Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

En tiedä, onko tästä jo kyselty, mutta kysyn silti. Elikäs ilmeneekö muilla useasti tuota "bugia", että kun oma joukkue voittaa 100-0, niin kuvaruutuun pamahtaa "Your team lost" vaikka kaiken järjen mukaan siihen pitäisi tietenkin tulla, että "Your team won"?

Pistää nimittäin välillä ketuttamaan, kun oma joukkue loistaa ja itselläkin menee peli hyvin, niin sitten tiputetaan sieltä pilvilinnoista alas tollassella "bugilla"? Sitä en tiedä, että rekisteröityykö tuo voittona vaikka peli kiven kovaa väittää, että hävisit...joku joka tietää, voisi kertoa. Jotenkin tuntuu, että tota ilmenee erityisesti näissä uusimmissa "Map Packeissa (Atacama Desert ja White Pass), kun pelaa Rushia, mutta nyt on alkannu tulee kanssa noissa vanhemmissa mapeissä. Tai sitten toi on vaan juuri servu kohtasta ja oon joutunnu turhan monta kertaa tommosselle servulle...:rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

En tiedä, onko tästä jo kyselty, mutta kysyn silti. Elikäs ilmeneekö muilla useasti tuota "bugia", että kun oma joukkue voittaa 100-0, niin kuvaruutuun pamahtaa "Your team lost" vaikka kaiken järjen mukaan siihen pitäisi tietenkin tulla, että "Your team won"?

Kyllähän tuota ilmenee, ja tais alkaa näkymään viimesimmän balanssipäivityksen yhteydessä. Ei hätää, kyllä voitto silti rekisteröityy, voit vaikka siinä pisteruudussa tarkistaa että Winner Pin on saatu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tiukoissa matseissa tuo onkin varsin hermoja raastavaa, kun ei tiedä voittiko lopulta vai hävisikö. Konkassa molemmilla vilkkuu nollat ruudussa ja sit jänskätään tuloslistaan asti miten oikeasti meni. Asian voi tosiaan tarkistaa, kuten Raipe1 sanoi, kattomalla saaduista pinneistä, että löytyykö sieltä se Winner Pin
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ai että olen käsi tässä! Äsken kun pelaillessa hyökkääjänä Rushia onnistuin raivaamaan tieni viimeisen tukikohdan viimeiselle mcom asemalle ja vielä sain räjähteenkin paikoilleen. Siinä sitten torjuttiin pomminpurkajia ja odotellaan aseman tuhoutumista. Yksi vihu onnistuu pääsemään pommille ja aloittaa purkamisen. Tähtään ja vedän liipasimesta--> click, lipas tyhjä--> vaihto pistoolille --> bang, huti, click pistoolistakin kudit loppu! Vihu purkaa pommin ja suolaa meikäläisen siihen paikkaan. Hetken kuluttua sitten häviämmekin pelin. Vihtori Matti:)
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tuli eilen illalla ensimmäinen puolustus voitto white pass rushissa. Alku näytti toivottomalta. Toisen basen laatikot kesti max 5min. Vikalle baselle sitten saatiin pystyyn uskomattoman hyvin toimiva puolustuslinja josta hyökkääjät pääsi läpi vasta kun heil oli 25 ukkoa jäljellä. Ison ladon laatikkoa eivät saaneet rikki eivätkä tajunnu yhtä lukuunottamatta ampuu singoilla kauempaa latoa rikki ja ensimmäinen voitto puolustajien puolella oli tosiasia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Paljonkos te vetelette pisteitä conquestissa?
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Paljonkos te vetelette pisteitä medicillä/assaultilla lempi maissanne?Ite sellaset 7500medicillä ja 6000assaultilla niissä maissa, joissa olen paras.

!!!7500 ja 6000!!! Itellä paras tulos taitaa olla hiykan yli 3500 pistettä assaultilla. Keskiarvo ehkä jossain 1000-2000 välillä :(
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pakko kysyä

Onko noi pisteet alltime high score vai keskiarvo tuloksia per rundi ??

Alltime high score tottakai. Keskiarvo sellasta 5500 noissa kentissä missä olen paras.


!!!7500 ja 6000!!! Itellä paras tulos taitaa olla hiykan yli 3500 pistettä assaultilla. Keskiarvo ehkä jossain 1000-2000 välillä :(

Ihme aloitin pelin 4päivää, sitten : D.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Viikonloppuna oli probleemia C4:sten kanssa…

Meikä on kiukutellu noitten seenelosten kanssa varmaan kyllästymiseen asti.

Meinää pää revetä joka kerta ku vuoraa mcomin räjähteillä, virittää craten, odottaa että vihut on sopivan lähellä, vetää liipasimesta ja "PUM!"-äänen sijasta kuuluu vaan se laukasimen kilahdus ja vinku.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Meikä on kiukutellu noitten seenelosten kanssa varmaan kyllästymiseen asti.

Meinää pää revetä joka kerta ku vuoraa mcomin räjähteillä, virittää craten, odottaa että vihut on sopivan lähellä, vetää liipasimesta ja "PUM!"-äänen sijasta kuuluu vaan se laukasimen kilahdus ja vinku.

Olen itekkin tuota miettinyt. Onko toi bugi vai onko siinä joku aikaraja? Vai pitääkö olla tarpeeks lähellä laukaisimen kanssa?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Paljonkos te vetelette pisteitä medicillä/assaultilla lempi maissanne?Itellä Alltime high score sellaset 7500medicillä ja 6000assaultilla niissä maissa, joissa olen paras. Keskiarvot niissä maissa noilla classeilla jtn 5500.

Jos tämä olet sinä: haggis298 - BFBC2 Stats , niin täytyy sanoa, että olet aika kova jakelemaan ammo boxeja/medikittejä/defibbaamaan. Muuten ei tuollaisiin väittämiisi pistemääriin pääse.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olen itekkin tuota miettinyt. Onko toi bugi vai onko siinä joku aikaraja? Vai pitääkö olla tarpeeks lähellä laukaisimen kanssa?

Meikällä on sellanen kutina, että tossa olis bugi TAI sit Dice on "läpällä" tehny joka kolmannesta C4sta suutarin. Etäisyydellä - tai ajalla - ei pitäis olla vaikutusta räjähteiden futaamiseen. Erityisesti tiukassa paikassa (esim. jos saa teipattua ohi ajavaan vihutankkiin noi räjähteet) toi "ominaisuus" kyllä ottaa pahasti päähän.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Erityisesti tiukassa paikassa (esim. jos saa teipattua ohi ajavaan vihutankkiin noi räjähteet) toi "ominaisuus" kyllä ottaa pahasti päähän.

Ite oon vielä kovinkin n00bi Cnelkun kanssa, mutta pari kertaa on käynyt niin että on saanut plantattua vihutankin täyteen, lopputuloksena se, että C4 jää paikalleen ilmaan leijumaan tankin vyöryessä eteenpäin.

OTTAA aivoon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Suuret pisteet tarkoittaa vaan sitä et tiimi ja itse on epäonnistunut kun on antanut rundin kestää niin kauan mikä on mahdollistanut 6000 megapisteet. Hyvät pelaajat saa näitä pisteita max. kerran sadasta rundista ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Veikkaisin, että tässä on nyt sen verran väärinkäsitystä, että haggis puhuu siitä total scoresta vai mikä lie ja muut combat scoresta. 7000 combat score olisi jo lähes mahdottomuus muille kuin jollekin todella hyvälle choppa ho'lle. Total scoreahan voi sitten vetäistä vaikka 20k, kunhan osuu hyvin insignioita ja gold stareja samaan erään.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Veikkaisin, että tässä on nyt sen verran väärinkäsitystä, että haggis puhuu siitä total scoresta vai mikä lie ja muut combat scoresta. 7000 combat score olisi jo lähes mahdottomuus muille kuin jollekin todella hyvälle choppa ho'lle. Total scoreahan voi sitten vetäistä vaikka 20k, kunhan osuu hyvin insignioita ja gold stareja samaan erään.

Kyllä mä luulen, että siellä mun ennätys lähempänä 16000.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kyllä mä luulen, että siellä mun ennätys lähempänä 16000.
No sitten ei auta kuin nostaa hattua. Itse en kuollaksenikaan muista omia huippupisteitä, mutta 7000 vaikuttaa silti aika kovalta. Mahtaiskohan itsellä olla 6000 joskus paukkunut tai sitten hyvin lähellä sitä. Perus hyvä erä, jolla keikutaan erän kärjessä on kuitenkin jo sellainen 4400 pistettä.
 
Ylös Bottom