Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Netissä ei pysty tosiaan pelaamaan, mikäli haluaa boksin jatkavan lataamista taustalla. Itte kerkesin Greed Corpia pelata yhden tehtävän eteenpäin, kun tuli jo ilmoitus latauksen valmistumisesta.

Alussa tietysti on luonnollista, että niitä G3 ja M14 ukkoja tulee vastaan melko paljon, kun immeiset haluaa testata niitä tähtäimiä niissä. Ei paljon muita tussareita kentällä näkynytkään. Itse en kokeillut, tuskin tulen kokeilemaankaan.

White Pass rushissa on jaksaa nyt puolustaa myös sen ensimmäisen basen jälkeen, kun laatikoita on liikuteltu talojen ulkopuolelle. Peli ei ole ihan niin nopeasti menetetty, kun ei voi sitä taloa kaataa laatikon päälle.

Siinäpä ne selkeimmät uudistukset. Muuten meno jatkuu suht samanlaisena. Huomiseen asti siis, sitten galaksit räjähtää ja Keinonen laskeutuu rankaisemaan kaikkia! Luurangot nousee haudoistaan, Keinonen vapautuu raudoistaan! TUOMIOPÄIVÄ!

öhm.. Hyvää yötä kansalaiset..

Eikös boksi automaattisesti pistä latauksen jäähylle siksi aikaa kun pelaa netissä pelejä? Ainakin tällainen käsitys itselläni on.

60% ladattu tuota päivitystä ja 170 kb/s huomaa että kello on kaksi yöllä niin ei ihmiset paljoa puhelimia tarvitse.Ja juu ei lataile mtn pelin mentäessä nettiin.

Nooh,kai minäkin pääsen pelailemaan sitten tuossa aamulla..

Liekö käynyt vain hyvä tuuri, mutta eilisissä peleissä minua ei ammuttu hengiltä ainuttakaan kertaa M60:llä tai AN-94 Abakanilla. Tottakai jengi käytteli paljon G3:sta ja M14:a tähtäimien takia, mutta silti hämmästyin.

G3 on punapisteellä kyllä melkoinen raivaussaha.

Itsekkin kyllä juu huomasin että g3:sella päästeltiin menemään,ja nauratti kun yksi 50lvl millä oli jo g3:nen platinalla ei saanut mua hnegiltä edes kahdella lippaalla.. :D

M14:ista kuulee aika hyvin muiden aseiden joukosta,varsinkin jos läheltä ampuu niinolen jo pariin kertaan onnistunut vihollisen ihan paikallistamaan pelkän piu,piu äänen perusteella.

Saa tässä nämä viimeiset minuutit odotella,ja ihmetellä,jospa vaikka twitteristä jtn uuttasiitiäkuulia ja makeeta kuuluisi.:rolleyes:

jokos mapit pelattavissa? Ainakin pleikalla voi jo pelata.....

Kovin lagisia ja epävakaita on ensikosketukset, mutta eiköhän se tästä sillä UUSIA KARTTOJA

Intoa puhkuen suu messingillä kokeilemaan vanhoja klassikoita (Harvest & Oasis). Harvest Dayssa jäin jatkuvasti panssarien tykkituleksi. En muistanutkaan, että hyökkäävällä osapuolella on noin hurja määrä tankkeja. Miinoja ei tainnut kukaan muistaa käyttää heh. Tanner tömisee, mutta hauskaa on.

Seuraavana Oasis. Kaikki oli hienosti ja peli maistui, mutta sitten... aina yhtä ihana helikopterin puikoissa syntynyt teini ilmestyy. Kiroan it-tykkien vähäistä määrää ja silkkaa mahdottomuutta, että AT4:lla osuisi epärealistisesti poukkoilevaan helikopteriin (V Smoke tietysti valittuna). Poistun pelistä naama norsunvitulla. :mad:

Harvest Day todella hieno, taistelun melske toimii. Oasis menettelee, mutta kopterit alkoi hieman ketuttaa, Cold Wasia pääsin pelaamaan aika vähän, mutta sitten palaneena hernekeittona pohlalla on Heavy Metal joka on ihan paska! Ovaalia lentävät kopterit ovat yksi pelihistorian naurettavin näky. Ei kiitos enää sitä shittii koskaan.

Hieno päivitys joo, eilen yhdet pelit oasista ja harvesteria kerkesin pelata ja nyt mappi valikossa on 4mappia/pelimuoto, minneköhän mun vippi kartat hävis? Kovalevyllä ne kyllä on, ja pelin sisäinen store sanoo että item ready to use. Vmp :mad:

Hieno päivitys joo, eilen yhdet pelit oasista ja harvesteria kerkesin pelata ja nyt mappi valikossa on 4mappia/pelimuoto, minneköhän mun vippi kartat hävis? Kovalevyllä ne kyllä on, ja pelin sisäinen store sanoo että item ready to use. Vmp :mad:

Sama juttu. VMP todellakin!

Itsehän en pysty valitsemaan ollenkaan mitä mappia mahdollisesti haluaisin pelata. Squad Rush pelimuotokin on jonnekin kadonnut.

[video=youtube;-cG4mnz_cz8]http://www.youtube.com/watch?v=-cG4mnz_cz8[/video]
[video=youtube;izHs_AC_yvA]http://www.youtube.com/watch?v=izHs_AC_yvA[/video]
[video=youtube;4OTu0u85H5U]http://www.youtube.com/watch?v=4OTu0u85H5U[/video]

Cold War on kyllä ehdottomasti pelin ylivoimaisesti paras infantry mappi. Hemmetin hyvää toimintaa ollut tänään joka ikinen kerta kyseisessä mapissa. Ainoaksi miinukseski näissä inffimapeissa muodostuu jossain vaiheessa älytön medicien määrä.

Oasis ja Harvest Day on juuri sitä mitä odotinkin. Hemmetin hyviä mappeja molemmat. Harvest Day konkkassa on hauska, kun siellä on paljon CAVeja ja mönkkäreitä. Hienoja takaa-ajokohtauksia syntyy kun CAVit jahtaa toisiaan ja väistelee tankkien tulitusta.

Heavy Metalia en ole vieläkään päässyt testamaan, kun mappien valinta ei toimi lainkaan. Jospa huomenna.

Kolme neljästä testattu ja näistä kolmesta jokainen menee pelin parhaimpiin mappeihin. Me likes..

Noniin pojat tää on sitten offtopickia mitä on spoilerissa liittyn mun nettiongelmaan,piti ihan kyllä laittaa tänne videotakin,mutta laita sitten kommunikaattorilla ja gprs:llä.

Eli mulle koitti nyt sitten ilouutinen;
Koira oli joko syöny tai muuten leikkinyt mokkulalla> mokkula on nyt kahdessa osassa eikä toimi. Ajattelin laittaa mokkulan kk-maksut niin pieneksi kuin pystyy (joku 10€) ja ottaa tilalle sitten laajakaistan, katselin tuossa kommunikaattorin kanssa erinlaisia vaihtoehtoja,
mutta siitä on kohta jo 2v. kun olen viimeksi laajakaistan kanssa pelannut,jollei nyt jtn pientä oteta mukaan.

Eli pienipingistä laajakaistaa haetaan että pääsen taas livessä pelailemaan.
Saunalahdella olisi ollut oikei mahtava tarjous 8/1 joku 29,90€ mutta avausaika alueellamme oli 3 viikkoa..eikö enään ole sillätavalla että max. viikko niin netti olisi jo auki.

Vaimoke sanoi että nykyiseen budjettiin nähden ehdoton raja on 40€ ihan sama mikä sen netin nopeus sitten olisikaan.
Eli siis armeijaanhan lähden tammikuussa,niinpitäisi netti saada äkkiä.

Mutta jotta en tätä keskustelua tukota laittakaas joku nyt livessä,tai täällä yv.viestiä mulle ;)
3 viikkoa ilman boksia on kuin amis ilman subbaria..:(

Mutta joo oasis ja hd on kyllä mun lempikartat, se cold war ei oikein sopinut mun pelityyliin.

Minullakin oli samanlaisia kartanvalintaongelmia eilen, mutta tänä aamuna pystyi taas valitsemaan ihan normaalisti.

Mukavaa nähdä taas pitkästä aikaa vain täysiä servereitä. Tosi intensiiviä ja mahtavia matseja oli Oasiksessa ja Cold warissa.

Parhaasta Harvest day erästä sain jopa hate mailia 13 tason tyypiltä. Karmeaan solvausryöppyyn tavalliseen tapaan "luv u too"-vastaus ja block communications. :D

Samoin kävi myös täällä. Aamulla kun katsoin niin mapit näkyivät taas normaalisti.

Mukavaa nähdä taas pitkästä aikaa vain täysiä servereitä. Tosi intensiiviä ja mahtavia matseja oli Oasiksessa ja Cold warissa.
Täysiä servereitä uusien mappien kohdalla. Sitten kun vuoroon tulee White Pass niin yht'äkkiä omalla puolella on kolme ukkoo ja vastustajalla viisi. Näinhän se on toki aina ollut, kun uusia mappeja on tullut, joten eiköhän tuo tuosta tasaannu Vietnamin ilmestymiseen mennessä ja sittenhän kaikki pelaakin vaan niitä.

Samaa huomasin toissa päivänä, jossain vanhoissa mapeissa pelin alkaessa oli 1 vs 1 tilanne

Pitkästä aikaa yksin kotona perjantai illan, saapi oikein rauhassa keskittyä pelaamiseen ja uusiin karttoihin :)

Ylös Bottom