Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mulla on 1942 + lisäosat ja cdkeyt tallessa (Aikuisten oikeesti alkuperäinen) , mutta kun laitan cd-keytä niin ilmoittaa vain että cd-key on jo käytössä :) :)

Kaverilla teki ihan samaa kun eilen yritti lisää. Itse sain Garandin auki lisäämällä BF2 ja kävin tekemässä Heroesin sivuilla tilin EA accountin mailille ja Garandi rävähti auki pelissä. Ja ei menny 10min kauempaa.

Ja jos BF2 ei omista niin vähän täytyy sitten jo nähdä vaivaa ja ladata demo ja käydä tekemässä acco pelissä ja lisäämällä se saitille. Näin olin lukevinaani että myös on mahdollista tehdä.

Mulla on 1942 + lisäosat ja cdkeyt tallessa (Aikuisten oikeesti alkuperäinen) , mutta kun laitan cd-keytä niin ilmoittaa vain että cd-key on jo käytössä :) :)

Samaa herjaa täälläkin, Vietnam myös ilmoitti samaa.

Saisivatpa pian nää servot wörkkimään vähän stabiilimmin. Todella ärsyttävää, että resettiä tulee vähintään kerran per vuorokausi. Eli siis servot ovat jälleen alhaalla eilen ilmoitetun viestin mukaisesti:

EA servers will be reset tomorrow morning at 8:00 GMT/9:00 CET/Midnight PST for maintenance.

Battlefield BC2 (OfficialBFBC2) on Twitter

Todella ärsyttävää, kun olisi joku ~tunti aikaa pelata ennen töitä, niin ei pysty. Olisiko mitenkään mahdotonta, että servut resetoitaisiin vaikka vähän kerrallaan ja pidettäisiin kuitenkin osa toiminnassa koko ajan?

EDIT. Serverit taas ylhäällä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score? mulle menee ihan ihmeellisessä suhteessa muihin kavereihin. Enenmän pelannut, eniten pisteitä, eniten pisteitä per min mutta tuo on alhaisin luku.

Osaako kukaan tähän mitään sanoo...

Saisivatpa pian nää servot wörkkimään vähän stabiilimmin. Todella ärsyttävää, että resettiä tulee vähintään kerran per vuorokausi. Eli siis servot ovat jälleen alhaalla eilen ilmoitetun viestin mukaisesti:

Todella ärsyttävää, kun olisi joku ~tunti aikaa pelata ennen töitä, niin ei pysty. Olisiko mitenkään mahdotonta, että servut resetoitaisiin vaikka vähän kerrallaan ja pidettäisiin kuitenkin osa toiminnassa koko ajan?

Nyt kuulostaa jo siltä että voi pelaaja mennä jo itseensä.

Ilmoittamalla yhteinen resetti estetään ihmisiä tuhlaamasta aikaa yrittäessään päästä näille servereille jotka ovat pystyssä. Vaikka resettailu tehtäisiin kuinka porrastetusti, joku turhautuu taatusti kun ei pääse pelaamaan ja siitä alkaa uusi urputuksen aalto. Addiktit osaavat valittaa. Wanhana World of Warcraftin pelaajana sitä on saanut ällistyä ja viihtyä vuodesta toiseen.

Sun täytyy antaa stammylle vähän släkkiä, kun bäfäyshimo on kova, niin valitusvirsi myös tuima kun tämä karamelli viedään pois.
---

Eilen meni pelit jo paremmin, vaikka Recon-luokalla pelailu ei edelleenkään maita. Onhan tuo tietysti komeaa paukatella varsinkin vihulaisen röllejä otsalohkoon, mutta istuminen on aivan yhtä tylsää kuin aikaisemmissakin Battlefield-peleissä. Sen sijaan Medic onkin puhdasta euforiaa, M60 käteen 4X Scopella ja menoksi. Parhaimmillaan todella eeppisiä tulitukitilanteita saa aikaan, kun vihulaista ryntää liiveihin ja itse laulattaa hylsyt lentäen vanhaa kunnon metallisikaa näiden tuskaksi.

Miksi? Mitä vikaa on haluta, että ostamani peli toimii silloin kun minulla on aikaa pelata. Aina ei ole mahdollisuutta järjestää elämäänsä EA:n serverihuoltojen aikataulujen mukaan.

Aina ei ole mahdollisuutta järjestää elämäänsä EA:n serverihuoltojen aikataulujen mukaan.

Eikä varmaan EA resettiä pelaajien aikataulujen mukaan. Hyvät että edes ilmottaa noista jossain. Ei tarvi hampaita kiristellä ja ihmetellä miksi ei toimi ja voi duunaa muuta.

Kekko sanoi:
Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score? mulle menee ihan ihmeellisessä suhteessa muihin kavereihin. Enenmän pelannut, eniten pisteitä, eniten pisteitä per min mutta tuo on alhaisin luku.

Ei mitään tietoa mutta oisko noista tilastoista laskettu joku skilli arvo miten hyvin tekee duunii taistelukentällä kokonaisuudessaan =]

Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score?
Se mittaa kuinka "hyvä" pelaaja olet, tosin se sekoilee ihan omiaan esim. maailman "paras" pelaaja: skill 201, statseilla 900tappoa 1100kuolemaa ja score per minute alle 200 ja squad scorea vähän... hmm mullakin on paremmat statsit, eli olen parempi kuin maailman paras WOHOO! :rolleyes:

Sen sijaan Medic onkin puhdasta euforiaa, M60 käteen 4X Scopella ja menoksi. Parhaimmillaan todella eeppisiä tulitukitilanteita saa aikaan, kun vihulaista ryntää liiveihin ja itse laulattaa hylsyt lentäen vanhaa kunnon metallisikaa näiden tuskaksi.

Itsekin olen tykästynyt tuohon Mediciin. Eilen pääsin randomi matsissa squadiin missä oli 2 assaulttia ja 1 medic itseni lisäksi. Eipä ollut ammuksista eikä healista pulaa. Ja kun vielä pelattiin tiiviissä porukassa, niin oli vastustajalla aikas tukalat oltavat. Tämä peli saa onnistuessaan aikaan aika eeppisiä tilanteita, kun 4 äijää puolustaa viimeistä lootaa viimeiseen mieheen asti ja lopulta talo sortuu niskaan.

Tuollaisten taisteluiden takia tätä peliä pelataan.

EA:lla on selkeästi yhteiset serverit Ubisoftin kanssa...

Se mittaa kuinka "hyvä" pelaaja olet, tosin se sekoilee ihan omiaan esim. maailman "paras" pelaaja: skill 201, statseilla 900tappoa 1100kuolemaa ja score per minute alle 200 ja squad scorea vähän... hmm mullakin on paremmat statsit, eli olen parempi kuin maailman paras WOHOO! :rolleyes:

Mutta et varmaan ole pelannu peliä 90h mitä tämä ensimmäinen oli kun eilen kattelin? Niin kuin sanoin varmasti noi kaikki tilastot vaikuttaa skill leveliin et tuskin se mitään sekoilee ja se ei varmasti ole näitä parhaimpia mittareita paremmuutta mittaamaan niikun ei KD ratiokaan tässä pelissä. :)

PS. Toi on enemmän kokemustaso kuin taitotaso.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Miksi sitten ko. luku oli minulla parisen päivää sitten yli 180, siinä missä nykyään seisoo iloisesti 132:ssa? :)
Mullakin seisoo iloisesti, mutta jätetään ne lukemat omaan tietoon.

--

Tässä tieteellistä asestatistiikkaa sitä kaipaaville:

C50iK.png

FjO02.png

Tosimiehethän eivät moisesta tilastohumpasta välitä, vaan vetävät sillä aseella, mikä näyttää päheimmältä!

Eilen aukes Garandi ja viel aika ihmeellisesti. Menin sinne battlefiel veteran saitille ja laittelin omat ea network tunnukset siihen BF2:n kohdelle, niin meni läpi ja rankki nousi. Hauskaa sinänsä et en ikinä edes ole pelannu tota. Mutta joskus kyllä testaillu sitä battlefiel 2142:sta ja siinä ainakin samat tunnukset toimi. Eli rankki on nyt 3 :)

Mullakin seisoo iloisesti, mutta jätetään ne lukemat omaan tietoon.

--

Tässä tieteellistä asestatistiikkaa sitä kaipaaville:

C50iK.png

FjO02.png

Tosimiehethän eivät moisesta tilastohumpasta välitä, vaan vetävät sillä aseella, mikä näyttää päheimmältä!

Viitsisitkö postata kanssa linkin suoraan oikealle sivulle:D Löytää vain seuraavalla kerralla helpommin:D

Nuo taitopisteet riippuvat aika pitkälti omasta pelityylistä. Taka-alalla kämppiessä se on alhaisempi kuin taistelun keskellä liikkuessa. Myöskin niiden tipahteluun vaikuttaa aika paljon noiden serverin toiminta, jos ne kaatuvat niin arvot yleensä tipahtelevat.

Ylös Bottom