Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Joo itse en olekkaan tässä oikein mtn muuta pelaillutkaan kuin oasista,hyvää mättöä,kun osaa ymmärtää ettei sitä kopteria tartte aina päälimmäisenä odotella
Itse sen kopterin otan oasiksessä ~1/5:stä pelatusta pelistä.
Mutta tankilla tulee tietysti rapetettua ihmisiä hyvällä gunnerilla ja electric-specillä
Harvest Day on kanssa mukavaa mättöä,mutta siinäkin ihmiset tuppaavat ajattelemaan liiaksi omaa k/D:tä.. Itse yleensä karautan tankilla heti ekoille laatikoille,väistellen tracer dartteja ja lukuisia rpg-7:iskan panoksia siinä samalla
Tiedä sitten johtuuko lagista vai mistä mutta itselläni,vaikka kuinka ottaisin ennakkoa yms. miettisin tarkasti minne helikopteri menisi seuraavaksi,jää kumminkin se at4:nen kauaksi kohteestaan..
Ja tuossa eilen tuli tajuttua kuinka "tykkejä" nuo tumtumtumtumtumtum-shotgunit ovat siis usas-12 ja Saiga 20k,varsinkin lähietäisyyksiltä! Kokeilkaas pois..
e: Tuli tuossa hetki sitten huomattua kun noita bc2:sen yksinpelin atsiivmentteja hakkasin läpi niin ovat nuo vietnaminkin atsiivmentitkin jo löytäneet paikkansa,paitsi tietysti se yksi "this is a secret achievement" Enään puuttuisi Et tu brute?:n lisäksi tuo onslaughtmoden atacama hardcorella,niin olisi kaikki gamerscore saatu,mutta ihmetyttää vain kun en löydä yhtään peliä kun valitsen onslaughtista atacaman ja hardcoren.. bugi? vai eikö kukaan vain pelaa sitä?