Nääh, vedetään publalla vaan. Itseäkin taas alkaa kyllästyttämään tuo nyyppien jatkuva lahtaaminen, pitää taas alkaa loikkimaan sinne vastapuolelle. Eilen oli kyllä mukava matsi se missä oli se joku "klaani" vastassa, aika Hektistä menoa välillä.
Kysymys wannabe-kopterihoroille? Miten te jaksatte istua suurimman osan peliajastanne siinä häkkyrässä? Kyllä minä sen ymmärrän että kopterikentässä haluatte lentää, mutta miksi mapin vaihduttua pitää lopettaa ja etsiä sama mappi uudelleen? Tulisipa konsoleillekin jotakin Atacama24/7-optioita, niin voitaisiin me muut pelata normaalisti ilman että servu tyhjenee. No kyllähän tuo eilenkin Apache pikku kaljoissaan tippu AT4:lla...
Samaan syssyyn pitää antaa tunnustusta: eilen Oasiksen puolustuksessa oli niin hyvä pilotti, että sitä ei ollut mitään mahdollisuuksia kellään saada alas. (tai ainakaan minulla) Heti kun olin pari rakettia ampunut, niin se huomas aina ja henki lähti ihan saman tien. Sen liikeradatkin oli vielä sellaisia, että niissä ei ollut mitään kaavaa, mutta jätti kumminkin gunnerille hyvät mahdollisuudet ampua. Taitava jamppa.