Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pientä lagia oon havainnu tässä.
Ite en kauheesti tykkää missään peleissä pelata tankeilla, helikoptereilla yms. Mutta tässä pelissä kaikki on toisin päin. Helikopterit sun muut on tehty hyvin, mutta jalankulkemiseen kyllästyy todella nopeasti.

Kyllä tää on yhtä räpeltämistä EA:lta. Ois voinu VÄHÄN ottaa oppia 1943:n alku-ongelmista. Sain pelin tiistaina ja oon jopa kaksi (2!) kertaa päässy liveen pelaamaan. Nyt ois kerrankin ollu vapaa viikonloppu tehä ihan mitä tahansa, ni ei... PERKL..!!!!! :confused:

Kyllä tää on yhtä räpeltämistä EA:lta. Ois voinu VÄHÄN ottaa oppia 1943:n alku-ongelmista. Sain pelin tiistaina ja oon jopa kaksi (2!) kertaa päässy liveen pelaamaan. Nyt ois kerrankin ollu vapaa viikonloppu tehä ihan mitä tahansa, ni ei... PERKL..!!!!! :confused:

Se on aina yhtä mukavaa kun osaavat ajoittaa servereiden fixailut viikonloppuun :cool:. Vrt. Ubisoftin syöttöporsaat onnistuivat koko viime viikonlopun korjailemaan servereitään ja kukaan ei päässyt pelaamaan, kiitos nimeltä mainitsemattoman kopiosuojauksen.

Vrt. Ubisoftin syöttöporsaat onnistuivat koko viime viikonlopun korjailemaan servereitään ja kukaan ei päässyt pelaamaan, kiitos nimeltä mainitsemattoman kopiosuojauksen.
OT: Tästä tosin on kiittäminen myös DDoS-hyökkäilevää piraattimerta.
---

Mutta ei tosiaan toimi pelinhaku ainakaan täällä. Eiliset pelisessiot olivat todella makoisia, sillä sain M14 Mod 0 Enchancedin avattua, ja tämän kun yhdistin Reconiin niin tuloksena oli täyttä kultaa.

OT: Tästä tosin on kiittäminen myös DDoS-hyökkäilevää piraattimerta.

OT: Niin hän se Ubisoft luulee, mutta oikeasti pelin omistajat ne vain yrittävät päästä pelaamaan pelejään ;).

Eiliset pelisessiot olivat todella makoisia, sillä sain M14 Mod 0 Enchancedin avattua, ja tämän kun yhdistin Reconiin niin tuloksena oli täyttä kultaa.

Minä olen jo demo päivistä asti himoinnut tuota M14:sta. Vielä kaksi leveliä :(.

Jokohan kesään mennessä on servut täydellisesti toiminnassa.:rolleyes:

Conquest mapit on kyllä kauheeta kuraa ja huomaa että ensin on rushin kartat suunniteltu ja sitte konkkamapit raavittu näistä. Conquestin säännötkin kaipaisi vähän viilausta kun tuntuu ettei lippujen valloituksesta ole mitää merkittävää hyötyä.

Conquest mapit on kyllä kauheeta kuraa ja huomaa että ensin on rushin kartat suunniteltu ja sitte konkkamapit raavittu näistä. Conquestin säännötkin kaipaisi vähän viilausta kun tuntuu ettei lippujen valloituksesta ole mitää merkittävää hyötyä.
Hauskaa, että itse olen kovinkin eri mieltä. Mielestäni konkkamapit ovat linjastosta se vahvempi osapuoli, vaikka Rushilla onkin pelimuotona aikamoinen charmi. Oma mielipiteeni johtuu siitä, että omaan makuuni konkan listassa ei huonoja mappeja ole ollenkaan, mutta Rushin kierrossa on pari outoa tekelettä. Nelson Baysta on vaihtelevia kokemuksia, mutta Valparaisosta enimmäkseen huonoja. Tämähän aina menee pitkälti sen mukaan millaiseen tiimiin joutuu, mutta pelin pahimmat raiskaukset ja siten turhautumiset olen kokenut Valparaisossa. Puolustajana usein joutuu täydellisesti Blackhawkien raiskattavaksi, kun suojaa ei ole ja hyvät puolustajat tekevät viidakko-osuuksissa kämppimällä hyökkäämisestä helvettiä, jos helot on tuhottu/ne eivät ole oman sqaudin hallussa.

Konkassa on kyllä lipuista paljonkin hyötyä, mutta niitä ei kannata silti tavoitella "hinnalla millä hyvänsä", kuten Rushin m-comeja.

Rush tarjoaa kovimmat huippuhetket, mutta turhautuessa tai hengähdystaukoa hakiessa konkka on yleensä suht rentoa viihdettä.

Joo, tuo sisältö on jo valmiiksi pelilevyllä ja se vaan unlockaantuu tuolla koodilla.

Itse juurikin toista mieltä.
Konkan mapit paaaaaljon parempia. Pelimuotonakin se on loppujen lopuksi parempi. Toki nää on makuasioita.

En kyllä ymmärrä miksi pelin yksinpeliä on haukuttu, ihan perus-kivahan toi on ja mielellään sitä pelailee (paitsi jotkut ajopeli-tehtävät :( ). Haha, muistan kun jossain arvostelussa haukuttiin peliä rumaksi. Hehe...

Onko tuo huoltokatkos loppunut jo vai jatkuuko se vieläkin?! Tänään kävin pelin hommaamassa ja tossa klo 14 kokeilin, niin ei löydä mitään servua ja tääs nyt kokeilin, niin ei mitään...ihmeen pitkä huoltokatkos jos näin on. Saisivat ottaa MW2 mallia, jossa servut toimivat paljon paremmin jo julkaisusta lähtien...

Kyllähän toi yksinpeli ihan jees oli, mutta erittäin lyhyt.

E: Harvinaisen vittumaista, kun ei saa pisteitä jos tuppaa kuolemaan..

Viimeksi muokannut moderaattori:

Onko tässä jotakin ongelmaa kun ei joskus tule kuin 2-6 pelaaja vihutiimiin ja yksin olen tai maksimissa kahdestaan jonkun toisen pelaajan kanssa. Näitä pelejä tulee silloin tällöin (yksi peli: kahdestakymmenestä). NAT type on open! upnp on päällä!

Lisäksi onko tuosta Veterans-rankin näkymisen korjaamisesta tullut mitään juttua? Nythän veterans-sivustolle ei voi rekisteröidä BC2:ta eikä 1943:a. Lisäksi BC2:ta pelatessa Veteran-rank ei näy pelissä Scoreboardeissa eikä lobbyissä sille tarkoitetussa valkoisessa loodassa.

-B

Saisivat ottaa MW2 mallia, jossa servut toimivat paljon paremmin jo julkaisusta lähtien...
Ei MW2:ssa mitään servuja ole. Tähän saisi tulla päivitys että voisi etsiä eurooppalaisia servuja, on meinaan aika ärsyttävää pelata jenkkisurvulla jenkkejä vastaan.

Ei MW2:ssa mitään servuja ole. Tähän saisi tulla päivitys että voisi etsiä eurooppalaisia servuja, on meinaan aika ärsyttävää pelata jenkkisurvulla jenkkejä vastaan.

Offtopicia tai ei, mutta kyllä Modern Warfare 2:ssa serverit on. Niitä vain käytetään täysin erilaisella tavalla kuin Battlefieldissä. Bad Companyssa matsit pelataan EA:n/DICE:n ylläpitämillä servereillä, kun taas Modern Warfare 2:ssa serverit huolehtivat vain seuranhakujärjestelmästä, jolla pelaajat ohjataan toisten pelaajien hostaamiin peleihin.

Harmi kun ei meinaa toimia tuo peli näin viikonloppuna. Pelinhaku ei toimi ja peleihin pystyy liittymään kaverien kautta. Peliä ei pystynyt mielestäni lagin takia pelaamaan. Ammuin kaveria kohti lippaan melkein vierestä ja itse kuolin kun kaveri kääntyi ja osui. Hermostuttaa, kun peli on toimiessaan aivan mahtava.

Lisäksi onko tuosta Veterans-rankin näkymisen korjaamisesta tullut mitään juttua?
En ole huomannut mitään virallista kommenttia asiasta. Enkä edes twiittausta.

Pelinhaku ei toimi ja peleihin pystyy liittymään kaverien kautta.
Saman huomasin itse. Tosin ihmetyttää, mistä ne kaverit ovat sinne peliin päässeet, kun haku ei kerran toimi. :D

Ylös Bottom