Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuntuu tosi oudolta kun kaikilla muilla tämä peli toimii paitsi minulla.:/ Kokeilin tänään liittyä Wilpurixin kanssa samaan peliin,mutta tulee vain failed to connect to ea online.

Outoa että muut pelaa peliä mutta itse en pääse pelaamaan.

Tiedän siitä ettei peli toimi kun siellä alareunassa pyörii yleensä se mainosteksti DICE:ltä,siis se että ennakkotilaa bf3 plaaplaa..

Liekkö jotain vikaa EA-tunnuksen puolella?

Tuntuu tosi oudolta kun kaikilla muilla tämä peli toimii paitsi minulla.:/ Kokeilin tänään liittyä Wilpurixin kanssa samaan peliin,mutta tulee vain failed to connect to ea online.

Outoa että muut pelaa peliä mutta itse en pääse pelaamaan.

Tiedän siitä ettei peli toimi kun siellä alareunassa pyörii yleensä se mainosteksti DICE:ltä,siis se että ennakkotilaa bf3 plaaplaa..

:eek: Olithan tänään ainakin päivällä pelaamassa. Jos se tekee tuota vain välillä, niin ota yhteys palveluntarjoajaasi ja kysy blokkaako sun netti EA:n peliservereitä pois tjsp. EA:n supportti vois myös auttaa. Kaikki muut pelit vissiin toimii ok?

EA:n servereissä on juurikin viime aikoina ollut tuota kirjautumisongelmaa.

Myöskin tuota kirjautumis ongelmaa, sain ohjeet ea chatista mitkä portit pitää olla auki ja sen jälkeen ei mitään ongelmia ole ollut. Paitsi kun servot ovat alhaalla ja statsit kateissa (myös aseet). välimuistin tyhjennys saattaa auttaa koska sit lataa tuon patchin uudestaan ja se voi vaikuttaa kirjautumiseen, tämänkin olen todennut toimivaksi jos ei toi porttien avaaminen toimi. Sekavaa eikö totta

Myöskin tuota kirjautumis ongelmaa, sain ohjeet ea chatista mitkä portit pitää olla auki ja sen jälkeen ei mitään ongelmia ole ollut. Paitsi kun servot ovat alhaalla ja statsit kateissa (myös aseet). välimuistin tyhjennys saattaa auttaa koska sit lataa tuon patchin uudestaan ja se voi vaikuttaa kirjautumiseen, tämänkin olen todennut toimivaksi jos ei toi porttien avaaminen toimi. Sekavaa eikö totta

Laittaisko Wilpuri mulle vähän niitä portteja niin sais katottua onko mulla jotain kiinni portforwardingin avulla esmes.
Aina mulla on bäfä toiminu ku on pitänytkin mut nyt vaan jotenkin jumittaa oudosti,enkä oikeen usko et Sonerakaan ois mitään muutoksia tehny laajakaistaansakkaan.

Ainut muutos mitä oon tehnyt niin ostin uuden nettikaapelin mutta eipä sen pitäisi haitata heh,heh..

Kovat tavotteet mulla kun rupeen järjestäen nyt platinoimaan engin aseita niin pitkälle kuin aika riittää ennen BF3:sen tuloa:) Saas nähä kuin käy..

Näillä ainakin toimii minulla, ilman ongelmia:

portti 88 (UDP)
portti 3074 (UDP ja TCP)
portti 53 (UDP ja TCP)
portti 80 (TCP).

ps. tällänen viesti annettiin ea online chatista:
First, try to bypass your router (if you have one) and see if the game can connect. If it does, then it means that the router itself may be blocking the needed ports for the game. If you are still unable to connect, the ports may be blocked directly by your Internet Service Provider.

The ports for Xbox Live are below. You may have to configure your router/firewall to have the game's ports open in order to connect to the servers properly. If you do not know how to configure your router, you can contact the manufacturer of the router for proper instructions. If you need to contact your ISP regarding these ports, make sure that they are open for both incoming and outgoing directions:

UDP Ports: 88 & 3074
TCP Port: 3074

Eilen oli vihdoin lagivapaata peliä. Ai, mistäkö sen tiedän? Siitä, että minulla onnistui SV-98:lla quickscopetus - mikä on todella harvinaista! Tuli vedettyä kaksi varsin mukavaa raundia Panama Canalissa. Tuloksena lähes 40 tappoa pulttilukolla ja pari kymmentä päälle tankilla.

Tuo Panama on kyllä unelmakenttä tankkeiluun, jos kyydissä on aktiivinen engineer ja kuskilla on itsellään ajoneuvospeccinä V-ELECT. Ei mitään kahden kilometrin päähän ammuttuja laukauksia vaan tiukkaa katutaistelua. Mukavinta on aina pistää vihut seinien läpi hengiltä silloin, kun nämä luulevat olevansa täydellisessä piilossa. :D

Laittaisko Wilpuri mulle vähän niitä portteja niin sais katottua onko mulla jotain kiinni portforwardingin avulla esmes.
Aina mulla on bäfä toiminu ku on pitänytkin mut nyt vaan jotenkin jumittaa oudosti,enkä oikeen usko et Sonerakaan ois mitään muutoksia tehny laajakaistaansakkaan.

Et ole ainut jolla on tätä ongelmaa:[X360] failed to connect to ea online - Electronic Arts UK Community

Boksin serverit on varmaan vähän viturallaan. Kokeile muuten laittaa boksi DMZ:n kautta, mulla toimii ainakin sillain hyvin. On samalla NAT open.

laitoin vain porttiohjauksen kuntoon :) Tuli jotenkin lagittomampi olo kun NS2000 tappaa melkeen aina yhdestä osumasta vähän kauemmaksikin :D

Tuosta ohjetta tuon Connection failuren hoitoon ;

Kuinka saada modeemi pelikelpoiseksi? | Xbox 360 -artikkeli | Livegamers

(c) livegamers/ScorpioN

Siinä oikein mallikaasti toteutettu porttiohjaus,ja kauankas ollakaan itse juuri tuolla kyseisellä modeemilla pelailen..

e: 200:s viesti :)

Nyt tänään on tullut vedettyä jo useempi kultatähti kolme tai neljä kappaletta, Ns2000:selle ja 870Combatille..

Hyödylliset säädöt taas ollu servereillä, kun kaikille paukahtaa sama ongelma päälle :rolleyes: Toivottavasti tekevät tuolle jotain EA:n päässä.

Nyt tänään on tullut vedettyä jo useempi kultatähti kolme tai neljä kappaletta, Ns2000:selle ja 870Combatille..

Ite platinoin kaikki pumpparit röllinä yhteen kyytiin. Nyt ku sain kaikki platinalle, niin tuntuu ettei muut aseet jotenkin sytytä enää samalla tavalla.. Taas saa etsiä uutta innostavaa kittiä/comboa mitä platinioida..
Heitän haasteen kentälle: kokeillaanko valittamaton vkl: Ei lagista(toteaminen riittää), ei kaverille jäävästä healtin määrästä 41 lippaallisen jälkeen, eikä omassa basessa kyttäävistä rölleistä. tms. :p
Epäilen jo etukäteen onnistumisprosenttia (itsellenikin), mutta onpa haaste heitetty.. (mistäköhän enää sitten chatissa puhutaan?) ;)

Huh nyt ois kaikki engin main weaponit platinalla ja assaultiltakaan ei puuttuis kuin m16a2. :cool: Kohta napsuu SAWistakin platinat M60:n ja PKM:n lisäksi:D Eilen oli kyllä mukavat pelit niin SDM:ssä kuin Rushissakin.

Meidän klaanin nimi voiskin olla Yhdistyneet kebabmiehet, eli tuttavallisemmin YKM. Ajattelin muuten tänään illalla vähän pelailla :eek: Tuutko sinäkin I00D meidän kebab-klaaniin?

YKM kuulostaa ihan uskonnolliselta hihhulipoikaporukalta, jossa syödään samettipuvut päällä kebabia. I LIKE IT!!! :D

Meidän klaanin nimi voiskin olla Yhdistyneet kebabmiehet, eli tuttavallisemmin YKM. Ajattelin muuten tänään illalla vähän pelailla :eek: Tuutko sinäkin I00D meidän kebab-klaaniin?

Joo - voin tehä logonki jos on tarvis :D

Voisitte varmaan tehdä peliseuraa alueelle oman langan aiheesta tai pyytää ylläpidolta privaosion foorumilta, jottei yleinen ketju täyty näillä klaaniasioilla.

Noi "klaaniasiat" näyttääki tukkivan koko ketjun varsin vaarallisesti . :rolleyes:

Eilen oli kyl kummat pelit. Voi johtua siitä ettei oo ehtiny viime aikoina pelata paljoa ja jokainen vähäinen Bäfän pelikerta tuntuu vähintäänki päräyttävältä. Yritin ennen pelejä säätää tota kaapelimodeemiaki vähän suotuisammaksi boksille, mut en kyllä huomannu mitään kovin ihmeellisiä muutoksia lagissa tai pelin tahmeudessa. Ehkä en vaan osaa. Pitää tsekata noi verkkosäädöt uudestaan joku kerta ku jaksaa. Vähä harmittaa edelleen että tähän ei tullu enempää kenttiä BC1:stä. Ascension ja Over and out olis ollu komeita. Ja ehkä se yks pitkä kenttä mis on tankkeja, helikoptereita ja muuta sälää maalaismaisemassa.

Ja ehkä se yks pitkä kenttä mis on tankkeja, helikoptereita ja muuta sälää maalaismaisemassa.

Olisko ollut "End of the line". Eilen Oasis konkassa, kun itse pelin alussa spawnaan baseen, niin osa omista on jo B-lippua valtaamassa. Ovat siis päässeet peliin sisällä ainakin 10-15 sek aikaisemmin?

Olisi kyllä ollut mukavaa jos olisivat tuoneet vaikka kaikki BC1 mapit myös tähän kakkoseen. Täytyykin ottaa ehtoolla muutama rundi tuota esiosaa.

Osaa olla kyllä tyhmä olo kun yrittää lootaa purkaa, mutta yrittipä mistä nurkalta tahansa, poimitaan jonkun kuolleen ase. Mikähän tuossakin on ettei tuohon ole voineet laittaa semmosta, että jos laatikkoa täytyis purkaa, ei tartuta vahingossa mihinkään helvetin kuolleiden aseisiin. Kovan väännön kummallakin boksilla tuli harrastettua tuota ja paloi sitten käpy. Ei tätä kannata yrittää pelata edes puoliksi tosissaan kun on tämmöistä paskaa sillon kun on hyvät pelit ja meininki kovimmilaan.

Ylös Bottom