Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuo tapahtuu kun koskettaa tietyssä kohassa kopterilla maata. esim Heavy metalin venäjä basen takana kylttien luona tai port valdezin tie joka menee yli rajojen venäjä basen lähettyvillä. Taisi olla myös muissa kohissa, mutta ei muistu mieleen. Yleensä tappaja on se joka on kopterin toisella paikalla. Nyt hankkimaan omille
D2.0 tappoja :D :D

Niin, ja jos haluaa trollata tyyppejä niin Panaman RU -spawnin takana on alue, jonne quadilla peruuttamalla hankkii kyytiläiselle teamkillin ja miinus 100 pojoa :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pari päivää sitten vedin kunnon raivarit Bäfään ja vasta eilen päätin kokeilla, missä mennään. Nytkin peli tervehti minua tarjoilemalla täydellisen buffeen niitä asioita, joita vihaan: sekopäinen matchmaking, 0% health vastustajalla, lagi, ei voi liittyä suomalaisten peliin jostain syystä, jne.

Sitten peli alkoi laittamaan minua ilmeisesti eurooppalaisille servereille tai jotain, mutta napsautin 18-0 erän Port Valdezin konkassa (kaikki tapot jalkamiehenä) ja sen jälkeen kaikki sujui kuin rasvattu. :confused:

Mutta täytyy kyllä myöntää, että kyllästymistä alkaa olla ilmassa... :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mutta täytyy kyllä myöntää, että kyllästymistä alkaa olla ilmassa... :(

Täysin sama homma. Hommaa ei tosiaan paranna se että vastassa on vain Japanilaisia ja jenkkejä... Mutta eiköhän sitä kuitenkin kohta löydä itsensä pelaamasta :D

Pitää keksiä jotakin hauskaa, ehkä joku smoke only-matsi vaikkapa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täälläkin ehkä hivenen puutumista peliin havaittavissa.. Tosin eilen oli aikamoiset mäiskeet kun oli koko tiimi suamalaisia ja vastapuolellekkin joutu pari, sääli vaan kun joutu lopettaa niin lyhyeen. Olen myöskin todennut että on välillä niiin mukavaa pelailla eripuolilla, koska samassa tiimissä pelaaminen menee kovin usein läpijuoksuksi/baserapeksi. Mikäs sen mukavampaa kuin tutulle huitaista mora keuhkoon ja kuittailla partyssa perään :D
Vois joku ilta kokeilla jotain privapeli zydeemii laittaa pystyyn ihan extemporee, kuhan on porukkaa linjoilla riittävästi. Eiköhän siihenki ihan hyvin riittäis 8 vs 8.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Vois joku ilta kokeilla jotain privapeli zydeemii laittaa pystyyn ihan extemporee, kuhan on porukkaa linjoilla riittävästi. Eiköhän siihenki ihan hyvin riittäis 8 vs 8.

Nääh, vedetään publalla vaan. Itseäkin taas alkaa kyllästyttämään tuo nyyppien jatkuva lahtaaminen, pitää taas alkaa loikkimaan sinne vastapuolelle. Eilen oli kyllä mukava matsi se missä oli se joku "klaani" vastassa, aika Hektistä menoa välillä.

Kysymys wannabe-kopterihoroille? Miten te jaksatte istua suurimman osan peliajastanne siinä häkkyrässä? Kyllä minä sen ymmärrän että kopterikentässä haluatte lentää, mutta miksi mapin vaihduttua pitää lopettaa ja etsiä sama mappi uudelleen? Tulisipa konsoleillekin jotakin Atacama24/7-optioita, niin voitaisiin me muut pelata normaalisti ilman että servu tyhjenee. No kyllähän tuo eilenkin Apache pikku kaljoissaan tippu AT4:lla...

Samaan syssyyn pitää antaa tunnustusta: eilen Oasiksen puolustuksessa oli niin hyvä pilotti, että sitä ei ollut mitään mahdollisuuksia kellään saada alas. (tai ainakaan minulla) Heti kun olin pari rakettia ampunut, niin se huomas aina ja henki lähti ihan saman tien. Sen liikeradatkin oli vielä sellaisia, että niissä ei ollut mitään kaavaa, mutta jätti kumminkin gunnerille hyvät mahdollisuudet ampua. Taitava jamppa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itseäkin taas alkaa kyllästyttämään tuo nyyppien jatkuva lahtaaminen, pitää taas alkaa loikkimaan sinne vastapuolelle. Eilen oli kyllä mukava matsi se missä oli se joku "klaani" vastassa, aika Hektistä menoa välillä.

Minulla on taas täysin päinvastoin. Peli pistää minut lähes aina vahvistukseksi nyyppäpuolelle. Vastapuoli oli eilenkin ihan jatkuvasti 50 levelisiä tyyppejä täynnä, vielä niin että ne olivat todennäköisesti samassa partyssä.

Törmäsin myös yhteen tyyppiin, joka vaikutti jotenkin oudon taitavalta. Arica Harbourin viimeisillä laatikoilla se puolusti ampuen minut rynkyllä meidän spawniin oman M-COMinsa vierestä kolme kertaa peräkkäin. Katsoin tyyppiä parikin kertaa M95 kiikaritähtäimen läpi vain sekunnin ennen kuin painoin liipasinta, mutta se ehti jo ampumaan minut. Varmaankin johtui lagista, mutta huijauksen mahdollisuuskin kävi kyllä mielessä. :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Törmäsin myös yhteen tyyppiin, joka vaikutti jotenkin oudon taitavalta. Arica Harbourin viimeisillä laatikoilla se puolusti ampuen minut rynkyllä meidän spawniin oman M-COMinsa vierestä kolme kertaa peräkkäin. Katsoin tyyppiä parikin kertaa M95 kiikaritähtäimen läpi vain sekunnin ennen kuin painoin liipasinta, mutta se ehti jo ampumaan minut. Varmaankin johtui lagista, mutta huijauksen mahdollisuuskin kävi kyllä mielessä. :(

No jos muistat sen GT:n niin laitappa tänne. Statseista katsomalla se selviää. Tod. näk. hyvä ampuja+major lag=unhappy cobalos :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kysymys wannabe-kopterihoroille?


Tähän on varmaan monta vastausta.
Ensinnäkin jos kaveri on huono maalla ja osaa vain käsitellä kopteria. esim pleikkarin arabit siis nämä KSA hemmot.
Jotkut taas saa tyydytystä kun kopteri putoaa AT4:llä. Itse saan faniviestejä jos joku ampuu minut AT4:llä. :D Kiitos youtube.
Baseraiskaus. Atacamssa on yleensä jomman kumman basessa juhlat.
KD ration kasvatus tietty.
Ainakin pleikkarilla kaikki "parhaat ja taitavimmat" pelaavat vain atacamaa kopterikivaa tai arica jalkaväkikivaa. Atacama taitaa vaan olla suosittu kopterimappi kun sieltä ei löydy VADSia... Ja arica sen verran pieni että saa tappoja ja morattua tiettyjä kavereita.
Ainiin. Sitten näihin kahteen mappiin ei tarvitse mitää 4 hengen timanttisquadia kun tiimit ovat jo valmiiksi tarpeeksi kovat.
En keksi tähän hätää muita tekosyitä.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täälläkin ehkä hivenen puutumista peliin havaittavissa.. Tosin eilen oli aikamoiset mäiskeet kun oli koko tiimi suamalaisia ja vastapuolellekkin joutu pari, sääli vaan kun joutu lopettaa niin lyhyeen. Olen myöskin todennut että on välillä niiin mukavaa pelailla eripuolilla, koska samassa tiimissä pelaaminen menee kovin usein läpijuoksuksi/baserapeksi. Mikäs sen mukavampaa kuin tutulle huitaista mora keuhkoon ja kuittailla partyssa perään :D
Vois joku ilta kokeilla jotain privapeli zydeemii laittaa pystyyn ihan extemporee, kuhan on porukkaa linjoilla riittävästi. Eiköhän siihenki ihan hyvin riittäis 8 vs 8.

Juu olishan toi 8vs8 aika jänskä, jos vielä otettas jotku smoke launcher only tai jotain vastaavaa. Tai sitten vaa iha nomi mättöö.
Ja toi puolien vaihteluki on aika jänskää puuhaa. Eihä sitä muuten saa toisten kebabbia. Muistan tässä kuitenkin erään päivän jolloin pelattiin squad dm ja kaikki oli eri tiimeihin sekottunu. Se oli jotenki hyvää vaihtelua. :D
 
Oon ite pitänyt koko elokuun taukoo bäfästä ja pelaillu muita pelejä. Voishan sitä taas kohta palailla sotakentille. Aikaa vaan ei tunnu löytyvän pelaamiseen muuten kuin aamulla (pitää vaan herätä viideltä ;) ) Mutta onneks ihan näinä päivinä pitäis alkaa isyysloma :-D
 
Onneksi olkoon vaan! Mutta kyllähän kaikki pro-bäfääjät olis ajoittanut siittohetken siten että loma alkaa kun BF3 ilmestyy :D

:D. Myöhästyn muutenkin tosta julkasusta hieman. Oon sen julkaisuvikon Italiassa. Mutta kuitenkin ensimmäisenä viikonloppuna pääsee kuitenkin pelaamaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

No niin, suuren kohun saattelemana, Yhdistyneiden kebabmiesten privafoorumi on laitettu tulille. Kaikki jotka aikovat tähän liittyä, niin laittakaapa sitä liittymispyyntöä tulemaan. Postaan sinne foorumille jossain välissä vähän klaanin "sääntöjä" tai pikemminkin ohjenuoraa että miten homma toimii. Jos se ei miellytä, niin voi sitten erota.

Periaatteena on siis järjestää matseja muita klaaneja vastaan, puhua kebabista ja valmistautua henkisesti BF3 tuloon. Älä edes lähetä liittymispyyntöä, jos et ole aktiivinen pelaaja, sinua ei kiinnosta klaanimatsit, et aio ostaa BF3:sta tai et pidä kebabista. (hyvien pelaajien kohdalla voidaan tehdä tässä kebab-asiassa poikkeus)

Klaanin kolme viisasta miestä ovat siis minä, suburbanbody ja jtk76. Minähän olen itseoikeutetusti tämän klaanin johtaja, onhan alter-egoni kuitenkin kebabmies. :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olette niin huonoja pelaamaan, että en viitsi liittyä. :(


Oikeasti tässä on muuttoa ja muuta, niin ei sen takia viitsi liittyä, vaikka kuumottaisikin. Kebab on aina hyvää, tosin suomalaiset tahtoo suojata kebaban liian hyvin. :/ Pitää katsoa paremmalla ajalla. Tosin heikon taitotasoni takia en viitsisi tulla pelejänne muutenkaan sotkemaan.

Ei tosiaan nyt ole kerennyt juuri mitään pelailemaan, vaikka intoa olisikin. Eräänä syynä on tuo makuuhuoneen sijainti, jonne kirosanat ja peliäänet tahtoo kuulua liiankin hyvin. Siitähän ei meidän yötyöläinen tykkää lainkaan. Vähäiset pelit mitä olen randomporukoissa pelannut, on silti menneet ihan hyvin ja lagi on ollut vähäisempää.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mutta onneks ihan näinä päivinä pitäis alkaa isyysloma :-D

Onneksi olkoon vaan! Mutta joo, näin kahden lapsen isän kumealla rintaäänellä voisin tirskahtaa tuolle. :D Mulla ainakin meni pari päivää ennen, kuin kysäisin vaimolta, että passaisko se äijän tässä vähän konsolia käynnistellä, kun nuo kakaratkin nukkuu päikkäreitä.
 
Onhan se vapaata töistä, mutta ei sitä lomaksi voi kutsua. Tää on toinen lapsi jo meille. Tuskin tässä niin hirveän radikaalia elämänmuutosta tule, kun muutenkin pelaaminen tapahtuu illalla/aamulla kun kaikki muut nukkuu.

I needs no sleeps;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Sieltä se tuli kun Saqun kanssa pelailtiin. Erä meni omasta mielestä just nappiin. :D

E: Ja mun oli pakko leikkii photoshopil :D
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nääh, vedetään publalla vaan. Itseäkin taas alkaa kyllästyttämään tuo nyyppien jatkuva lahtaaminen, pitää taas alkaa loikkimaan sinne vastapuolelle. Eilen oli kyllä mukava matsi se missä oli se joku "klaani" vastassa, aika Hektistä menoa välillä.

Kysymys wannabe-kopterihoroille? Miten te jaksatte istua suurimman osan peliajastanne siinä häkkyrässä? Kyllä minä sen ymmärrän että kopterikentässä haluatte lentää, mutta miksi mapin vaihduttua pitää lopettaa ja etsiä sama mappi uudelleen? Tulisipa konsoleillekin jotakin Atacama24/7-optioita, niin voitaisiin me muut pelata normaalisti ilman että servu tyhjenee. No kyllähän tuo eilenkin Apache pikku kaljoissaan tippu AT4:lla...

Samaan syssyyn pitää antaa tunnustusta: eilen Oasiksen puolustuksessa oli niin hyvä pilotti, että sitä ei ollut mitään mahdollisuuksia kellään saada alas. (tai ainakaan minulla) Heti kun olin pari rakettia ampunut, niin se huomas aina ja henki lähti ihan saman tien. Sen liikeradatkin oli vielä sellaisia, että niissä ei ollut mitään kaavaa, mutta jätti kumminkin gunnerille hyvät mahdollisuudet ampua. Taitava jamppa.

Itteänikin potuttaa nuo atacamassa pelailevat wannabe pilotit. jos muu ei huvita kun lentää kopterilla niin ei kun Apache:Air assault kaupasta vaan hakemaan ja sillä leikkimään.
Mutta toisaalta ei onneksi niitä tarvitse paljoa katella kun pelailen melkein pelkästään HC-rushia. Niille pelaajille jotka rushissakin vaihtavat saman tein mappia kun ei ole oasis tai port valdez. Kyllä pidän kopterilla lentelystä ja olen siinä aika hyväkin mutta pysyn silti servulla ihan vaan periaatteen (itseppäisyyden) puolesta vaikka turpaan tulee.
 
Ylös Bottom