Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Tänään servut toimi ja olikin hyvät karkelot kaveriporukalla. Luvassa sekalaisia mietteitä vanhan bäfääjän vinkkelistä:
-Kaikin puolin huima parannus edelliseen osaan. Squadisysteemi toimii jopa hyvin ja porukan mukaansaaminen lennosta on helppoa. Squadit ei enää spontaanisti hajoa kesken pelien.
-Snipereiden kiikariraketille annettu kirvestä. Luojan kiitos. Mortari ei ärsytä yhtään niin paljoa.
-Tiimipelaamisesta jaetaan reilusti pisteitä. Tämä on hienoa, joskin lämärit huoraavat ajoittain jopa liiaksikin pinnoja juoksemalla padit käsissä pitkin lääniä tekemättä varsinaisesti mitään hyödyllistä, vrt. itse yleensä insinörttinä pelatessa jokainen frägi tuntuu aina pieneltä voitolta. Nojaa, if you can't beat 'em, join 'em ja silleen.
-Helikopterit on oikeesti vittumaisia kun siellä on ässäkuskit. Viime viikolla tuli kiroiltua vuolaasti tappaja-Apachea, tänään illalla Black Hawk niitti kuolemaa viidakkokentässä kuin Apocalypse Now:ssa ikään. Näin sen tosin pitää ollakin. Viidakkokenttä on muutenkin vähän arveluttava, idea ja ulkonäko on kartassa tosi upea, pelillisesti on yllättävän rasittavaa kun joka puskassa voi vaania vihulainen. Tämä aktualisoituu nopeana kuolemana. Mahtoi ameriikkalaisia ärsyttää Vietnamissa.
-Spottaussysteemin nerffaus demosta häiritsee. En ihan täysin ymmärrä sitä vieläkään, onko siinä joku cooldown? Ottaa ajoittain päähän kun ihan näkökentässä juoksevia janttereita ei pysty "maalaamaan" vaikka tähtäin seuraa nurmiporaa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Olihan se demossa vähän brutaali, mutta nykyisellään turhan kankea ja vituttava.
-Abrahamsin ääni on mu-na-kas. Samoin helikopterin minigunin aariat saavat melkein teltan kohoamaan. Muutenkin vakuuttava äänimaailma.
Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. Uskomaton moninpeli silloin kun sen pelaaminen onnistuu! Tähän vielä omat edesottamukset: