Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Jokos nämä kartat tuli ulos, Rush-pelimuotoon White Pass -kartan ja Conquestiin Nelson Bayn tänään pitäis kaupan mukaan tulla.
Vohvelirauta sanoi:Mites tuon transport-helikopterin flareja pystyy käyttämään? Olen ihmetellyt, kun muutamat vastustajat ovat onnistuneet mun kivuliaan RPG-kudin välttämään pariin otteeseen, kun ovat ilmoille heittäneet tuollaisen flare tuhnun?? Vai toimiiko tuo flare itsestä riippumattomalla tavalla??
Kiitos!
Eikö noi tule vasta huomenna 28. päivä?
En ole ny aivan varma, mutta eikö tuohon tarvi sen smoken ajoneuvoille. Jannuu kun valitset niin oikeimman puolisesta valikosta smoke speciaali ajoneuvoille.
Tällä hetkellä työnalla "Kaikille aseille pronssitähti" prinikka
Tällä hetkellä työnalla "Kaikille aseille pronssitähti" prinikka
Kuuluuko tähän myös esim se haulikko mikä on kiinnitetty rynnäkkökivääriin ???
Muuten ei olis enää kuin 7 pyssyä jäljellä
Sellainen tuli vielä mieleen et kerryttääkö Onslaught mode expaa ja aseiden statseja ?
Onnea yritykseen, itsehän en sitä insigniaa saanut vaikka kaikissa aseissa on vähintään pronssia
Tapahtuuko muilla tuota, että moninpelissä heittää suoraan kesken pelin dashboardille?
Tuntuu tapahtuvan vielä sillon kun peli menee hyvin
PC:llä ymmärtäs, mut eihän konsolipelien pitäs kaatua.
Tapahtuuko muilla tuota, että moninpelissä heittää suoraan kesken pelin dashboardille?
Tuntuu tapahtuvan vielä sillon kun peli menee hyvin
PC:llä ymmärtäs, mut eihän konsolipelien pitäs kaatua.
Onnea yritykseen, itsehän en sitä insigniaa saanut vaikka kaikissa aseissa on vähintään pronssia, myös garandissa, tuubissa/40mm haulikossa ja specact aseissa. Mun statsit
Eiköhän se BC2 ole noista vaihtoehdoista lähempänä BF2:sta, joten jo siinä mielessä se. Jos haluat räiskintäpelisi maustettuna ajoneuvoilla ja eri hahmoluokilla (=ryhmätyö pakollista), niin valitse bäfä ja jätä MW2 hyllyyn.MW2 vai tämä, tuntuisi tämä mun peliltä kyllä.Pidän räiskinnästä ja tiimityöskentelystä, peleistä, kuten bf2
Pitää kokeilla, varokaa hullua pistolero engiä.Musta tuntuu, että vika on siinä ku sulla ei ole tarpeeksi tappoja vaikka olet saanut tähdet kyseistä aseista: M136 AT4, WWII M1911 .45, MP-412 REX, M93R BURST, M9 PISTOL.
Specacti tapot tarvii oli ostanut niitä tai ei.No eipä täälläkään ole tuota insigniaa vaikka kaikista paitsi spectacteista on tarpeeksi tappoja.
Eiköhän se BC2 ole noista vaihtoehdoista lähempänä BF2:sta, joten jo siinä mielessä se. Jos haluat räiskintäpelisi maustettuna ajoneuvoilla ja eri hahmoluokilla (=ryhmätyö pakollista), niin valitse bäfä ja jätä MW2 hyllyyn.