Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Mä olen ollut huomaavinani tälläisen asian. Kun kuolet et saa pisteitä sinä aikana kun respounaus on kesken. Sit ku oon ollut takaisin pelissä ja tulee jotain pisteitä niin ne on mielestäni tullut kyllä. Aivan varma en ole mutta näin mielestäni, testatkaas![]()
Vehu sanoi:Jos kerta tahallinen ominaisuus niin saakeli eivät näyttäisi niitä pisteitä jotka olisit saanut, jos vain olisit pysynyt hengissä
Mun kaikki statsit ja unlockit on nollaantunu... Mitäköhä helvettiä? Dog tagit on tallessa, mutta kaikki muut lähteny. Muille käyny samoin?
Saattaa hyvinkin olla vain väliaikainen ongelma. Ensimmäisellä viikolla tuo ainakin oli hyvinkin yleistä, että siellä tilastoissa kaikki nollilla näkyivät. Siitä huolimatta itse pelissä pitäisi kuitenkin edelleen olla käytössä kaikki unlockatut aseet, ja rankinkin pitäisi näkyä kierrosten välissä oikein.Mun kaikki statsit ja unlockit on nollaantunu... Mitäköhä helvettiä? Dog tagit on tallessa, mutta kaikki muut lähteny. Muille käyny samoin?
Tuon toisen karttapaketin jälkeen rupes mappien vaihtuminen kusemaan melko lahjakkaasti. Sama mappi pyörii neljä kertaa peräkkäin ja sitten jos sattuu vaihtumaan niin vaihtuu siksi edelliseksi mapiksi. Nyt parin tunnin session aikana pääsin pelaamaan jopa kolmea eri mappia. Laguna Presa ei tunnu Rushissa olevan playlistilla ollenkaan. Pelaamaan sitä pääsee ainoastaan, mikäli valihtee sen alussa peliä etsiessään.
Onneksi Demizen twitterin mukaan työskentelevät edelleen kovasti kaikkien versioiden kimpussa korjaten ongelmia..
Ainut, mikä vielä rassaa vähän on se, että helot kestää vielä tolkuttoman paljon heavy mg:n kuteja. Hc:lla jatketaan.
Koptereiden pudottamisessa ärsyttävintä on se että launcherien projektaalit liikkuvat niin hitaasti. Esim. ohjautuva M136 on niin hidas että kopteri pystyy helposti lentämään karkuun. Sitten jos yrittää tracker dartin kanssa, niin se darttihan liikkuu niin järkyttävän hitaasti että pelkällä rpg7:lla yksinään osuu helpommin koptereihin.