Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Viitsisitkö postata kanssa linkin suoraan oikealle sivulle:D Löytää vain seuraavalla kerralla helpommin:D
Noi kuvataulukot ei taida olla missään sivulla. Joku EA UK BC2 -foorumeilta oli nuo tehnyt ja sieltä foorumilta ne löysin ks. kuvaformaatissa. Taulukot kuitenkin pohjaavat aika pitkälti tämän saitin tietoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noi kuvataulukot ei taida olla missään sivulla. Joku EA UK BC2 -foorumeilta oli nuo tehnyt ja sieltä foorumilta ne löysin ks. kuvaformaatissa. Taulukot kuitenkin pohjaavat aika pitkälti tämän saitin tietoihin.

Noiden taulukoiden tiedot eroaa alkuperäisestä sivusta:mad: Veikkaisin että tuon sivuston taulukko on oikeassa, koska silloin aseiden tehot ovat lähellä samaa kuin mitä bäfän palkit aseiden tiedoissa.:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noissa muutamassa conquest mapissa ollaan kyllä pahasti flopattu vai onko niitä nyt onneksi vaan yksi missä liput on sijoitettu sellaseks viivaks? Ainakin se desert mappi mitään järkeä. Jos jotain positiivistä haluu hakee niin kapee mappi helpompi spottaa vastustajan sniperit. Oli meinaa aika huvittavaa kun siinä keskel mappia oleval laivan raadolla kävin puukottamassa 5-6 kaveria. 3-4 sniperia, assaultin ja medic.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noissa muutamassa conquest mapissa ollaan kyllä pahasti flopattu vai onko niitä nyt onneksi vaan yksi missä liput on sijoitettu sellaseks viivaks?
Näitä Conquest-mappeja on eri tyylisiä. Henkilökohtaisesti pidän näistä "turf war" -tyylisistä mapeista, sillä ne aiheuttavat mukavaa mähinää ja toiminnan keskitystä. Sellainen sopiva tasapaino Rush-tyylisen keskityksen ja konkan muun vapauden välillä. Ei-lineaariset konkka-mapit tarjoavat hieman erilaista kivaa. Niissä ei oikein koskaan tiedä mitä käy ja taistelu voi keskittyä vaikka mihin osaan mappia. Joskus ei-lineaariset konkka-mapit aiheuttavat ärsyttävää lipulta lipulle juoksemista, kun kukaan ei jää puolustamaan.

Panama Canal (anaali): Suuri mappi ja hyvä sekoitus jalkaväki- ja tankkitaistelua. Liput sekalaisessa järjestyksessä, joskin toiminta yleensä keskittyy Factorylle (oiskohan D?) ja B:lle.

Atacama Desert (aavikko): Pelin suurin mappi ja painottuu tankki- ja ilmataisteluun. Reunoilta on kyllä mahdollista mönkkärillä kiertää, vaikka liput ovat linjassa. Mähinää yleensä eniten keskilipulla laivanhylyn luona ja ilmassa helojen kesken.

White Pass (lumi): Lineaarinen jalkaväki- ja kevytarmori painotteinen mappi. Keskilipulla todelliset verikekkerit ja tiukkaa toimintaa 24/7.

Laguna Presa (viidakko): Ei lineaarinen, mutta sopivan pieni, jotta pystyy pitämään useampaakin lippua hallussa ilman hirveää munaravia.

Laguna Alta (syksy): Ei lineaarinen, tasaväkisillä tiimeillä aikamoinen sekamelska. Joku kiertää aina sille lipulle mikä on juuri vallattu ja sama toistuu. Jos toinen tiimi parempi, pystyy luultavasti hallitsemaan kenttää paremmin.

Itselle pienet mapit, eli Laguna Presa ja erityisesti lineaarinen White Pass ovat tarjonneet ehkä kovimmat mähinät. Atacama on hyvää vaihtelua kokonsa puolesta ja siinä pääsee mähistelemään ajoneuvoilla oikein syämmensä kyllyydestä. Laguna Alta on oikein kiva snipamappi, mikä on pelistä riippuen joko hyvä tai todella huono asia. Panama Canalissa tulee aika usein turpiin, mutta hyvä mappi se on. Tankkeja ja toisaalta CQB:tä.

--

Hei, mä haluun tiätää!

Tuliko normieditiooninkin mukana gamer picture?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Omat suosikit ovat ehdottomasti Atacama Desert ja Laguna Alta, sillä näissä on kummassakin oma, juuri oikeanlainen fiilis.

Laguna Altassa meno on juuri kunnon likaista jalkaväki- ja ajoneuvosotimista, jossa ympäristöt varioivat ja suojaa löytyy paljon. Plussaa mapin hienosta viimeistelystä, sillä hutaistuja yksityiskohtia ei näy (kuten hirvittävät pintavirheet Isla Innocentesissa). Kartan suunnittelu on tasapuolista ja toiminnantäyteistä.

Atacama Desertissä taas on sitä vanhaa kunnon Battelfield-meininkiä runsain mitoin. Iso, avonainen aavikko tarkasti suunnitelluilla rakenteilla ja muodoilla. Ilmassa lentävä irtohiekka ja -pöly luovat upean tunnelman. Helikopteri-elementti on mainio, sillä taistelukentän yllä on todella hauskaa käydä taisteluita ilmaherruudesta pelin parhailla koptereilla.

stammy: Ei tullut.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nii toi White Pass oli se toinen viivamappi. Sellanen mielikuva oli et tuli kaks vastaan, mutta ilmeisesti tää oli tai siis on niin hyvä mappi et en osannu sitä viivamapiks yhdistää :D Taloi paljon ja josta löyty kans joku vakio snipe mesta siitä keskeltä pieneltä mäeltä. Mistä kanssa tuli muutamat dog tagit haettua pois.

Toi sigi sivusto ei taida osata päivittää noita tilastoja noihin kuviin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

stammy: Ei tullut.
WOOT! Take that normi-peaches! (vähän oli pettymys tuo limited, vaikken ihmeitä odottanutkaan, mutta gamerpicture oli sitten jees yllätys)

DICE pelaa likaisella:

How to avoid “mapathy” without paying! Tyylikästä piikkiä MW2:n mukahauskan mainoskamppiksen suuntaan.

--

Enforcer, kyllä sen pitäis pävittää, mutta nyt on vissiin jotain ongelmia. Ei ole mullakaan päivittynyt. Eiköhän homma ala pelittämään, kun DICE saa vitralliset leaderboardsinsa kuntoon.

EDIT: Heetkonen:

There will be future paid downloadable content as well but these packs will focus on expanding other parts of the game experience rather than the selection of maps available for the basic game modes.

Miten te ymmärrätte tämän? Itse ymmärrän, että maksulliset packit tulevat laajentamaan muita pelin osa-alueita kuin perusmuotojen mappivalikoimaa. What the hell? Mie ainakin haluun lisää mappeja ja heti ja paljon. Ja konkkaan ja rushiin, eikä mihinkään muihin pellemuotoihin. Vai aikovatko pitää mapit aina ilmaisina ja uudet kostyymit, aseet, spesialisoinnit tms. voivat olla maksullisia? Taas nousi enemmän kysymyksiä kuin mihin tuo blogaus vastasi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mie ainakin haluun lisää mappeja ja heti ja paljon. Ja konkkaan ja rushiin, eikä mihinkään muihin pellemuotoihin. Vai aikovatko pitää mapit aina ilmaisina ja uudet kostyymit, aseet, spesialisoinnit tms. voivat olla maksullisia? Taas nousi enemmän kysymyksiä kuin mihin tuo blogaus vastasi.
Olisihan se hienoa että kartat tulisivat ilmaiseksi kaikille.
Niitä kun ostaa kuitenkin vain pieni prosentti pelin ostaneista ja se tarkoittaa että maksullisilla kartoilla on aina vähemmän pelaajia kuin yleisillä...

</turha unelmointi> :D

Edit, nyt kun kävin tuota blogia hieman lukemassa, niin tuleehan nuo kartat ilmaiseksi VIP:eille (=limited edition, right? - josta porukka valitti ettei ole mitään hyötyä ostaa... ;) ).
Ja lukeehan se tossa mainosmateriaalissakin aika selvästi:
Insert_5F00_Card_5F00_360_5F00_Page1.jpg
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

BC1:n kaikki mapit olivat ilmaisia, mutta eipä niitä paljoa tullut. Tai siis tuli jopa kahdeksan konkkamappia, mutta pelin alkuperäiset Rush-mapit olivat ne millä mentiin sitten loppuun asti. Kyllähän tuossa blogissa selvitetään, etteivät halua segmentoida pelaajakuntaa maksullisilla mapeille. Toivon kuitenkin todella ettei tämä tarkoita sitä, että uusia mappeja ei nähtäisi ollenkaan. Nämä tulevat "uudet" mapithan ovat vain pelimuotoversioita jo olemassaolevista mapeista.

DocW, VIP on kaikkien uusien versioiden mukana. Ei pelkästään lmtd:n.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itellä ei äsken ainakaan näyttänyt tota gamer picturea olevan, vaikka Limited Editionin omistan. Noh, pitää perehtyä kohta lisää.

Demossa tuli reconilla pelattua paljon, tässä taas tullut enemmän tutuksi assault ja medic.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

VGChartzin suuntaa antavia myyntilukuja ensimmäiselle viikolle (Euroopassa puoli viikkoa):

360: ~0.8m
PS3: ~0.5m

Vertailulukuja ekan viikon myynneistä:

BC1:

360: ~0.3m
PS3: ~0.14m

MW2:

360: ~4.9m
PS3: ~3.2m

--

Oikein hyvät myynnit ja parannus ykköseen. Saa MW2:n myynnit vaikuttamaan aivan naurettavilta, kun pelien paremmuutta verrataan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Melko huvittavat tosiaan noi myyntiluvut verrattuna MW2:een. Ihan käsittämätöntä, miten paljon tuo MW2 on myynyt.

Looking at score graphs. 28-27-23-22% Assault-Recon-Medic-Engineer
Siinä puolestaan pikkasen statistiikkaa, miten joukot jakautuvat. Liekkö kaikkien alustojen yhteiset statsit vai mitkä. Lähde: Pelin suunnittelijan tweettaus.

E: Noissa onkin kyse siis siitä paljonko niillä tehdään pisteitä. Assaultilla siis tehty 28% kaikista pojoista, reconilla 27% jne. Ei siis mitään tekemistä sen kanssa, kuinka paljon kyseisiä luokkia käytetään pelissä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Demossa tuli reconilla pelattua paljon, tässä taas tullut enemmän tutuksi assault ja medic.

Minä olen liikaa tiimipelaaja ja kartalla nököttävä "A" häiritsee niin kauan, kunnes se on tuhottu ja vihujen tukikohta siirtyy eteenpäin. Lisäksi en jaksa istua puskassa muiden pelaamista katsellen (viittaus osaamattomuuteeni snipan kanssa). Tästä syystä valintani on toistaiseksi ollut yksinomaan Assault ja Engineer.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Siinä puolestaan pikkasen statistiikkaa, miten joukot jakautuvat. Liekkö kaikkien alustojen yhteiset statsit vai mitkä. Lähde: Pelin suunnittelijan tweettaus.

Melko hurjaa jos pitää paikkansa. Ensinnäkin tuntuu et Reconeit on joka nurkas ja toisekseen tuntuu et ei kirveelläkään löydä ammuspakatteja maasta. Ja en ymmärrä miks jengi ei viitsi sitä heittää johonkin. Ensinnäkin se säilyy maassa vaikka kuolet ja toisekseen siitä ei ole kellekkään ainakaan mitään haittaa. Ja medicil pelattaessa oon parhaimmillaan saanu 300-400 pistettä kerralla kun mukavaan kasaan omia olen pakettia heittäny.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mites tuo MP on alkanut pelittämään? En nyt kysy sitä, että minkälaista menoa sielä on, koska tiedän jo suunnilleen mitä odottaa, vaan haluan tietää, että onko noi servu ongelmat sun muut connegtion failuret historiaa? Nimittäin itse en peliä hommaa ennen kuin kaikki pelittää oikein...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ensinnäkin se säilyy maassa vaikka kuolet ja toisekseen siitä ei ole kellekkään ainakaan mitään haittaa.
Ei niitä ihan mihin tahansa kannata heittää. Viholliset nimittäin myös pystyvät niitä käyttämään. Saattaa parhaimmillaan ratkaista vaikka oman tankkisi hengen, kun vihollinen saa uusia raketteja.

Mites tuo MP on alkanut pelittämään? En nyt kysy sitä, että minkälaista menoa sielä on, koska tiedän jo suunnilleen mitä odottaa, vaan haluan tietää, että onko noi servu ongelmat sun muut connegtion failuret historiaa?
Todella vaikea sanoa. Onhan noita huoltoja sun muita (=servut tunnin pari nurin) ollut viime aikoina silloin tällöin ja liian useaan, mutta loistavasti servot yleisesti toimii. Ei mitään joinimisongelmia eikä lagia.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Ei niitä ihan mihin tahansa kannata heittää. Viholliset nimittäin myös pystyvät niitä käyttämään. Saattaa parhaimmillaan ratkaista vaikka oman tankkisi hengen, kun vihollinen saa uusia raketteja.

No tankeilla ei pelejä voiteta. Pointti nyt oli lähinnä se et niitä ei näy koskaan ja jopa monesti back nappulalla niitä pyytäny ja pyydetyl vilkkuu vaikka missä valoja ja huutoa et ammuksia joku tarttee niin silti ei ole ammuslootaa näkyny eikä kuulunu. Mutta ehkä jonain päivänä jengi hiffaa et assault voi bad companeis ammuksia omille jakaa.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Pointti nyt oli lähinnä se et niitä ei näy koskaan ja jopa monesti back nappulalla niitä pyytäny ja pyydetyl vilkkuu vaikka missä valoja ja huutoa et ammuksia joku tarttee niin silti ei ole ammuslootaa näkyny eikä kuulunu. Mutta ehkä jonain päivänä jengi hiffaa et assault voi bad companeis ammuksia omille jakaa.

Ite aina unohdan assaultina niitä jakaa kun sen verran harvoin sillä pelailen. Joka kerta, kun assaultilla pelaa niin mapin puolessa välissä muistan tuon ja alan hirveällä vimmalla työntämään niitä omille aina kun on tilaisuus.
 
Ylös Bottom