Tämä on mainospaikka (näillä pidetään sivusto pystyssä)
Onkos tähän Battlefield Veterans- systeemiin tulossa korjaavaa päivitystä Bad Company 2:den osalle. Olisi hienoa nähdä oma Veteran rankki siinä Gamertagin vieressä, ja pitäisi päästä rekisteröimään sinne sivustolle se BF1943.
Valparaiso? Valparaison varsinkin ensimmäiset baset ovat puolustajille suoraan sanottuna helvetillisiä. Tämä ei välttämättä ole huonoa asia, jos on mukana oikealla asenteella. Onhan siinä tiettyä meininkiä, kun "suojana" on pelkkä avoin kenttä, neljä minigunia kylvää taivaalta kuolemaa ja tarkk'ampujat harventavat porukkaa viidakosta. Vastapainona sitten hyökkääjien on hyvin vaikea päästä crateille huomaamatta, joten peli tuntuu yleensä keskittyvän hyvin pitkään pelkästään puolustajien reippaamiseen. Ei ehkä kuitenkaan suosikkimappini pelisuunnittelun puolesta; tuntuu että puolustajat on unohdettu täysin.tänään illalla Black Hawk niitti kuolemaa viidakkokentässä kuin Apocalypse Now:ssa ikään. Näin sen tosin pitää ollakin. Viidakkokenttä on muutenkin vähän arveluttava, idea ja ulkonäko on kartassa tosi upea, pelillisesti on yllättävän rasittavaa kun joka puskassa voi vaania vihulainen.
Kun ruuvaavat joskus peliä niin snipukoilta voisi tuon mortarin ottaa pois tai rajoittaa yhteen kertaan per matsi. Ihan älytöntä kun voivat pistää matalaksi rakennuksia miten haluavat.
stammy sanoi:Valparaiso? Valparaison varsinkin ensimmäiset baset ovat puolustajille suoraan sanottuna helvetillisiä.
Jos jotain pitäis ottaa pois niin kiikarikivääriKylhän siihen on muutaman kerran kuolu ja hajottaahan se taloja mutta entä sitten. Se alue on melko onnetonkin viel mihin sitä murkulaa tippuu.
Ongelman tuosta tekee se, että puolustettavia kohteita ei voi mitenkään puolustaa. Kilometrin päästä tilataan kiikareilla mortarit tulittamaan talo paskaksi ja kohde siinä samalla.
Tuon red dot tähtäimenkö pitäisi nopeuttaa sitä kuinka nopeesti aseen saa vedettyä jyvätähtäykseen lonkalta? Onko sillä oikeesti vaikutusta?
Eilen jäi kyllä todella kökkö maku suuhun, kun yritin tuossa viimeiseksi illalla vielä pari matsia vääntää.
Ensimmäisenä vuorossa Isla Innocentes, joka on aivan käsittämättömän ärsyttävä tuon saarelta-saarelle-sniputus-suunnittelunsa takia.
Ongelman tuosta tekee se, että puolustettavia kohteita ei voi mitenkään puolustaa. Kilometrin päästä tilataan kiikareilla mortarit tulittamaan talo paskaksi ja kohde siinä samalla.
Näissä yhdistyy se, miksi puolustavalla tiimillä olisi hyvä olla 2-3 counter-sniperia. Aina tulee ongelmia, jos classit eivät ole joukkueella tasapainossa. Tätä on tietysti hyvin vaikea koordinoida, jolloin huonoja pelejä pakostikin tulee tästä syystä johtuen.Ensimmäisenä vuorossa Isla Innocentes, joka on aivan käsittämättömän ärsyttävä tuon saarelta-saarelle-sniputus-suunnittelunsa takia.
Vois kieltämättä olla paikallaan mahdollisuus poistaa K/D näkyvistä, kun se ei kerta tässä pelissä oikeastikaan korreloi mitenkään sitä kuinka paljon olet voiton/häviön eteen antanut. Eihän se näy kuin itselle ja aina voi yrittää olla katsomatta/välittämättä, mutta ihminen on hyvin heikko eläin ja jo huomaamattomat alitajuntaiset toiminnot vaikuttavat kaikkeen.Kaiken lisäksi tuo raivostuttava k/d:n esitteleminen jokaisessa mahdollisessa tilanteessa on nyt ehdollistanut allekirjoittaneenkin sitä tuijottamaan, joka on niin väärin kuin olla voi. Perkele.
-Spottaussysteemin nerffaus demosta häiritsee. En ihan täysin ymmärrä sitä vieläkään, onko siinä joku cooldown? Ottaa ajoittain päähän kun ihan näkökentässä juoksevia janttereita ei pysty "maalaamaan" vaikka tähtäin seuraa nurmiporaa kaikkien taiteen sääntöjen mukaan. Olihan se demossa vähän brutaali, mutta nykyisellään turhan kankea ja vituttava.
Kaiken lisäksi tuo raivostuttava k/d:n esitteleminen jokaisessa mahdollisessa tilanteessa on nyt ehdollistanut allekirjoittaneenkin sitä tuijottamaan, joka on niin väärin kuin olla voi. Perkele.
Sama asia häiritsee täällä. Omasta mielestäni silloin pitäisi pystyä spottaamaan jos vihollinen seisoo suoraan edessä ilman minkäänlaista estettäTuntuu että spottausaluetta on kyllä laajennettu demosta, mutta minkä takia tuo "cooldown" on pitänyt tunkea.
En nyt sanois, että helvetin hyvä juttu on, että ei voi spotata kaveria, joka seisoo parin metrin päässä sinusta ja välissä ei ole mitään näköestettä. Demossa tosiaan tuo spottaaminen oli pikkasen liian helppoa. Heti alussa laskuvarjolla tippuessa pystyi spottaamaan käytännössä koko vastustajan tiimin.Toi on helvetin hyvä juttu. Ihan jo sen takia et sil oli demos naurettavan helppo spottaa jengi ekaks metsästä ja napsia oksien läpi kaveri.