Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Tapot ei vissiin siirtyneet, mutta Dog Tagit kyllä..

Huomasin tosta spottaamisesta sellasen jutun että se ei toimi jos painat nappia silloin kun ase ns. lonkalla. Vasta sitten ainakin itellä toimii spotti huoletta kun laittaa sen spotattavan kohteen jyvälle ja painaa Bäkkiä.

Ei siinä tunnu olevan mitään timeria kun spottasin jatkuvasti peräkkäin juoksevat jantterit. Menivät n. 5 metrin välein ja ite istuin paikallani ja vaan painoit bäkkiä niin kaikki paljastu yks toisensa jälkeen ilman ongelmaa.

Myös jos on isompi porukka kasassa niin ne spottaantuu kaikki jos on sen jyvän kieppeillä.

Ei siinä tunnu olevan mitään timeria kun spottasin jatkuvasti peräkkäin juoksevat jantterit. Menivät n. 5 metrin välein ja ite istuin paikallani ja vaan painoit bäkkiä niin kaikki paljastu yks toisensa jälkeen ilman ongelmaa.

Jos spottaa ohi niin siihen tulee jonkinlainen timeri.

Toimii se kyllä ihan lonkaltakin. Se vaan pitää oikeesti olla just siinä kohilla, että se spottaaminen onnistuu. Kyllä pystyy peräkkäin spottailemaan varmaan, vaikka koko tiimin mikäli sattuvat sopivasti aukeelta juoksemaan, mutta sitten jos sohaset vahingossa jonnekki pusikkoon ja painat backia, niin senpä jälkeen ei spottaaminen heti onnistukkaan, vaikka kaveri olisi miten nätisti siinä holilla ja näkyvissä.

Eli "tyhjän" paikan spottaaminen aiheuttaa sen, että menee hetki ennenkuin pystyy taas spottaamaan. Tämä on ihan jees systeemi, mutta silti kyllä ne selkeesti näkyvät jampat pitäisi saada spotattua joka kerta, vaikka olisikin ensin spottiraiskannut kaikki puskat.

Tämmösen käsityksen minä olen ainakin saanut tuon spotin toimimisesta. Tiedä sitten miten se oikeasti pelittää.

E: Tällä kertaa Coustille kerkes naputella sinne väliin. Hyvin menee ajotukset kohilleen...

Tsori nyt vaan pojat, mutta kyllä rajoitettu spottailu on ihan loppuun asti mietitty ominaisuus. Varsinkin demossa tosiaan riitti kun tähtäilee rinteelle (missä toki viholliset olivat aina näkyvissä) ja räkytti sarjaspottailulla kaikki näkyviin. Spottaus toimii aivan optimaalisesti nykyään.

Heh heh, voi niitä aikoja kun sai vielä demossa hyökkääjänä rämpyttää peukalo kipeänä koko vihollistiimin joka kerta laskuvarjolla alas tullessa :).

Ite nyt vaan toivoisin ettei siitä demon villistä spottailulännestä tarttisi mennä samantien tällaiseen yksityisspottausta polkevaan systeemiin, jossa oikeasti ihan nenän edessä juoksevien aamukasojen merkkaaminen ei aina onnistu. Asiaa ei helpota spottausnapin sijoitus, joka estää samanaikaisen liikkumisen.
Turhan helposti menee spottausta yrittäessä omat pelikirjat sekaisin, varsinkin kun tykkään aina ensin maalata vastapuolen toverin ennen lyijymyrkytyksen tarjoamista.

Tämä nyt mikään gamebreaker ole, mutta pitäähän sitä jostain aina kitistä että lämpö pysyy pakkasilla.

Ehkä spottaus on siksi(kin) vaikeampaa, koska pelissä on yksi classi oikein kokonaan omistettu tälle? Itse jos reconina häärin ja vielä spotting scope on pultattu aseeseen kiinni, niin kyllä niitä punapallukoita alkaa löytymään. Mitään merkittävää spottaamisen vaikeutta en ole tosin muillakaan classeilla huomannut, kun tiedostaa, että ohi ei kannata spotata. Jos sitten joskus joku ohijuokseva jätkä ei spottaannu heti, niin sitä suuremmalla syyllä täytyy keskittyä lyijykarkin jakamiseen.

Demossa homma tosiaan oli absurdin helppoa, eikä eronnut paljoakaan ykkösen laajalti parjatusta systeemistä. Kokoversiossa homma toimii hyvin.

Ja 1942 sekä Vietnam vaativat sitten taas CD-keytä, jota en todellakaan kyllä löydä. Kummankin pelin manuskat hävinneet jo vuosia sitten.

Mulla on 1942 + lisäosat ja cdkeyt tallessa (Aikuisten oikeesti alkuperäinen) , mutta kun laitan cd-keytä niin ilmoittaa vain että cd-key on jo käytössä :) :)

Mulla on 1942 + lisäosat ja cdkeyt tallessa (Aikuisten oikeesti alkuperäinen) , mutta kun laitan cd-keytä niin ilmoittaa vain että cd-key on jo käytössä :) :)

Kaverilla teki ihan samaa kun eilen yritti lisää. Itse sain Garandin auki lisäämällä BF2 ja kävin tekemässä Heroesin sivuilla tilin EA accountin mailille ja Garandi rävähti auki pelissä. Ja ei menny 10min kauempaa.

Ja jos BF2 ei omista niin vähän täytyy sitten jo nähdä vaivaa ja ladata demo ja käydä tekemässä acco pelissä ja lisäämällä se saitille. Näin olin lukevinaani että myös on mahdollista tehdä.

Samaa herjaa täälläkin, Vietnam myös ilmoitti samaa.

Saisivatpa pian nää servot wörkkimään vähän stabiilimmin. Todella ärsyttävää, että resettiä tulee vähintään kerran per vuorokausi. Eli siis servot ovat jälleen alhaalla eilen ilmoitetun viestin mukaisesti:

EA servers will be reset tomorrow morning at 8:00 GMT/9:00 CET/Midnight PST for maintenance.

Battlefield BC2 (OfficialBFBC2) on Twitter

Todella ärsyttävää, kun olisi joku ~tunti aikaa pelata ennen töitä, niin ei pysty. Olisiko mitenkään mahdotonta, että servut resetoitaisiin vaikka vähän kerrallaan ja pidettäisiin kuitenkin osa toiminnassa koko ajan?

EDIT. Serverit taas ylhäällä.

Viimeksi muokannut moderaattori:

Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score? mulle menee ihan ihmeellisessä suhteessa muihin kavereihin. Enenmän pelannut, eniten pisteitä, eniten pisteitä per min mutta tuo on alhaisin luku.

Osaako kukaan tähän mitään sanoo...

Saisivatpa pian nää servot wörkkimään vähän stabiilimmin. Todella ärsyttävää, että resettiä tulee vähintään kerran per vuorokausi. Eli siis servot ovat jälleen alhaalla eilen ilmoitetun viestin mukaisesti:

Todella ärsyttävää, kun olisi joku ~tunti aikaa pelata ennen töitä, niin ei pysty. Olisiko mitenkään mahdotonta, että servut resetoitaisiin vaikka vähän kerrallaan ja pidettäisiin kuitenkin osa toiminnassa koko ajan?

Nyt kuulostaa jo siltä että voi pelaaja mennä jo itseensä.

Ilmoittamalla yhteinen resetti estetään ihmisiä tuhlaamasta aikaa yrittäessään päästä näille servereille jotka ovat pystyssä. Vaikka resettailu tehtäisiin kuinka porrastetusti, joku turhautuu taatusti kun ei pääse pelaamaan ja siitä alkaa uusi urputuksen aalto. Addiktit osaavat valittaa. Wanhana World of Warcraftin pelaajana sitä on saanut ällistyä ja viihtyä vuodesta toiseen.

Nyt kuulostaa jo siltä että voi pelaaja mennä jo itseensä.
Miksi? Mitä vikaa on haluta, että ostamani peli toimii silloin kun minulla on aikaa pelata. Aina ei ole mahdollisuutta järjestää elämäänsä EA:n serverihuoltojen aikataulujen mukaan.

Aina ei ole mahdollisuutta järjestää elämäänsä EA:n serverihuoltojen aikataulujen mukaan.

Eikä varmaan EA resettiä pelaajien aikataulujen mukaan. Hyvät että edes ilmottaa noista jossain. Ei tarvi hampaita kiristellä ja ihmetellä miksi ei toimi ja voi duunaa muuta.

Kekko sanoi:
Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score? mulle menee ihan ihmeellisessä suhteessa muihin kavereihin. Enenmän pelannut, eniten pisteitä, eniten pisteitä per min mutta tuo on alhaisin luku.

Ei mitään tietoa mutta oisko noista tilastoista laskettu joku skilli arvo miten hyvin tekee duunii taistelukentällä kokonaisuudessaan =]

Mitäs leaderbordissa tarkoittaaa ja mistä toi kertoo skil score?
Se mittaa kuinka "hyvä" pelaaja olet, tosin se sekoilee ihan omiaan esim. maailman "paras" pelaaja: skill 201, statseilla 900tappoa 1100kuolemaa ja score per minute alle 200 ja squad scorea vähän... hmm mullakin on paremmat statsit, eli olen parempi kuin maailman paras WOHOO! :rolleyes:

Sen sijaan Medic onkin puhdasta euforiaa, M60 käteen 4X Scopella ja menoksi. Parhaimmillaan todella eeppisiä tulitukitilanteita saa aikaan, kun vihulaista ryntää liiveihin ja itse laulattaa hylsyt lentäen vanhaa kunnon metallisikaa näiden tuskaksi.

Itsekin olen tykästynyt tuohon Mediciin. Eilen pääsin randomi matsissa squadiin missä oli 2 assaulttia ja 1 medic itseni lisäksi. Eipä ollut ammuksista eikä healista pulaa. Ja kun vielä pelattiin tiiviissä porukassa, niin oli vastustajalla aikas tukalat oltavat. Tämä peli saa onnistuessaan aikaan aika eeppisiä tilanteita, kun 4 äijää puolustaa viimeistä lootaa viimeiseen mieheen asti ja lopulta talo sortuu niskaan.

Tuollaisten taisteluiden takia tätä peliä pelataan.

Ylös Bottom