Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä
Vahvistetaan.
Kuulema nyt toimis servut.
Vahvistetaan.
Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Kuulema nyt toimis servut.
Vahvistetaan.
Kyllä tää on yhtä räpeltämistä EA:lta. Ois voinu VÄHÄN ottaa oppia 1943:n alku-ongelmista. Sain pelin tiistaina ja oon jopa kaksi (2!) kertaa päässy liveen pelaamaan. Nyt ois kerrankin ollu vapaa viikonloppu tehä ihan mitä tahansa, ni ei... PERKL..!!!!!![]()
Huolto alkanut kello 10. Asiasta on ilmoitettu aiemmin tässä ketjussa.Mutta ei tosiaan toimi pelinhaku ainakaan täällä.
OT: Tästä tosin on kiittäminen myös DDoS-hyökkäilevää piraattimerta.
Eiliset pelisessiot olivat todella makoisia, sillä sain M14 Mod 0 Enchancedin avattua, ja tämän kun yhdistin Reconiin niin tuloksena oli täyttä kultaa.
Hauskaa, että itse olen kovinkin eri mieltä. Mielestäni konkkamapit ovat linjastosta se vahvempi osapuoli, vaikka Rushilla onkin pelimuotona aikamoinen charmi. Oma mielipiteeni johtuu siitä, että omaan makuuni konkan listassa ei huonoja mappeja ole ollenkaan, mutta Rushin kierrossa on pari outoa tekelettä. Nelson Baysta on vaihtelevia kokemuksia, mutta Valparaisosta enimmäkseen huonoja. Tämähän aina menee pitkälti sen mukaan millaiseen tiimiin joutuu, mutta pelin pahimmat raiskaukset ja siten turhautumiset olen kokenut Valparaisossa. Puolustajana usein joutuu täydellisesti Blackhawkien raiskattavaksi, kun suojaa ei ole ja hyvät puolustajat tekevät viidakko-osuuksissa kämppimällä hyökkäämisestä helvettiä, jos helot on tuhottu/ne eivät ole oman sqaudin hallussa.Conquest mapit on kyllä kauheeta kuraa ja huomaa että ensin on rushin kartat suunniteltu ja sitte konkkamapit raavittu näistä. Conquestin säännötkin kaipaisi vähän viilausta kun tuntuu ettei lippujen valloituksesta ole mitää merkittävää hyötyä.
Conquest mapit on kyllä kauheeta kuraa ja huomaa että ensin on rushin kartat suunniteltu ja sitte konkkamapit raavittu näistä. Conquestin säännötkin kaipaisi vähän viilausta kun tuntuu ettei lippujen valloituksesta ole mitää merkittävää hyötyä.
Ei MW2:ssa mitään servuja ole. Tähän saisi tulla päivitys että voisi etsiä eurooppalaisia servuja, on meinaan aika ärsyttävää pelata jenkkisurvulla jenkkejä vastaan.Saisivat ottaa MW2 mallia, jossa servut toimivat paljon paremmin jo julkaisusta lähtien...
Ei MW2:ssa mitään servuja ole. Tähän saisi tulla päivitys että voisi etsiä eurooppalaisia servuja, on meinaan aika ärsyttävää pelata jenkkisurvulla jenkkejä vastaan.