Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
--
Todella ristiriitaiset fiilikset Arica Harborin konkasta. Moderniin sotapeliin kyllä sopii yksi puhtaasti kaupunkitaistelumappi kuin nenä päähän ja parhaimmillaan mappi tarjoaa yhtä hektistä infantry-actionia kuin monet muutkin mapit, mutta silti mapilla on huomattava potentiaali tylsiin peleihin, jos kaikki vain miehittäytyvät taloihin ja kämppivät siellä. Lisäksi sniperit pääsevät niin kauas kaupungin keskustasta, että jos heitä haluaa ampua, joutuu oikeasti lähtemään ihan varta vasten metsästyspuuhiin, jolloin hylkää liput ja toiminnan kokonaan. Monta kertaa peleissä viuhuu koko ajan snipakutia korvissa, vaikket yhtään rölliä näkisi, ja mortarit moukaroivat kaupunkia jatkuvalla syötöllä. Harvoimpa näihin snipoihin kuolee, koska ovat huonoja ampumaan, mutta bodyshotit hidastavat pelitempoa, kun joudut odottelemaan healtin palautumista, mutta toisaalta et voi vastata tuleen, kun ties missä reunalla nuo röllit kykkivät.
Siistin kaupunkisotafiiliksen lisäksi Arica Conquest ei tunnu oikein tarjoavan mitään erikoista verrattuna samantyyppiseen White Passiin, mutta on rajatumpi keinovalikoimaltaan (ei mitään ajoneuvoja) ja tarjoaa snipereille enemmän hengitystilaa suuren aukean tilan muodossa mapin reunoilla. Arican suuremmat korkeuserot toki tuovat pientä eroa White Passin muuten hyvin samantyyppiseen talo-actioniin.
Joo, 1943 ei edelleenkään toimi, mutta BC2:n kyllä pitäisi tulla ihan automaagisesti ilman mitään lisäyksiä. Outoa. Voit tietysti vielä koittaa ladata PC:lle BF2-demon ja pelailla sitä 5 minuuttia samalla EA-tilillä, mihin GT on kytketty ja sitten yrittää lisätä sen. Toimi minulla.Ei anna laittaa 1943 tai BC2. Mutta pelissä ei näytä Veteran statusta, eikä avaa Garandia.
--
Todella ristiriitaiset fiilikset Arica Harborin konkasta. Moderniin sotapeliin kyllä sopii yksi puhtaasti kaupunkitaistelumappi kuin nenä päähän ja parhaimmillaan mappi tarjoaa yhtä hektistä infantry-actionia kuin monet muutkin mapit, mutta silti mapilla on huomattava potentiaali tylsiin peleihin, jos kaikki vain miehittäytyvät taloihin ja kämppivät siellä. Lisäksi sniperit pääsevät niin kauas kaupungin keskustasta, että jos heitä haluaa ampua, joutuu oikeasti lähtemään ihan varta vasten metsästyspuuhiin, jolloin hylkää liput ja toiminnan kokonaan. Monta kertaa peleissä viuhuu koko ajan snipakutia korvissa, vaikket yhtään rölliä näkisi, ja mortarit moukaroivat kaupunkia jatkuvalla syötöllä. Harvoimpa näihin snipoihin kuolee, koska ovat huonoja ampumaan, mutta bodyshotit hidastavat pelitempoa, kun joudut odottelemaan healtin palautumista, mutta toisaalta et voi vastata tuleen, kun ties missä reunalla nuo röllit kykkivät.
Siistin kaupunkisotafiiliksen lisäksi Arica Conquest ei tunnu oikein tarjoavan mitään erikoista verrattuna samantyyppiseen White Passiin, mutta on rajatumpi keinovalikoimaltaan (ei mitään ajoneuvoja) ja tarjoaa snipereille enemmän hengitystilaa suuren aukean tilan muodossa mapin reunoilla. Arican suuremmat korkeuserot toki tuovat pientä eroa White Passin muuten hyvin samantyyppiseen talo-actioniin.