Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)

Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja maagiset
  • Aloituspäivämäärä Aloituspäivämäärä
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

EA:lla on selkeästi yhteiset serverit Ubisoftin kanssa...
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Se mittaa kuinka "hyvä" pelaaja olet, tosin se sekoilee ihan omiaan esim. maailman "paras" pelaaja: skill 201, statseilla 900tappoa 1100kuolemaa ja score per minute alle 200 ja squad scorea vähän... hmm mullakin on paremmat statsit, eli olen parempi kuin maailman paras WOHOO! :rolleyes:

Mutta et varmaan ole pelannu peliä 90h mitä tämä ensimmäinen oli kun eilen kattelin? Niin kuin sanoin varmasti noi kaikki tilastot vaikuttaa skill leveliin et tuskin se mitään sekoilee ja se ei varmasti ole näitä parhaimpia mittareita paremmuutta mittaamaan niikun ei KD ratiokaan tässä pelissä. :)

PS. Toi on enemmän kokemustaso kuin taitotaso.
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Miksi sitten ko. luku oli minulla parisen päivää sitten yli 180, siinä missä nykyään seisoo iloisesti 132:ssa? :)
Mullakin seisoo iloisesti, mutta jätetään ne lukemat omaan tietoon.

--

Tässä tieteellistä asestatistiikkaa sitä kaipaaville:

C50iK.png

FjO02.png

Tosimiehethän eivät moisesta tilastohumpasta välitä, vaan vetävät sillä aseella, mikä näyttää päheimmältä!
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Eilen aukes Garandi ja viel aika ihmeellisesti. Menin sinne battlefiel veteran saitille ja laittelin omat ea network tunnukset siihen BF2:n kohdelle, niin meni läpi ja rankki nousi. Hauskaa sinänsä et en ikinä edes ole pelannu tota. Mutta joskus kyllä testaillu sitä battlefiel 2142:sta ja siinä ainakin samat tunnukset toimi. Eli rankki on nyt 3 :)
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mullakin seisoo iloisesti, mutta jätetään ne lukemat omaan tietoon.

--

Tässä tieteellistä asestatistiikkaa sitä kaipaaville:

C50iK.png

FjO02.png

Tosimiehethän eivät moisesta tilastohumpasta välitä, vaan vetävät sillä aseella, mikä näyttää päheimmältä!

Viitsisitkö postata kanssa linkin suoraan oikealle sivulle:D Löytää vain seuraavalla kerralla helpommin:D

Nuo taitopisteet riippuvat aika pitkälti omasta pelityylistä. Taka-alalla kämppiessä se on alhaisempi kuin taistelun keskellä liikkuessa. Myöskin niiden tipahteluun vaikuttaa aika paljon noiden serverin toiminta, jos ne kaatuvat niin arvot yleensä tipahtelevat.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Viitsisitkö postata kanssa linkin suoraan oikealle sivulle:D Löytää vain seuraavalla kerralla helpommin:D
Noi kuvataulukot ei taida olla missään sivulla. Joku EA UK BC2 -foorumeilta oli nuo tehnyt ja sieltä foorumilta ne löysin ks. kuvaformaatissa. Taulukot kuitenkin pohjaavat aika pitkälti tämän saitin tietoihin.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noi kuvataulukot ei taida olla missään sivulla. Joku EA UK BC2 -foorumeilta oli nuo tehnyt ja sieltä foorumilta ne löysin ks. kuvaformaatissa. Taulukot kuitenkin pohjaavat aika pitkälti tämän saitin tietoihin.

Noiden taulukoiden tiedot eroaa alkuperäisestä sivusta:mad: Veikkaisin että tuon sivuston taulukko on oikeassa, koska silloin aseiden tehot ovat lähellä samaa kuin mitä bäfän palkit aseiden tiedoissa.:cool:
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noissa muutamassa conquest mapissa ollaan kyllä pahasti flopattu vai onko niitä nyt onneksi vaan yksi missä liput on sijoitettu sellaseks viivaks? Ainakin se desert mappi mitään järkeä. Jos jotain positiivistä haluu hakee niin kapee mappi helpompi spottaa vastustajan sniperit. Oli meinaa aika huvittavaa kun siinä keskel mappia oleval laivan raadolla kävin puukottamassa 5-6 kaveria. 3-4 sniperia, assaultin ja medic.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Noissa muutamassa conquest mapissa ollaan kyllä pahasti flopattu vai onko niitä nyt onneksi vaan yksi missä liput on sijoitettu sellaseks viivaks?
Näitä Conquest-mappeja on eri tyylisiä. Henkilökohtaisesti pidän näistä "turf war" -tyylisistä mapeista, sillä ne aiheuttavat mukavaa mähinää ja toiminnan keskitystä. Sellainen sopiva tasapaino Rush-tyylisen keskityksen ja konkan muun vapauden välillä. Ei-lineaariset konkka-mapit tarjoavat hieman erilaista kivaa. Niissä ei oikein koskaan tiedä mitä käy ja taistelu voi keskittyä vaikka mihin osaan mappia. Joskus ei-lineaariset konkka-mapit aiheuttavat ärsyttävää lipulta lipulle juoksemista, kun kukaan ei jää puolustamaan.

Panama Canal (anaali): Suuri mappi ja hyvä sekoitus jalkaväki- ja tankkitaistelua. Liput sekalaisessa järjestyksessä, joskin toiminta yleensä keskittyy Factorylle (oiskohan D?) ja B:lle.

Atacama Desert (aavikko): Pelin suurin mappi ja painottuu tankki- ja ilmataisteluun. Reunoilta on kyllä mahdollista mönkkärillä kiertää, vaikka liput ovat linjassa. Mähinää yleensä eniten keskilipulla laivanhylyn luona ja ilmassa helojen kesken.

White Pass (lumi): Lineaarinen jalkaväki- ja kevytarmori painotteinen mappi. Keskilipulla todelliset verikekkerit ja tiukkaa toimintaa 24/7.

Laguna Presa (viidakko): Ei lineaarinen, mutta sopivan pieni, jotta pystyy pitämään useampaakin lippua hallussa ilman hirveää munaravia.

Laguna Alta (syksy): Ei lineaarinen, tasaväkisillä tiimeillä aikamoinen sekamelska. Joku kiertää aina sille lipulle mikä on juuri vallattu ja sama toistuu. Jos toinen tiimi parempi, pystyy luultavasti hallitsemaan kenttää paremmin.

Itselle pienet mapit, eli Laguna Presa ja erityisesti lineaarinen White Pass ovat tarjonneet ehkä kovimmat mähinät. Atacama on hyvää vaihtelua kokonsa puolesta ja siinä pääsee mähistelemään ajoneuvoilla oikein syämmensä kyllyydestä. Laguna Alta on oikein kiva snipamappi, mikä on pelistä riippuen joko hyvä tai todella huono asia. Panama Canalissa tulee aika usein turpiin, mutta hyvä mappi se on. Tankkeja ja toisaalta CQB:tä.

--

Hei, mä haluun tiätää!

Tuliko normieditiooninkin mukana gamer picture?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Nii toi White Pass oli se toinen viivamappi. Sellanen mielikuva oli et tuli kaks vastaan, mutta ilmeisesti tää oli tai siis on niin hyvä mappi et en osannu sitä viivamapiks yhdistää :D Taloi paljon ja josta löyty kans joku vakio snipe mesta siitä keskeltä pieneltä mäeltä. Mistä kanssa tuli muutamat dog tagit haettua pois.

Toi sigi sivusto ei taida osata päivittää noita tilastoja noihin kuviin?
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

stammy: Ei tullut.
WOOT! Take that normi-peaches! (vähän oli pettymys tuo limited, vaikken ihmeitä odottanutkaan, mutta gamerpicture oli sitten jees yllätys)

DICE pelaa likaisella:

How to avoid “mapathy” without paying! Tyylikästä piikkiä MW2:n mukahauskan mainoskamppiksen suuntaan.

--

Enforcer, kyllä sen pitäis pävittää, mutta nyt on vissiin jotain ongelmia. Ei ole mullakaan päivittynyt. Eiköhän homma ala pelittämään, kun DICE saa vitralliset leaderboardsinsa kuntoon.

EDIT: Heetkonen:

There will be future paid downloadable content as well but these packs will focus on expanding other parts of the game experience rather than the selection of maps available for the basic game modes.

Miten te ymmärrätte tämän? Itse ymmärrän, että maksulliset packit tulevat laajentamaan muita pelin osa-alueita kuin perusmuotojen mappivalikoimaa. What the hell? Mie ainakin haluun lisää mappeja ja heti ja paljon. Ja konkkaan ja rushiin, eikä mihinkään muihin pellemuotoihin. Vai aikovatko pitää mapit aina ilmaisina ja uudet kostyymit, aseet, spesialisoinnit tms. voivat olla maksullisia? Taas nousi enemmän kysymyksiä kuin mihin tuo blogaus vastasi.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Mie ainakin haluun lisää mappeja ja heti ja paljon. Ja konkkaan ja rushiin, eikä mihinkään muihin pellemuotoihin. Vai aikovatko pitää mapit aina ilmaisina ja uudet kostyymit, aseet, spesialisoinnit tms. voivat olla maksullisia? Taas nousi enemmän kysymyksiä kuin mihin tuo blogaus vastasi.
Olisihan se hienoa että kartat tulisivat ilmaiseksi kaikille.
Niitä kun ostaa kuitenkin vain pieni prosentti pelin ostaneista ja se tarkoittaa että maksullisilla kartoilla on aina vähemmän pelaajia kuin yleisillä...

</turha unelmointi> :D

Edit, nyt kun kävin tuota blogia hieman lukemassa, niin tuleehan nuo kartat ilmaiseksi VIP:eille (=limited edition, right? - josta porukka valitti ettei ole mitään hyötyä ostaa... ;) ).
Ja lukeehan se tossa mainosmateriaalissakin aika selvästi:
Insert_5F00_Card_5F00_360_5F00_Page1.jpg
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

BC1:n kaikki mapit olivat ilmaisia, mutta eipä niitä paljoa tullut. Tai siis tuli jopa kahdeksan konkkamappia, mutta pelin alkuperäiset Rush-mapit olivat ne millä mentiin sitten loppuun asti. Kyllähän tuossa blogissa selvitetään, etteivät halua segmentoida pelaajakuntaa maksullisilla mapeille. Toivon kuitenkin todella ettei tämä tarkoita sitä, että uusia mappeja ei nähtäisi ollenkaan. Nämä tulevat "uudet" mapithan ovat vain pelimuotoversioita jo olemassaolevista mapeista.

DocW, VIP on kaikkien uusien versioiden mukana. Ei pelkästään lmtd:n.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Itellä ei äsken ainakaan näyttänyt tota gamer picturea olevan, vaikka Limited Editionin omistan. Noh, pitää perehtyä kohta lisää.

Demossa tuli reconilla pelattua paljon, tässä taas tullut enemmän tutuksi assault ja medic.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

VGChartzin suuntaa antavia myyntilukuja ensimmäiselle viikolle (Euroopassa puoli viikkoa):

360: ~0.8m
PS3: ~0.5m

Vertailulukuja ekan viikon myynneistä:

BC1:

360: ~0.3m
PS3: ~0.14m

MW2:

360: ~4.9m
PS3: ~3.2m

--

Oikein hyvät myynnit ja parannus ykköseen. Saa MW2:n myynnit vaikuttamaan aivan naurettavilta, kun pelien paremmuutta verrataan.
 
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Melko huvittavat tosiaan noi myyntiluvut verrattuna MW2:een. Ihan käsittämätöntä, miten paljon tuo MW2 on myynyt.

Looking at score graphs. 28-27-23-22% Assault-Recon-Medic-Engineer
Siinä puolestaan pikkasen statistiikkaa, miten joukot jakautuvat. Liekkö kaikkien alustojen yhteiset statsit vai mitkä. Lähde: Pelin suunnittelijan tweettaus.

E: Noissa onkin kyse siis siitä paljonko niillä tehdään pisteitä. Assaultilla siis tehty 28% kaikista pojoista, reconilla 27% jne. Ei siis mitään tekemistä sen kanssa, kuinka paljon kyseisiä luokkia käytetään pelissä..
 
Viimeksi muokannut moderaattori:
Vastaus: Battlefield Bad Company 2 [X360] - keskustelu pelistä

Demossa tuli reconilla pelattua paljon, tässä taas tullut enemmän tutuksi assault ja medic.

Minä olen liikaa tiimipelaaja ja kartalla nököttävä "A" häiritsee niin kauan, kunnes se on tuhottu ja vihujen tukikohta siirtyy eteenpäin. Lisäksi en jaksa istua puskassa muiden pelaamista katsellen (viittaus osaamattomuuteeni snipan kanssa). Tästä syystä valintani on toistaiseksi ollut yksinomaan Assault ja Engineer.
 
Ylös Bottom