Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuntuu tosiaan melko omituiselta ominaisuudelta tuo pisteiden jakamatta jättäminen kuolleena. Ymmärrän sen toki niissä tilanteissa, missä rölli juoksee tuikkaamaan C4:n tankin kylkeen ja pamauttaa sen samantien. Näissä tilanteissa hyväksyn sen, että ei tule pisteitä, koska ne on itse aiheutettuja.

Itse käytän miinoja suhteellisen reippaasti ja melko mojovasti niillä pisteitä onkin tullut jo hankittua. Miinathan on siitä hyviä, että ne säilyy siellä kentällä (kuten on useasti mainittu aikaisemminkin) ja tankit saattavat ajella niihin vielä pitkänkin tovin sen jälkeen, kun ne on kentälle viskannut. Tästä "ominaisuudesta" johtuen on jäänyt hemmetin monet triple kill tai multi kill ja niiden kaikki boonukset saamatta. Myöskin ihan perinteisessä 1v1 tilanteissa, joissa molemmat sattuvat kuolemaan, jää usein headshot bonus saamatta.

Veikkaankin siis, että kyseessä ei ole ominaisuus. Voi olla, että on tarkoitettu noita itsemurhapommittajia vähentää tällä pisteiden jakamattomuudella, mutta sama ominaisuus on lipsahtanut kaikkiin kuoleman jälkeen saatuihin pisteisiin. En yhtään ihmettelisi, mikäli jossain vaiheessa "korjattaisiin" tuo "ominaisuus" ja syyksi kerrottaisiin "pelaajien jatkuva urputus aiheesta", vaikka todellisuudessa olisikin kyseessä vain bugin korjaamisesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mä olen ollut huomaavinani tälläisen asian. Kun kuolet et saa pisteitä sinä aikana kun respounaus on kesken. Sit ku oon ollut takaisin pelissä ja tulee jotain pisteitä niin ne on mielestäni tullut kyllä. Aivan varma en ole mutta näin mielestäni, testatkaas :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mä olen ollut huomaavinani tälläisen asian. Kun kuolet et saa pisteitä sinä aikana kun respounaus on kesken. Sit ku oon ollut takaisin pelissä ja tulee jotain pisteitä niin ne on mielestäni tullut kyllä. Aivan varma en ole mutta näin mielestäni, testatkaas :)

Noinhan se juuri toki menee. Jos esimerkiksi joku tappaa ennen omaa kuolemaasi vahingoittamasi pelaajan vasta sen jälkeen, kun olet jo ehtinyt syntyä uudelleen, saat siitä pisteet. Yksinkertaisesti sanottuna siis kuolleena et saa pisteitä, mutta elossa ollessasi saat, kuten liiankin hyvin tiedetään.

Vehu sanoi:
Jos kerta tahallinen ominaisuus niin saakeli eivät näyttäisi niitä pisteitä jotka olisit saanut, jos vain olisit pysynyt hengissä

Juuri tuota on tullut muutamaankin otteeseen mietittyä. Tuohan juuri omalta osaltaan lisää sitä bugin hajua tässä asiassa.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mun kaikki statsit ja unlockit on nollaantunu... Mitäköhä helvettiä? Dog tagit on tallessa, mutta kaikki muut lähteny. Muille käyny samoin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mun kaikki statsit ja unlockit on nollaantunu... Mitäköhä helvettiä? Dog tagit on tallessa, mutta kaikki muut lähteny. Muille käyny samoin?
Saattaa hyvinkin olla vain väliaikainen ongelma. Ensimmäisellä viikolla tuo ainakin oli hyvinkin yleistä, että siellä tilastoissa kaikki nollilla näkyivät. Siitä huolimatta itse pelissä pitäisi kuitenkin edelleen olla käytössä kaikki unlockatut aseet, ja rankinkin pitäisi näkyä kierrosten välissä oikein.

//Nemesis ehtikin jo sitten sanoa sen tärkeimmän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen tämä tuli hankittua. Nyt heräsi vain kysyttävää:

Saako niitä "CoD" nappeja mitkä oli demossa takaisin mitenkään?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Optionseissa on muutamia vaihtoehtoja. En nyt tähän hätään muista, oliko ko. saatavilla, mutta kannattaa tarkistaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pitäis laittaa mikki testiin, mut yks kysymys siitä ensin. Kuuluuko puhe vain oma squadin välillä vai kuuleeko kaikki oman puolen jampat puheen? Onko pelissä jotain peruskomentoja, kun välistä kuulee, et joku on vailla kopterikuletusta ja toiset sanoo, et hyökätään tästä jne. Itse en kyllä mitään peruskomentoja ole optioneista löytänyt. Vai pitääkö tähdätä johonkin ja painaa sitten jotain nappia, et käskytys toimii. Yhdessä pelissä sain jonkun squad order pinnin. Pitääkö olla squad leader, et voi jakaa käskyjä? Mikä määrää sen saatko squad pisteitä vai tavan pisteitä?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Puhe kuuluu squadin tai live partyn välillä. Backilla voit käskyttää tai pyytää esim. kyytiä tai panoksia, jos tähtäät hahmoa/objectivea. Squad pisteitä saat heittämällä health/ammuslaatikoita oman ryhmän jäsenille. Myös oman ryhmäläisten ajoneuvojen korjaamisesta saa noita pisteitä ja tietenkin henkiin herättämisestä. Tavallisia pisteitä luonnollisesti saa, jos pelaaja ei ole ryhmässäsi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuon toisen karttapaketin jälkeen rupes mappien vaihtuminen kusemaan melko lahjakkaasti. Sama mappi pyörii neljä kertaa peräkkäin ja sitten jos sattuu vaihtumaan niin vaihtuu siksi edelliseksi mapiksi. Nyt parin tunnin session aikana pääsin pelaamaan jopa kolmea eri mappia. Laguna Presa ei tunnu Rushissa olevan playlistilla ollenkaan. Pelaamaan sitä pääsee ainoastaan, mikäli valihtee sen alussa peliä etsiessään.

Onneksi Demizen twitterin mukaan työskentelevät edelleen kovasti kaikkien versioiden kimpussa korjaten ongelmia..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuon toisen karttapaketin jälkeen rupes mappien vaihtuminen kusemaan melko lahjakkaasti. Sama mappi pyörii neljä kertaa peräkkäin ja sitten jos sattuu vaihtumaan niin vaihtuu siksi edelliseksi mapiksi. Nyt parin tunnin session aikana pääsin pelaamaan jopa kolmea eri mappia. Laguna Presa ei tunnu Rushissa olevan playlistilla ollenkaan. Pelaamaan sitä pääsee ainoastaan, mikäli valihtee sen alussa peliä etsiessään.

Onneksi Demizen twitterin mukaan työskentelevät edelleen kovasti kaikkien versioiden kimpussa korjaten ongelmia..

Omalla kohdalla ainakin on kartat vaihtuneet ehkä jopa paremmin kuin ennen tuota Map Pack 2. Laguna Presaakin tulee pelattavaksi säännöllisin väliajoin :D Itselläni vaan ongelmia aiheuttaa edelleen tuon netin mystinen katkeaminen aina 15 sekunniksi, jonka aikana peli ehtii heittää perseet ja lentää ulos pelistä. Pikku hiljaa alkaa hammasta kiristää. Khyllä toi pitäis saada korjattua. Varmaan Soneran päässä jtn ongelmaa tai sitten netti on liian nopee tolle modeemille tai jtn. Onneks tää on melko satunnaista. Välillä tulee enemmän ja joskus ei koko pelisession aikana tuu ollenkaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hahah voi riestus

Nuo kulkupelit on kyllä vähän kummallisia kun räjähtelevät tuon tuosta itsekseen kun jotain pikkuisen hipaisee. Mönkiällä peruuttelin ja kääntelin sitä niin joku helvetin kivi siinä alla niin poks.

Parastahan tässä oli sitten että vinkkitekstiksi kuolinruudulle tuli tuo että "the quad bike is great" tms. Pakko lähteä keittämään kahvia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nuo ajovempeleet on kyllä rampautettu ihan täysin tässä. Hummerilla ei tee yhtään mitään, korkeintaan voi hyvin lyhyen matkan liikkua kaukana kaikista vihollisista, kiveen/puuhun/mihinkään ei passaa törmätä muuten auto hajoaa käytännössä käsiin. Mönkkäreillä voi mahdollisesti päästä sinne vihollisen selustaan, mutta ei niilläkään passaa mihinkään törmätä ja jos vihollinen siut huomaa semmosella ajelemassa niin melko saletti kuolema odottaa.

Nuista servereistä vielä sen verran, että meikäläisellä täysiä servereitä nykyään ehkä yksi viidestä. Melko latteeta tapella 6vs5. Käsittämätöntä miten ei saada pelittämään noita servereitä vieläkään..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen otin pitkästä aikaa matsia ja hyvin toimi itellä serverit. Rupesin testaamaan hc-moodia ja se on mun moodi tästä lähin. Loppuu ne iänikuiset vastatapot, kun ei ole kill-kameraa käytössä. Engikin tuntuu taas paremmalta, kun sen kuularuiskulla saa taas aikaiseksi jotain. Itse en ole niitä pelaajia, jotka osuu päähän aina 100% kudeista. Muutoinkin pitää miettiä vähän enemmän, kun ei voi joka kahakkaan heittää heti kranuja sun muuta, kun voi omatkin mennä samalla. Ainut, mikä vielä rassaa vähän on se, että helot kestää vielä tolkuttoman paljon heavy mg:n kuteja. Hc:lla jatketaan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ainut, mikä vielä rassaa vähän on se, että helot kestää vielä tolkuttoman paljon heavy mg:n kuteja. Hc:lla jatketaan.

Helitsopperit on aika mahottomia. Hyvän lentäjän käsissä niitä ei saa alas, joka sinänsä on ihan jees, mutta toisaalta asian toinen pää on se, että helari voipi dominoida aika armotta eikä siinä oikein viitsi enää tehdä mitään kun on spawnialue vedetty tuhannenpillunpäreiks eikä missään ole suojia tai muuta. Jos helareille laittaisi panoksiin jonkun rajan niin varmaan toisi vähän tolkkua tähän kyntämiseen mitä jotkut harrastaa.

Reconeille voisi myös laittaa The Ship -pelistä tutun vessapakon jos kykkii liikaa samassa paikassa. Jos ei lähde vessaan, rusauttaa housuun kovemmalla äänellä kuin conquestin vaskitorvi ja tähtäämistä haittaavat valtavat kärpäsparvet jotka herkkuaterian perässä ilmaantuvat. Jep.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Koptereiden pudottamisessa ärsyttävintä on se että launcherien projektaalit liikkuvat niin hitaasti. Esim. ohjautuva M136 on niin hidas että kopteri pystyy helposti lentämään karkuun. Sitten jos yrittää tracker dartin kanssa, niin se darttihan liikkuu niin järkyttävän hitaasti että pelkällä rpg7:lla yksinään osuu helpommin koptereihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Koptereiden pudottamisessa ärsyttävintä on se että launcherien projektaalit liikkuvat niin hitaasti. Esim. ohjautuva M136 on niin hidas että kopteri pystyy helposti lentämään karkuun. Sitten jos yrittää tracker dartin kanssa, niin se darttihan liikkuu niin järkyttävän hitaasti että pelkällä rpg7:lla yksinään osuu helpommin koptereihin.

Gustavilla vaan. Tarpeeks vaan ennakkoo, ni kyllä ne sieltä alas tulee.
 
Ylös Bottom