Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Siellähän ne uudet olivat.

Ainakin Laguna Presa oli positiivinen yllätys rushissa. Arica Harboria vielä täytyy koittaa tuossa conquestissa.

E: Meno Aricassa on aika hektistä, mutta typerää koska liput ovat n. 100 metrin päässä toisistaan. Kartassa ei ole myöskään ajoneuvoja tai helikoptereita, joten kartta on jalkaväki painoitteinen. Ei ehkä perus conquest kartta, mutta pientä vaihtelua. Tosin olisin halunut nähdä Arica Harborista kunnon conquest kartan, jossa olisi ollut ajoneuvoja ja helikoptereita..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Trailerissa ainakin Laguna Presa näytti varsin mukavalta ja nyt kärvistelläänkin töissä vielä muutama tunti, että pääsee testailemaan. Arica Harborilta en paljon odota, mutta voihan sekin ihan hauska olla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Arica haribor conquestina ei ollut mitään kovin mahtavaa. Laguna presa taas oli yllättävän hyvä. Olisin vain toivonut uusia mappeja, johan siitä julkaisustakin on kuukausi. Ei noita viittä mappia per pelimuoto jaksa kovinkaan kauan jauhaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Huomas, että laguna on uusi mappi, kun kaikille osapuolille tuotti vähän ongelmia. Meidän puoli sai yhden m-comin alas ja vastapuoli sai myös vain yhden m-comin. Tämän takia lagunasta ei saanut kovin kattavaa kuvaa, mutta alku on todella hyvä. Paljon hyviä näkösuojia ja muutoinkin todella nautittava kartta. Tämä tosin kuten mainittua vain eka osan perusteella. Veikkaan, että menee itsellä parhaiden mappien listalle.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä täällä ainakin toimii. Ja hyvin toimiikin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään tuli vastaan jannu, jonka pelityylin EN toivo yleistyvän. Irkkupoju juoksi pitkin mappia M14 kourassa ja vahvistuksena magnum ammo. Aina kohdattaessa jätkä losautti lonkalta rintaan tai päähän => tappo hänelle. En kahden Rush-matsin aikana nähnyt hänen tähtäävän kertaakaan. Tähän vielä muutamia halo-loikkia niin avot.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen tuli tahkottua rushia viikonlopun tauon jälkeen ja yllättävän hyvin meni muutama erä. Valparaisossa kävi vähän tuuriakin kun olin kykkimässä puskassa (kyllä pelaan mielelläni reconina eli olen näitä perk**een puskajusseja). Huomasin vihollisen tulevan odottomaan kopterin ilmestymistä. No puskan läpi laukaus ja kuvaan ilmestyy teksti triple-kill. En ollut huomannut että tuon kaverin taakse oli ilmestynyt lisää väkeä vartomaan kopteria mutta tappoja tuli kerralla sitten kolme.

Muutenkin eilen oli hyvää peliä random porukassa ja kyllä tähän koukkuun jäi. No tänään tsekkaamaan nuo uudet kartat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

No tänään tsekkaamaan nuo uudet kartat.

Uudet ja uudet. :rolleyes:

Mielenkiintoiseen bugiin törmäsin tänään. Roiskin Port Valdezissa Bachka AA:alla omasta spawnista sinne lootille ja ammuskelin samalla paikalla seisovaa vihollisen (en muista nimeä) kevyt panssari ajoneuvoa, mutta en saanut tuhottua kun se peruutti talon taakse. Ehkä parin kuoleman jälkeen pääsin B:tä vastapäisille konteille ja huomasin samaisen panssariajoneuvon tiellä. Otin kaarlon esille ja ammuin perään, mutta ei tuhoutunut. Ladatessani ajokki peruutti ja yhtäkkiä tuhoutui ja ruutuun tuli, että olisin tuhonnut sen Bachka AA:lla. Olin vähän ihmeissäni. Basen vallattuamme siirryimme tuhoamaan viimeisiä vihollisten lootia ja yhtäkkiä ruutuun ilmestyi taas pari tappoa, jotka olisin tehnyt tällä Bachkalla :confused:. Hyvin erikoista..
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuliko nää HC vai normissa? Jos normis niin jäpäl on lahjoja snaippaukseen. Jatka samaan malliin :)

Ei voi muistaa. HC:tä normaalisti pelailen, mutta kaveri aloitteli pelin parissa ja tuli normimoodia pelattua. Normilla olisi ainakin demossa muistavinani kironneeni sitä, etteivät perkeleet kuole snipukalla kerrasta. Tuolloin pulttipyssyllä oli ihan turha yrittää tehdä mitään kun kohde oli jo vilistänyt jemmaan sen aikana kun latasi aseen.

Yllättävän viihteellinen peli. Aika sujahtaa aika nopsaa pelaillessa, mutta onneksi jossain vaiheessa tulee vitutus jostakin ja voi lopetella siltä päivältä. Eilisen vitutuksen aiheutti tiimiläinen joka sönkkäsi mikrofoniin koko ajan ja se särki siten ettei kuulunut muuta kuin paskaa. Piti sitten manaten ehtiä mute-toiminto ja antaa se ensimmäinen negatiivinen feedback. Samassa tiimissä oli sellainen jantteri myös kuin leon fin. Liekkö suomalaisia. Universumin huonoin snaipperi, kyttäsi koko matsin joko yhtä rakennuksen ovea tai istui tankeissa tussaripaikalla ja odotti että joku tulee ajamaan.

Toissapäiväisestä vitutuksesta vastasi tiimin 94-vuosimallin lapset jotka kiljuivat, lauloivat ja vammasivat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Toissapäiväisestä vitutuksesta vastasi tiimin 94-vuosimallin lapset jotka kiljuivat, lauloivat ja vammasivat.
Party on tuohon ongelmaan aika hyvä ratkaisu, jos suomalaisten kanssa pelaat:D

Eipä nuo uudet mapit hirveesti lämmittäneet. Africa harbor hirveetä sähellystä ja vastustajiin juoksee joka kulman takaa. Laguna presa vaikutti ihan mukavalta, mutta hyi hemmetti, kun vihut heittää meiän pommeille mortaria niin perhanasti ja snipaavat sieltä respastaan. Kumpikaan joukkue ei päässyt ekoja pommeja pidemmälle vaikka meilläkin oli tuo suomi squad. Jättivät aika paskan maun suuhun vaan eiköhän noihinkin saa erilaisia taktiikoita, kun alkavat tulla porukoille enemmän tutuiksi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Laguna Presasta ei tosiaan saanut hahmotettua kunnollista kuvaa eilisten pelien perusteella. Hyökkääjänä saatiin jopa ensimmäiset kaks laatikkoo hajotettua, mutta sitten tuli seinä vastaan. Ei päästy siitä vasemmalle kääntyvää mutkaa pidemmälle. Toisin sanoen matka tyssäs heti oman basen portille.

Ensimmäistä kertaa puolustaessa vastustaja jyräs meidän tiimin täysin maanrakoon. Kerennyt edes näkemään niitä laatikoita, kun olivat jo hajonneet. Kuoleman jälkeen sai aina spawnata uuteen tukikohtaan. Viimestä kahta laatikkoo saatiin vähän aikaa puolustettua, mutta aika nopsaan nekin meni. Toisella puolustus kerralla taas hyökkääjien matka tyssäs juurikin tuohon toiseen tukikohtaan.

Hieno kenttä tuo kyllä on ja mahdollisuudet sniikkailla vihollisen selustaan melko hyvät. Alussa myöskin mukavan laaja. Ensimmäiseen baseen pystyy hyökkäämään suhteellisen laajalta alueelta. Puolustajille riittää tekemistä, kun vihollisia tulee helposti neljästäkin eri paikasta. Vielä kun näkisi kunnolla muutkin tukikohdat kuin vain kaksi ensimmäistä.

Arica Harboria ei tullut testattua vielä.

Asiasta kolmanteen.. Muita kenttiä oli suhteellisen surkuhupaisaa pelata eilen, kun lähes poikkeuksetta kaikki matsit mentiin vajaalla miehityksellä. Suurinosa matseista mentiin 7 vs. 8 kokoonpanoilla, jotkut vieläkin pienemmillä. Laguna Presa sitten tietysti 12 vs. 12.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Asiasta kolmanteen.. Muita kenttiä oli suhteellisen surkuhupaisaa pelata eilen, kun lähes poikkeuksetta kaikki matsit mentiin vajaalla miehityksellä. Suurinosa matseista mentiin 7 vs. 8 kokoonpanoilla, jotkut vieläkin pienemmillä. Laguna Presa sitten tietysti 12 vs. 12.

Täysin sama asia vaivasi minun pelejä koko eilisen illan. Todella ärsyttävää pelata vajailla tiimeillä. Kaiken lisäksi toisella oli usein muutama pelaaja enemmän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

tuli eilen muutama peli pelattua Laguna Presaa rushissa ja onhan se ehkä pelin paras rush-mappi tähän mennessä. Ja ehdottomasti kaunein mappi. Lisäksi sopivan laaja ja paljon tukikohtia, matsit kestää parhaimmillaan todella pitkään. Lähes joka matsissa mentiin vikaan baseen asti.
Vielä kun tulisi bc1-tyylisiä todella laajoja mappeja, niin olisi täydellinen. Harmitta vaan kun rus on niin hauskaa niin ei ehdi pelaamaan muita muotoja.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Täysin sama asia vaivasi minun pelejä koko eilisen illan. Todella ärsyttävää pelata vajailla tiimeillä. Kaiken lisäksi toisella oli usein muutama pelaaja enemmän.

No mulla oli ihan paras, ku pelasin eilen konkkaa joku 3-4 matsia 1 vs 1! :D

Eihän siinä mitään järkeä ollu, mutta ainaki helppoja pisteitä. :D :D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hiukan kävi kiukuttamaan kun pelasin eilen rushia ja pelasin varmaan parhaan kentän tähän mennessä. Sain levelin ylös, reukun ja ekan hiljennetyn snipun ja tappoja enemmän kuin koskaan. Syy tähän oli tod. näk. tosi amatööri porukka vastassa. Olivat kokoajan avoimella paikalla yhdessä läjässä ammuskelemassa RPG:llänsä. Näin ollen meidän puolen snaippereilla oli juhlat. No eikö se ruvennut sitten laggaamaan se yhteys ja katkesi lopulta.

Eli menetin hyvät amatöörit vastustajan puolelta, 2 asetta ja yhden levelin. Sitten menikin tunti-puolitoista ennenkuin sain pelattua jo saavutetut edut takaisin. Yritin heti katkeamisen jälkeen aloittaa pelin eli toimi heti ja ilman lagia. Näin ollen se servu oli varmaan pihalla. Se oli vaan yllätys, että noi saavutetut kamat katosi. MW2:ssa jos matsi katkeaa kesken niin muistaisin, että jos olet unlockannut jotain niin se pysyy.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nyt tuohon Laguna presaan saanut jo jotakin fiilistä ja ihan kelpo mappi kyseessä.

Pelissä ottaa kyllä niin päähän, ettei pelaaja saa pisteitä kuolleena. Ei hirveemmin innosta tehdä juoksuja pommille, virittää se, laitella läjä miinoja ulkopuolelle ja sitten tulee kuolema, jonka seurauksena vihollistankki ja pommi pamahtaa ja pisteet kilahtelee, kuin keskisormea osoittaen ruutuun... vaan eipähän niitä saa....:mad:

Jos kerta tahallinen ominaisuus niin saakeli eivät näyttäisi niitä pisteitä jotka olisit saanut, jos vain olisit pysynyt hengissä:D
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuntuu tosiaan melko omituiselta ominaisuudelta tuo pisteiden jakamatta jättäminen kuolleena. Ymmärrän sen toki niissä tilanteissa, missä rölli juoksee tuikkaamaan C4:n tankin kylkeen ja pamauttaa sen samantien. Näissä tilanteissa hyväksyn sen, että ei tule pisteitä, koska ne on itse aiheutettuja.

Itse käytän miinoja suhteellisen reippaasti ja melko mojovasti niillä pisteitä onkin tullut jo hankittua. Miinathan on siitä hyviä, että ne säilyy siellä kentällä (kuten on useasti mainittu aikaisemminkin) ja tankit saattavat ajella niihin vielä pitkänkin tovin sen jälkeen, kun ne on kentälle viskannut. Tästä "ominaisuudesta" johtuen on jäänyt hemmetin monet triple kill tai multi kill ja niiden kaikki boonukset saamatta. Myöskin ihan perinteisessä 1v1 tilanteissa, joissa molemmat sattuvat kuolemaan, jää usein headshot bonus saamatta.

Veikkaankin siis, että kyseessä ei ole ominaisuus. Voi olla, että on tarkoitettu noita itsemurhapommittajia vähentää tällä pisteiden jakamattomuudella, mutta sama ominaisuus on lipsahtanut kaikkiin kuoleman jälkeen saatuihin pisteisiin. En yhtään ihmettelisi, mikäli jossain vaiheessa "korjattaisiin" tuo "ominaisuus" ja syyksi kerrottaisiin "pelaajien jatkuva urputus aiheesta", vaikka todellisuudessa olisikin kyseessä vain bugin korjaamisesta.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mä olen ollut huomaavinani tälläisen asian. Kun kuolet et saa pisteitä sinä aikana kun respounaus on kesken. Sit ku oon ollut takaisin pelissä ja tulee jotain pisteitä niin ne on mielestäni tullut kyllä. Aivan varma en ole mutta näin mielestäni, testatkaas :)
 
Ylös Bottom