Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei anna laittaa 1943 tai BC2. Mutta pelissä ei näytä Veteran statusta, eikä avaa Garandia.
Joo, 1943 ei edelleenkään toimi, mutta BC2:n kyllä pitäisi tulla ihan automaagisesti ilman mitään lisäyksiä. Outoa. Voit tietysti vielä koittaa ladata PC:lle BF2-demon ja pelailla sitä 5 minuuttia samalla EA-tilillä, mihin GT on kytketty ja sitten yrittää lisätä sen. Toimi minulla.

--

Todella ristiriitaiset fiilikset Arica Harborin konkasta. Moderniin sotapeliin kyllä sopii yksi puhtaasti kaupunkitaistelumappi kuin nenä päähän ja parhaimmillaan mappi tarjoaa yhtä hektistä infantry-actionia kuin monet muutkin mapit, mutta silti mapilla on huomattava potentiaali tylsiin peleihin, jos kaikki vain miehittäytyvät taloihin ja kämppivät siellä. Lisäksi sniperit pääsevät niin kauas kaupungin keskustasta, että jos heitä haluaa ampua, joutuu oikeasti lähtemään ihan varta vasten metsästyspuuhiin, jolloin hylkää liput ja toiminnan kokonaan. Monta kertaa peleissä viuhuu koko ajan snipakutia korvissa, vaikket yhtään rölliä näkisi, ja mortarit moukaroivat kaupunkia jatkuvalla syötöllä. Harvoimpa näihin snipoihin kuolee, koska ovat huonoja ampumaan, mutta bodyshotit hidastavat pelitempoa, kun joudut odottelemaan healtin palautumista, mutta toisaalta et voi vastata tuleen, kun ties missä reunalla nuo röllit kykkivät.

Siistin kaupunkisotafiiliksen lisäksi Arica Conquest ei tunnu oikein tarjoavan mitään erikoista verrattuna samantyyppiseen White Passiin, mutta on rajatumpi keinovalikoimaltaan (ei mitään ajoneuvoja) ja tarjoaa snipereille enemmän hengitystilaa suuren aukean tilan muodossa mapin reunoilla. Arican suuremmat korkeuserot toki tuovat pientä eroa White Passin muuten hyvin samantyyppiseen talo-actioniin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo, 1943 ei edelleenkään toimi, mutta BC2:n kyllä pitäisi tulla ihan automaagisesti ilman mitään lisäyksiä. Outoa. Voit tietysti vielä koittaa ladata PC:lle BF2-demon ja pelailla sitä 5 minuuttia samalla EA-tilillä, mihin GT on kytketty ja sitten yrittää lisätä sen. Toimi minulla.

Täytyy testailla kun kerkee. Ihme homma etteivät saa näitä juttua pelittämään.
Vielä jäi hieman kaivelemaan, et miks itse pelissä ei näi toi Veteran vaikka sivulla näkyy
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan tästä "SPECACT"-DLCstä mahdollista julkaisupäivää? Muistaisin joskus että siellä Storessa oli listattu 15. maaliskuuta tms. mutta nyt ei ole mitään?

Lisäksi EA:lta tulleessa News Letterissä puhuttiin jotain Weapon Packistä PS3:lle? Onko tulossa Boksille vai onko huhumylly pyörinyt jälleen kerran?

-B
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tietääkö kukaan tästä "SPECACT"-DLCstä mahdollista julkaisupäivää?

Lisäksi EA:lta tulleessa News Letterissä puhuttiin jotain Weapon Packistä PS3:lle?
*Tulossa pian* on ollut virallinen vastaus jo liian kauan. Muistelisin Demizen twitterissä sanoneen, ettei uusia aseita olla DLC:nä tuomassa, joten weapon pack viitannee juuri tähän aseskinejäkin sisältävään SPECACT-bundleen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei oikein itseä ainakaan lämmetä tuollaiset maksulliset aseet tai yleensäkkään mikään maksullinen lisäsisältö, mikä antaa toiselle pelaajalle etua.. Vielähän ei tiedetä mitä sieltä tulee, mutta silti..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaksaiskohan joku näppärä kaveri suomentaa noi perk 2 ja 3 kohdat? Sen verran enkku heikko et ei ihan selviä kaikkien tarkoitus...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Veteran sivulla näytttää tällä hetkellä, että status on 1. Hyväksy BC1 ja Heroes.
Ei anna laittaa 1943 tai BC2. Mutta pelissä ei näytä Veteran statusta, eikä avaa Garandia.

Mulla juuri sama ongelma. boksil ei näy mitää et veteraniin olisin kirjautunu eikä tunnista tota 1943:a netis. modern combatin boksi version tunnistaa kyllä mutta ton garandin vissii saa vaan auki jos on tota 1943:a pelannut?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jaksaiskohan joku näppärä kaveri suomentaa noi perk 2 ja 3 kohdat?
Specialization 1 Slot

  • Red Dot Sight(RED DOT) - punapiste
  • 4x Rifle Scope(4X OPT) - ACOG, 4x suurennus
  • 12x High Power Scope(12X OPT) - 12x suurennus
  • Lightweight Combat Equipment(LW PACK) - juoksee lujempaa
  • Ammo Hip Bandolier(AM UPGR) - tuplaten panoksia
  • Grenade Vest(GR UPGR) - tuplaten kranaatteja
  • Medic Kit Improved Health(MEDK H+) - med packit parantaa nopeempaa
  • Explosives Leg Pouch(EX UPGR) - tuplaten räjähteitä
  • 12 Gauge Slugs(12G.SGN) -haulikko ampuu yhden tarkan ja tehokkaan luodin, ei haulipilveä

Specialization 2 Slot

  • Ceramic Body Armor(BODY AR) - luotiliivit
  • Magnum Ammunition(MGNM AM) - magnum-luodit, tehokkaampia
  • Improved Demolitions(EXPLMK2) - tehokkaammat räjähteet
  • Sniper Spotting Scope(SPOT) - tähtäin spottaa viholliset automaattisesti
  • Marksman Assault Rifle Training(MMN AR) - tarkempi rynkky
  • Marksman SMG Training(MMN SMG) - tarkempi konepistooli
  • Marksman LMG Training(MMN LMG) - tarkempi kevyt-kk
  • Medic Kit Improved Range(MEDK R+) - med packilla suurempi parannusalue
  • Extended Shotgun Magazine(SG UPGR) - tuplaa haulikkojen lipaskoon

Specialization 3 Slot

  • Improved Warheads Package(V WARHD) -ajoneuvolla tehokkaampi pääase
  • Active Armor Upgrade(V ARMOR) - ajoneuvo kestää enemmän osumaa
  • Electronic Warfare Package(V ELECT) - pieni tutka ajoneuvon ympärille
  • Quick Reload Package(V RLOAD) -ajoneuvon pääase latautuu nopeammin
  • Smoke Countermeasures Package(V SMOKE) - ajoneuvoon savunheitin, helikoptereihin soihdut
  • High Power Optics Package(V OPTIC) - lisää ajoneuvoon "zoomin"
  • Alternate Weapon Package(V ALT W) - ajoneuvoon kakkosase, kuten tankkiin konekivääri

--

Kysy tarkennuksia, jos tarpeen.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mikähän idea noissa konkkamapeissa on ollu laittaa kaikki liput siihen samaan putkeen? Taistelut keskittyy sitten, aina jollekin tietylle lipulle tai jos toinen tiimi on saanut kaikki liput niin sitten tappelu käydään siellä siellä toisten basessa.

Ei nappaa kyllä taas yhtään tuo pelimuoto. Mapit on hyviä, mutta pilattu idioottimaisella lippujen asettelulla. Arica Harborista odotin tähän pelimuotoon varsin maukasta mappia, mutta kahvithan siinä meinas ruudulle lentää, kun näki lippujen paikat. Kutistettu vielä sille yhelle pienelle suoranpätkälle koko kenttä. Viisi lippua, tankit, helit ja kaikki muutkin kulkuvälineet olisi sopinut tuohon hemmetin hyvin, kun olisi vaan otettu ihan reilusti sitä pelialuetta käyttöön. Nyt se on lähinnä säälittävä rääpäle siitä mitä se olisi voinut olla.

Pthyi, sanon minä koko pelimuodolle..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

^ Eiköhän tuossa ideana ole juuri tuo taisteluiden keskittäminen sen sijaan että yksittäiset tyypit juoksevat lippujen perässä ympäri karttaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

No sehän se syy todennäköisesti on. Edellisessä osassa ei ollut tällasia putkeloita ja itse ainakin nautin niistä paljon enemmän kuin näistä. Vähän sentäs maisemat vaihtu, eikä aina oltu siinä tultu siitä samasta suunnasta siihen lipulle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tässä BC2:ssahan on paria erityyppistä konkkamappia. En ole pelannut bäfiä ennen BC1:stä, mutta voisin kuvitella, että Panama Canal on varsin lähellä perinteistä Conquest-käsitystä epäsymmetrisen lippuasettelun ja kohtuullisen koon ansiosta. Lisäksi Atacama Desert on todella avoin ja suuri mappi, vaikkakin liput ovat näennäisesti linjassa. Nämä muut sitten menevät mielestäni lähinnä glorifioidusta tappomatsista tugwar-tyyppisen suunnittelun (liput linjassa ja pieni koko) takia. Tässä ei ole periaatteessa mitään väärää, mutta perinteistä Conquest-elämystä hakevat saattavat pettyä.

Itse kyllä nautin BC2:n Conquestista, oli sitten mappi mikä tahansa. Panama ja joskus Atacama antavat lähinnä ne perinteiset konkkafiilarit, kun taas muut mapit tarjoavat huoletonta, mutta tiukkaa tappomatsia. Konkka on rentouttava vaihtoehto silloin, kun Rush menee oikein huonosti tai haluaa välillä olla keskittymättä objectiveen niin paljoa. Konkkaa myös saa helpommin pelattua pienellä porukalla tai yksin, sillä siinä pelinautinto ei riipu niin paljoa muusta porukasta kuin Rushissa. Tähän poikkeuksena Atacama, jossa omien huonous aiheuttaa poikkeuksetta hirveät baserapet omaan niskaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Atacama on kyllä siitä erittäin paska mappi, että tasapainoista vääntöä ei tässä saa sitten kirveelläkään. Kartta on kuin yksi suuri on/off kytkin, joka sitten määrittelee hirvittävän peppuraiskauksen joko omille tai vihulaisille. Kun on oma vuoro löysätä lihasta, ei hommassa auta yhtään mikään, kun vihollinen joko tuhoaa sen oman kopterin aina ennen kuin sillä kerkeää minnekään karata tai pörrää iloisesti taivaalla kahdella kopterilla paukutellen AA:t pois pelistä.

Etkö usko? Kokeile.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olen pelannut Atacamassa todella hyviäkin matseja, joka useimmiten johtuu joko tuurista (vihollisen helo on juuri jossain muualla sattumalta, kun oma helo spawnaa ja lähtee ilmaan), herrasmieskoodista (vihollisen helo ei basereippaa, vaikka sillä olisi siihen mahdollisuus) tai siitä, että helolentäjät ovat tasaväkisiä ja pudottavat toisensa. On/off -kytkin on siinä mielessä täysin totta, että Atacamassa hirmuinen baserape on helojen kanssa aivan naurettavan helppoa usein toistuvissa olosuhteissa. Tähän on kuitenkin varmasti tulossa jonkinlaista muutosta, sillä Demize on luvannut lisää keinoja helojen pään menoksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olis kyllä aika fakin jees, jos tekisivät Tracer Darteista edes hieman nopeampia, on aivan naurettavaa pelleilyä kylvää noita nykyään taivaalle kun osumisprosentti on ehkä 0.009.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olis kyllä aika fakin jees, jos tekisivät Tracer Darteista edes hieman nopeampia, on aivan naurettavaa pelleilyä kylvää noita nykyään taivaalle kun osumisprosentti on ehkä 0.009.

Ja riemunkiljahdusten jälkeen saa jännätä vaivautuuko ohjus kytkemään tracer dart systeeminsä päälle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olis kyllä aika fakin jees, jos tekisivät Tracer Darteista edes hieman nopeampia, on aivan naurettavaa pelleilyä kylvää noita nykyään taivaalle kun osumisprosentti on ehkä 0.009.
Jos nyt oikein muistan, niin tracerin dartti kulkee yhtä kovaa kuin tämän ohjailtavan singon kuti. Eli toisin sanoen on paljon helpompi osua itse singolla kuin tracerillä, koska joko singon kuti menee nopeampaa (Kalle ja RPG) tai sitä voi ohjata. Ja koska jo pääsääntöisesti yksi singon osuma pudottaa kopterin, niin tällä hetkellä on oikeastaan täysin turhaa yrittää tracerillä lennokkia, jos vaan singon omistaa. Muut kuin engit voivat tietysti treissillä yritellä, mutta melko turhaa sekin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pari viikkoa tätä jaksoi pelata ja sitten alkoi tympimään mappien vähyys. Onhan se hyvä hehkuttaa, että me julkaistaan kaikki mapin ilmaiseksi, mutta taitaa ne kaikki ilmaiset mapit olla toisesta pelimuodosta toiseen heitettyjä...

Kuitenkin kolahti paremmin, kuin MW2 vaikka myyntiin pistinkin tuon parin viikon pelaamisen jälkeen.. Toivottavasti Bad Company 3:ssa on paljon enemmän mappeja, kun kuitenkin moninpeli tässä on se paras osio.
 
Ylös Bottom