Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Joo ei tää missään nimessä pelkkää negaatiota ole. Servujen toimiessa (eli kuitenkin ~80% ajasta) meininki on ollut suorastaan hämmästyttävän lagitonta ja tasaista menoa (ei merkittävää host-etua kellään) kaikesta fysiikasta ja räminästä huolimatta. Ei tällaista peliä pyöritettäisi P2P:llä mitenkään. Kun verkkopuoli on näin mannaa, niin silloin harmistus on kaksinkertainen, kun ilo viedään väkivalloin pois ja Konne K. Tivitissue vetää naulapyssyllä feissiin.

On tämä kyllä mahtavaa menoa tämä moninpeli. Normia tullut lähinnä pelattua, ja tuntuuhan nuo vihut kaatuvan aika hyvin kun päähän tähtäilee. Tuo HC oli myös varsin mukavaa menoa. Kenties sopi jopa pelityylilleni paljon paremmin. Nuo tankit saisivat myös hajota helpommin. Tänään ammuin bradleytä 7 kertaa eikä ollut mitään taikaa. Joku sitten c4:llä hajoitti sen. Noista kerroista oli kuitenkin 1 taakse, 3 sivusta ja 3 edestä. Meinasi mennä hermo! Ei tullut edes yhtään vehicle damage pisteitä. En tiedä oliko sitten joku bugi yms.
Tuo snipaaminen on myös mielestäni tehty turhan helpoksi. Kiikari ei edes heilu, joten ei muuta kun heduja napsimaan.

Mulla on nuo servut kyllä toiminut loistavasti, en ilmeisesti ole sattunut olemaan linjoilla oikeaan aikaan! :D 2 kertaa olen joutunut servua vaihtamaan lagin takia, mutta muuten on kaikki toiminut.

^
Kyseisellä tankilla on tod.näk. ollut kestävämmät armorit päällä ja insinööri (tai kaksi) kyykkykakalla siellä takana. Välillä tosiaan tuntuu, että tankit kestää ihan järkyttäviä määriä normi RPG osumia.

^
Kyseisellä tankilla on tod.näk. ollut kestävämmät armorit päällä ja insinööri (tai kaksi) kyykkykakalla siellä takana. Välillä tosiaan tuntuu, että tankit kestää ihan järkyttäviä määriä normi RPG osumia.

En ainakaan silloin nähnyt siinä ketään kun sivusta ja takaa sitä pääsi pommittamaan. Ammuskelin tuolla Carl Gustavilla niin en tiedä onko se sitten tehottomampi noita tankkeja vastaan.

En ainakaan silloin nähnyt siinä ketään kun sivusta ja takaa sitä pääsi pommittamaan. Ammuskelin tuolla Carl Gustavilla niin en tiedä onko se sitten tehottomampi noita tankkeja vastaan.

Voi johtua just tosta. Siel valikoissa lukee mikä ase tehoo parhaitein mihinkin ajoneuvoon kun klikkailee niitä ajoneuvojen kuvia. Ei kyl ikänä itelle ole käyny noin parista skodesta aina räjähtäny viimeistään kolmannesta.

Saa nyt nähdä oisko toi Garandi auki. Ihme kikkailuks ne tonkin on saanu. Pitää sinne BF Veteran sivulle käydä lisäämäs 2 BF peliä mitä on aikasemmin pelannu niin saa sen veteran rankin 1. ja näin ollen myös Grandi pitäis olla pelissä auki.

Saa nyt nähdä oisko toi Garandi auki. Ihme kikkailuks ne tonkin on saanu. Pitää sinne BF Veteran sivulle käydä lisäämäs 2 BF peliä mitä on aikasemmin pelannu niin saa sen veteran rankin 1. ja näin ollen myös Grandi pitäis olla pelissä auki.

Mikä mahtaa olla vikana, mulla ei oo koskaan suostunut linkittämään GT:tä ja Ea:n tiliä.
EA:tilillä näkyy GT ihan oikein oletusasetuksena
Mielestäni oon kaikki tehnyt oikein.

Onko muilla ollut ongelmia tämän kanssa?

Mikä mahtaa olla vikana, mulla ei oo koskaan suostunut linkittämään GT:tä ja Ea:n tiliä.
EA:tilillä näkyy GT ihan oikein oletusasetuksena
Mielestäni oon kaikki tehnyt oikein.

Onko muilla ollut ongelmia tämän kanssa?

Minulla oli sama homma ja juuri sain selvitettyä asian. Meikäläisen kohdalla homma ei pelittänyt johtuen siitä, etten ollut aktivoinut EA accoani sähköpostista. Kirjauduin EAhan, painoin sieltä alhaalta sähköposti osoitetta ja valitsin resent email tai jotain vastaavaa. Saatuani aktivoitua sen veteran sivusto hyväksyi BC1:sen, 1943:a ja BC 2 rekisteröinti ei onnistunut.

Näyttää muuten kestävän melkoisen kauan tuo servereiden resetointi...

Minulla oli sama homma ja juuri sain selvitettyä asian. Meikäläisen kohdalla homma ei pelittänyt johtuen siitä, etten ollut aktivoinut EA accoani sähköpostista. Kirjauduin EAhan, painoin sieltä alhaalta sähköposti osoitetta ja valitsin resent email tai jotain vastaavaa. Saatuani aktivoitua sen veteran sivusto hyväksyi BC1:sen, 1943:a ja BC 2 rekisteröinti ei onnistunut.

Näyttää muuten kestävän melkoisen kauan tuo servereiden resetointi...

Kiitos kovasti neuvosta, nyt tehty.
Pitääkö pelit pyörättää koneessa ennen kuin toimii lopullisesti

Ei ainakaa vielä veteran sivulla tunnistanut GT:tä

EA server maintenance which is affecting the Xbox
360 BFBC2 is taking longer than expected. We'll have the servers back as soon as possible.

Siinä syy miksei toimi vielä.

Mites mä päästään kaverin kanssa headseteillä samaan tiimiin pelaamaan?
Ptääkö eka inviteä party ja sitten peliin erikseen, missä vaiheessa? Vai kuis?

Mites mä päästään kaverin kanssa headseteillä samaan tiimiin pelaamaan?
Ptääkö eka inviteä party ja sitten peliin erikseen, missä vaiheessa? Vai kuis?
No partyahan voi aina pitää, mutta kait in-game voicejenkin pitäisi toimia. Kaverin kanssa samaan squadiin pääsee multiplayer->play with friends->create squad->invite friends tai sitten joinimalla suoraan kaverin peliin, jolloin pääset samaan squadiin, jos tilaa löytyy.

Multiplayer valikosta create squad ja sinne voi sitten kuttua kavereita pelailemaan samaan squadiin. Sitten siitä vaan peliin riekkumaan. Puhella voitte partyssa tai ihan sen pelin kautta.

Hienoa, että serverit on alhaalla nyt päivällä, kun pitää taas töissä istuskella, jospa ne nyt pelittäs illalla kun pääsee ittekin pelailemaan :rolleyes:

E: Ja stammy tietty kerkee kiilata siihen väliin

Kiitos kovasti neuvosta, nyt tehty.
Pitääkö pelit pyörättää koneessa ennen kuin toimii lopullisesti

Ei ainakaa vielä veteran sivulla tunnistanut GT:tä

Täytyy ilmeisesti olla pelattu multiplayerissä peliä jotta aktivoituu.

Ny on muutama ilta (ja aamukin) menny multiplayeria hakatessa. Ohan tää ihan parhautta.

Kohtuu eeppinen fiiwis oli tossa aamupäivällä kun sain tiputettua Isla Inocentes-mapissa kaksi kuljetuskopteria tracer/rpg-kombinaatiolla :)

E: Ainiin, meikäläisen gamertagin voi lisätä ja huudella livessä jos squadissa on tilaa (+ toisin päin).
Assault/engineer-sektorilla oon kikkaillu.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Olettekos muut huomanneet ettei M1A1 Thompsonille tule statseja ollenkaan näkyviin?

Voihan itku ja hammasten kiristys. Vihdosta viimein sain aktivoitua noita veteran pelejä enkä edes vanhaa kunnon garandia saanut. Saisivat nyt laittaa kuntoon veteran sivut, että tämän ja 1943:sen saa aktivoitua niin pääsee läissimään garandilla.

Isot pisteet DICElle pelistä. Suurimmat 1. osan virheet on korjattu ja monta monta uutta hyvää uudistusta on tehty. Plussia tiivistettynä:

- Privaservujen teko toimii eli klaanipelaaminen kanssa.
- Yksinpeliä on mukava pelata. Ykkösen sp oli sellasta pakko kuraa.
- HC-modi moninpelissä. Mahtavuutta!
- Ohjausta on parannettu, varsinkin ykkösen sniperin "neliö' ohjauksesta on päästy eroon.

näin siinä käy kun klikkaa etusivulta aktiiviset aiheet-kohtaa, josta ei mun 15-tuumasella näytöllä näy kuin pelin nimi- ja konsoli, joten laitoin viestin vahingossa hypeketjuun. sen vois tosiaan lukita.
tässä siis sama viesti uudetaan jonka aamulla kirjoitin:

pistäkää tuonne viestiä jos ja kun teille tulee tässä pelissä monia epic battlefield momentseja
http://www.konsolifin.net/bbs/yleist...ml#post1035629

ja tuonne nimi jos (ja kun) haluaa peliseuraa suomalaisista:
http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-l...ml#post1053774

toivottavasti saisivat nuo servut nyt toimimaan. tuon takia jo menettänyt paljon pisteitä, asim. sain perjantaina auki engineerille sen kolmannen hakeutuvan singon. sitten se katosi listasta ja engineerin pisteet palautuivat takaisen 3000 pisteeseen alle sen unlocin.
lauantaina sain sen uudestaan ja sitten pististä katosi taas 3000. eilen sain sen kolmannen kerran, jos se nyt edes pysyisi siellä.

samaten tässä on eräs TODELLA ärsyttävä bugi, nimittäin jos saat pisteitä, esim. räjäytät tankin C4:lla ja joku ampuu sut tai tapat ittes sillä räjähdyksellä, niin et saa siitä pisteitä.
sama käy aina, jos kuolet kun olet saanut pisteitä.
Jos vaikka sinulla on kaksintaistelu toista tyyppiä vastaan ja ammutte toisenne, kumpikaan ei saa pisteitä vaikka kuoleman jälkeen ruutuun tulee +50.
sama jos vaikka räjäytät objektiven ja joku tappaa sinut.
saisivat korjata tuon.

Aikamoista lagisontaa, demo täysin lagiton ja nyt aivan skeidaa. Juokset kulman ympäri ja kuolet sekunnin päästä, otat damagea ja et pysty tekemään mitään ase ei ammu äijä ei liiku, sekuntti myöhemmin kuolo korjaa, tapat ukon niin kuolemansa jälkeen vielä tämä tappaa sut jne.

Aikamoista lagisontaa, demo täysin lagiton ja nyt aivan skeidaa. Juokset kulman ympäri ja kuolet sekunnin päästä, otat damagea ja et pysty tekemään mitään ase ei ammu äijä ei liiku, sekuntti myöhemmin kuolo korjaa, tapat ukon niin kuolemansa jälkeen vielä tämä tappaa sut jne.
No vaihda nyt hyvä mies servoa, jos moinen mätä omena sattuu kohdalle. Itse olen ~16h tunnin aikana törmänyt kerran lagiseen servuun, jossa liikkuminen selvästi tökki jne. Vaihdoin servua kolmenkymmenen sekunnin jälkeen ja toisen mokoman päästä olin jälleen täydellisesti toimivalla servulla.

Ylös Bottom