Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Oudosti on muuten tullut bc2:seen uusia pelaajia,lähes jokaisella serverillä näkee aloittelijoita tätä nykyä,varmaan jenkeissä jotain alennuksia pelissä.

Juu, tämän olen myös minä pannut merkille. Tykinruoka on mennyt lähiviikkoina jotenkin helpommin alas. Yksi 8 levelin recon-nyyppäkin kehtasi teepussittaa minua yhden erän lopussa, jossa menin itse 44-4 ja oma puoli murskavoittoon. Otin tehtäväkseni saada kaverista seuraavassa matsissa ainakin yhden nemesis pinin ja parit dog tagit... Ja sainkin... :p

Ei siellä kentällä kattos nää onko se edessä oleva hyypiö lvl2 vai lvl50.

Ja voi hyvinkin olla et levelin vaikkapa lv5 soldat on "pelitaidoiltaan" huomattavasti parempi kuin lv50 soldat.

Eihän tuo level oikeistaan mitää muuta kerro, kuin et kuinka paljon on peliä pelannut.
Osa on sillä nopeemmin kuin toiset, mutta lopulta kaikki kun vaan jaksaa tarpeeksi pelata.

Hommasin tuon perjantain 7.1 vapaaksi, vois ottaa päivällä kunnon räimettä

Hyviä suomipelejä välillä ollu, vaivaa vaan välillä aika paha lagi. Vihua 40MM haulikolla naamaan, veri lentää, mitään ei kuitenkaan tapahdu yms. peruskauraa... Pitää yrittää tuota mikkiä saaha joskus päälle, sitte ku vaimo ei oo kotona :D

Hyviä suomipelejä välillä ollu, vaivaa vaan välillä aika paha lagi. Vihua 40MM haulikolla naamaan, veri lentää, mitään ei kuitenkaan tapahdu yms. peruskauraa... Pitää yrittää tuota mikkiä saaha joskus päälle, sitte ku vaimo ei oo kotona :D

Mulla on kans meinannut lagailla taas. En tiedä pitäisikö se muuttaa täältä kylmästä pohjolasta jonnekkin muualle että toimisi pelit kunnolla. Kun on hyvä tiimi mukana niin ei tuo pieni lagi niinkään haittaa, yksin pelatessa se on rasittavampaa.

Tuo Vietnam ei kyllä iskenyt minuun ollenkaan. Rushia ei jaksa ollenkaan, konkkaa jonkin verran jaksaa pelata. Värimaailma ei oikein ollut mieleen, mapit on huonoja yms.
Kopterit tippuu ihan mukavasti, tippuisi näin myös emopelissä. :D

Sain muuten tänään Heavy Metalissa tiimin parhaat pisteet vaikka en juurikaan poistunut respasta. Vihut rynni aina respaan varastamaan kopuja. Siinä niitä aina tiputtelin ja kohta tulivat uudestaan. Välillä aina tuli tiputeltua kopuja VADS:lla. Tulee muuten aina hyvä olo kun saa kopun alas! Noita VADSeja saisi olla koko pelissä enemmän.

Sattui silmiin ihan kiva video, PC:ltä mut anyway:
[video=youtube;EqvV4sxsCjU]http://www.youtube.com/watch?v=EqvV4sxsCjU&hd=1[/video]

Tännään on ollu oikeastaan eka kerta mahis tutustua Vietnamiin, piti käydä vähän luonnon ääressä rauhoittumassa tuossa männäviikolla. Onpa erilaista. Pari kysymystä herää:

1) Miksi lähes kukaan ei spottaa?
2) Missä on rekyyli - tai emopelin vahinkomalli? Tuntuu että pelaisi emopelin HC-tilaa koko ajan, pari kutia edes sinnepäin ja tappo on taattu.

Kartat on ensituntumalta "ihan ok", kai ne tästä iloksi muuttuu.

Mahtaakohan vietnamiin tulla isää karttoja emopelin tapaan myöhemmin..? Onko harhakuvitelmaa vai pyöriikö tuo vietnami paremmalla fps:llä verrattuna emopeliin? Jotenkin tuntuis sulavemmalta liikkua,

ps3n puolella jollain pelaajalla on melkein 23.000 tappoa pelkästään pp-2000:lla. ja 900h takana.. Aivan hullua meininkiä.. JiiPee83 - BFBC2 Stats

Rank 50 napsahti auki! Eikä menny kun 485h. Siihen soppaan on mahtunut monenmoista tapausta. Pitäisköhän jäädä eläkkeelle nyt tästä pelistä :)

Paljon tullut peliä tahkottua, mutta muutama kysymys jäänyt painamaan. Rank tällä hetkellä 25 ja kaikki aseet jne. avattuna.

1. Miten saan laskuvarjon käyttöön ? Katsoo kun porukka tulee sujuvasti sen kanssa alas korkeilta paikoilta ja itse kun hyppään, niin se on kuoleman loikka, ilman mitään varjoa.

2. Paljonko 40mm kranaatit ja käsikranaatit vaikuttavat panssarivaunuihin ? Onko turha niitä tuhlata vaunujen kanssa.

3. Paljonko esimerkiksi vaikka UMP-45 vaikuttaa helikopteriin ? Onko turha räiskiä aseilla ilmaan.

4. Mikä tarkotus motion minella on ?

1. Rämppää A-nappia pari-kolme kertaa ilmassa. Teoriassa kai pitäisi toimia kerrasta, käytännössä ei.

2. Hyvin vähän, jotain 3-4 dmg per kuti. Jos tankki on henkitoreissaan voi koettaa onneaan, muuten ei taida kannattaa.

3. Ei vaikuta millään lailla. M95 vähän nirhaisee ainoana tuliaseista.

4. Näyttää minimapissa vihollisten olinpaikan.

Paljon tullut peliä tahkottua, mutta muutama kysymys jäänyt painamaan. Rank tällä hetkellä 25 ja kaikki aseet jne. avattuna.

1. Miten saan laskuvarjon käyttöön ? Katsoo kun porukka tulee sujuvasti sen kanssa alas korkeilta paikoilta ja itse kun hyppään, niin se on kuoleman loikka, ilman mitään varjoa.

2. Paljonko 40mm kranaatit ja käsikranaatit vaikuttavat panssarivaunuihin ? Onko turha niitä tuhlata vaunujen kanssa.

3. Paljonko esimerkiksi vaikka UMP-45 vaikuttaa helikopteriin ? Onko turha räiskiä aseilla ilmaan.

4. Mikä tarkotus motion minella on ?
aww. tooo slowww.
1. Paina A ilmassa, rämppää niin kauan että varjon aukeaminen kuuluu, sitä ei voi sulkea vahingossakaan A:lla.
2. Mutulla sanoisin että max. 5%. Assaultilla on "loputtomat" kudit eli kannattaa ampua. (ja pysyä poissa näkyvistä)
3. Käsittääkseni ainoastaan barret m95 snipa tekee vahinkoa hekoihin. (ainakin ainoa josta tulee hitmarker) Kuskin voi ampua lasin läpi muillakin snipoilla.
4. paljastaa n.20 metrin alueelta vihollisen liikkeen piippaamalla ja automaattisesti spottaamalla ne.

Jotakuinki noin nuo ylläolevat asiat kyllä olivat jolleivat mun aivoni ihan ruosteessa ole..

Täytyy vielä nauttia nämä viimeset tunnit taipäivät kuinka sitä haluaakaan kutsua,sitten kutsuu tosielämän battlefied power by puolustusvoimat :rolleyes:

Paljon tullut peliä tahkottua, mutta muutama kysymys jäänyt painamaan. Rank tällä hetkellä 25 ja kaikki aseet jne. avattuna....

Laitetaan ihan muutama tarkennus vielä noihin aikaisimpiin vastauksiin:

1. Kuten mainittu varjo aukeaa A:lla, mutta minä olen muistaakseni onnistunut myös sulkemaan sen rämpyttämällä nappia korkealta pudotessani, joten kohtuudella kannattaa naputella.

2. 40 millinen tekee panssaria vastaan 75 perusvauriota ja käsikranu 33 pojoa. Tankilla esim. on 1250 pistettä kestävyyttä, joen siitä voit laskeskella. Vaurioilla on myös tietyt kertoimet sen mukaan mihin kohtaan vehjettä paukuttelet.

3. M95 on tosiaan ainoa pyssyistä, jolla voi aiheuttaa vahinkoa suoraan helikopteriin ja muihin kevyesti panssaroituihin vehkeisiin. Voit kuitenkin ampua millä tahansa tussarilla Blackhawkin ohjaajan ja kiikarikivääreillä taisteluhelikopterien ohjaajan pudottaen vatkaimen samalla alas.

4. Vihollisen pitää liikuttaa jalkojaan, jotta ne näkyvät motion detectorilla. Tähtäily, aseen vaihto ja paikallaa kääntyily eivät paljasta vihollista. Joten kun alat kuulemaan pahaenteistä piipitystä, yksi vaihtoehto on jähmettyä paikalleen ja odotella, kun hölmistynyt rölli taapertaa etsimään sinua. :D

Rank 50 napsahti auki! Eikä menny kun 485h. Siihen soppaan on mahtunut monenmoista tapausta. Pitäisköhän jäädä eläkkeelle nyt tästä pelistä :)

Ei se eläke mitään auta, veri vetää kentälle. Hurjia tunteja porukka saanut kulumaan tuossa rankin metsästyksessä, itsellä meni ~300h leveliin 50.

Aikas kuollut peli tuntuu olevan. Laitoin matsien hakuehdoksi Qonquest pelimuodon sekä mapiksi Arica Harbor joka on mielestäni paras mappi ja jatkuvasti heitti peliin missä itse olen ainoa pelaaja omalla puolellani ja vastapuolella tasan yksin kaveri. Eipä paljon auttanut vaikka laittoi kaverin avoidiin niin silti samaan peliin päädyin uudelleen ja uudelleen. Sanomattakin on selvää, että aika lailla vituttaa jos tämä on jatkossakin tälläistä. Alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että rahat meni hukkaan.

Aikas kuollut peli tuntuu olevan. Alkaa pikku hiljaa tuntumaan siltä, että rahat meni hukkaan.

Ilmeisesti olet suhteellisen uusi pelaaja?

Tuo laittaa servulle suunnilleen jotenkin rankin perusteella, eli ei heitä sinua 50-levelisten sekaan.
eli servuvaihtoehtoja on vähemmän tjms.
Tuossa tapauksessa peli yritti täyttää kyseistä servua ja koska yritit uudelleen samoilla
asetuksilla päädyit samaan peliin.

JOS ei ole VIP-karttoja niin tilanne onkin paljon huonompi.

Pelaajia on, tällä hetkellä 15 000, iltaisin väh. tuplasti.
nyt erityisesti pelaajia on paljon kiitos "joulunoobien" :D
Monella servulla kaikki pelaajat alle 20lvl :eek:

Kuitenkin käytännössä aina löytää useita täysiä servuja.

Ja moni pelaa myös Vietnamia :rolleyes:

no kuinkas me 50 rankkiset sitten joudutaan alle 20 levelisten sekaan?:D

Sehän riippuu aivan pelaajasta kuinka kauan saat tahkottua tuota päätyrankkia,millä luokalla pelaat,ja esim. kuinka monta tuntia päivässä,sekä käytetystä laitteistosta.

Itse olisin varmaan saanut kanssa puolet nopeammin laajakaistan kanssa jos sellainen olisi ollut käytössä kokoajan eikä vain kolmea viikkoa ennen rankin saamista, esim. omassa tapauksessani vedin n. 2 päivässä per rankin. Jostain muistan lukeneeni että jtn. 10 k luokkaa pelailen per tunti. En sitten tiesä onko se vähän vai paljoa. SPM minulla oli vaihtelevasti 150-200 välissä,eikä siitä oikeen noussut tai laskenutkaan.

Itselläni oli kaveri joka veti mun ollessa vielä 3 rankkia hänen edelleen niin viikonlopussa 4 rankkia minun edelleni eli kolmessa päivässä yhteensä 7.

Hän saavutti rank 50 n. 200h pelaamisella,ja pidinkin tätä ihmeenä,mutta jos mietitään että kuolemia on alle 10 k ja tappoja lähemmäs 30 k, ei se olekkaan enään ihme.

Itselläni tuo k/d:ee ollut kovassa nousussa laajakaistan saamisen jälkeen ja olenkin sitä nostanut 0,7:llä.

Mm.. harmikun boksi se tuolla olkkarissa kiiltelee,ja hyvä ettei ohjainkin jo värise itsekseen; Lepione tuu pelaa vähän bäfää..:D.. Mut ei auta kaikki tavarat saatava kasaan ennenhuomista.

Ylös Bottom