cobalos
Well-Known Member
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Minulla ei taas riittänyt kärsivällisyys lainkaan kiikarointiin ja paikallaan kökkimiseen. Avasin reconin kaikki tarvikkeet käyttämällä VSS:ää kuin rynnäkkökivääriä ja sitten siirryin muihin kitteihin lähes unohtaen tarkkuuskiväärit. Nyt vasta lähiaikoina olen alkanut käyttämään pulttilukkoja hieman enemmän, mutta silloinkin yleensä lähitaistelussa nelinkertaisella tähtäimellä.
Itse taisin saada parhaimman yleiskuvan kentistä hyppäämällä UAV:n puikkoihin.
Tarkkuusvekottimilla minäkin muinoin aloitin. Kentät on hyvä jotenkin vähän koittaa sisäistää ennen kuin lähtee rynnimään päättömästi. Kauempaa tarkasteltuna, mutta touhun mukana siirtyessä, saa rauhassa katsoa vähän, että mistä mitäkin löytyy.
Minulla ei taas riittänyt kärsivällisyys lainkaan kiikarointiin ja paikallaan kökkimiseen. Avasin reconin kaikki tarvikkeet käyttämällä VSS:ää kuin rynnäkkökivääriä ja sitten siirryin muihin kitteihin lähes unohtaen tarkkuuskiväärit. Nyt vasta lähiaikoina olen alkanut käyttämään pulttilukkoja hieman enemmän, mutta silloinkin yleensä lähitaistelussa nelinkertaisella tähtäimellä.
Itse taisin saada parhaimman yleiskuvan kentistä hyppäämällä UAV:n puikkoihin.