Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onko muilla muuten ollut Oasiksessa ongelmia pelin kaatumisen kanssa? Jonkin verran on ollut netissä tästä valitusta ja itsellänikin kaatui kerran eilen.

Onneksi pääsin vielä hyppäämään Lakun kanssa takaisin samaan matsiin. Ensimmäisten tiukkojen lootien jälkeen olikin helppoa kruisailua.

Eilen heitti minulla samassa matsissa pihalle. Yksi kaverilistan kaveri kuitenkin säilyi siellä pelissä niin pääsin sen kautta takaisin ja sinä seurasit kohta perässä. Tuota yhtä kaatumista lukuunottamatta (ja sitä pientä yksityiskohtaa, että eilen ei voinut valita vip mappeja) päivitys/Map Pack 7 on toiminut oikein hienosti.

"The Battlefield: Bad Company 2 VIP Map Packs are now functioning properly. Get back on the Battlefield"

Jotain probleemaan on ollut tuossa kartoissa, ainakin FB ilmoituksen mukaan pitäis taas pelittää, tiedä häntä

Hyviä mappeja, joskaan Cold Warista medicvyöryineen en oikein pitänyt ja heavy metal on jo liian iso:D
Elis siis oasis ja harvest day ovat hyviä joskin toistaiseksi tullut pelattua melko epätasaisissa tiimeissä (tietysti aina häviäjien puolella:o), mutta silti ihan hyvä maku on jäänyt.
Muutamia Battlefield momentsejakin tullut, mm. kun oasiksessa pudotin muutaman kymmenen sekunnin sisällä tankin ottamisesta vihujen havokin ja 2 tankkia. Tuli ihan kiva fiilis:rolleyes:

<lepionelle>
Elisa viihde. 24/1mbit, 39€/kk, mukaan digipoksi jossa taisi olla 2500gigaa online tallennustilaa. Ei tainnut olla avausmaksuakaan. soittele sinne ja pyytele tarjousta ja uhkaile soneran kilpailevalla palvelulla:D

Vietnam-lisäriin tulee taas BF1943:n tapaan alustakohtainen skaba, josta on palkintona uusi kartta: Battlefield Blog

Eli 69 miljoonaa kertaa pitäisi auttaa tiimiläisiä. Katsotaan siis, millä alustalla on eniten mediccejä. ;)

Lisäksi näyttäisi, että se valkoinen tuktuk, josta on ollut kuvissa vinkkiä, on todellakin ajettava vitsivehjes kuten ekan Bädärin golfkärry.

Voe helevettiläinen. Ei oo koskaan uusien karttojen myötä pelaaminen menny vanhoilla mapeilla näin perseelleen mitä sen on nyt. Yhtään kunnon matsia alusta loppuun ei pysty pelaamaan, millään muulla ku näillä uusilla mapeilla. Persiistä sanon minä, jaksa koko ajan noita uusiakaan pelata..

Itellä uudistuksen myötä tuli peliin mukaan taas pitkästä aikaa oikein intoa, nyt vaan pelaamaan :).

Yhtään kunnon matsia alusta loppuun ei pysty pelaamaan, millään muulla ku näillä uusilla mapeilla.
Juu, ei olisi pahitteeksi muista nettipeleistä tuttu "uusien mappien pelilista" ja sitten "normaali pelilista", jotta vain uusia mappeja haluavat voisivat halutessaan hakata niitä, eikä koko muu peli sekoaisi. Aika kivikautinen tuo DICEn matchmaking tuolta osin.

Uusista mapeista olen koittanut vanhoja, eli Oasista ja Harvest Dayta. Uikein törkijän hyviä mappeja ja runsaat kruisailumahdollisuudet CAVilla, Humveella ja Cobralla miellyttävät.

runsaat kruisailumahdollisuudet CAVilla, Humveella ja Cobralla miellyttävät.
Ja sen kyllä huomaa. Jatkuvasti pörrää joku vempele rinkulaa ja mie koitan epätoivosesti viskellä C4:sta kylkeen.

Ovat muuten lisänneet näihin uusiin mappeihin huomattavasti enemmän yksityiskohtia verrattuna aikasempiin; taloissa on mattoja lattioilla, kirjahyllyjä, tauluja. Kentissä on myös huomattavaa aluskasvistoa.

Ovat muuten lisänneet näihin uusiin mappeihin huomattavasti enemmän yksityiskohtia verrattuna aikasempiin; taloissa on mattoja lattioilla, kirjahyllyjä, tauluja. Kentissä on myös huomattavaa aluskasvistoa.

2h pelasin ja huomasin et itse rakennukset on identtisiä vanhojen kanssa. Mitään uusia rakennuksia ei pistäny silmään samat talot/ladot kiertää jokaisessa uudessa mapissa mitkä nähty vanhoissa. Sellanen fiilis tuli et ei ehkä kumminkaan hirveesti ole nähty vaivaa ku noi väsätty.

Kun tää kärsi alussa mappien vähyydessä niin nyt nähdään et kun 4 uutta tuli niin kukaan ei jaksa pelaa noita vanhoja vaikka siel ehkä yhtä kahta lukuun ottamatta ne mapit on loistavia. Kun vietnam tulee niin vois tulla systeemi missä kiertää ainoastaan nämä 4 mappia ja vietnamin mapit. Tai olis tämmöinen vaihtoehto. Nimittäin tota on nyt melko nihkee pelaa kun rundin parin jälkeen joutuu ettii taas uuden servun uudella kartalla kun jengi katoo kun on tahkonnu noita vanhoi mappei kyllästymiseen asti niiden vähyyden takia :/

[video=youtube;7RpjgSu0LGQ]http://www.youtube.com/watch?v=7RpjgSu0LGQ[/video]
Battlefield: Bad Company 2 - Vietnam DLC Preview

...Kun vietnam tulee niin vois tulla systeemi missä kiertää ainoastaan nämä 4 mappia ja vietnamin mapit...

Videoiden perusteella Vietnam-lisäriin mennään omasta pelin päävalikosta samaan tapaan kuin Onslaughtiin. Siksi sillä pitäisi kaiken järjen mukaan olla myös tuo toivomasi oma karttarotaatio.

tietääkö joku, paljonko vietnam lisäri tulee kustantamaan?:confused:

hehe tänään kävin sitten solmimassa sopimuksen laajakaistasta, myyjä vakuutteli että yleensä noin viikossa on liittymä auki,ja kas kahteen viikkoonhan se sitten kumminkin pompsahti.

Eli näillä näkymin pääsen pelailemaan vietnamia uudella liitymällä ja toivottavasti hyvällä pingillä :D Vanhalla mokkulalla >140 ,tällä toisella yli 400,tovottavasti adsl:llä pääsisi edes lähelle 30 ms pingejä..

Mahtavaa settiä oli kyllä tuo videoklippi tuossa pari viestiä aikaisemmin.. DICE:llä on ollut kyllä aikaa hioa vietnamista hyvä..Olen itse kanssa huomannut että mp7:n kartoista kun pompsahdetaan vaikka nelson bayhin,tippuvat pelaajat yksi kerrallaan> helppoja tappoja ;)

Olen itse kanssa huomannut että mp7:n kartoista kun pompsahdetaan vaikka nelson bayhin,tippuvat pelaajat yksi kerrallaan> helppoja tappoja ;)

Minä suorastaan toivon, että Nelson Bay tulee konkassa. Nelssonin Lahti on minulle sama kuin Atacama kopterihorolle. Eilenkin kahden erän saldo yhteensä 78 tappoa ja 19 kuolemaa. Oli tuuletuksen paikka. :D

Ihan mukavia on nämä uudet mapit. Ärsyttää vaan suunnattomasti tuo servujen tyhjeneminen aina jos mappi vaihtuu. Eipä siinä oikein yksin viitsi jäädä taistelemaan. Tullut taas huomattua, että pelikavereita tähän kaipaa, ei vaan yksin jaksa. :D

Toivotaan tosiaan että vietnamin tullessa kiertoon saisi nämä uudet ja vietnamin mapit. Mutta rohkenen epäillä. :rolleyes:

Joo itse en olekkaan tässä oikein mtn muuta pelaillutkaan kuin oasista,hyvää mättöä,kun osaa ymmärtää ettei sitä kopteria tartte aina päälimmäisenä odotella :)

Itse sen kopterin otan oasiksessä ~1/5:stä pelatusta pelistä.
Mutta tankilla tulee tietysti rapetettua ihmisiä hyvällä gunnerilla ja electric-specillä ;)

Harvest Day on kanssa mukavaa mättöä,mutta siinäkin ihmiset tuppaavat ajattelemaan liiaksi omaa k/D:tä.. Itse yleensä karautan tankilla heti ekoille laatikoille,väistellen tracer dartteja ja lukuisia rpg-7:iskan panoksia siinä samalla :D

Tiedä sitten johtuuko lagista vai mistä mutta itselläni,vaikka kuinka ottaisin ennakkoa yms. miettisin tarkasti minne helikopteri menisi seuraavaksi,jää kumminkin se at4:nen kauaksi kohteestaan..

Ja tuossa eilen tuli tajuttua kuinka "tykkejä" nuo tumtumtumtumtumtum-shotgunit ovat siis usas-12 ja Saiga 20k,varsinkin lähietäisyyksiltä! Kokeilkaas pois..

e: Tuli tuossa hetki sitten huomattua kun noita bc2:sen yksinpelin atsiivmentteja hakkasin läpi niin ovat nuo vietnaminkin atsiivmentitkin jo löytäneet paikkansa,paitsi tietysti se yksi "this is a secret achievement" Enään puuttuisi Et tu brute?:n lisäksi tuo onslaughtmoden atacama hardcorella,niin olisi kaikki gamerscore saatu,mutta ihmetyttää vain kun en löydä yhtään peliä kun valitsen onslaughtista atacaman ja hardcoren.. bugi? vai eikö kukaan vain pelaa sitä?

Viimeksi muokannut moderaattori:

Joo ku ite ostin ton onslaughtin sillo ku sai sen puoleen hintaan joku viiko sitten kai :D nii ei siel kyl sillonkaa ollu juuri nimeksikään pelaajia ja atacama desserti on just vittumaisin vielä nuista mäpeistä ja hc:eel nii ei ihmekkään jos ei löydy pelejä, mut jos haluut sen achin niin lähetä invitee ku oon ite päässy sen jo läpi.

Ja sellanen viel yleisesti et mistä johtuu ku on täys mähinät muissa mäpeissä mut ku tulee nelson bay niin yhtäkkiä onki vaan 3 vs 3 sodat? Itse ainakin tykkään nelsonist mut kaikki kaverit sanoo et se on ihan perseestä ja paskin mäppi koko pelis.

Ja sellanen viel yleisesti et mistä johtuu ku on täys mähinät muissa mäpeissä mut ku tulee nelson bay niin yhtäkkiä onki vaan 3 vs 3 sodat? Itse ainakin tykkään nelsonist mut kaikki kaverit sanoo et se on ihan perseestä ja paskin mäppi koko pelis.

Johtunee siitä, että NB ei ole ihan tyypillinen Battlefield-kartta, koska se keskittyy sekä rushissa että konkassa pelkästään jalkaväkisotimiseen.
Kuten olen jo tuossa aikaisemmin hehkuttanut, niin minusta Nelson Bay rokkaa varsinkin konkassa.

Miksi? Koska neljän lipun setti luo mielenkiintoisen asetelman, varsinkin kun niitä ajoneuvoja ei ole. Siksi kartta ei sovi kämppimiseen. Jos olet vain yhdessä paikassa nököttämässä röllipuku päällä, häviät suurella todennäköisyydellä. Etulyöntiaseman saavuttamiseen tarvitsee kuitenkin kolme lippua. Kartta on myös sopivan kirkas ja sijoittuu metsään, toisin kuin monet muut kartat.

Huonoja puolia on venäläisten lievä altavastaaja-asema laskuvarjospawnin takia ja se, että hurjaan määrään vastustajien medicejä täytyy vastata olemalla medic.

Ylös Bottom