Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Minä olen liikaa tiimipelaaja ja kartalla nököttävä "A" häiritsee niin kauan, kunnes se on tuhottu ja vihujen tukikohta siirtyy eteenpäin. Lisäksi en jaksa istua puskassa muiden pelaamista katsellen (viittaus osaamattomuuteeni snipan kanssa).

Näinhän se on. Muutama reconi kyllä on ihan okei, kunhan spottaillaan ja autetaan sen tehtävän suorittamisessa.

Tuosta laatikoiden heittelystä vielä: Välillä käy toisinpäinkin. Heittäessä health -tai ammuslaatikon, juoksee kaveri karkuun. Viiden sekunnin sisällä saakin olla sitten samaa kaveria herättelemässä henkiin.

Joo tottatosiaan itseäni välillä vituttaa kun nuo tiimikaverit juoksee karkuun vaikka kuinka näkyisi verta näytössä,ja koitan medicpackiä hänelle heittää.

No tyytyväisenä sitten saan hymyillä kun puolensekunnin päästä kaveri jo makaakin kuolleena kartalla!:) Itse tosiaan olin eilen hyvässä pelivireessä kun oli kokonaan suomimatsia monta tuntia ja tulihan siinä pisteitäkin kerättyä,ja ihan hyvillä sijoituksillakin olin.

Mutta suuria riemunkiljahduksia koin eilen kun sain eräälä kalliolta 4 reconia lahdattua ja ja yhden assaultin puukolla. Hetken päästä sainkin viestiä liveen että "Nice skillZ u have" pisti hymyn huulille .

Mulle aukes, kun ensikertaa heitin lätyn sisään. Käy katsomassa gamerpicture valikoimaas. Voi olla iloinen yllätys siellä odottelemassa.

mistäs tää gamepictures valikko edes löytyy? Aikani täs etsiskelin...

tietäskö kukaan mitä pitäs tehdä? mulla ku yritän mennä nettii pelaa lives nii sanoo et ei ole oikeuksia tai jotain sellaista. Miten siis sais pelattuu netis?!? onko jossai asetuksis vika toivottavasti sais tietää.

tietäskö kukaan mitä pitäs tehdä? mulla ku yritän mennä nettii pelaa lives nii sanoo et ei ole oikeuksia tai jotain sellaista. Miten siis sais pelattuu netis?!? onko jossai asetuksis vika toivottavasti sais tietää.

Varmaankin puuttuu live gold jäsenyys, kun silverillä ei noi nettipelit onnistu

Eilen iski hyvä vitutus päälle. Siinä rush yömapissa niin vastustajil oli varmaan 10 sniperia ja tuntu et kaverit osu aina päähän -> laakista hengi poies. Ja talot sorrutti mortaleil. No ei siinä mitään tiesin et tullaan voittamaan kun ton kartan vika talo on niin helvetin iso et sitä on lähes mahoton ainakaan mortaleil pistää paskaks ja samal laatikkoa. Ja niihän siinä kävi ne kämppäili siel jossain puskis ja mortalia sato kokoaika taloon. Sitten kun oli vikat 15 ukkoa niin ne yritti tulla lähemmäs tuloksetta.

Ja sitten toinen tämä viivamappi aavikko omat oli aivan syväjääs ja antovait molemmis eris vastustajalle kopterit. No molemmat matsit meni siinä et vastustajal pyöri kopterit ilmas ja murkulaa sato niskaan ja ainakun saatiin kavereitten kanssa vähän hittiä niin menivät oman basen taakse korjaamaan kopterin ja takas 10sek päästä. Sit se hakeutuva ohjus tuntu aivan turhalt ainakin omis käsis kun yritin sil noita tipautella. Sitä on helvetin vaikee suunnata oikein kun ei nää sitä itse ohjusta. Ja sen UAV tietsikan paikkakin on tossa mapis ihan älytön tai oikeestaan se on kaikissa konkka mapeis älytön kun keskel karttaa. Silhän noita koptereita ois helppo tipautella jos vastustajat ei ois älynny tulla iskee puukkoa niskaan :T

RAGE!

Tomorrow, 12th March, and Saturday, 13th March at 8:00GMT/9:00 CET:12:00 (midnight) PST, EA will take the servers down, this time we will come up with even more hardware with more capacity to handle all the BFBC2 traffic. Once the maintenance is complete you will experience an improvement to your online experience.

Voi herran kikkelit. Tässä juuri ajattelin, että voisi pelailla siinä ~10 aikaan, ennen kuin täytyy rientää päivän muihin puuhiin ja tämän jälkeen peliaikaa irtoaa ties koska. Ei sitten.

Lisätkää nyt kerpele sitä kapasiteettia sitten sen verran ettei tarvitse ihan heti uudestaan lisätä.

--

Huolto tulee kyllä ehkä tarpeeseen. Eilen illalla oli ihmeesti ongelmia servujen kanssa, mitä ei ole ennen tapahtunut. Monella servulla jäi mappi looppaamaan ja myös lagia havaittiin, pientä ja vähän suurempaakin.

Huolto tulee kyllä ehkä tarpeeseen. Eilen illalla oli ihmeesti ongelmia servujen kanssa, mitä ei ole ennen tapahtunut. Monella servulla jäi mappi looppaamaan ja myös lagia havaittiin, pientä ja vähän suurempaakin.
Huolto tulee tarpeeseen. Eilen samaa mappia pelattiin kuutisen kertaa putkeen, helikopterin ohjaaminen oli hillittömän pätkimisen kanssa yhtä tuskaa ja pelissä esiintyi jopa ihmeellistä pop-iniä, joka varmaankin taisi johtua verkkoviiveestä.

Tässä juuri ajattelin, että voisi pelailla siinä ~10 aikaan, ennen kuin täytyy rientää päivän muihin puuhiin ja tämän jälkeen peliaikaa irtoaa ties koska. Ei sitten.

Juuri sama ajatus mielessä. No ehdinpä kolme minuuttia edes pelaamaan :D.

Onko toi nyt et Suomen aikaa 10.00 ottanu nuritte servut eli tunti sitten? Ja kestää ties minne asti jota ei ole mainittu..

Täälläkin herätty pikkusen aikasemmin että kerkeäis vähän sotia ennen töihin lähtöä..vaan näinhän siinä kävi. No toivottavasti tepsii tuo päivitys

No höh. Servut alhaalla juuri kun pääsi kotiin. Täytyy sitten kaiketi pelailla tuota yksinpeliä.

Monenkohan aikaan taas saavat servut toimintaan? Noh, nyt ainakin saatiin selitys tuolle monia kummastuttaneelle asialle miksi yksinpeliin piti panostaa niin paljon ;)

Monenkohan aikaan taas saavat servut toimintaan? Noh, nyt ainakin saatiin selitys tuolle monia kummastuttaneelle asialle miksi yksinpeliin piti panostaa niin paljon ;)

Ilmeisesti servut on alhaalla neljä tuntia, mikäli tähän on uskomista. Eli joskus klo 14 jälkeen kannattaa kokeilla jos sattuis vaikka toimimaan.:)

No, ainakin täällä toimii normaalisti.

E: Tai sitten ei. Muilla viivettä?

Konkka servut toimi, mutta rushit oli pelaamattomas kunnos. Onkohan ne nyt vaan siirtäny rushin servuja konkkaan eikä lisäny niitä mikä kai oli tarkoitus päivällä :D

Ylös Bottom