavaan peliin eikä olisi käärmeissään siitä että meitä tapaa taistelukentillä. Jostain meidänkin on aloitettava, niin kuin aikoinaan teidänkin.

Nähdään taistelukentillä,

Teddy
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mulla lähtee järki ton s**tanan lagin kanssa. Joka toinen peli onnaa ja joka toinen ei. Loppupeleissä ihan sama millä kitillä pelaa ku puolet lippaasta "katoaa ilmaan" ja RPG:n kudit haihtuvat jonnekki bittiavaruuteen. V*tuttaa vaihtaa servua joka toinen erä ku ukko tahmaa jossain pikaliimassa jatkuvasti. Minkään muun pelin (paitsi Crysis 2:sen) kanssa ei oo vastaavia ongelmia. Eki, mikä avuksi? Olenko edelleen huono ihminen?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

... Joten jos peliyhteisö olisi sen verran armollinen että antaisi meille aloittelijoille mahdollisuuden tutustua tähän minun mielestäni loistavaan peliin eikä olisi käärmeissään siitä että meitä tapaa taistelukentillä. Jostain meidänkin on aloitettava, niin kuin aikoinaan teidänkin....
Kaikki mukaan vaan, mutta älä jää snipaamaan :) Aloittelijoilla tuppaa olevan kauhee hinku snipailuun, jolloin etenkin rushin pelaaminen menee ihan vammailuksi. Pelit ratkaistaan laatikoilla/lipuilla, ei vertaamalla K/D-ratioita....UGH, setä on puhunut!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

...otin kommenttisi ala-arvostavana meitä juuri aloittaneita kohtaan. Minä ja moni muu ollaan juuri tutustumassa tähän loistavaan peliin (toim.huom. tämä on täysin allekirjoittaneen oma mielipide) ja pääsemässä kiinni pelin saloihin. Meille kaikki on uutta ja hienoa, todella koukuttavaa. Joten jos peliyhteisö olisi sen verran armollinen että antaisi meille aloittelijoille mahdollisuuden tutustua tähän minun mielestäni loistavaan peliin eikä olisi käärmeissään siitä että meitä tapaa taistelukentillä. Jostain meidänkin on aloitettava, niin kuin aikoinaan teidänkin.

Nähdään taistelukentillä,

Teddy

Olisit lukenut myös alkuperäisen viestini, jossa kerroin kyseisistä matseista.

Kuten sanoin, vaihdoin useaan otteeseen puolta ja juurikin annoin aloittelijoille mahdollisuuden oppia pelin saloja näyttämällä esimerkkiä, vaikka se toikin itselle pari tappiota. Jos olisin halunnut kääriä vain tuhdin tukon tappoja ja tyhjentää vastapuolen turhautuneista pelaajista, olisin varmaan toiminut toisin...

Matseissa ei selvästikään kaikille ollut selvillä conquest-pelimuodon tarkoitus, joten senkin näytin valtaamalla lippuja kuin heikkopäinen, koska konsolilla ei ole team chattiä, kuten PC-versiossa.

Mutta sori, jos loukkaannuit viestistäni. Hyviä hetkiä loistavan pelin parissa! :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hyvä teddy!
Ei ole tarkoitus puhua pieni levelisistä alentavaan sävyyn. Näin n.800h tunnin jälkeen jos pelaat servulla jossa lähes kaikki on "pikkulevuja" niin se tarkoittaa tietyn tyylistä peliä, koska kartat,aseet ja kaikki "kikat" ei ole kavereilla tod.näk. vielä täysin hallussa.
(Kerrankin katsos saa vanhakin luulla olevansa keskivertoa parempi:p )
Juurikin kuten coba tossa sanoi niin älä missään nimessä jää kentän takalaidalle 12x tähtäimen kanssa vaan paina tulta päin!
Jos tahdot tulla kokeilee peliä "hivenen" peliä pelanneessa porukassa ja saada hyviä vinkkejä peliin, sekä samalla nähdä suomiporukan voiman:D niin lisäile kaverilistaan gimmel76
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos jotkut pelailee vietnamia niin mut voi lisäillä listoille. Koitan hankkia vietnamista noi achievementit, sitten palaan pääpelin kimppuun :) Kyseessä 23v jamppa, jolla on jo muuta elämää sen verran, ettei enää joka ilta kerkeä istumaan pelin ääreen, mutta olisi kiva pelata kunnon porukalla sillon kun pelaa. gamertag: meecca
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Äsken koitin hieman pelata, mutta kaikki statsit sekaisin. Perus pyssyt vain saatavilla.
Onko muilla ollut probleemaa ?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mikäs on kun menin pelaamaan niin lakki aseet oli menny ja rankit ja kaikki mitä voi vaan saada. Oli myös muillakin pelaajilla sama ongelma.Onkohan EA päässä jotain ongelmia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sama ongelma myös täällä, mutta eikö tuo ole ihan "normaalia"? Pari kertaa aiemmin on samaa pashaa ollut tarjolla, joten itse en ainakaan huolestuisi. Kaipa ne sieltä kohta ropisee takaisin. Tuossa aikaisemminhan oli mainittu, että statsit väliaikaisesti muutenkin poissa, joten ongelma liittynee siihen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Twitteristä:

"We´re hearing that there seems to be an issue on Xbox 360 with scores and ranks. We´re working on it right now. Sorry for the inconvenience
 
Ylös Bottom