Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Ei siinä tunnu olevan mitään timeria kun spottasin jatkuvasti peräkkäin juoksevat jantterit. Menivät n. 5 metrin välein ja ite istuin paikallani ja vaan painoit bäkkiä niin kaikki paljastu yks toisensa jälkeen ilman ongelmaa.
Tsori nyt vaan pojat, mutta kyllä rajoitettu spottailu on ihan loppuun asti mietitty ominaisuus. Varsinkin demossa tosiaan riitti kun tähtäilee rinteelle (missä toki viholliset olivat aina näkyvissä) ja räkytti sarjaspottailulla kaikki näkyviin. Spottaus toimii aivan optimaalisesti nykyään.
Ja 1942 sekä Vietnam vaativat sitten taas CD-keytä, jota en todellakaan kyllä löydä. Kummankin pelin manuskat hävinneet jo vuosia sitten.
Mulla on 1942 + lisäosat ja cdkeyt tallessa (Aikuisten oikeesti alkuperäinen) , mutta kun laitan cd-keytä niin ilmoittaa vain että cd-key on jo käytössä![]()
![]()
Mulla on 1942 + lisäosat ja cdkeyt tallessa (Aikuisten oikeesti alkuperäinen) , mutta kun laitan cd-keytä niin ilmoittaa vain että cd-key on jo käytössä![]()
![]()
EA servers will be reset tomorrow morning at 8:00 GMT/9:00 CET/Midnight PST for maintenance.
Battlefield BC2 (OfficialBFBC2) on Twitter
Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score? mulle menee ihan ihmeellisessä suhteessa muihin kavereihin. Enenmän pelannut, eniten pisteitä, eniten pisteitä per min mutta tuo on alhaisin luku.
Saisivatpa pian nää servot wörkkimään vähän stabiilimmin. Todella ärsyttävää, että resettiä tulee vähintään kerran per vuorokausi. Eli siis servot ovat jälleen alhaalla eilen ilmoitetun viestin mukaisesti:
Todella ärsyttävää, kun olisi joku ~tunti aikaa pelata ennen töitä, niin ei pysty. Olisiko mitenkään mahdotonta, että servut resetoitaisiin vaikka vähän kerrallaan ja pidettäisiin kuitenkin osa toiminnassa koko ajan?
Miksi? Mitä vikaa on haluta, että ostamani peli toimii silloin kun minulla on aikaa pelata. Aina ei ole mahdollisuutta järjestää elämäänsä EA:n serverihuoltojen aikataulujen mukaan.Nyt kuulostaa jo siltä että voi pelaaja mennä jo itseensä.
Aina ei ole mahdollisuutta järjestää elämäänsä EA:n serverihuoltojen aikataulujen mukaan.
Kekko sanoi:Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score? mulle menee ihan ihmeellisessä suhteessa muihin kavereihin. Enenmän pelannut, eniten pisteitä, eniten pisteitä per min mutta tuo on alhaisin luku.
Se mittaa kuinka "hyvä" pelaaja olet, tosin se sekoilee ihan omiaan esim. maailman "paras" pelaaja: skill 201, statseilla 900tappoa 1100kuolemaa ja score per minute alle 200 ja squad scorea vähän... hmm mullakin on paremmat statsit, eli olen parempi kuin maailman paras WOHOO!Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score?
Battlefield releaseparty - Finest.se
BC2 launchpartyt. Omaan silmään näyttää vähän siltä, että juhlijoista aika harva tulee peliä edes kokeilemaan.![]()
BFBC2 Xbox 360 is still down for maintenance. Last minute issue delayed the servers coming back up.
Battlefield BC2 (OfficialBFBC2) on Twitter
oh wow.
Sen sijaan Medic onkin puhdasta euforiaa, M60 käteen 4X Scopella ja menoksi. Parhaimmillaan todella eeppisiä tulitukitilanteita saa aikaan, kun vihulaista ryntää liiveihin ja itse laulattaa hylsyt lentäen vanhaa kunnon metallisikaa näiden tuskaksi.