Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Alkuperäisen VIP-koodin hinta on 1200 ms-pistettä. Viimeksi kun itkin etteivät statsit näy netissä BFBC2.eu - Battlefield Bad Company 2 Stats toimii viiveittä,kun taas oma rakas PC - Battlefield Bad Company 2 Stats näemmä haluaa päivitellä statsini tunnin jonottamisella.

Tuossa tuli tiemu.l:llän kanssa vedettyä normibadcomppanya pari erää,ja sekin hetken miettimisen jälkeen sujui ihan hyvin.On tullu huomattua että kun pelaa aina vain samaa peliä kangistuu rutiineihin armotta. Tuossa eilen pelailin Medal Of Honoria pari tuntia ja mukavaa vaihtelua sekin oli. Tuttuja elementtejä molemmissa peleissä kun vertaa Vietnamia ja MOH:ia. Samanlainen kenttäsuunittelu;
Chokepointseja,näkymättömiä seiniä.

Itselleni on aina ollut battlefiedeissä tärkeätä päästä sinne minne haluaa,siis toisella nimellä voidaan kutsua varmaan sweetspotseiksi.

Siis rajojen ulkopuolelle,sieltä jonnekkin ihanaan paikkaan jonne ei oikein kukaan näe,mutta mistä on helppo kumminkin vihuja ampua. Tämä Vietnamissa ei toimi,kuten ei toimi MOH:hissakaan. :mad:

Mitä ihmettähän nyt on käyny!

Ostin ko. pelin takaisin kun olin sen muutama kuukausi sitten myynyt pois ja äsken rupesin pelailemaan ja huomasin että ohoh rank olikin tippunut nolliin?

Mitä ihmettähän nyt on käyny!

Ostin ko. pelin takaisin kun olin sen muutama kuukausi sitten myynyt pois ja äsken rupesin pelailemaan ja huomasin että ohoh rank olikin tippunut nolliin?

Ei se rankki mihinkään ole tippunut.

Tässä lisätietoa aiheesta -> Battlefield Blog

Samaa ongelmaa on myös PS3 puolella, PC:stä en tiedä. Kyllä ne statsit ja rankit palaavat ennalleen jossain vaiheessa, viivellä kuitenkin.

Itse en ainakaan vielä omista Vietnam-lisäri, mutta löysin ihan mielenkiintoisen uutisen, joka saattaa innostaa pelaamaan Vietnamia entistä enemmän, oletteko huomanneet? :o

=2398&tx_ttnews[backPid]=58&cHash=ef30ec9e4a]Pelit.fi

Jjep!On spotattu,ammo suplattu ja healattu!Tänään meni kaikki pelit aikalailla huonosti tuntui että kaikki vaan tähtäilivät mua tänään servereillä,outoa oli että tässä pari päivää jo on ollut servereillä pelkästään "noboja". On tullut hatemailia enemmän kuin koskaan,haukuttu tsiittariksi ja muuta, 57/9 @ Nelson Bay ;)

Ainiin;

˚˛*˛°★It's Soon 2011!!!★* 。*★* ˛.*.★*.˛* .˛。*.★.*˛.¨*.★
˛°_██_*.。*./ ♥ \ .˛* .˛。.˛ ★HAPPY NEW YEAR!★ 。**˛
˛. (´• ̮•)*.。*/♫.♫\*˛.* ˛_Π_____.♥ IHANAA UUTTA VUOTTA KAIKILLE!♥
.°( . • . ) ˛°./• '♫ ' •\.˛*./______/~\*. ˛*.。˛*★* ˛.*.★*.˛* .*˛
*(...'•'.. ) *˛╬╬╬╬╬˛°.|田田 |門|╬╬╬╬╬*˚ .˛ ...★..*.*★*.★*

And Here we go!

Rank 50.

Vaati kahdet eri kuulokkeet,kaksi eri telkkaria,kaksi muuttoa.
Lisäksi vereslihalle jyrsittyjä sormenpäitä, kirveleviä silmiä hien valumisesta johtuen, perkeleesti kirosanoja,ja kymmenittäin röökiaskeja.

Noni ja faktoja;

555 pelituntia,päälle 22000 tappoa, ja kymmenittäin kultatähtiä.:D

Nytten voikin sitten keskittyä peliin peliteknisesti,siis miettimällä jo valmiiksi reittejä mistä mennä m.comeille,lipuille,vihollisten selustaan.

Ja tietysti ruveta pelaamaan aseilla joilla en olekkaan pelaillut vähään aikaan, kuten F2000:lla. :rolleyes: Assaultilla "melkeen" kaikki kohta platinalla.

Vilpittömät onnittelut. Työvoitto. Itse en varmaan koskaan pääse noihin leveleihin. Emäntä alkanut nyt jo katsomaan oudosti, kun päivästä toiseen voihkin yksin sohvalla kuulokkeet päässä. Ja röökinkin polttoa pitäisi pystyä hillitsemään :)

Onnea Lepionelle :eek:

Tuli kaivettua tämä peli naftaliinista Vietnamin myötä ja kylläpä tuo meno taas maistuu pitkästä aikaa. Peliä on ilmeisesti tuunailtu sitten viime näkemän; headshotteja tulee ihmeen helposti ja helikopterit tippuu muutamasta luodista. Ja onko tuosta Vietnam-lisärin Uzista tulossa uusi M60? Tuntuu olevan aika monella janterilla käytössä ja sillä ampuillaan headshotteja toiselta puolelta karttaa.

Onnittelut myös Lepionelle. Miksi muuten tuosta Rank 50 ei saa yhtää gs:ää ??
Mielestäni olisi helposti 100 pointsin arvoinen suoritus

Samoilla linjoilla Himpun kanssa, et tuskin koskaan jaksan tuonne saakka tahkota. Varsinkin kun päivittäinen peliaika on sitä tunnin luokkaa.

Nyt kun päässyt enemmän kiinni noihin Vietnam mappeihin, jotenkin tuntuu että ekat m-comit on pahimmat, jos ne saa räjäytettyä ni sen jälkeen on helpompaa.

50. taso on helikopterihoroja lukuunottamatta aina hatunnoston arvoinen saavutus! Itselläni häämöttää 47. taso, mutta meikäläisellä on sama ongelma kuin tuossa yllä eli päivittäinen peliaika ei ole hääppöinen, joten vielä vierähtää muutama viikko maksimitasoon.

ostin justiisa ton pelin, ja codia pelkästään pelanneena ihan siistiä vaihtelua kun on tankit kopterit ja muut moninpelissä. mukana tuli myös tommonen vip koodi, jonka avulla latasin (tai ainakin luulin niin) vietnam lisäosan. No mistä sitä nyt sitte pääsee pelaamaan kun olen sen imuttanut?

Pelkällä VIP-koodilla et Vietnamia saa ladattua. VIP-koodilla saat VIP Map Packit, joita on julkaistu 7kpl tähän mennessä. Vietnamin joudut ostamaan pelin sisäisestä storesta erikseen 1200Msp hintaan..

ahhah. elikkäs mulla on mapit mutta ei sitte peliä? jeah. kai se pitää ostaa sitte.

Siis tuota,tuota ostit Battlefield Bad Company 2:sen,latasit siihen tarvittavat kartat.
Päästäksesi pelaamaan Vietnam-expansionia sinun tulee lunastaa se kauppapaikalta 1200 ms-pisteellä.

Vietnamia pääset pelailemaan ihan normaalisti,sille on pelin avauskohdassa oma kohtansa kuten myös Onslaught-modelle.

Pieni kysymys pelin äänistä;

Kiinnostaisi tietää onkohan noilla sound-settingeillä oikeasti mitään sen kummallisempaa eroa?

Siis esim. Home Theather,headphones,tv, war tapes etc etc.

Olisi tarkoitus ottaa kaikki irti vielä noista kuulokkeista kun pystyy..

War tapesilla olen vain huomannut räjähdysten korostuvan.

Esim. Call Of dutyissähän saat valittua vaikka Surround-kuulokkeet käytettävksi. Mutta mikäköhän battlefeldissä olisi se optimaalinen ääniasetus,jos kiinnostuksen kohteena olisi estää vihollisten kämppiminen nurkissa> tai tullessa puukottamaan minua..

Kiinnostaisi tietää onkohan noilla sound-settingeillä oikeasti mitään sen kummallisempaa eroa?

Siis esim. Home Theather,headphones,tv, war tapes etc etc.

No war tapes korostaa bassoja (muiden äänten kustannuksella)
Tv on luultavasti ehkä tarkoitettu tv:n kaiuttimia varten:eek:

Itse olen käytellyt headphonesia, mutta hifi-asetuksilla tulee ehkä sitten parempi/laadukkaampi ääni:confused:
Noista kahdesta lähtisin itse testaamalla valitsemaan sen paremman.

Myöhäiset oonnittelut täältäkin rankin johdosta, nyt ollaan sitten molemmat arameijan generaaleja:cool:
Taisit olla xbox-puolelta 4:s Rank 50 saavuttanut Raipen, Lakun ja meitin lisäksi:)
Toivottavasti saadaan vielä lisää:p

Tilasin tässä Bad Company 2:n Discshopista kun halvalla sai. Tuli muutamia kysymyksiä mieleen, eli onko tuossa normi paketissa mukana se VIP - koodi juttu? Ja mites on pelaaja määrät monipelissä, vieläkö sieltä löytää hyvin pelejä? Kun kaikkihan tietää, että se on se eräs Activisionin julkaisema räiskintä joka kerää eniten pelaajia näistä boksin räiskintä peleistä.

:confused:

Tilasin tässä Bad Company 2:n Discshopista kun halvalla sai. Tuli muutamia kysymyksiä mieleen, eli onko tuossa normi paketissa mukana se VIP - koodi juttu? Ja mites on pelaaja määrät monipelissä, vieläkö sieltä löytää hyvin pelejä? Kun kaikkihan tietää, että se on se eräs Activisionin julkaisema räiskintä joka kerää eniten pelaajia näistä boksin räiskintä peleistä.

:confused:

Kyllä tuo vippi sieltä pelikotelon sisästä löytyy,notta pääset lataamaan uusimmat kartat itsellesi.

Ja pelaajia on kyllä tarpeeksi, Black Ops verottaa,mutta on niitä muitakin pelejä mitä ihmiset pelailee.

Aamuyöstä tahi aamusta 04-06 aikoihin saattaa olla kyllä jostainsyystä tyhjiä mappeja, siis esim. 1 vs. 5. Mutta kaikkina muina vuorokaudenaikoina pelaajia on enemmän kuin jaksat laskea..:D

War tapesilla jaksoin juu pelailla jonkun aikaa mutta liian paljon kaikua omaan makuuni,kun taas headphonesilla äänet kuullostavat piupiu-hernepyssyiltä,tosin ne kuulee kyllä hyvin ja selvästi.

Myös tv:ee ja HiFi kokeiltu,omasta mielestäni tv:ee soveltuu omaan korvaani parhaimmalta,mutta päätin silti kysyä.

Kummallista kumminkin että välillä kuulen sellaisia ääniä mitä en ole koskaan edes kuullutkaan,ja toisaalta yhtäkkiä joku vain sniikkailee vaikkapa talon sisällä missä on lautalattia selustaani ja puukottaa mut,ilman että kuulen yhtään mitään.

Dialoki ja musiikit pois päältä, "master" volumme pelistä täysillä..

Myös hmm.. kun oon nyt kirjailija-tuulella niin mistäköhän mahtaa johtua seuraava;

Otetaan kuviteltu vastustaja vaikkapa 50 metrin päähän, näen vihun,otan agogin esille,pari laukausta ja henki pois.

Noo vihu sitten tietää missä parhaillaan olen,ja koittaa tulla tappamaan minut vaikkapa seuraavalla tavalla UMP-45 kädessä,käytössä Magnum,ja punapiste.

Näen vihun hyvissä ajoin,painan liipaisinta,mutta mitään ei tapahdu>kuolen. Siis yksinkertaisesti vaikka kuinka rämpytän liipasinta,luodit ei lennä..

Onkohan tämä vain lagia,vai mitä?

Ps. Musta DICE ois voinu vähän kehittää tota unlock systeemiänsä tarjoten pelaajille unlockeja aina sinne rank 50. asti,toinen on taas aina ja aina vaan noi samat aseet.

Kyllästyttää 9 battlefield peliä jo pelanneena..Ja vielä mikä pahinta peleistä jätetään ne parhaimmat aseet pois..esim bf2 mahtavin snipuase ikinä L96A1,puhekielessä Avikka,ja pari vanhemmista bf-scenen peleistä olemaa medicin asetta,esim L85A1..

Toisaalta taas Vietnam petti mut ja pahasti,se oli oikeastaan vaan ja ainoastaan hypeä mun kohdallani, 5 karttaa thats it. Ak-47 platinoitu,ja parilla muulla aseella kultatähdet,RPK,M40,M16,loput omasta mielestäni aikailailla kuraa.

Tietysti se on mielipidekysymys millä tykkää pelata.. FTW!,M21.. Haluun sen päivän nähä kun joku sen platinoi!:D

*phuuwh* Meni käsistä tunto,pakko lopettaa..

Ylös Bottom