Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
no kuinkas me 50 rankkiset sitten joudutaan alle 20 levelisten sekaan?
Sehän riippuu aivan pelaajasta kuinka kauan saat tahkottua tuota päätyrankkia,millä luokalla pelaat,ja esim. kuinka monta tuntia päivässä,sekä käytetystä laitteistosta.
Itse olisin varmaan saanut kanssa puolet nopeammin laajakaistan kanssa jos sellainen olisi ollut käytössä kokoajan eikä vain kolmea viikkoa ennen rankin saamista, esim. omassa tapauksessani vedin n. 2 päivässä per rankin. Jostain muistan lukeneeni että jtn. 10 k luokkaa pelailen per tunti. En sitten tiesä onko se vähän vai paljoa. SPM minulla oli vaihtelevasti 150-200 välissä,eikä siitä oikeen noussut tai laskenutkaan.
Itselläni oli kaveri joka veti mun ollessa vielä 3 rankkia hänen edelleen niin viikonlopussa 4 rankkia minun edelleni eli kolmessa päivässä yhteensä 7.
Hän saavutti rank 50 n. 200h pelaamisella,ja pidinkin tätä ihmeenä,mutta jos mietitään että kuolemia on alle 10 k ja tappoja lähemmäs 30 k, ei se olekkaan enään ihme.
Itselläni tuo k/d:ee ollut kovassa nousussa laajakaistan saamisen jälkeen ja olenkin sitä nostanut 0,7:llä.
Mm.. harmikun boksi se tuolla olkkarissa kiiltelee,ja hyvä ettei ohjainkin jo värise itsekseen; Lepione tuu pelaa vähän bäfää..

.. Mut ei auta kaikki tavarat saatava kasaan ennenhuomista.