Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kiitos kovasti neuvosta, nyt tehty.
Pitääkö pelit pyörättää koneessa ennen kuin toimii lopullisesti

Ei ainakaa vielä veteran sivulla tunnistanut GT:tä

Täytyy ilmeisesti olla pelattu multiplayerissä peliä jotta aktivoituu.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ny on muutama ilta (ja aamukin) menny multiplayeria hakatessa. Ohan tää ihan parhautta.

Kohtuu eeppinen fiiwis oli tossa aamupäivällä kun sain tiputettua Isla Inocentes-mapissa kaksi kuljetuskopteria tracer/rpg-kombinaatiolla :)

E: Ainiin, meikäläisen gamertagin voi lisätä ja huudella livessä jos squadissa on tilaa (+ toisin päin).
Assault/engineer-sektorilla oon kikkaillu.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Hienoa, että serverit on alhaalla nyt päivällä, kun pitää taas töissä istuskella, jospa ne nyt pelittäs illalla kun pääsee ittekin pelailemaan :rolleyes:
Haha, sama täällä! Semisti tyydyttävää lukea vihaista tilitystä servereiden toimimattomuudesta, kun on itsellä vielä puolisen tuntia perse tiukasti penkissä, ja kotona ollaan pitkän ajomatkan päässä vasta viiden jälkeen. Kaatakaa vain servut päiväksi, ei haittaa meikäläistä yhtään! :cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Olettekos muut huomanneet ettei M1A1 Thompsonille tule statseja ollenkaan näkyviin?

Voihan itku ja hammasten kiristys. Vihdosta viimein sain aktivoitua noita veteran pelejä enkä edes vanhaa kunnon garandia saanut. Saisivat nyt laittaa kuntoon veteran sivut, että tämän ja 1943:sen saa aktivoitua niin pääsee läissimään garandilla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Isot pisteet DICElle pelistä. Suurimmat 1. osan virheet on korjattu ja monta monta uutta hyvää uudistusta on tehty. Plussia tiivistettynä:

- Privaservujen teko toimii eli klaanipelaaminen kanssa.
- Yksinpeliä on mukava pelata. Ykkösen sp oli sellasta pakko kuraa.
- HC-modi moninpelissä. Mahtavuutta!
- Ohjausta on parannettu, varsinkin ykkösen sniperin "neliö' ohjauksesta on päästy eroon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

näin siinä käy kun klikkaa etusivulta aktiiviset aiheet-kohtaa, josta ei mun 15-tuumasella näytöllä näy kuin pelin nimi- ja konsoli, joten laitoin viestin vahingossa hypeketjuun. sen vois tosiaan lukita.
tässä siis sama viesti uudetaan jonka aamulla kirjoitin:

pistäkää tuonne viestiä jos ja kun teille tulee tässä pelissä monia epic battlefield momentseja
http://www.konsolifin.net/bbs/yleist...ml#post1035629

ja tuonne nimi jos (ja kun) haluaa peliseuraa suomalaisista:
http://www.konsolifin.net/bbs/xbox-l...ml#post1053774

toivottavasti saisivat nuo servut nyt toimimaan. tuon takia jo menettänyt paljon pisteitä, asim. sain perjantaina auki engineerille sen kolmannen hakeutuvan singon. sitten se katosi listasta ja engineerin pisteet palautuivat takaisen 3000 pisteeseen alle sen unlocin.
lauantaina sain sen uudestaan ja sitten pististä katosi taas 3000. eilen sain sen kolmannen kerran, jos se nyt edes pysyisi siellä.

samaten tässä on eräs TODELLA ärsyttävä bugi, nimittäin jos saat pisteitä, esim. räjäytät tankin C4:lla ja joku ampuu sut tai tapat ittes sillä räjähdyksellä, niin et saa siitä pisteitä.
sama käy aina, jos kuolet kun olet saanut pisteitä.
Jos vaikka sinulla on kaksintaistelu toista tyyppiä vastaan ja ammutte toisenne, kumpikaan ei saa pisteitä vaikka kuoleman jälkeen ruutuun tulee +50.
sama jos vaikka räjäytät objektiven ja joku tappaa sinut.
saisivat korjata tuon.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aikamoista lagisontaa, demo täysin lagiton ja nyt aivan skeidaa. Juokset kulman ympäri ja kuolet sekunnin päästä, otat damagea ja et pysty tekemään mitään ase ei ammu äijä ei liiku, sekuntti myöhemmin kuolo korjaa, tapat ukon niin kuolemansa jälkeen vielä tämä tappaa sut jne.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aikamoista lagisontaa, demo täysin lagiton ja nyt aivan skeidaa. Juokset kulman ympäri ja kuolet sekunnin päästä, otat damagea ja et pysty tekemään mitään ase ei ammu äijä ei liiku, sekuntti myöhemmin kuolo korjaa, tapat ukon niin kuolemansa jälkeen vielä tämä tappaa sut jne.
No vaihda nyt hyvä mies servoa, jos moinen mätä omena sattuu kohdalle. Itse olen ~16h tunnin aikana törmänyt kerran lagiseen servuun, jossa liikkuminen selvästi tökki jne. Vaihdoin servua kolmenkymmenen sekunnin jälkeen ja toisen mokoman päästä olin jälleen täydellisesti toimivalla servulla.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kun ruuvaavat joskus peliä niin snipukoilta voisi tuon mortarin ottaa pois tai rajoittaa yhteen kertaan per matsi. Ihan älytöntä kun voivat pistää matalaksi rakennuksia miten haluavat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos tähän Battlefield Veterans- systeemiin tulossa korjaavaa päivitystä Bad Company 2:den osalle. Olisi hienoa nähdä oma Veteran rankki siinä Gamertagin vieressä, ja pitäisi päästä rekisteröimään sinne sivustolle se BF1943.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Onkos tähän Battlefield Veterans- systeemiin tulossa korjaavaa päivitystä Bad Company 2:den osalle. Olisi hienoa nähdä oma Veteran rankki siinä Gamertagin vieressä, ja pitäisi päästä rekisteröimään sinne sivustolle se BF1943.


Kattelin tossa youtube jotain videota tosta veteran statuksesta. Oli jotain updatea tullu siihen et se palvelu on poistettu käytöstä ku on kuormittunu liikaa.

YouTube - TUTORIAL - Increase your BATTLEFIELD Veteran Rank Status for FREE (DISABLED / NOT WORKING)

Aikapaljo tullu tänään pelattua ja tuli mukava fiilis ku sain dentist achievementin, ku kävin jotain UAV kuskia poraamassa kalloon. Piti vaan varovasti sniikkailla vihollisten luo ja odottaa et joku menee UAV:lle :rolleyes:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tänään servut toimi ja olikin hyvät karkelot kaveriporukalla. Luvassa sekalaisia mietteitä vanhan bäfääjän vinkkelistä:

-Kaikin puolin huima parannus edelliseen osaan. Squadisysteemi toimii jopa hyvin ja porukan mukaansaaminen lennosta on helppoa. Squadit ei enää spontaanisti hajoa kesken pelien.

-Snipereiden kiikariraketille annettu kirvestä. Luojan kiitos. Mortari ei ärsytä yhtään niin paljoa.

-Tiimipelaamisesta jaetaan reilusti pisteitä. Tämä on hienoa, joskin lämärit huoraavat ajoittain jopa liiaksikin pinnoja juoksemalla padit käsissä pitkin lääniä tekemättä varsinaisesti mitään hyödyllistä, vrt. itse yleensä insinörttinä pelatessa jokainen frägi tuntuu aina pieneltä voitolta. Nojaa, if you can't beat 'em, join 'em ja silleen.

-Helikopterit on oikeesti vittumaisia kun siellä on ässäkuskit. Viime viikolla tuli kiroiltua vuolaasti tappaja-Apachea, tänään illalla Black Hawk niitti kuolemaa viidakkokentässä kuin Apocalypse Now:ssa ikään. Näin sen tosin pitää ollakin. Viidakkokenttä on muutenkin vähän arveluttava, idea ja ulkonäko on kartassa tosi upea, pelillisesti on yllättävän rasittavaa kun joka puskassa voi vaania vihulainen. Tämä aktualisoituu nopeana kuolemana. Mahtoi ameriikkalaisia ärsyttää Vietnamissa.

-Spottaussysteemin nerffaus demosta häiritsee. En ihan täysin ymmärrä sitä vieläkään, onko siinä joku cooldown? Ottaa ajoittain päähän kun ihan näkökentässä juoksevia janttereita ei pysty "maalaamaan" vaikka tähtäin seuraa nurmiporaa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Olihan se demossa vähän brutaali, mutta nykyisellään turhan kankea ja vituttava.

-Abrahamsin ääni on mu-na-kas. Samoin helikopterin minigunin aariat saavat melkein teltan kohoamaan. Muutenkin vakuuttava äänimaailma.

Tällaista tänään, huomenna jotain muuta. Uskomaton moninpeli silloin kun sen pelaaminen onnistuu! Tähän vielä omat edesottamukset:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

tänään illalla Black Hawk niitti kuolemaa viidakkokentässä kuin Apocalypse Now:ssa ikään. Näin sen tosin pitää ollakin. Viidakkokenttä on muutenkin vähän arveluttava, idea ja ulkonäko on kartassa tosi upea, pelillisesti on yllättävän rasittavaa kun joka puskassa voi vaania vihulainen.
Valparaiso? Valparaison varsinkin ensimmäiset baset ovat puolustajille suoraan sanottuna helvetillisiä. Tämä ei välttämättä ole huonoa asia, jos on mukana oikealla asenteella. Onhan siinä tiettyä meininkiä, kun "suojana" on pelkkä avoin kenttä, neljä minigunia kylvää taivaalta kuolemaa ja tarkk'ampujat harventavat porukkaa viidakosta. Vastapainona sitten hyökkääjien on hyvin vaikea päästä crateille huomaamatta, joten peli tuntuu yleensä keskittyvän hyvin pitkään pelkästään puolustajien reippaamiseen. Ei ehkä kuitenkaan suosikkimappini pelisuunnittelun puolesta; tuntuu että puolustajat on unohdettu täysin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Kun ruuvaavat joskus peliä niin snipukoilta voisi tuon mortarin ottaa pois tai rajoittaa yhteen kertaan per matsi. Ihan älytöntä kun voivat pistää matalaksi rakennuksia miten haluavat.

Jos jotain pitäis ottaa pois niin kiikarikivääri :) Kylhän siihen on muutaman kerran kuolu ja hajottaahan se taloja mutta entä sitten. Se alue on melko onnetonkin viel mihin sitä murkulaa tippuu.

stammy sanoi:
Valparaiso? Valparaison varsinkin ensimmäiset baset ovat puolustajille suoraan sanottuna helvetillisiä.

Tuli huomattua et ton metsä kentän taasen viimeiset baset on aivan älyttömän vaikeita hyökätä. Siel on aivan hirveitä kämppi paikkoja ja tuli eilen se kenttä nähtyä vasta sinne ihan viimeiselle 2 laatikolle asti. Siinä jos missä on mokattu kenttä suunittelun kanssa. Vikoille lootille ja sellaselle aukiolle pääsee ainoastaan sellasta julmettoman kapeeta solaa pitkin. Ja siel kun puitten seassa pari lämäriä härättelemässä toisia niin se on aivan helvetillistä yrittää päästä sitä solaa pitkin laatikoille. Kopteri melkeen ainut mahis kylvää tuhoa siinä kohtaa ellei jollain munkil pääse siitä solasta ukolla.

Ja sitten se aavikko kenttä jatkuu aivan törkeen pitkälle. Siinä luulin et ne junaradalla/sillalla olevat vikat laatikot on viimeisiä (missä se toinen loota on tuhotun bussin sisällä). Niin eipä ollu sielt viel tulee 2 uutta aluetta sen jälkeen :S Tässä oli kumminkin lääniä kiertää selustaan vaikka melko aukeata onkin.

Minkälaisia tavaroita jengi käyttää classeil? Eilen pelasin koko illan PKM red dotil ja sitten se moodi mil sää MG:t tarkemmiksi. Sil napsii kaukaaltakin jengii helposti.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tulee melkeinpä Engineeriä käytettyä. Käytän sitä AK-silu asetta + 4x zoomi. Pitää kuitenkin aloittaa jo muitakin classeja kehittää. Varmaan Assaulttia tai Mediciä pitää nostaa klaanipelejä varten.

 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Jos jotain pitäis ottaa pois niin kiikarikivääri :) Kylhän siihen on muutaman kerran kuolu ja hajottaahan se taloja mutta entä sitten. Se alue on melko onnetonkin viel mihin sitä murkulaa tippuu.

Ongelman tuosta tekee se, että puolustettavia kohteita ei voi mitenkään puolustaa. Kilometrin päästä tilataan kiikareilla mortarit tulittamaan talo paskaksi ja kohde siinä samalla.

Tuon red dot tähtäimenkö pitäisi nopeuttaa sitä kuinka nopeesti aseen saa vedettyä jyvätähtäykseen lonkalta? Onko sillä oikeesti vaikutusta?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Aivan mahtava peli kyllä. Yksinpeli nyt oli todella huttua varsinkin loppupuolella mutta moninpeli on rautaa... Siis jos ihmiset osaavat pelata kunnolla koska jotenkin tuntuu siltä että ainakin puolet oman faction classeista on aina reconeita jotka vain sniputtavat ilman että edes spottaisivat vihollisia muille pelaajille.

Eilenkin droppasin pelistä missä oli pakko laskea ennen lähtemistä montako reconia meillä oikeasti oli ja lopputulos oli 9/12 joista 7 oli siellä majakassa sniputtamassa.

Eihän tämä tietenkään ole pelin vika vaan pelaajien mutta joku limitti classien määrään olisi kyllä ollut tervetullutta :/
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen jäi kyllä todella kökkö maku suuhun, kun yritin tuossa viimeiseksi illalla vielä pari matsia vääntää.

Ensimmäisenä vuorossa Isla Innocentes, joka on aivan käsittämättömän ärsyttävä tuon saarelta-saarelle-sniputus-suunnittelunsa takia. Tässä sitten korjattiin kuolemia oikein massiivinen määrä Coustillen kanssa oikein saamatta mitään aikaan, ja sitten vuorossa olikin Nelson Bay, jossa ilmeisesti sitten vanha tyyli todettiin hyväksi ja snipat istuivat edelleen pusikoissa. Vieläpä kun yksi janttereista oli huomannut, miten mainiota onkaan mennä Attackers Deploymentiin riehumaan rynsesteri kädessä, niin ohjain oli lentää seinään. Kaiken lisäksi tuo raivostuttava k/d:n esitteleminen jokaisessa mahdollisessa tilanteessa on nyt ehdollistanut allekirjoittaneenkin sitä tuijottamaan, joka on niin väärin kuin olla voi. Perkele.

Moninpelaaminen ilman isoa peliseuraa (väh. täysi Squad) on jostain syystä aina vain vaikeampaa, eikä tästä ilmeisesti synny muuta kuin hampaiden kiristelyä. Sinänsä mielenkiintoinen ilmiö, kun Halo 3:n aikoihin käytännössä 75-prosenttisesti sitä peliä haettiin yksin.

Sentään kävin sen pahimman snipailijan Dog Tagit hakemassa talteen, antoi pientä lohtua muuten mönkään menneelle peluutukselle. ;)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ongelman tuosta tekee se, että puolustettavia kohteita ei voi mitenkään puolustaa. Kilometrin päästä tilataan kiikareilla mortarit tulittamaan talo paskaksi ja kohde siinä samalla.

Tuon red dot tähtäimenkö pitäisi nopeuttaa sitä kuinka nopeesti aseen saa vedettyä jyvätähtäykseen lonkalta? Onko sillä oikeesti vaikutusta?

Nojoo tollaan kyllä pari kertaa käyny, mutta sitten täytyy lähtee tarpomaan eteenpäin ja tappaa kaveri. Eikö se kumminkin pidä olla näköetäisyydellä kohteeseen?

En tiedä nopeuttaako se mitään, mutta sillä voi ampua helposti sarjaakin ilman et vastustaja katoo tähtäimestä rekyylin takia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen jäi kyllä todella kökkö maku suuhun, kun yritin tuossa viimeiseksi illalla vielä pari matsia vääntää.

Ensimmäisenä vuorossa Isla Innocentes, joka on aivan käsittämättömän ärsyttävä tuon saarelta-saarelle-sniputus-suunnittelunsa takia.

Samaan törmäsin eilen, hermot oli kovilla. Matsin jälkeen statsit oli 0/8 ei hirveesti naurattanut.
Ja vielä kun pelas HC:ta ei päässyt kaverin jäljille niin hyvin kuin normissa.

Muuten kyllä mahtava peli.
 
Ylös Bottom