Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Se mittaa kuinka "hyvä" pelaaja olet, tosin se sekoilee ihan omiaan esim. maailman "paras" pelaaja: skill 201, statseilla 900tappoa 1100kuolemaa ja score per minute alle 200 ja squad scorea vähän... hmm mullakin on paremmat statsit, eli olen parempi kuin maailman paras WOHOO!![]()
Mullakin seisoo iloisesti, mutta jätetään ne lukemat omaan tietoon.Miksi sitten ko. luku oli minulla parisen päivää sitten yli 180, siinä missä nykyään seisoo iloisesti 132:ssa?![]()
Miksi sitten ko. luku oli minulla parisen päivää sitten yli 180, siinä missä nykyään seisoo iloisesti 132:ssa?![]()
Mullakin seisoo iloisesti, mutta jätetään ne lukemat omaan tietoon.
--
Tässä tieteellistä asestatistiikkaa sitä kaipaaville:
![]()
![]()
Tosimiehethän eivät moisesta tilastohumpasta välitä, vaan vetävät sillä aseella, mikä näyttää päheimmältä!
Noi kuvataulukot ei taida olla missään sivulla. Joku EA UK BC2 -foorumeilta oli nuo tehnyt ja sieltä foorumilta ne löysin ks. kuvaformaatissa. Taulukot kuitenkin pohjaavat aika pitkälti tämän saitin tietoihin.Viitsisitkö postata kanssa linkin suoraan oikealle sivulleLöytää vain seuraavalla kerralla helpommin
![]()
Noi kuvataulukot ei taida olla missään sivulla. Joku EA UK BC2 -foorumeilta oli nuo tehnyt ja sieltä foorumilta ne löysin ks. kuvaformaatissa. Taulukot kuitenkin pohjaavat aika pitkälti tämän saitin tietoihin.
Näitä Conquest-mappeja on eri tyylisiä. Henkilökohtaisesti pidän näistä "turf war" -tyylisistä mapeista, sillä ne aiheuttavat mukavaa mähinää ja toiminnan keskitystä. Sellainen sopiva tasapaino Rush-tyylisen keskityksen ja konkan muun vapauden välillä. Ei-lineaariset konkka-mapit tarjoavat hieman erilaista kivaa. Niissä ei oikein koskaan tiedä mitä käy ja taistelu voi keskittyä vaikka mihin osaan mappia. Joskus ei-lineaariset konkka-mapit aiheuttavat ärsyttävää lipulta lipulle juoksemista, kun kukaan ei jää puolustamaan.Noissa muutamassa conquest mapissa ollaan kyllä pahasti flopattu vai onko niitä nyt onneksi vaan yksi missä liput on sijoitettu sellaseks viivaks?
WOOT! Take that normi-peaches! (vähän oli pettymys tuo limited, vaikken ihmeitä odottanutkaan, mutta gamerpicture oli sitten jees yllätys)stammy: Ei tullut.
There will be future paid downloadable content as well but these packs will focus on expanding other parts of the game experience rather than the selection of maps available for the basic game modes.
Tuliko normieditiooninkin mukana gamer picture?
Mulle aukes, kun ensikertaa heitin lätyn sisään. Käy katsomassa gamerpicture valikoimaas. Voi olla iloinen yllätys siellä odottelemassa.Mulla limited, enkä mä mitää gamr picturea honannu?![]()
Olisihan se hienoa että kartat tulisivat ilmaiseksi kaikille.Mie ainakin haluun lisää mappeja ja heti ja paljon. Ja konkkaan ja rushiin, eikä mihinkään muihin pellemuotoihin. Vai aikovatko pitää mapit aina ilmaisina ja uudet kostyymit, aseet, spesialisoinnit tms. voivat olla maksullisia? Taas nousi enemmän kysymyksiä kuin mihin tuo blogaus vastasi.
Siinä puolestaan pikkasen statistiikkaa, miten joukot jakautuvat. Liekkö kaikkien alustojen yhteiset statsit vai mitkä. Lähde: Pelin suunnittelijan tweettaus.Looking at score graphs. 28-27-23-22% Assault-Recon-Medic-Engineer
Demossa tuli reconilla pelattua paljon, tässä taas tullut enemmän tutuksi assault ja medic.